Muka VASTA 18v tollaset rinnat!

missien seuraaja

hah hah. Noin laihakin ja vasta 18v ja muka kaikista isoimmat rinnat kaikista ehdokkaista. pyh.

20

4756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy

      oon samaa mieltä täytyy tsekata kuitenkin tänään ilalla XD

    • ansku

      Voi reppanat ! Eihän suuret rinnat kaikille kasva ja puhumattakaan hyvän malliset ! Terveiset vaan lattarit ja lautatissit , omani on dd.

      • Olevan

        Tuntuvat tissit olevan sulle hyvin tärkeä asia, kun pitää täällä mainostaa. Tissit DD ja älykkyysosa-määrä sitten? Ei vaikuta kovin korkealta...Huom. Olen mies, enkä "kateellinen nainen"...(Suahan mielestäs tottakai kaikki naiset kadehtii tissies takia, hahhah)


      • Peradeus
        Olevan kirjoitti:

        Tuntuvat tissit olevan sulle hyvin tärkeä asia, kun pitää täällä mainostaa. Tissit DD ja älykkyysosa-määrä sitten? Ei vaikuta kovin korkealta...Huom. Olen mies, enkä "kateellinen nainen"...(Suahan mielestäs tottakai kaikki naiset kadehtii tissies takia, hahhah)

        Nimimerkki "Olevan" ei osaa kirjoittaa edes "älykkyyosamäärää" oikealla tavalla yhteen. Lisäksi lyhentelet sanoja ja lopusta puuttuu piste. Et taida pärjätä edes fiktiiviselle Forrest Gumpin hahmolle ÄO:n kanssa. Hyvät ja isot tissit ne tulee olla, ei mitään A-kuppilautoja.


    • yks vaan:)

      olen samaa mieltä:)

      • Marika

        Mulla on isommat rinnat ja olen vasta 17 vuotias hoikka Porvoolaistyttö


    • NimmariMerkki

      Tuskinpa tuo rintojen koko ikää katsoo. Eikö murrosikä ole tytöillä jo 18-vuotiaana ohi? En kyllä itsekään usko että aidot rinnat on 18-vuotiaalla ehdokkaalla, mutta halusin vain sanoa, että voi 18-vuotiaalla olla isotkin rinnat. Ei ne rinnat kasva vasta 30-vuotiaana. (Keskustelun aloittaja kai näin luulee, että 18-vuotiaalla ei voi olla vielä isoja rintoja, jos ollenkaan.)

    • meijerit

      olla kirurgilla teetetyt.. On kyllä niillä muijilla köyhä itsetunto, kun täytyy käydä kauneusleikkauksissa, huh huh!

      Nätti tyttö muuten, mutta silikonit out!

      • Jenni

        *olla kirurgilla teetetyt.. On kyllä niillä muijilla köyhä itsetunto, kun täytyy käydä kauneusleikkauksissa, huh huh!*

        Ei välttämättä ole huono itsetunto, vain kova halu voittaa missikisat keinolla millä hyvänsä, jos voittaa missikisat, niin tulotaso on sen jälkeen turvattu, mallin/juonto hommia jne... On silikonit siihen verrattuna pieni hinta. Itsekkin ottasin vaikka heti silikonit, jos olis edes jotain mahollisuuksia niiden avulla pärjätä kisassa.

        Rintojen koolla on niinkauan suuri merkitys kisassa, kun tuomaristossa on suurin osa miehiä.

        Jos ottaa pienet silikonit, eikä liioittele niiden koossa, niin aika mahdotonta on sanoa kellä on kellä ei.


    • mie

      voivoi.. olen itsekin 18v tyttönen ja todellakin silloin rinnat voivat olla jo suuret. (laihoillakin) katsos.. äiskän ja iskän muodot vaikuttaa melko paljon nääs!

    • karoliina

      NO eihän tämä neiti nyt sentään mikään pamela andersson ole - luojalle kiitos. Ihan sillä on tavalliset, nätit, nuoren tytön rinnat. Kuppikokoa suuremmat sentään kuin muilla kilpailijoilla ja erottuu näin ollen hyvinkin edukseen. Huomatkaa, että taitaa joukossa olla pari ihan lautaakin, sääliksi käy heitä. Ei ole mahdollisuuksia esim. tällä tämän hetken viimeisellä ehdokkaalla - en muista nimee nro. 9 vissiin.

      • kaikkien a-kuppisten puolesta

        ei mun mielestä kyllä kukaan noista lauta ole!!! ei kaikilla missukoilla tarvii mitään isoja utareita ollakaan. kaikilla ehdokkailla on rinnat ja se riittää! säälin sinua karoliina kun tuollaista kommentoit!


      • Nimetön

        Isot rinnat, utareet, hinkit tai miksi niitä kutsutaankaan, ei ole kauniit, jos kauneudella tarkoitetaan sopusuhtaisuutta. Elinan vartalo konaisuutenakaan ei ole kaunis, vaikka siitä on noussut kova häly. Kasvoista en viitsi sanoa mitään. Rinnat voi kyllä olla hyvinkin kiihottavat, mutta roikkuviin ihrakimpaleisiin en koskisi tikullakaan.


      • karoliina
        kaikkien a-kuppisten puolesta kirjoitti:

        ei mun mielestä kyllä kukaan noista lauta ole!!! ei kaikilla missukoilla tarvii mitään isoja utareita ollakaan. kaikilla ehdokkailla on rinnat ja se riittää! säälin sinua karoliina kun tuollaista kommentoit!

        Et siis ehkä pärjäisiä missikisoissa sinäkään. On se nyt aika oleellinen osa naisen ulkonäköä, että on rinnat. Elämässä yleensä on aivan sama, onko minkälaiset tissit tai onko tissejä ollenkaan, kun katsos joiltakin esim. rintasyöpää sairastaneilta ne on saatettu jopa molemmat leikata pois. Ja ilman rintojakin, nämä naiset voivat olla jollekin maailman ihanimpia naisia.

        Mutta jos on kyse missikisoista, ns. ihmisten karjamarkkinoista, joissa todellakin etsitään mahdollisimman edustavaa naista, eikä vähiten ulkoisesti. Ja sopusuhtaiset kauniit rinnat suhteessa muuhun vartaloon on tärkeä kriteeri täydellisessä vartalomäärityksessä. Nimiä nyt enää sen kummemmin mainitsematta on näissä ehdokkaissa ainakin joku tyttö jolla näyttää bikinin yläosan alla olevan aika tyhjää.


      • karoliina
        Nimetön kirjoitti:

        Isot rinnat, utareet, hinkit tai miksi niitä kutsutaankaan, ei ole kauniit, jos kauneudella tarkoitetaan sopusuhtaisuutta. Elinan vartalo konaisuutenakaan ei ole kaunis, vaikka siitä on noussut kova häly. Kasvoista en viitsi sanoa mitään. Rinnat voi kyllä olla hyvinkin kiihottavat, mutta roikkuviin ihrakimpaleisiin en koskisi tikullakaan.

        voi juma.. sulla taitaa itselläsi nyt olla vähän purua päässä. Ymmärrän, jos joku enempi pamela anderson tyyppinen vosu yrittäisi pärjätä missikisoissa, niin voisi kai ajatella että hänellä on niiiin suuri rintavarustus, että hänen vartalonsa ei enää ole sopusuhtainen.

        Elinalla ei kyllä ole missään määrin liian isot rinnat, vaan aivan tavalliset nätit ja sopusuhtaiset tissit. Ja juuri Elinalla sattuu näistä tytöistä olemaan sopusuhtaisimman kaunis vartalo.. Vai rinnaton tyttökö sinne kisoihin pitäisi mielestäsi lähettää?? Mahtaisi varmasti pärjätä maailmalla tämän päivän kauneusihanteiden mukaisesti..hah, saanen epäillä??


    • isot tissit kyllä

      noh eipö tuo ole yllätys kun tytöillä (13-15v) on jo d kupit..että silleen

    • isot rinnat

      Itse olen 18 ja kuppikoko d. Elinalla on ihan normaalit rinnat, tavallista kauniimmat ehkä. Kateellisia ootte! Tuskin se on 18 vuotiaana silikoneja ottanu!! Eikä sillon kisoihin pääsiskään ees välttämättä. HILJENTYKÄÄ JO KATEELLISET!!

    • marie

      Eikö rinnat ole aika pieni osa, jos naista,oli missi tai ei, katsotaan kokonaisuutena. Lakatkaa mollaamasta naisten rintoja, olivat ne pienet tai suuret. Totuus nimittäin on, että niiden kokoon on aika vaikea itse luonnollisin menetelmin vaikuttaa. Ja miehet, rintojen kokoa voi verrata aivan hyvin peniksen kokoon: Ei ne tahdon voimalla kasva.

    • omien tissieni seuraaja

      Olin 18 -vuotiaana rintavarustukseltani kokoa DD75. Ja olivat ihan aidot, ja ovat edelleenkin. Joillekin vaan tulee järkyttävän isot ja höllyvät rinnat. Olis mulle ainakin vähempikin piisannut. Ei voi mitään jos isoilla tisseillä paiskataan.

      • jenni--

        elinalla on kauniit rinnat ja muutenkin hyvä kroppa. tottakai oon vähän kateellinen, ja niin on varmasti monet muutkin. mutta se on ihan normaalia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe