Hei! Mietin muuttoa Vienolaan, koska siellä näyttää olevan myynnissä edullisia omistusasuntoja. Oletko asunut tai asutko tällä hetkellä siellä? Onko rauhallista vai rauhatonta? Minkälaista väkeä siellä asuu? Onko koirapuistoja lähellä? Tai muuten paljon mukavia lenkkipaikkoja koiran kanssa käytäväksi? Sinne taitaa myös aika tiuhaan kulkea bussitkin, eikös? Asiallisia kommentteja kaivataan asuinpaikasta Vienola. Kiitos
Vienola - Minkälainen paikka se ois asua?
4
1399
Vastaukset
- Häsdäshäs
Minäkin haluaisin kuulla mielipiteitä lapsiperheen silmin Vienolasta.
- Rosamunda2
Olen asunut Vienolassa itse ja parasta aikaa hyvin lähellä. Äärimmäisen rauhallinen paikka asua, parkkipaikat yleensä ihan talon lähettyvillä. Mielestäni pohjaratkaisut asunnoissa hyvät. Kivat luontopoulut ympäröivät koko kukkulan. Suosittelen lämpimästi
- Anonyymi
Olen asunut Vienolassa 15v ja hyvät puolet on se että hyvin paljon metsää ja siistit kadut. Ei roskia tai muuta roinaa kadulla. Enimmäkseen suomalaisia ja vanhuksia ja lapsiperheitä. Huonot puolet on se että ei ole palveluita esim kauppa, parturi tai sellaisia. Päiväkoti ja autopesula. Kyllä minä toivoisin kaupan sinne. 7/10
- Anonyymi
Analyysin mukaan Biden ampui kommenteillaan itseään jalkaan, sillä hän on tehnyt kovasti töitä pitääkseen huomion Ukrainassa, ei Venäjän hallinnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264