Lauralta täydellinen osuma!

HobbaFobba

Napakymppipuhe eduskunnassa.
Suvakki-Suomi paskahalvauksen kourissa.
Ja mikä parasta, Lauran puhe täyttä asiaa.
Ja mikä näkyvyys kaikissa valtamedioissa.
Tietääkö muuten joku keitä ovat Anne Kyllönen, Nils Torvalds, Tuula Haatainen, Pekka Haavistosta ja Paavo Väyrysestä olen kuullut joskus puhuttavan samoin Sauli Niinistöstä. Onko kepulla jo presidenttiehdokas?

23

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pölvästihallitus

      Parasta on errä Lauran puheen totuudenmukaisuutta ei kukaan voi faktoihin tukeutumalla kiistää, tasan päinvastoin.

      • qåaäzm

        Sanoppas muuta. Kyllä kansa saa syyttää itseään tästä saamattomuudesta ja sen johdosta tulevasta vaarasta. Onko niin että vielä ei uskota että vaara tulee erään uskonnollispoliittisen systeemin taholta? Pelätään vaan Venäjää. Taitaa olla niin että eliitti on keksinyt viholliseksi Venäjän, peittääkseen todellisen vaaran.


    • jrhferghyh

      Minä arvostin Laura Huhtasaarta ihan samanlaisena ihmisenä, älykkäänä ja ehkä medioissa määritelmäsyrjittynä vielä kaksi päivää sitten, koska en ole ennakkoluuloinen, mutta en enää nykyisin: Luin perussuomalaisten puoluelehdestä, kuinka Huhtasaari piti mitättömänä asiana , että uusnatsit potki hengiltä Helsingissä viattoman tavallisen ihmisen, jonka kunniaksi järjestettiin Helsingissä laaja surumielenosoitus. Jos mikään maan presidentiksi pyrkivä on niin alhainen, että tarvitsee rikollisten kannatusta, en voi kunnioittaa. Itse uskon, että Huhtasaari on hyvinkin älykäs, häntä ei voi pilkata älyn puutteesta. Miten muuten, jos itse haluaisin lähteä pilkkaaman, niin onko maan paskasakilla jokin oma "lahkonsa"," Mestari "on joku sosiaaliskyvytön uskonto- mikä lienee kirkkoslaavitieteilijä ,joka ainoastaan siksi että valmistui aikana kun suvakit oli vallassa edes pääsi yliopistoon. Olen aina sanonut, että jos mä olisin multimiljonääri, mä selvittäisin tällä Suomi24- foorumilla näkemäni juuri täällä suomenkielisessä internetissä 2000-luvun alkupuolella syntynsä saaneen yleisen vihakulttuurin luoneen nettilahkolaisuuden alkuperälähteet: siis mitä ihmettä, uskonnoilta vapaassa maassa yhtäkkiä 2000-luvun alkupuolella syntyi nettiin joku yhteisö, missä oli uusnatseja ja helvetti yliopistokouluttautuneita ?

      • qåaäzm

        Mikä paha on siinä että edes joku puolustaa Suomen kansaa? Kukaan ns.mädättäjäpuolueissahan ei sitä tee. Onko suomalaisten ja suomalaisuuden puolustamisesta tehty rikos? Näin on käynyt. Mitä pahaa meidän kansa on tehnyt että sitä sorretaan päättäjien ja suvakkien tahoilta? Se "paha" ollaan tehty, että olemme olleet liian kilttejä. Vihervasurianarkistiset voimat käyvät räyhäkkäin mielin asioitaan ajamaan, mutta suuri hiljainen kansaosa vain myhäilee ja uinuu. Tätä heikkoutta vastustajat käyttävät armotta hyväksi. Tätä hyväntahtoista hölmöyttä käyttävät myös tulijat armotta hyväksi. He näkevät hyväntahtoisuuden heikkoutena. Tästä kirjoittaa Pohjalaisen päätoimittaja kolumnissaan näinä päivinä.


    • paskan.haukkasivat

      Suvakkijohtajat kai kuvittelivat, että laittamalla nimet tuohon tyhjänpäiväiseen paperiin kiusallinen keskustelu poliitikkojen kyvyttömyydestä ja terrorismin levittäytymisestä suvakkikotoon voitaisiin hiljentää.

      • kjehfurhftgh

        Kuka on Laura Huhtasaaren kampaaja, niin yliblondattua tukkaa täytyy varmaan kahden viikon välein juurikasvulta värjätä? Mitään uhkaa ei ole, jos Laura Huhtasaari ja muut Unkarin ja pölvö- Puolan tylisten maiden epäpohjoismaisten kulttuurien ihailijat ymmärtäis, että se nyt vaan johtuu siitä, että se USA meni öljytulojen( varastamisen) perässä sinne Lähi-Itään. Ei halua mamut Suomeen.


