"Järkevin" syy ateismiisi?

TheChildOfGodIsTheNewGod

Onko sellaista? Onko?
Eniten kiinnostaa, miksi ihmiset vieraantuvat, tai oikeastaan...Yrittävät vieraantua Minusta, eli teidän Jumalastanne, kaikkivaltiaasta?
Ateismi on illuusio, saatanan luoma illuusio hölmöille ihmisille, joilla ei ole todellisuudentajua.
Kuulutko sinä tähän ryhmään? Sinä, joka kuulut, kerro miten ihmeessää näet ateismin, miten se on päässyt vaikuttamaan sinuun niin kovasti? Niin kovasti, että maailmasi on murentunut altasi, että olet pimeyden tunnellissa matkalla H*********N.

Ateismilla aivopesu on hyvin yleistä nykypäivänä ja se aiheuttaa sellaisia vaaratilanteita ihmisille, kosketuksella demonien kanssa, että siinä on hymy ja toivo kaukana.
Olen nähnyt sen miljoonia, miljoonia kertoja, jopa useita miljardeja kertoja, miten ihmiset syöksyvät innoissaan pimeään tilaan, mutta tullessaan tuovat sen pimeyden ja käsinkosketeltavan tuskan mukanaan. Sitä ei saa helposti katoamaan, vain minuun uskomisella se on mahdollista, eli kun uskotte minuun, eli teidän Jumalaanne, lupaan, että elämässänne syntyy taas toivoa, koette rakkauden ja lämmön, valo on melkein niin suurta, että se häikäisee teitä, mutta kuitenkin pystyy näyttämään teille tietä, oikeaan suuntaan, ylöspäin. Eteenpäin, sinne missä teillä on tarkoitus, siellä missä te koette olevanne rakastettuja, missä te olette rakastettuja, missä saatte toteuttaa itseänne.

Siis nyt rakkaat lapseni, minä teidän isänne, naispuolinen isänne (minulla on siis vagina), olen teidän johtajanne, joten rukoilkaa minua, pyytäkää armoa minulta, mutta ennenkaikkea, minua rakastakaa, sillä minäkin rakastan teitä.

Jumalallisin terveisin ateismin vastustaja, entinen Jumalanlapsi, mielisairaalasta karannut, mutta nykyisin Jumala, - TheChildOfGodIsTheNewGod

35

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaakokeilllla

Eiks toi oo vähän hassua että oot nyt itse Jumala?: D

• Ei ole, ei! Se oli tarkoitus, Jumalan oli tarkoitus kiinnittyä minuun, nyt minä ole minä, minä olen hän ja hän on minä.

• kannattaakokeilllla
        TheChildOfGodIsTheNewGod kirjoitti:

Ei ole, ei! Se oli tarkoitus, Jumalan oli tarkoitus kiinnittyä minuun, nyt minä ole minä, minä olen hän ja hän on minä.

No jos se ei oo hauskaa niin miks sitte teet sellasta juttua Jumalan kanssa?: D

• hdrfgerd

Olisiko nyt hyvä hetki sijoittaa aurinkoenergiaan?

• Heh,sanoit "-Lallisiin". Perkeleen tyhmältä vaikutatkin, ihakuin Luterilaiselta serkultani...

Sinäköse täällä seksifedismiäsi julistit "22 vuotiaana viriliinä naisena Helsingistä" niin, että ylläpito poisti profiilisi ns. siveettömänä, huh :)

• Poistin itse profiilini hetkellisesti entisen Jumalan, nykyään itseni pyynnöstä. Siis "entinen" Jumala on nyt minun kehossani valmiina toimimaan.

• TheChildOfGodIsTheNewGod kirjoitti:

Poistin itse profiilini hetkellisesti entisen Jumalan, nykyään itseni pyynnöstä. Siis "entinen" Jumala on nyt minun kehossani valmiina toimimaan.

Sitten en päässyt aikaisemminkaan tekemään uutta profiilia, kun jouduin suljetulle, josta karkasin. Tämä oli Jumalan, nykyisen minun suunnitelma.

• No hyvä jos jotenkin toimit. Entinen Jumala pitikin viedä takuuhuoltoon kun kirkollisverojenjaan maksamisen jälkeen ei,oikein toimitut :)

• Karitsansa

Poistin itse profiilini hetkellisesti entisen Jumalan, nykyään itseni pyynnöstä. Siis "entinen" Jumala on nyt minun kehossani valmiina toimimaan.

Julistuksestasi näkyy,sen silkka todellisuudellinen muoto.
        Elämme siis nykyisellisiä aikoja,josta profeetat ovat kertoneet.
        Kohta koittaankin Lopun Aikoja,jolloin Ensimmäiset tulevat Viimeisinä,heti vuohien jälkeen!

