Olin unessa saairaalassa, kävelin sairaalan käytävää jossa oli paljon ihmisiä.. Eteeni tuli kaksi hoitajaa. Toisella oli vasta syntynyt vauva käärittynä kapaloon.. ihailin pienokaista.. seuraavaksi siirryimme ulos ja hoitajat ottivat vauvan kapalosta pois.. vauvalla oli pitkät ja erittäin tuuheat hiukset jotka olivat kullan ruskeat ja hiuksissa oli neliön mallisia erivärisiä kohtia (kirkkaita värejä mm.punaista,sinistä jne).. ihailimme vauvan hiuksia ja sen värejä..vauva oli muutenkin sinertävän vihertavä mutta erikoisesta ihon väristä huolimatta tyytyväisen ja hyvä vointisen näkönen.. Mistä tälläinen uni voisi kertoa?
Vauva unessa
Mietteliäsvain
1
733
Vastaukset
- Pekkapoikatässä
Unesi viestii elämäsi unelmien täyttymisestä tai uusien iloisten tapahtumien, harrastusten tai muiden asioiden tulosta elämääsi. Värit kertovat juuri siitä, että iloa ja tyydytystä tuovat asiat ovat elämääsi tulossa.
Mistä olet unelmoinut, mistä haaveillut, onko nyt aika aloittaa jotain uutta harrastusta, vaiko peräti opiskelu alalle, josta olet unelmoinut, vai onko aika vaihtaa uuteen työpaikkaan... mahdollisuuksia on monia.
Viivy hetki sisäisessä maailmassasi ja unesi selviää sinulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242