Mitenkähän mahtaa käydä varsinkin uutena ostettujen Korea-autojen arvolle ja huoltopalveluiden saatavuudelle, jos Korean sota 2.0 paukahtaa käyntiin ja Etelä ja Pohjoinen mätkivät toisensa maan tasalle? Arvo 20 000 -> 300 euroa yhdessä yössä? Ja varmasti saavat japsiautonvalmistajatkin "ilosta" osansa, kun naapurissa kähistään.
Parempi ostaa aidosti eurooppalaiselta autonvalmistajalta tässä maailmantilanteessa!
Hyundain ja Kian arvo romahtaa?
8
316
Vastaukset
- ÄläPelkääPommia
Eiköhän ne jatkossakin täällä huolletaan ja osat tulee Kiinasta.
- Kokemustakin_on
Euroautot on vaan niin surkeita että lupaavat vain 2v takuun josta joutuu kuitenkin "tappelemaan"?
- Back2StoneAge
Jos ydinsota syttyy niin silloin on joku auton arvo ihan viimeisimpänä asioiden tärkeysjärjestyksessä.
- ydinsota
mun mielestä kiat valmistetaan slovakiassa
- hjhjhgjjgh
Alkusarjoissa olematon maalipinta joita takuuseenkin korjattu ja ruostetta puskee sitten ihme paikoista.
- Eurooppa_
Japsiautot samalla viivalla.
- Hyundaimies
Ei sillä juuri ole väliä . Mulla ollut 3 Kiaa Ja nyt alla Hyundain i30 . Olen ajanut n. 200-250 t mittariin ja vaihtanut . Ei ole yhteenkään laitettu muita kuin huoltoon kuuluvat osat (kian huolto sika kallis delta-autolla). Helvetin hyviä autoja sellaiselle joka todella tarvii itsellensä auton liikkumiseen eikä elvistelyyn . Luotettavuus huippuluokkaa. Ainoa iso miinus on rengasmelu. Varsinkin halvemmilla renkailla . Vaihdoin juuri i30:n Goodyearit alle ja nyt ainakin uutena toimii hyvin . Edelliset oli kiinalaiset , vaihdoin pois 3t jälkeen. Olen ollut näihin Korealais merkin Slovakkia ja Tsekki autoihin pirun tyytyväinen.
- Laatuakerrakseen
Toinen hynymies komppaa edellistä, viides hynykkä menossa, 2 Sonataa,elantra ja kaksi i30, ajokilometrejä yhteensä yli 600000 km, Luotettavuus huippuluokkaa.
Parhaiten asiat tietää näköjään ne kellä ei ole metrinkään kokemusta, (asiantuntijat")
Voi,voi,mistä niitä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875