Jouko Pihon uni suuresta voimasta

Jouko Pihon uni suuresta voimasta

Näin unta viime yönä 8.9.2017, että olin jossakin kokouksessa, jossa minun piti puhua. Kun astuin puhujunpaikalle, koin, että aloin täyttyä suurella voimalla. Yhtäkkiä tuo voima kaatoi minut selälleni lattialle. Olin kuin kuollut.

Ihmiset luulivatkin, että minä kuolin.

Mutta jonkin ajan kuluttua elämän voima tuli minuun ja nousin jalkeilleni. Olin niin täynnä voimaa, että nostin erään painavan henkilön ylös ilmaan suorille käsilleni, henkilön, jota en missään tapauksessa olisi jaksanut nostaa ylös normaalivoimillani.

9

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

    • Kirjakääröt

      Ilm.21:17. Loppuosat: ihmismitan mukaan, joka on enkelin mitta. Biblia (1776). ihmisen mitan jälkeen, joka enkeleilä oli. Kyynärän tarkka määritelmä on vaidellut eri kultuureissa, ja sen pituus on vastannut yleensä 45-70 senttimetriä. Minun kyynärä on 52 senttimetriä. Kyynärpäästä keskisormeen. Room kyynärä noi 44,37. Kreikkalainen noin 46,28.

    • JumalanLapsetIsänKäessä

      Piho, tiedän sinun suuren intosi, mutta jos vaikka lukusit pari kertaa kirjoitukset läpi:)
      into on tietysti hyväksi mutta täyttyy olla myös TOTUUS mukana.
      Saattaa olla että erehdyn mutta en muista että olisi Jumalan voimasta kaatunut selälleen, merkiten hyvää vaan nekin paikat jossa kaatuu selälleen on negativista!
      joten, PLeeese. pyri intosi laittamaan siihen mihin Herra on sinut kutsunut.
      ja oman käsitykseni mukaan sinä et ole Profeetta, etkä tule Suomen Presidentiksi!
      joten, saattaa olla että se paikka mihin Herra sinut on kutsunut on, mennyt, mutta toki Herra voi sitten toisaalla käyttää ikäänkuin suunnitelma B.

      Jes. 28:13
      Niinpä on Herran sana oleva heille: "Käsky käskyn päälle, käsky käskyn päälle, läksy läksyn päälle, läksy läksyn päälle, milloin siellä, milloin täällä", niin että he kulkiessaan kaatuvat selälleen ja ruhjoutuvat, että heidät kiedotaan ja vangitaan.

      Se että on suunnitelma B ei kuitenkaan merkitse että Jumala olisi jättänyt tahi hyljänyt vaan se että tietyssä vaiheessa, missä lie, Jumala sen tietää, on tapahtunut OMAN TIEN valinta ja se on johtanut pois sitten alkuperäisestä suunnitelmasta.

      Kuintekin, KAIKKI yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi ketkä Rakastavat Jumalaa.
      Room. 8:28
      Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.

      Joten Suosittelen, että Kysyt ja sen jälkeen Luet Kirjoitukset, VT:n uudelleen läpi, vaikka pari kertaa ja Jumala ottaa ja sanoo mitä nyt.

      Jumalan Rauha ja Rakkaus ja lepo sielullesi.
      HErra ON meidän kanssamme.

      • hiljainenääni

        Hyvä kommentti. Joka itse itseään mainostaa ja suosittaa... mitä Raamattu siitä sanoo?


    • pöpelix

      Kaatelix Jesse ihmisiä?

    • Hyvähyvähihi

      Kyllä kyllä. Israel ja Saudi-Arabia naimisiin keskenää niin saa tuo YK väki onnelliset häät ja häävieraat istuntosaleihin. Hienoa Joukopouko!

