ja tietoja ja neuvoja mistä löytää parhaiten parisuhde eron jälkeen. Ikää on sen verta, että nettideittijuttu tuntuu vieraalta, mutta voisiko se olla toimiva? Olen itse järkeillyt, että ehkä nuo maksulliset deittipalvelut on toimivimpia, jos ei pelkkää hupia hae ja ehkä varmemmin tasokkaampaa porukkaa siellä. Kokemuksista olisi kiva kuulla? Erityisesti eliittikumppanit tai vastaavat, onko kellään kokemuksia ja toki jos muullakin tavalla on löytynyt kumppani niin kertokaa ihmeessä. Pitkä parisuhde on vieraannuttanut näistä kuvioista. Voi tietty olla, että tää on väärä foorumi ja täällä on vain eroon kiinni jääneitä ihmisiä, mutta kiitollinen oon jos laitatte vinkkejä. Täytynee muallekin suunnata kysymystä.
Onko täällä olevilla kokemusta
19
394
Vastaukset
- uuttamatoakoukkuun
Sen verta tarkennusta vielä, että oon nelikymppinen, urheileva, fiksu ja ihan kivannäköinen nainen.
- nainen27v
Eliittikumppanit on hyvä, sieltä minäkin löysin uuden miehen. Oikein eliittimies.
- apvastaa
Kiitos, kiva kuulla että on toimiva.
- tyytyväinenjannu
Ihan turhaa netistä etsiä, suuri osa feikkejä ja huijareita, minä etsin puhtaasti seksiseuraa ja rahaa yritettiin huijata. Vedä kuteet niskaan ja baariin, näkee sitten heti livenä millaista naista tarjolla, sieltä baaritiskiltä minäkin lopuksi avopuolisoni löysin eikä uhtään hassumpi nainen olekkaan.
- tyytyväinenjannu
Ai olitkin nainen, luulin että mies no jokatapuksessa minä suuntasin baariin kuten jo kerroin ja sieltä se löytyi.
- apvastaa
Mä en usko baaritiskiltä kunnon seuran löytämiseen, jos luit niin en etsi yhden yön seuraa ja muut miehet on sitten niitä, jotka paljonkin aikaa siellä viettää, mahdollisesti alkoholisoituneita.
- popoy
apvastaa kirjoitti:
Mä en usko baaritiskiltä kunnon seuran löytämiseen, jos luit niin en etsi yhden yön seuraa ja muut miehet on sitten niitä, jotka paljonkin aikaa siellä viettää, mahdollisesti alkoholisoituneita.
Samaa mieltä. Juuri sellaiset miehet, joista pidän, eivät käy baareissa.
- Heinäsuova
apvastaa kirjoitti:
Minä olen löytänyt baarista ihanan mieheni, joka on absolutisti kuten minäkin.
Mielestäni baari on juuri hyvä paikka tarkkailla ihmisten juomista, ei siellä kaikki ryyppää.
- kokemustalöytyy
Ilmeisesti pitkä suhde takana koska et tunne Tinderiä joka on nykyaikaa ja tehokas.
- apvastaa
Mä oon kuullut paljon negatiivista tinderistä, kuulemma hirveen egoistinen ja pinnallinen paikka, ei kiitos.
apvastaa kirjoitti:
Mä oon kuullut paljon negatiivista tinderistä, kuulemma hirveen egoistinen ja pinnallinen paikka, ei kiitos.
Eli tuomitset huhupuheiden perusteella. Noin sitä kannattaa mennä eteenpäin. Kerrotko mikä Tinderistä tekee mielestäsi pinnallisemman ja egoistisemman kuin muista?
Volkswagen on suomen suosituin auto, vaikka kaikki palstat ovat täynnä pahaa puhetta siitä.
Tiedän tuttavapiiristäni 3 pitkää suhdetta, jotka ovat syntyneet Tinderissä (minä mukaan lukien).
Totta on, että Tinderissä kuvat ovat ensiksi pääosassa, mutta jatko riippuu sinusta. Sitäpaitsi kaikissa muissakin deittipalveluissa kuvat ovat merkittävässä osassa, mutta ne ovat raivostuttavan hitaita kliseineen.
- popoy
Maksulliset deittipalvelut ovat tehokkaimpia. Sieltä minäkin uuden miehen löysin. Siitä on jo yli kuusi vuotta... en muista palvelun nimeä. Sen vain muistan, että otin vastaan tarjouksen, jossa 3kk hinnalla sai puoli vuotta. Ja löysin miehen jo kolmen viikon päästä :).