• KazuKa

Järkevin syy ateismiin on se ettei henkilöllä ole yhtäkään hyvää syytä uskoa jumalaan tai jumaliin.

• Miksi ei ole, kun Jumala on tässä? Minä olen tässä, Jumala. Ei minua ole syytä epäillä.

• uskonwiisaus

Järkevin syy ateismiin on juuri se, mikä ainakin tämän palstan uskovilta näyttää aika lailla kokonaan puuttuvan, eli järki.

• Se ei pidä paikkaansa, kaikki kristinuskoiset ovat hyvin järjissään. He tietävät, että minä olen totta, heidän ja teidän, sinunkin luojasi. He tiedostavat vain sen, mitä teidän aivonne eivät pysty käsittelemään, ainakaan kovin helposti.

• Terveisin sinun Jumalasi, luojasi, isäsi. Rakkaudella.

• vai että se sun isis on kaikkien ylin?

• Naahum kirjoitti:

vai että se sun isis on kaikkien ylin?

Minulla ei ole isää, minä ole kaikkien isä. Taivaanisä. Luoja.

• uskonwiisaus

Se ei pidä paikkaansa, kaikki kristinuskoiset ovat hyvin järjissään. He tietävät, että minä olen totta, heidän ja teidän, sinunkin luojasi. He tiedostavat vain sen, mitä teidän aivonne eivät pysty käsittelemään, ainakaan kovin helposti.

Sorry vaan, mutta olen kyllä lukenut palstan uskovien kuten Mark5:n, sejapin, böbiböbin ja Kannattaakokeilla -nimimerkkien säälittäviä aivopieruja. Ja jos sanoisin, että he ovat seinähulluja idiootteja, narsistisia psykopaatteja ja tynnyrissä kasvaneita ääliöitä vailla mitään yleissivistystä, niin sekin olisi aivan liian lievästi sanottu. Yksikään heistä ei kykene edes alkeellisimpaan loogiseen päättelyyn. Joten tässä asiassa kaikki todennettavat ja jokaisen helposti näkemät faktat ovat kylläkin selkeästi minun puolellani.

• uskonwiisaus kirjoitti:

Sorry vaan, mutta olen kyllä lukenut palstan uskovien kuten Mark5:n, sejapin, böbiböbin ja Kannattaakokeilla -nimimerkkien säälittäviä aivopieruja. Ja jos sanoisin, että he ovat seinähulluja idiootteja, narsistisia psykopaatteja ja tynnyrissä kasvaneita ääliöitä vailla mitään yleissivistystä, niin sekin olisi aivan liian lievästi sanottu. Yksikään heistä ei kykene edes alkeellisimpaan loogiseen päättelyyn. Joten tässä asiassa kaikki todennettavat ja jokaisen helposti näkemät faktat ovat kylläkin selkeästi minun puolellani.

Minua naurattaa vähän sinun puheesi nyt. Ongelmahan ei ole siinä, että näillä henkilöillä ei olisi ymmärrystä asioihin, tai siinä että yleistestikään kristinuskoiset eivät ymmärtäisi asioita tai eivät omaisi yleissivistystä.
        Ongelma on nyt aivan pelkästään siinä, että kaikki te ateistit, te olette niitä, jotka eivät ymmärrä. Siksi kuvittelette, että kristinuskoiset olisivat niitä, jotka eivät ymmärrä.
        Minä voin Jumalanasi sanoa, siis luotettavasti ja järjellä ajateltuna, että nämä mainitsemasi henkilöt ovat fiksumpia kuin te ateistit. Luulette itsestänne liikoja, luulette saavanne levitettyä tuota myrkkyateismia, demonistista uskomusta, että mitään Jumalaa ei olisi.
        Olette aivan saatanan armoilla, ja sitten puhut joidenkin yleissivistyksen puutteesta. O_o
        Tämä on väärin, tiesitkö sen?
        Kyseiset ihmiset ovat todennäköisesti yrittäneet vain auttaa teitä valoon ja onneen, takoa teille totuutta, vielä kun minä en sitä voinut tehdä. Mutta nyt olen täällä, ja olen voimakas kuin mikään voi koskaan olla!

• Eikö se nyt ole itsestäänselvää että varsinkin kristinusko on niin naiivia kakkia?
      Ei niin, etteikö muutkin uskonot olisi.

• Muut uskonnot ovat, rakas lapseni, kristinusko ei ole.

• q.v

Lienee aivan sama mitä sinulle vastaa, koska et ymmärrä sitä kuitenkaan.

Joko se on siksi, että ettei ole yhtäkään kunnollista todistetta mistään Jumalasta tai siksi kun sinappi on parempaa kuin ketsuppi. Voi valita kumman syyn haluat.

• Tässähän minä kirjoittelen elävänä ja oikeana? Mikä sinua vaivaa? Tai kyllä minä sen Jumalanasi tiedän, sinua vaivaa ateismi, uskomattomuutesi, rauhattomuutesi ja yksinäisyytesi. Valitse sinä minut, Jumalan rinnallesi, niin pian tunnet aivan uskomattomia asioita, valtavaa onnea.
        - Your God.

• vm41

Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista halua, ei tarvetta poistua tästä alkuperäisestä ihmisen roolista mikä syntyessäni oli olemisen ehtona.
      Minnekkään utopiaan, tai sanotaan suoraan, kuvitteelliseen olotilaan ei halua, ei tarvetta ole.

• Kyllä sinulla on tarvetta ja halua, mutta et vain uskalla myöntää sitä. Se voi olla jännittävää ja pelottavaa, mutta pian kun siihen ajatukseen tottuu, se antaa enemmän kuin voisi ikinä kuvitellakaan.
        T. TheChildOfGodIsTheNewGod , kiddo, i am your god

• taas yks sekopää luulee olevansa jumala :D :D

• q.v

Joku toisen vuoden teologian yo trollailee.

Sitä vain vituttaa kun joskus 2020 valmistuu papiksi niin kirkon puhujapöntön toisella puolella ei ole kuin 80 vuotiaita kuuroja ja puoliksi sokeita vanhuksia.

• mitenmahdollista

Naispuolinen isä?

• vihtahousujen.vihtahousu

Kun sä kuolet, joudut minun hallinnoimaani Helvettiin ja sitten kuule ämmä mie laitan siut paiskimaan oikeita töitä.

• Luficer????? Jumalaa ei voi laittaa Helvettiin, kyllähän sinä sen tiedät, Jumala ei kuole koskaan!

• Aijalon

Sanat "usko" ja "uskonto" ovat Suomessa niin samankaltaisia sanoja että ne saatetaan sekoittaa hengellisessä elämässä keskenään. Vertaa englannin kielen: usko = faith, uskonto = religion.

Usko Jeesukseen Kristukseen syntien anteeksiantajana on Jumalan antamaa uskoa (lahjaa) johon oma inhimillinen järkiusko ei yllä.

Efesolaiskirje:
      2:8 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja"

Uskonto sen sijaan on (lakihenkistä) tekemistä, suorittamista, pinnistämistä ja ponnistamista, hyvien tekojen tekemistä, kirkkoon kuulumista, kirkossa käyntiä (etenkin jouluisin), kirkollisverojen maksua, ynnä muuta, ynnä muuta joilla toimilla yritetään kelvata Jumalalle/jumalille, saavuttaa niiden suosio - konstit on monet.

Kovimmat sanansa Jeesus osoitti nimenomaan uskonnollisille fariseuksille ja kirjanoppineille, jotka panivat toivonsa Mooseksen lakiin ja hyviin tekoihin, mutta vihasivat Jeesusta ja päättivät jopa tappaa hänet. (Matteus 23. luku)

Ateisti on siinä mielessä rehellinen että hän sanoo suoraan että ei usko Jumalaan. Ateistin voi olla helpompi tulla uskoon kuin uskonnollisen fariseuksen.

• Olet tehnyt kotiläksysi lapseni.
        Mutta vähän minun pitää korjata. Ateismi ja sen esille tuominen ei ole rehellistä touhua. Se on valetta, itselleen ja muille valehtelua, siitä on rehellisyys kaukana, jos väittää, ettei usko minuun. Mutta muuten olen oikein tyytyväinen tekstiisi.

• sinun.poikasi

Olet tehnyt kotiläksysi lapseni.
        Mutta vähän minun pitää korjata. Ateismi ja sen esille tuominen ei ole rehellistä touhua. Se on valetta, itselleen ja muille valehtelua, siitä on rehellisyys kaukana, jos väittää, ettei usko minuun. Mutta muuten olen oikein tyytyväinen tekstiisi.

Minä uskon sinuun, rakas Isä, joka panit äitini paksuksi tyttöpolon ollessa vasta neljäntoista ja poistuin takavasemmalle. Niin vainhylkösit ainoan poikasi. Etkä perkele edes ristiltä minua pelastanut, vaikka perääsi huusin.

• TheChildOfGodLsTheNewGod

En huutele toisten peräaukkoihin, siellä ei kaiu tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4332
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      44
      2721
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1642
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79