    • JumalanKunnoitusTuaMenes

      Hhhmm, jos joku minulle kirjoitti että suosittelen itseäni, kyllä suosittelen MUTTA Jumalalle joka on myös voimallinen antamaan kaikki mitä tarvitsen, enkä nyt puhu leivästä, vaan niistä ominaisuuksista mitä tarvitsen.
      alkaen Aabrahamista ja "loppuen" Paavaliin.
      Minulla tahi minussa ei ole mitään, ominaisuutta mitä Jumala ei ole tehnyt tahi KUN se ominaisuus ON vajavainen, Herra sen voi vahvistaa, mutta Jumala on se joka on tehnyt Ihmiselle suun ja kaikki mitä tarvitaan.
      Ei Jumala minun käsiäni tarvitse, toki uskovan kädet ovat toisille avuksi, mutta ei minun kädet, päin vastoin.
      Nyt se mitä Jumala minusta etsii on uskollisuus ja "luotettavuus" eli kuuliaisuus!
      ja sitä suosittelen Jumalalle, en ihmisille.
      En minä teille anna enkä teiltä pyydä suosituksia Jumalalle tahi ihmisille, minulla ON JO suosittelija Jumalan Kaikkivaltiaan, Herra Sebaotin edessä, Jumalan Poika!
      no sama se.

      ja edelleen suosittelen kaikkia, ja varsinkin pihoa tarkistamaan esim sen kuka on "periaatteessa" perustanut KOKO venäjän, osan ranskan pohjois osian, osan englantia eli norjan puoleisen osan, sekä jopa osan arabi maailmaa!
      eli Onhan piho opettaja, joten ei muuta kuin luet, mitä sitten voi historiasta oppia ja luottaa.
      eli vanhojakartoja katselemalla tulee mieleen että suomalaiset, viikikien kanssa tahi ilman ovat oleet jo tuhansia vuosia sitten "venäjällä" esin, "argansis vologratis" ja aina moskovaa asti tahi vieläkin siitä eteenpäin, jopa kiina saattaa olla saanut kokea viikinkien vihan ja mieken.
      se tosi-asia että suomesta on löydetty damaskos terästä on esillä, se että kiinalaiset tekivät jo ennen Jeesuksen syntymää, eli EAJ, -200 Terästä on ihmeellinen seikka.
      se mistä teräs on suomeen tullut, ei ole tiedossa edes "opettajalilla" jotka maata kaivavat se on vain teoria, mutta se teräs, kiinalainen tahi arabi on totta ja nähtävillä jos on "oikeus" sitä tutkia.
      Nyt siis peri-aatteessa suomalaiset voisivat vaatia, vanhojen rajojen perusteella, koko länsi venäjää, osaa ranskasta, osaa englannista, sekä osaa arabi maista ja mahdollisesti kiinasta osaa!

      eli mihin rajaa tulee sitten vedota jos tahtoo Suur-suomen!
      no sama se.
      ja lisää kahvia.

      Jumala on kyllä jakanut kaikille maille rajat ja AJAT, sekä jokaiselle maalle omat jumalat, nyt jos Jaakobin pojat, jotka Mooseksen aikaan saivat rajat olivat sitten ne rajat mitkä ja joissa heillä oli oikeus olla ja tehdä, mutta USEIN naapuri valtiot tulivat ja ottivat ne omakseen, ja siihen aikaan sitten oli PAKKO mennä ja ottaa ne takaisin, jos oli voimaa!
      jos ei ollut voimaa oli Tyydyttävä sitten siihen mitä naapurit suotuivat antamaan
      esim Simson joka oli filistelaisten armoilla!
      Tuom. 13:24
      Ja vaimo synnytti pojan ja antoi hänelle nimen Simson; ja poika kasvoi, ja Herra siunasi häntä.

      ja monet tuomarit. HE taistelivat eli ottivat takaisin sen mikä heille kuului, kuten meidän tulee taistella hengessä sen puolesta mitä olemme saanneet.
      Jumala kyllä voi heittää kiviä koko venäjän päälle niin ettei siellä ole edes yhtä hiirtä elossa, mutta se vaatii RUKOUSTA ja sitten käsien toimintaa.
      Itse en usko että suomalaiset voivat voittaa nyt venäläiset eikä se ole uskovien tehtävä tapelle miekalla tahi keihäällä.
      Venäjällä on paljon "keihäitä"

      se että Filistealaiset saivat jopa Jumalan Arkin/arkun missä oli laintaulut varastettua ei saanut Jumalaa liikelle vaan Daavid sen sai takaisin!