- apvastaa
Kiva kuulla, just tuota epäilinkin. Olis kiva kuulla hiukka tarkemmin miten homma eteni, jouduitko tapaamaan montaa, oliko pettymyksiä tms?
- Rotuhommaa
Eliittikumppanit nimenä vaikuttaa aivan natsimaiselta puuhalta rodunjalostuksen kera...ja varmasti maksaa eikä helposti eroon pääse.
- annamahdollisuus
Ei kannettu vesi kaivossa pysy. Suhteita voi yrittää ostaa jostain postimyynnistä mutta silloin ostaa sikaa säkissä. Mikään ei ole muuttunut rakkaudessa sitten kivikauden. Kun kerran olet vapaa etsimään uutta kumppania, olet vain vapaa. Aikuisena tiedät, että uuden mahdollisuuden voi löytää yhtä hyvin sunnuntaina kirkossa kuin perjantai-iltana karaokebaarista. Niin ja voi sen löytää myös postimyynnistä. Mutta täydellistä ihmistä ei ole. Et ole myöskään itse täydellinen.
Jo se, että arvioit ihmisiä sen kautta, että käydäänkö oikein ravintolassa ryyppäämässä tekee sinusta tekojeesuksen. Onnea tulevaisuuteen.- GymGym
Just minä löysin kuntosalilta.
- shanna
Nettideittailu on nykypäivää, niin vanhemmilla kuin tietysti nuorillakin. Itse löysin uuden miehen lähes salamannopeasti netistä... Samoin kaikki jo aikuiset lapseni. Netti on siitäkin kätevä, että molemmat ovat heti samalla asialla - parisuhdetta hakemassa. Lähikauppa, kuntosali, baari... eri tapahtumat - joo kivoja käydä, mutta eivät ole varsinaisesti mitään kumppanin etsintäpaikkoja. Varmasti niistäkin on joku siippansa löytänyt, mutta aikaa se vie.
Työpaikka on mielestäni paras "iskupaikka" sitten netin jälkeen. Siinä on vain sellainen riski, että jos menee pieleen, niin työtkin saattavat kärsiä.
Niin ja maksulliset palvelut ovat parhaita. Vähemmän muutenvaankokeilijoita. - mauri_onnenmyyrä
Muutin suoraan lapsuuskotoa parisuhteeseen alle parikymppisenä. Olin lähes nelikymppinen erotessani, ja sitä mieltä että nyt on korkea aika kyetä elämään jokunen tovi yksinkin. Elin ilman naista, ei ollut edes irtoseksisuhteita, useamman vuoden. Kuntoilin, ostin erämaakämpän pohjoisesta, pistin pään ja kropan kuntoon. Ainakin mulle teki hyvää nollata oma nuppi totaalisesti vanhasta ja saada aivot uudelle radalle, pääsi irti niistä -näin on aina tehty-rutiineista. Tajusin monia asioita itsestäni, löysin paljon parannettavaa myös.
Muutama vuosi sitten olin yhdellä paikkakunnalla työkeikalla, seisoin ruokakaupan kassajonossa. Taakseni tuli itseäni selvästi nuorempi nainen latomaan ostoksiaan hihnalle. Katseemme kohtasivat, ne silmät ja se hymy iskivät kuin leka läpi sydämeni. Sanoin hänelle mukahauskana juttuna, että laitan tämän välikapulan tähän ettei jouduta muuttamaan yhteiseen osoitteeseen. Hän vastasi nauraen, eipä siinä kai suurta vahinkoa tulisi ja siitä jatkettiin juttua. Vetkuttelin omien tavaroiden pakkaamista, kun kumpikin oli saanut ostokset pois, minä kysyin onko sulla kiire, ehtisitkö kahville, siinä oli muutama pöytä samassa tilassa. Ei ollut kiire, istuttiin alas ja juttua riitti. Siitä saakka ollaan oltu yksissä, nyt meillä on jälkikasvua, lisää on tulossa ja helkkarin hyvin menee. Vieläkin kun vaimo katsoo minuun, se hymy ja ne silmät, olen myyty, eikä taida vaimollakaan olla mitään valittamista :).
Pointti: ei ole väliä mistä löytää, pitää löytää se oikea.- ufjf
Juuri näin! Ja ihana kirjoitus :). Sitä ei tarvitse muuta kuin osua oikeaan aikaan oikeaan paikkaan. Paikka voi olla ihan mikä vain; netti, urheilutalo tai kaupan kassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790