      • gyhjhdvbggrty

        Kesärantaa ei voinut luvata partalapsille ,vaikka sanoisi tuntevansa niitä kyvykkäinä muuttajina.


    • zzzzzp

      Eduskunnan pitää palauttaa ja lisätä Presidentille lisää valtaa, ja Laura Huhtasaari Presidentiksi . L.H kannatus on kovassa nousussa .

      • qåaäzm

        Jos hän jatkaa tuota raikkaan isänmaallista, suomalaista kansaa puolustavaa linjaa, voi käydä ihan miten vaan vaaleissa. Saulin tai erään vihreän valinta ei ole kirkossa kuulutettu. Ja miksi ei jatkaisi?


    • hgfhjkl

      Seuraavaksi kun Persut pääsevät valtaan laaditaan laki joka korjaa pitkään koulukirjoissa olleen virheen ja valheen!
      Maa on vain 6000-vuotta vanha ja litteä! Dinosaurukset ja ihmiset elivät samaan aikaan ja Nooan tulva on totta kuten maakerroksista voi nähdä. Tiedemiehet ja koulujen opettajat ovat joutuneet jo pitkään valehtelemaan näitä totuuksia rangaistuksen uhalla. Vihdoinkin Persujen johdolla tämä maa tullaan vapauttamaan ja kaikki voivat puhua totuuden ilman pelkoa!

      • eikö-kerralla-tehoa-

        Miksi sinä mulperi joka aloitukseen laitat samaa valhetta?


      • Onhan meillä koulujen pakkoruotsi niin mitä nyt yksi hullutus lisää tuntuu missään (:


    • eivoisensuroida

      Laura puhui juuri oikein.

      Ei kai pääministeri voi ruveta sensuroimaan ja estämään kenenkään kansan vaaleissa valitseman edustajan puheita. Pääministeri on silloin väärässä paikassa. On ymmärtänyt roolinsa väärin.

      • Totuuskomissio1

        Niin totta, maatamme hallitsee valhe ja emävalhe koalitio, suvakki-ja maahantunkeutuja piireineen.
        Pahimmillaan ovat nämä maahamme kuulumattomat kansallisuudet jo soluttautuneet poliittisiin elimiin ja soluttautuminen jatkuu voimakkaana kiitos mätäpuolueiden, jotka nostavat kannatuslukujaan tunkeutujien avulla.

        Terroriteot ja muut ikävät tekoset kuittaillaan vain "pelolle ei saa antaa valtaa" mandran toistelulla ja kukka-ja kynttiläteollisuus ja myynti kukoistaa, suvakkien toimitellessa kukkia ja kynttilöitä tonnikaupalla verisen terrorin tapahtumapaikoille !

        Todellinen muutos ja järkiintyminen saa odottaa loputtomiin, kiitos EU:n ja maahantunkeutumis myönteisten poliitikkojemme ja virkakunnan.

        Suomi tuhlaa ilman mitään vastavuoroisuutta velka-ja verovarojaan maailmalta innokkaasti Suomeen pyrkivien eri kansallisuuksien oleskelun kustantamiseen.

        Poliisien määrärahoja korotetaan ja turvallisuustoimet syövät rutkasti valuuttaa, mikä on täysin uusi ilmiö ,kun terrorismi on ehdoin tahdoin päästetty "Troijan hevosen" mallisella invaasiolla maahamme.

        Käsittämätön ajanjakso jatkuu ja jatkuu, jää nähtäväksi koska kansakunnan verovelvollisten ja muiden tilanteesta kärsivien ns."kamelin selkä" katkeaa?

        Nykyisessä "pää pensaassa" oleskelussa ei ole järjen häivää ja kaiken järkipuheen luokittelu vihapuheeksi on täydellistä Stasilaisuutta.

        Huhtasaaren ja Halla-Ahon jne. kaltaisia "totuuden torvia" kaivattaisiin roppakaupalla lisää typerän ja suuria / epäoikeudenmukaisia kuluja meille aiheuttavan ilmiön palauttamiseksi järkeviin mittoihin.

        Me emme pysty koko maailman sota- ja oikeustoimien ja väestöräjähdyksen kompensoijiksi millään resursseilla.


      • qåaäzm
        Totuuskomissio1 kirjoitti:

        Niin totta, maatamme hallitsee valhe ja emävalhe koalitio, suvakki-ja maahantunkeutuja piireineen.
        Pahimmillaan ovat nämä maahamme kuulumattomat kansallisuudet jo soluttautuneet poliittisiin elimiin ja soluttautuminen jatkuu voimakkaana kiitos mätäpuolueiden, jotka nostavat kannatuslukujaan tunkeutujien avulla.