      no samase
      nyt me olemme, luonnollisen elämän, eli maan ja rajojen suhteen venäjän armoilla ja venäjä joko antaa sen meille jos haluaa tahi sitten suomalaiset voittavat sen sodalla.
      eli ei voita.
      ja se ei ole Jumalan mielenmukaista lähteä sotimaan aseilla, mutta hengessä tulee uskovien tapella. ei tavallisilla aseilla.
      Jos joku sitten jaksaa RUKOILLA sen voiton läpi ei tarvita sotavoimaa eli tavallisia aseita vaan se tulee sitten enkelien sotavoimien kautta.
      Mutta Jumala käyttää "pakana" kansoja toisiaan rangaisemaan.
      ja ei ole mitään perustetta Jumalan Sanasta että Jumala alkaisi tappelemaan suomen puolesta "oikealla" sodalla,
      Mutta Jumalan mieleen on PUOLUSTAA suomea JOS suomen kansa sitä tahtoo ja sen tahdon ilmaus on Jumalan Sanan ja Jumalan KUNNIOTUS;
      Joka minua Kunnioittaa se pitää sanani!
      jos ei kunnoita Jumala ei kunnioita.
      joten teille on Hyväksi jos minä, alias VV tulen ja rangaisen teitä, muuten tulee velivenäläinen joka on raaka ja kova.
      Minulla on edes hitunen laupeutta teille!
      no sama se
      ja lisää kahvia ettei vatsa pääse liian helpolla.

      • puolustuson

        Suomella oli hyvät PUOLUSTUSVOIMAT viime sodassa, koska oli vielä kansa , joka koko ajan rukoili. Rukoili ja rajat saivat säilyä suurinpiirtein . Kansallamme on ollut oma maa. Kouluaikamme oli -60-luvulle saakka sopuisaa ja kaikesta kiitettiin Jumalaa vaikeuksienkin keskellä. Rukous oli jäänyt kansalle itsestään selvyydeksi. Mitä lieneen ollut se kuuluisa radikaaliaalto eurooppalaisten aikaansaantina ulottuen meidänkin maahan. Pahuuden aalto se oli ja nopea. Kaikenlaisen saastan leviäminen ja selkeä hyökkäys kristinuskoa vastaan.

        Puolustusvoimia tarvitsee jokainen maa, mutta siellä on ylin "kenraali" Herra Jeesus. Silloin pienikin materiaalivarustus on riittävä. "Syystänsä ihminen kärsii, suuresta syystänsä". Jälkeläistemme kasvatuksesta olemme itse jokainen vastuussa, eikä mikään yhteiskunnallinen ihmismielikuvituksin keksitty varhais- ja sen jälkeisopetuslaitos. Kun ja jos niitä tarvitaan lapsen äidin opetuksen lisäksi, pitää niissä säilyä suomalainen ikiaikainen kristinuskon vahva opetus.
        Nyt on Suomessa kelkka käännetty ja lapsilla on lähes koulupakko, mutta usko Jeesuksen Herrauteen siellä kielletään! Kaveri opettaa kyllä kaverinsa, miten elämästä "nautitaan".

        Mikä tarkoitus tällä hölmöydellä on; kansa lisää materiaalia suunnattomasti PUOLUSTUSVOIMIINSA, mutta valmiudesta pahan varalle viedään kansalta uskon pohja, mihin tosi tilanteessa turvautua? Näin nuorempaa kansan osaamme on koko ajan vieraannutettu pois uskosta Jeesukseen ja seuraava polvi on jo helppo harhauttaa. Päihteet, masennuslääkkeet ja nettisaasta hoitaa sen itsestään. Onnistumisprosentteja Media innokkaana raportoi! Joka varsinaista vieraannuttamistyötä innokkaimpana harrastaa!

        Aiheellista on kysyä, että mitä sitten enää ylläpitää materiaalistakaan puolustusvoimaa, jos kansa viedään jo omin toimin kelvottomaan elämään?


    • leijonaelää

      Ehkä Joukoa vaivaa ylpeys ja lopulta Pyhä Henki tulee ja heittää paholaisen kanssa flirttailevan selälleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe