Mahtaa kantelijan äiti olla vesipäästään ylpeä, maanpetturi tehnyt kantelun kun poliisi suojellut itseään sekä sivullisia ääriaineksen riehunnalta.
Onneksi elämme rauhanaikoja, yleisen liikekannallepanon aikana petturit päätyvät seinää vasten.
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/oikeuskanslerille-kanneltu-poliisin-toiminnasta-salmirannan-vastaanottokeskuksessa-200377927
Jyväskylän tapauksesta kantelu
19
569
Vastaukset
- isänmaasucks
tää on niin paska maa, että tämä on nautinnollista pettää. Toivottavasti lähi-itäläiset valtaa koko maan
- uygjytofgjgjg
Tuommoisella kantelulla voi pyyhkiä perseensä. Poliisi hoiti homman hienosti. Huolestuttavasti vain osoitti sen kuinka paljon tarvitaan virkavaltaa agitoitujen vieraskulttuurien ihmisten rauhoittamiseksi. Vihervasemmisto pitää asettaa syytteeseen kiihottamista kansanryhmää (poliisi) vastaan.
- ghjk90
Joku vitun suvakki*ehmä taas asialla.
Voi hellanlettas,mamut saa draumoja poliisin kohtelusta,menisivät omaan maahan.
- lyijymyrkytysvaan
Poliisi käytti tilanteessa liian vähän voimakeinoja. Heidän pitäisi käydä venäjällä opissa, miten räkänokat pannaan ojennukseen.
Konekiväärit ostettiin käyttöä varten.- SePieniEro
... pistoolit!
- hyväbra
Vaan kyllä tuntui hienolta katsoa, kun poliisi tyrkkäsi maahantunkeutujan tylysti nurin pusikkoon!
Voisi kyllä meidänkin poliisi hiukan ottaa mallia Venäjän Omon-joukoista, kuinka näitä pitää käsitellä.
- lopullinenratkaisu
Joo tulta vaan ...ei ne muuta ymmärrä
- PakolaisetRauhoitettuja
Pakolaiset tulisi aseistaa, jotta pystyvät puolustautumaan natseja ja rasisteja vastaan. He ovat jatkuvassa hengenvaarassa tässä maassa näiden "ihmisten" takia, jotka jatkavat sitä vainoa, mitä pakoon he kotimaastaan lähtivät. Pakolaisilla tulisi olla vapaus ampua rasisteja samalla tavalla kuin räkättirastaita, ilman seuraamuksia.
Tähän tulee seuraavaksi viisastelijoita mölisemään "määritä rasisti yms" joten minäpä määritän: sellainen, joka käyttää sanaa matu hädänalaisista pakolaisista.- tjtrtrjtrj
Taas näitä antifalaisten väkivaltaunemia pukkaa.
- punkinanuslandHOMOPIF
Jos asia on näin niin sitä pitäisi mainostaa enemmän ettei noitten hiekkapaskojen tarvitse edes vaivautua tähän maahaan loisimaan. Varmasti saisivat kotimaassaan aseet käyttöön niin ei tarvitsisi luikkia karkuun. Sinä piffiläinen olet aivan vitun tyhmä.
- vieraslaji-matu
Kuka idiootti ampuu räkättirastaita vain siksi että sitä ei ole kielletty? Missä elämän kunnioitus? Matuja voisi kyllä ampua....
- prc.eaukko
vtun maailmanmatin tuhannes multipersoona
- hyväuskoiset_pellet
Niin kauan kunnei löydy oikeaa nimeä ja ikää ovat lainsuojattomia.
Ei täällä suomalainenkaan heilu ilman oikeaa nimeä ja ikää, niin
aivan turha valittaa kohtelusta. Sitä saa mitä tilaa. Osaan porukasta
uppoaa kaikki valehtelu, suurin osa naisia, mistähän syystä?
- kenellävalta
Alueradiossa kerrottiin että palautuslento Afganistaniin oli lennetty Lappeenrannan lentoasemalta.
Asiasta haastateltu poliisin tiedottaja kehui kaiken sujuneen hyvin ja muun liirumlaarumin jälkeen myönsi että näitä lentoja siirretään pois Helsinki-Vantaalta salailun vuoksi.
Siis lennot pyritään salaamaan palautusten vastustajilta niihin kohdistetun häiriköinnin ja mediahuomion pelossa.
Poliisi siis joutuu luikkimaan voimattomana kuin hiiri suvakkien uhkailujen edessä ja siitäkin joutuu puhumaan kuin anteeksipyytäen. - muualla
Kuka on keksinyt että poliisi käytti kaasua? se oli pippurisumutetta. Pysykää suvakit tosiasioissa.
- wewewewew
Jos se onkin *usipää eikä vesipää?? Tai molempia???
- että.jooh
siellä puhaltelivat röökin savua silmiin , että näyttäis pahalta. No ei tämä suvakkipelleily mihinkään johda. Kyseessä on vain jotain radikalisoitunutta suvakkihörhöilytoimintaa.
- vuorten.sm.masovanhus
Maailmanmattihan todisti että öyhötystä tuollainen ja normaalia silmiin kusaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483