E350 mersu ei pärjännyt taas mitenkään mulle

Naurettavaaaaa

Nauratti oikeen kun jumbon sivustalla valoissa eteen tuli E350 mersu isoilla vanteilla ja amg merkillä:) ajatteli ehtivänsä tuolla mopolla siitä ennen viereisellä kaistalla olevaa seuraavaan käännöskseen. No siinä alkoi perä vispaamaan sateella ja tehot jäi ties minne kun minä takana nelivetoisella ausilla koukkasin nopeampana sille kaistalle mille hän oli menossa ja mersu meinasi tulla päin...ei kannata luulla liikaa auton kiihtyvyydestä jos käyttää vajaavetoa. Niillä ei quattroille pärjää. Aika noloa muuten et joku hankkii kalliin mersun takavetona? Ei niinku mitään järkeä kun suomessa puolet vuodesta on talvirenkaat..tie liukas lumesta tai vedestä. Kesälläkin takaveto sutii jos on tehoa=tehoista ei hyötyä kuin moottoritiellä.

14

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senkinpienisika

      Ja kirjotusvirheet ei johdu kännistä vaan kännystä

    • 0293

      Teillä molemmilla on valitettavasti asennevamma!
      Eivät yleiset tiet ole mitään kilparatoja. Liikenteessä on muitakin
      autoilijoita!
      Haloo!

      • petäjäinen_

        Nimenomaan. Aloittajan kaltaiset pösilöt pitäis viedä mettään ja pätkiä petäjän kylkeen.


    • PalstatKahlaava

      Tämä aloittaja viljelee samoja kirjoituksia vaikkapa Skodan palstalla, siellä taas hehkuttaen Mersun takavetoa.
      Varmaan munamankelinsa onkin takavetoinen, päässyt juuri eroon "etuvetoisesta" pikkuisesta kolmipyörästä!

      • ajaisi.varovasti

        Kun mummostaan aika jättää, ei sille enää kukaan osta autoa.


      • sfdhq35

        Joo samaa paskaa on vähän joka merkin alle kirjoitettu.
        Voisiko ihmiset nyt hankkia jonkunlaista elämää?


      • juntit

        Laiska veekuutonen ilman turboo ei ole mikään sportti ja luistonesto estää asfaltin ruopimisen..........


      • E220_CDI
        juntit kirjoitti:

        Laiska veekuutonen ilman turboo ei ole mikään sportti ja luistonesto estää asfaltin ruopimisen..........

        Sepä se. Perä vispaa vain aloittajan mielikuvituksessa. Todellisuudessa ESP rajoittaa tehoa, jos ASR aiheuttaa sutimista, eikä E350 vispaa yhtään mitään edes talvella, ellei kuljettaja pyydä löysempää talutusnuoraa paranoidilta suojelusenkeliltä.


    • AudiOnMopo

      http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife

      => Takaveto menee miten haluaa myös sateella. Audin wannabee-quattro R8 jää jopa BMW perheautolle selkeästi. Mersu on ihan omaa luokkaansa.

      Miksei Audi pärjää yhtään kelleen?

    • B-palkiton

      Tämän naskalin kannattaisi a) saavuttaa täysi-ikäisyys, b) tutustua 350:lla varustettuun meseen c) herätä todellisuuteen
      -

    • voivoe

      Hyvä kysymys, miksi Mersu on täysin ylivoimainen kolmikosta Mersu - BMW - Audi, ja miksi Audi on niin hidas? Audin muka perhesportit RS4/5/6 jäi jopa bemarista puoli minuuttia ratakierroksella. Audin luokattomat ajo-ominaisuudet yhdistettyä surkeaan moottoriin takaa alisuoriutumisen ja se näkyy.

    • WukYu

      Paljonkos Audi Quatrosi hörppää moottoriöljyä tuollaisessa kiihdytyksessä?

      • E220_CDI

        VAG kaksitahtidieselien normaali kulutus on parin prosentin luokkaa kun tuhannelle kilometrille menee 49 litraa dieselöljyä ja 1 litra moottoriöljyä.

        Taitamaton kuljettaja voi tosin laihentaa öljyseosta polttoaineenkulutusta kasvattamalla.


    • voittamatonta.voimaa

      On se kova peli se Audi 80 2.0E Quattro. Tehoa yli 100 kW uutena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe