Voiko naisella olla kaksi miestä?

VaimoaKimpassa

Olemme N35 M37 oleva aviopari.
Ollaan harrastettu
1N ja 2M juttuja kaverini kanssa joka asuu melkein naapurissa.
Viikon loppuisin pyrimme tyydyttämään vaimoni seksi tarpeita ja myös omiamme.
Kaveri voi käväistä viikolla naimassa vaimoa myös yksin jos en ole kotona.
Kaverini on kuin toinen vaimoni aviomies.
Joskus vaimo käy kaverin kotona naimassa kaksistaan ja minä pääsen liukkaille kotona.
Olemme naineet vaimoa kimpassa 12 vuotta.
Ollaan myös otettu silloin tällöin 1-2 miestä meidän kanssa vaimoa naimaan.
En tiedä onko miten yleistä voida täysin vapaasti kaverin ja vaimon nainti sallia rakastan ja kunnioitan ja luotan vaimooni ja ystävän kanssa vaimo saa naida vapaasti.
Onko ketään samoilla linjoilla?

19

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkohan-se

      Näin täytyy ottaa apuvoimia kun itse ei pysty huolehtimaan vaimostaan.

      • VaimoaKimpassa

        Ei ole siitä kiinni ettei pystytä kaksistaan.
        Me vain nautimme kimpasta.
        Itseäni kiihoittaa nähdä livenä kun vieras nuolee oman vaimon pillua.
        Ja työntyy rakkaan vaimon pilluun ja panee kiihkoissaan. Minä asetun kyljellään vaimon kanssa 69 asentoon ja nuolen klitorista ja kaveri työntyy pilluun minun levittäessä vaimoni pakaroita on hienoa katsoa kun pillu elää kaverin työntäessä pillu vetäytyy ja kaverin vetäessä kullia ulos pillu roikkuu varressa kiinni kuin hukkuva oljenkorressa onko hienompaa hetkeä.
        Joskus myös
        kuvaamme tapahtuman.
        Vaimo tykkää kun käsiä on 4 suuta ja kieltä on 2 ja kaksi kiimaista kullia nai vuorotellen
        Kaveri on ehkä vähän rakastunut vaimooni ja himoitsee häntä kaveria kiihoittaa kun hän saa naida toisen miehen vaimoa miehen katsoessa ja tykkää katsella kun naidaan ja hän pääsee kohta liukkaille pilluun jota sai naida ensimmäisenä tänään ja omat siemenet pursuaa naisen pillusta.


      • VaimoaKimpassa kirjoitti:

        Ei ole siitä kiinni ettei pystytä kaksistaan.
        Me vain nautimme kimpasta.
        Itseäni kiihoittaa nähdä livenä kun vieras nuolee oman vaimon pillua.
        Ja työntyy rakkaan vaimon pilluun ja panee kiihkoissaan. Minä asetun kyljellään vaimon kanssa 69 asentoon ja nuolen klitorista ja kaveri työntyy pilluun minun levittäessä vaimoni pakaroita on hienoa katsoa kun pillu elää kaverin työntäessä pillu vetäytyy ja kaverin vetäessä kullia ulos pillu roikkuu varressa kiinni kuin hukkuva oljenkorressa onko hienompaa hetkeä.
        Joskus myös
        kuvaamme tapahtuman.
        Vaimo tykkää kun käsiä on 4 suuta ja kieltä on 2 ja kaksi kiimaista kullia nai vuorotellen
        Kaveri on ehkä vähän rakastunut vaimooni ja himoitsee häntä kaveria kiihoittaa kun hän saa naida toisen miehen vaimoa miehen katsoessa ja tykkää katsella kun naidaan ja hän pääsee kohta liukkaille pilluun jota sai naida ensimmäisenä tänään ja omat siemenet pursuaa naisen pillusta.

        Itse tykkään kanssa tuosta 69 asennosta. Hienoa olla alimmaisena ja katsoa kun menee sisään ja ulos. Nuolla ja mussuttaa vierailijoita.


    • VaimonPerää

      Meillä on kans yksi vakituinen melkein vaimon toinen mies
      Ollut useita vuosia.

    • Iidalehtola

      Miksei voisi olla ?

    • Itse asiaan. Itse asuin mallaa vaimon kanssa. Hän opiskeli arjet kaupungissa. Kummassakin oli vakipanot. Minä siellä maalla ja vieraat opiskelupaikkakunnalla.
      Vei aikaa ennen kuin rohkaistuin ja ehdotin yhteistä viikonloppua.

      • Ihan ok.


      • hahahaaaa

        Ja tyhmäkin kaiken lisäksi


      • Miehessä on vaimon mielestä muitakin ominaisuuksia kuin älykkyys.


    • AviomiesKimppanaisenKans

      Meidän ystävä käy meillä nykyään 1 viikonloppu kuukaudessa ja joskus jopa useamminkin naimassa kimpassa vaimoani.
      Hänellä on oikeus olla vaimoni kanssa myös kahdestaan sängyssä.
      Ollaan myös järjestetty jono vaimon huoneeseen kun oltiin 5 miestä ja vaimo.
      Lopuksi kuitenkin oltiin kaikki yhtä aikaa samassa huoneessa ja naitiin kahdessa ryhmässä vaimoa itse olin molemmissa ryhmissä mukana.

    • Onko muita miehiä jotka suostuu vaimon ja kaverin täysin vapaaseen seksi suhteeseen.
      Ollaan kaverin kanssa naitu vaimoani yli 10v melkein viikoittain joskus useammin joskus ollaan kimpassa koko viikonlopun.
      Asumme noin puolen kilometrin päässä toisistamme on helppo järkätä kimppa ja vierailut.
      Vaimo voi vierailla kaverin tykönä ja toisinpäin.
      Vaimon suosikki niin kuin meidänkin on kun asetun kyljelleni vaimon kanssa 69 asentoon nuollen vaimon klitorista ja kaveri tulee takaa päin vaimon pilluun ja kaverin lauettua vamooni vaihdetaan paikkoja.

      • Oma suosikkini on olla itse selälläni alimmaisena ja vaimo päällä kuusysissä. Siinä näkee hyvin kun toinen mies nai vaimoa takaapäin. Kielelläkin ylettyy ihan eri tavalla.
        Erityisesti minua kiihottaa kun tunnen vaimon painon päälläni.


      • tuplastiHyvää

        Samoin meillä! Jo yli kaksi vuotta on meillä käynyt säännöllisesti sama ukm naimassa. Vaimo kiihottaa eritoten se kun vieraalla (ei enää vieras) on hiukka yli 20cm ja paksu kulli!!! Kaveri käy meillä naimassa salaa vaimoltaan. Minä taas käyn heillä naimassa, eikä mun vaimo tiedä sitä. Mahtavaa vaihtelua meille kaikille!!!!!


    • Siinä-koko-juttu

      Jos eukonoma mies on kykenemätön, niin pakkohan sitä on huutaa apuvoimia. Kunnon panomiess ei moisia apuja tarvitse.

      • Me uskalletaan ottaa kavereita kimppaan kosla meidän keskinäinen seksi on hienoa.
        Minua kiihoittaa nähdä livenä seksiä jossa nimenomaan naidaan vaimoani kimpassa.


    • N58v

      Olen 58 vuotias roùvay.
      Olen ollut kahden miehen kanssa 23 vuotiaasta asti.
      Olemme naineet kimpassa 35 vuotta ja vielä jatkamme.
      35 vuotta on nainut sama kaveri mieheni kanssa minua.
      Siinä vastaus voiko olla naisella kaksi miestä

    • N22M27

      Minulla on 2 vakituista oma poikaystävä ja hänen kaverinsa.
      Olemme yhdessä viikonloppuisin ja joskus viikollakin.
      Olemme naineet 7 kk porukalla.

    • VaimollaniOnKaksiMiestä

      Kimpassa nainti on hienoa ja kiihoittavaa.
      Erityisesti kun vaimo on nauttinut täysin kahden miehen huomiosta ja hyväilyistä.
      Hyväilemme ja nuolemme pillua kunnes vaimo pyytää alkamaan naimaan ettei kestä enää.
      Nuolemalla annamme vaimolle ensimmäisen orgasmin.
      Pieni lepo ja saamme naida vaimoa niin paljon kuin haluamme ja myös miten halutaan.
      Vaimolla on 2 vakituista miestä ja molemmat tuo välillä kolmannen miehen mukaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe