Ajattelin sijoittaa Bitcoiniin kun huhutaan että se tulee nousemaan ja nousemaan vaikka välillä laskeekin normaalisti. Hommasin sit tuollaisen Electrum lompakon suomalaisten sivujen ohjeiden mukaan. Ongelma on nyt että kun haluaisin rahani nousseesta bitcoinista niin huomasin että eihän tuossa ole mitään mahdollisuutta kotiuttaa rahojaan.
Ohjeista luin että siirrä rahasi Electrum Cash toiselle tietokoneelle. Kovin hämärältä kuulostaa tälläinen touhu että pitää toista tietokonetta käyttää. Ja kun katsoi ntuota Electrum Cash niin en siinäkään nähnyt mitään kotiuttamismahdollisuutta.
Onko rahani siis kadonneet Parasos tilille ja voin vain katsella mBTC:ni Electrumissa mutta en tee niilä mitään. Tai ehkä voin käyttää niitä ostamalla tavaraa, mutta en löytänyt mitään mieleistä kun niitä kauppoja oli niin vähän mistä voi ostaa. Siellä on kuitenkin sievoinen summa minun budjetilleni niin olisi kiva jos saisi ne sieltä kotiutettua. Apuja tähän, koska en usko että rahoja on mahdotonta kotiuttaa?
Laitoin rahani Electrumiin
MIkko45454
2
712
Vastaukset 2
- juytujg
Selvät ohjeet löydät bittirahan keskustelupalstalta.
Moi
Laiton itekkin Electrumin ja tein kaksi Wallettia... Talletin sinne ja molemmissa walleteissa näkyy tuo talletus.. Liekö oikein?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548