Oli ihan asiallinen linkki, tavallaan. Tärkeää tietoahan se on. Jollain lailla olen vaan herkkä reagoimaan, tuli mieleen, että pidät mua jonain iilimatona, joka rakentaa toisen varaan koko elämänsä. On elämää jo takana ja ymmärrän kyllä, mistä kannattaa pitää kiinni. Eli samoilla linjoilla kanssasi siitä asiasta olen. Olen yrittänyt viestiä, että kaikki kahden välillä perustuu vapaaehtoisuuteen ja omaan haluun toimia niin, että kummallakin olisi hyvä olla. Ei meille enää kukaan toinen tule sanelemaan mitä pitää tehdä, tai miten/millainen tulee olla. Toki alussa toimittiin toisella tavalla, kun ei tiedetty vielä mitä halutaan.
Vielä siitä tärkeästä asiasta
Käsi_sydämellä
6
311
Vastaukset
- tykkääntästä
Niinhän sen pitää mennä, että muita ei väliin tule
Sovinnolla voittaa, pakolla ei saa kun pahan mielen molemmille.
- ainaonyksijotakaipaan
Niin se on, ketään ei voi pakottaa välittämään. On yksi jonka kanssa haluan elämäni jakaa ja kukaan toinen ei voi korvata häntä koskaan.
Välittäminen on tärkeintä
- tiedetääntiedetään
Kyllä noilla puheilla luulisi uskaltavan yhteyttä ottaa :)
- MikäMissäMilloin
Mikä linkki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815