Olisiko kenelläkään kokemusta Kymco Zingistä? voisko joku kertoa hyviä ja huonoja puolia? kannattaako ostaa?
Kymco zing?
6
2962
Vastaukset
- Varmastikkaan
Ei saa halvalla hyvää!!! Odota muutama vuosi ja osta iso customi sitten kun on ikää tarpeex.
- SaMi
En oo ajellu mun Zingillä, kun muutamia kilometrejä, mutta on muuten hyvä ja mukava ajaa.
Ja kyllä sen pitäisi olla melko luotettavakin.
Tehon puute on mielestäni ainoa miinus.
Mulla on -98 ja siinä tehoa on 7.8kW
Uudemmissa kyllä taitaa olla jo 9.3kW tai jotain
sinne päin - jepulis
Mulla on kans Kymco Zing taitaa olla vm.99
semmonen valkoinen.
Olen todella tyytyväinen hankintaani, koska sain sen aikoinaan suht edullisesti ja aivan mukavasti on tullut ajeltua nämä kolme kesää. Ainut vika on kun sähköstartti ei meinaa ainakaan kylmemmällä säällä toimia, muuten ihan kelpo kevari. Tehoja nyt ei paljon ole, mutta ihan kototarpeiksi, semmonen reilut 100km/h kulkee ihan vakiona, mutta eipä sitä paljon sen lujempaa saa ajaakkaan, kaupunkiajossa ihan näppärä ja plussaa on sissybar, sinne mahtuu kyllä tyttö kun tyttö kyyttiin ja ovat tykänneetkin, liekö sitten ajajan vai pyörän ansiota ;)
plussat:
ulkonäkö
hinta
miinukset:
-teho
-sähköt- nsiota tietty
joopa joo
- kymco
iha hyvi toimii ajoin 100 kilsaa putkee ja hyvin toimi vaihtaa kisa cdi boxin ja putken pään ni kulkee 130 km/h
- henkkeli1
mistä saa kisa cdi boxeja kyseiseen pyörään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867