        Terroriteot ja muut ikävät tekoset kuittaillaan vain "pelolle ei saa antaa valtaa" mandran toistelulla ja kukka-ja kynttiläteollisuus ja myynti kukoistaa, suvakkien toimitellessa kukkia ja kynttilöitä tonnikaupalla verisen terrorin tapahtumapaikoille !

        Todellinen muutos ja järkiintyminen saa odottaa loputtomiin, kiitos EU:n ja maahantunkeutumis myönteisten poliitikkojemme ja virkakunnan.

        Suomi tuhlaa ilman mitään vastavuoroisuutta velka-ja verovarojaan maailmalta innokkaasti Suomeen pyrkivien eri kansallisuuksien oleskelun kustantamiseen.

        Poliisien määrärahoja korotetaan ja turvallisuustoimet syövät rutkasti valuuttaa, mikä on täysin uusi ilmiö ,kun terrorismi on ehdoin tahdoin päästetty "Troijan hevosen" mallisella invaasiolla maahamme.

        Käsittämätön ajanjakso jatkuu ja jatkuu, jää nähtäväksi koska kansakunnan verovelvollisten ja muiden tilanteesta kärsivien ns."kamelin selkä" katkeaa?

        Nykyisessä "pää pensaassa" oleskelussa ei ole järjen häivää ja kaiken järkipuheen luokittelu vihapuheeksi on täydellistä Stasilaisuutta.

        Huhtasaaren ja Halla-Ahon jne. kaltaisia "totuuden torvia" kaivattaisiin roppakaupalla lisää typerän ja suuria / epäoikeudenmukaisia kuluja meille aiheuttavan ilmiön palauttamiseksi järkeviin mittoihin.

        Me emme pysty koko maailman sota- ja oikeustoimien ja väestöräjähdyksen kompensoijiksi millään resursseilla.

        Näin. Mutta suvakit eivät ennenkään ole käyttäneet järkeä asioissa. Heitä kuljettaa tunteet ja joukkohurmos jossa ei kustannuksia eikä haittoja lasketa.


    • Anna.kestää

      Laurasta ei onneksi tule presitenttiä, kreatodisti Laura sopii hyvin persuihin, roskajoukko ei parempaa tarvitse eikä kukaan täysjärkinen ole persuissa, oikeesti suomi ei häviä mitään jos persuja ei olisi olemassa.
      Jos Soini olisi tuon arvannut hän ei olisi perustanut koko puoluetta, kun kävi näin joukko ääri natioalisteja natsimielisiä tekivät ryöstön.

      • VoikoJokuOllaNoinTyhmä

        Onhan se kauheaa että äänestettiin persujen johdosta...ennen sitä kutsuttiin demokratiaksi, mutta sinulla on varmasti parempaa tietoa...


      • gdfsa

        Tuo on vihapuhetta josta joudut vielä linnaan kunhan persut nousevat valtaan ja alkavat säätää lakeja joilla mahdollistetaan sinunlaistesi hiljentäminen ja tuomitseminen. Lopultakin tähän maahan saadaan raamattuun perustuva perustuslaki ja voimme alkaa valmistelemaan jeesuksen paluuta maan päälle.


      • Ei kestä anna.kestää, keskitysleirityötäkö kaipaat ?


      • Myähhää.hähhää
        gdfsa kirjoitti:

        Tuo on vihapuhetta josta joudut vielä linnaan kunhan persut nousevat valtaan ja alkavat säätää lakeja joilla mahdollistetaan sinunlaistesi hiljentäminen ja tuomitseminen. Lopultakin tähän maahan saadaan raamattuun perustuva perustuslaki ja voimme alkaa valmistelemaan jeesuksen paluuta maan päälle.

        Halla-ahosta ei saa uutta hitleriä lähinnä on tiibettiläisen munkin näköinen, Eerola sopisi paremmin kun kasvattaisi hitlerin viikset.
        Laurasta tulle propakanda ministeri jollei lankea katunaiseksi mikä sekin sopisi hänelle kun on niin rivo suustaan.


    • vvhxfde

      Huhtasaarelta onneton ja typerä puhe eduskunnassa. Kyllä on hävettävä onneton naikkonen niinkuin persut!!

    • PERÄPUKAM

      Mikä suututti nuo tekopyhät jotka istuvat tuolla lehtereillä? Ja noilla vessanjakkaroilla alempana?
      Näkeehän sen "sokea reettakin" että islam vyöryy eurooppaan. Mikä siinä nyt on vihapuhetta?
      Ja miksi suomalaisia kohtaan saa puhua vihapuheita?
      Katsotaan vuosi kaksi eteenpäin, niin ollaan kusessa niinkuin Irwin lauloi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe