Elämäni pienimunaisena sinkkumiehenä

nappimuna

...kiteyttyy näissä kuvissa joihin olen itse itseni shopannut:

http://aijaa.com/9fpO6r

http://aijaa.com/0quy56

http://aijaa.com/F9nfTL

http://aijaa.com/ySSf6v

http://aijaa.com/Q94yXY

Olen kärsinyt pienimunaisuudesta koko nuoruuteni aina peruskoulun liikuntatunneista aina aikuisemmalla iällä naisilta saatuihin pakkeihin asti. Olen kyllä ollut yhdynnässä muutamia kertoja naisen kanssa mutta koskaan en ole saanut toista kertaa. Kerran päästyäni panemaan yhtä baarista löytämääni naista vain herätäkseni aamulla huomaamaan että hän oli laittanut yöpöytäni päälle lapun jossa luki: "KIITTI VITUSTI" ja tuon lappusen päällä oli 5 sentin kolikko. Koskaan en ole kelvannut naiselle pitempään suhteeseen jälkeen kun seksi on astunut kuvioihin.

Normaalin, naisten panemiseen keskittyvän seksuaalisuuteni rinnalle minulle kehittynyt toinen, sado-masokistinen mutta myös samalla ekshibitionistinen seksuaalisuus eli kiihotun paljastelusta ja sen aiheuttamista negatiivisista reaktioista ihmisissä, etenkin naisissa. Saan jonkinlaista kieroutunutta seksuaalista tyydytystä pilkallisista, nauravista, vähättelevistä ja säälivistäkin kommenteista. Kuin myös siitä että naisia mahdollisesti etoo nähdä pientä katkarapuani sekä degeneroitunutta vartaloani. En näe syytä laihduttaa koska en kuitenkaan kelpaa naisille pidemmän päälle. Sitä paitsi kyllä minulle kelpaa myöskin lyhyet, lihavat ja pienirintaiset naiset mutta minä lyhyenä, lihavana ja pienimunaisena miehenä en vaan kelpaa heille :/.

Löytyykö muita saman ongelman parissa kamppailevia miehiä?

14

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASAASAASA

      Mitkä ne sinun mitat on jotta tietää mistä puhut.

      • hehhehhee

        Hahahaa mikä tuppimuna en todellakaan raottais tuolle penaalia...


    • onhannoitanähty123

      Älä ruoski itseäsi. On niitä pienempiäkin nähty ja hyvin toimii. Keskittyisit kehittämään itsevarmuuttasi aluksi muilla osa-alueilla elämässäsi.

      • kameljotti

        Tokkopa kuvat esittää kirjoittajaa. Haluttu vaan herättää keskustelu aiheesta.


      • lisääpituutta

        On tai ei niin on kyllä onneton peli näkyy tuolla tota elintasokumpuakin olevan liekö sekin hämää


    • janatuinen321

      Paksuus se on naisten mieleen eikä pituus.

      • pituuttalisää

        Kyllä se pituuskin ratkaisee eihän tuollanen nysä ylety kuin huulille..kyllä itteeni jurppis jos mulukku ei uppoa kunnolla..


    • josefiinaaaaa

      Hauska sattuma että ne muutama prosentti joilla on keskivertaa pitempi kalu kirjoittelee täällä suomi24 palstoilla. Taitaa olla samanverran alle keskimittaa ja vain muutama on täällä. Se on vaan tyytyminen mitä syntymalahjana on saanut ja pulinat pois. Kai pillun koostakin voi puhua mutta ompa harvinainen aihe.

      • anteeksnytvaan

        No onhan toi oikeesti onneton tappi.Enintään 15.cm.seisokissa on sopiva mutta ton äijän peli joku 5cm...niin sellasta römpsää ei ole olemassakaan jotta tuolla tyydyttäs..


    • Niiiiigggg

      Kun löydät naisen kuka oikeasti rakastaa sua SUN takia, ei sen ajatuksen takii että kohta saa kullia, niin eiköhän se opi elämään ja hyväksymään sen, että sulla on vähän pienempi asia siellä jalkojen välissä. Älä yritä etsiä niitä yhen illan juttuja koska siinä käy sitten niin että nainen saattaa pettyä. Mutta jos löydät pitkäaikaisen kumppanin kehen rakastut ja hän rakastuu sinuun, niin eiköhän seksikin toimi

    • himoville

      Jospa kyseessä on ns. optinen harha,
      Minä olen aina ollut runsaasti ylipainoinen ja maha on rellottanut .
      Kerran nostin itseäni niskasta ja aloin laihdutuskuurille ja laihduin 36 kiloa.
      "Onko se tosiaan noin iso" ? , kysyi exäni, joka tällä kertaa petti uutta ukkoaan.
      Siis: "se" vain näytti pieneltä kun oli iso maha ja läskiset reidet.

      • voimunjee

        Eläs nyt luule liikoja molostas samanlainen nysänderi oli mahaa tai ei


      • zzzxxx

        Hertilee mitä typeryyttå jaossa. Itse huolestuisin jos en mahakummun yli katsekontaktia peliin saisi.


      • laihikselle

        Onhan se iljettävä näky jos ukolla niin valtava pötsi ettei heppiään näe...yök yök


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe