Hei! Mietin muuttoa Vienolaan, koska siellä näyttää olevan myynnissä edullisia omistusasuntoja. Oletko asunut tai asutko tällä hetkellä siellä? Onko rauhallista vai rauhatonta? Minkälaista väkeä siellä asuu? Onko koirapuistoja lähellä? Tai muuten paljon mukavia lenkkipaikkoja koiran kanssa käytäväksi? Sinne taitaa myös aika tiuhaan kulkea bussitkin, eikös? Asiallisia kommentteja kaivataan asuinpaikasta Vienola. Kiitos
Vienola - Minkälainen paikka se ois asua?
6
1733
Vastaukset
- Häsdäshäs
Minäkin haluaisin kuulla mielipiteitä lapsiperheen silmin Vienolasta.
- Rosamunda2
Olen asunut Vienolassa itse ja parasta aikaa hyvin lähellä. Äärimmäisen rauhallinen paikka asua, parkkipaikat yleensä ihan talon lähettyvillä. Mielestäni pohjaratkaisut asunnoissa hyvät. Kivat luontopoulut ympäröivät koko kukkulan. Suosittelen lämpimästi
- Anonyymi
Olen asunut Vienolassa 15v ja hyvät puolet on se että hyvin paljon metsää ja siistit kadut. Ei roskia tai muuta roinaa kadulla. Enimmäkseen suomalaisia ja vanhuksia ja lapsiperheitä. Huonot puolet on se että ei ole palveluita esim kauppa, parturi tai sellaisia. Päiväkoti ja autopesula. Kyllä minä toivoisin kaupan sinne. 7/10
- Anonyymi
Analyysin mukaan Biden ampui kommenteillaan itseään jalkaan, sillä hän on tehnyt kovasti töitä pitääkseen huomion Ukrainassa, ei Venäjän hallinnossa.
- Anonyymi
Itse muutin Vienolaan kun en siedä lapsia ja Vienolassa asuu vain vanhuksia.Kaduttaa muutto.Remontteja on koko ajan,kämppä ei oo halpa jos eka maksat siitä 80000€ ja sen jälkeen 100000€ taloyhtiön remontteja.
- Anonyymi
Hahhah. Kämppä todellakin on tuohon hintaan halpa katsoen kuinka rauhallinen ja hyvä alue on ja millä sijainnilla vielä. Taloyhtiöillä toki remontteja kun ovat 70-luvun taloja, ilmeisesti et ole ostotilanteessa ymmärtänyt mitä ostat? Eipä se muualla parempaakaan ole. Nykyään en asu Vienolassa, mutta sijoituskämppä sieltä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21918279Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen933936Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu572386Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv292072Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1711607Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2881596Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711543Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661466Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1311462Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141354