Moro
olen ostanut yamaha dt 2008 miten paljon öljyä pitäis laitta tankiin kun ajaa ja sitten nyt sisäänajoissa?
2 tahti öljy
5
181
Vastaukset
- hghhgghgh
Opetteleppas ensiksi kirjoittamaan ennen kuin alat kyselemään täällä typeryyksiä. Oletteko te nykyajan nuoret oikeasti noin helvetin jälkeenjääneitä? Hävettää teidän puolesta.
Vastaus kysymykseesi: öljyn tilalla voit käyttää virtsaa jota sinun päässäsi tuntuu olevan runsaasti.- tyhmävastaaja
Eipä sinunkaan järjenjuoksu paljoa kehuja ansaitse. Ei olle tyhmiä kysymyksiä. On vaan tyhmiä vastauksia ja vielä tyhmempiä vastaajia.
- outdrive
Vanhaa linttaa tartte enää ajaa kuin ovesta sisään......
- lkjhgfds
Eikös siinä ole erillisvoitelu?
2% öljyä = 2l öljyä / 100 L Bensaa, 2 dl oljyä / 10 l bensaa, 1 dl öljyä / 5 l bensaa
4% öljyä = tuplaa öljyn määrä. - Seokset22
Sisäänajo 5% seoksilla. Eli kun tankkaat viislitraa niin laitat 2.5dl öljyä. Sit seuraavassa tankillisessa lasket esim 3.5% yms.. Sit sisäänajon jälkeen ajele 2.5% seoksilla (säädä kaasari ettei käy liian laihalla). eli 5 litraan laitat vajaa yks ja puol desiä. (=2.5% seokset)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986