Ystävälleni vielä

täällävieläkin

Olet ystäväni yhä.
En tiedä mitä sattui.
tulen vielä kirjoittamaan
olet mielessäni

45

1727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunlapsi

      Ei synny terveenä, se on todella raskasta.

      • tiutautourette

        Mikä vamma/sairaus?


    • koitetaanpärjäillä

      palataan

      • palaillaan

        Millä säännöillä nyt pelataan?


    • Jospalailet

      niin kenen luokse?

    • tuletnytmieleen

      Palataan!! tuhkaks :)

      • Jospalailet

        No laitanko puita pinoon jo, vai tuhkataankos sinut aivan muualla?


    • hyväthuomenet

      Sulle ystäväni 😊
      Olet mielessä koko päivän

      • tunnistein

        Onko jotain sattunut?


    • tähtikarttojatutkien

      Sinäkin minun.

    • Hyväähuomentaa

      Älä murehdi liikaa. Asian kanssa on opittu elämään.
      Olet myös mielessäni.

      • palstalla.ikävää

        Olisi kiva vaihtaa sananen kanssasi suoremmin, mutta en tiedä onko mahdollista.


      • Eikaise

        Mikään mahdottomuuskaan ole.


      • jos.onnistuu

        Pyrin olemaan kuulolla ja valppain mielin.


      • eheheheheheheheh
        jos.onnistuu kirjoitti:

        Pyrin olemaan kuulolla ja valppain mielin.

        jumankekka sentään, täällä on taas sahajauhopäät niin valppain mielin ja aina valmiina kuin partiolaiset konsanaan eikä kummallakaan oo haisuakaan kuka toinen on. miten aikuiset ihmiset voi olla ja elää tällasissa harhoissa. etteks te oikeesti ite tajuu mitään?


      • Entajuaminäkään

        😂😂😂 hyvin kiteytetty 👍👌


      • välittävä_valtio

        Tämä palsta on oikeasti valtion sponsoroimaa terapiaa. Täällä ammattilaiset tekeytyvät teitäkin tyhmemmiksi ja siten pyrkivät kohottamaan kansalaisten itseluottamusta ja vähentämään masennusta.


    • hyvääpäivääkin

      mukavaa sellaista

      • Samoin

        Sinulle.


    • SulleppatäMä

      Vieläkin uskot tuohon? Kuule kai nyt osaat itsekkin miettiä mitä ystävyyteen kuuluu. Eikä siinä saa tai voi olla muuta. Tiedän miksi esität. Kunhan saat Vittuilla kauttani. Luulit että esitys meni läpi? Ja mitä Viestittelet? Kävin muuten katsomassa mitä laitoit olihan se lattanut mutta et ollut ainoa monelle oli laittanut osa ei hyväksynyt. Eikä se taida edes muistaa kelle laittanut. Ei sillä taida kummosempaa syytä olla. Mutta hyvä kun laitoit sen viestin en olisi uskonut jos olisit sanonut sen. Nytkö sinua pelottaa? Anna olla tulet huomaamaan joskus.

    • siisoikeesti

      tässäkö on suomalaisten ihmisten taso. huuhaata vedetään netissä yötä myöten ja ollaa niin ystävää, niin ystävää, eikö teillä tolvanoilla oo mitään sanottavaa niille OIKEILLE JA TUNTEMILLENNE ihmisille vai eikö semmosia oo.

      • MeSuomalaiset

        No, niin itse "tourette"? Syy on "teissä".

        Siksi täällä aamuyöstä ollaan, kun yksi duracell-pupujussi ati parikin, takoo ja rummuttaa.


    • Eikyseole

      Mistään tuollaisesta. Taas ihmiset keksii mitä sattuu. Hohhoijaa..

    • Ihanaystävyys

      Toisilla se on tuota mikä ketjussa tulee esiin. Eivät ole ymmärtäneet ystävyys sanan merkitystä.
      Ystävyys ja huuhaa on aika kaukana toisistaan.

    • ystävällesinne

      Ystävyys ei koskaan ole huuhaata

      • Nyttiedät

        Huoleni hänestä.


    • tsemppiäsulle

      ymmärrän kyllä

      • Ystävälleni

        Kiitos. :) Itku oli silloin herkässä. Vielä kun sanoivat, että voi liittyä sydän- tai maksan vaurioita. Onneksi mitään sellaista ei ollut.


    • koitapärjäillä

      ystävyys ei katoa vaikka
      aina ei kirjoittaisikaan.

    • Ystävälleni

      Sinulla on aivan erityinen paikka sydämessäni.
      Olet lämmin ja välittävä ihminen,
      sen minä sinusta näin.
      Sinunlaisia ei kasva joka puunoksalla,
      eikä kuka vaan saa sinunlaisia kerättyä.
      Minulla on ollut onni tutustua sinuun ja saada sinut elämääni.
      Olen siitä kiitollinen tänäkin yönä. <3

      • Viestienvälityksellä

        Ihanat sanat. Toivon et noin minusta ystävä ajattelee... palataan...


    • ystävällevielä

      Hyvää huomenta
      Mukavaa alkavaa päivää

    • Mymine

      Huomenta my frend Kivaa päivää sulle

    • eitodellista

      ja samat sahajauhopäät taas pitämässä yllä huuhaa nettiystävyyttä tuntemattomien kanssa !
      jo on pöljää porukkaa.

    • Tässäpäsullem

      Niinhän me ollaan kuten annoit ymmärtää. Ihan aikuisten oikeasti luulitko että pystyisimme tähän? Liikaa valheita molemmilta. Ja kun niitä ei pystytä totuudella puhumaan ei tuo ystävän esittäminen tunnu hyvältä. Olet varmaan huomannut kuinka välttelen. Viimeisin "ilmoituksesi oli kyllä ainoa rehellisesti näytetty viesti. Sen ymmärrän että jos olisit vain sanonut en olisi uskonut. Eli itsekin halusit näyttää ettet puhu paskaa. Joten ei se onnistu kuten sinun pitää se käsittää. Alunperin kaiken jälkeen varmaan ymmärrät että pelkkä ärsytystä tuolla sun esittämisellä on enään vaikutus. Ei ystävä noin toimi. Oikeita juttuja kun ei uskalla kumpikaan esille ottaa ja esitetään ihan muuta niin koita ymmärtää ettei se hyvältä tunnu. Unohdut pikkuhiljaa pois. Tiedän että sinuakin ärsyttää ja haluat vain "piruillen jatkaa jotta saat hyvitystä. Liikaa valheita meillä. Ja juuri tuon valehtelun takia se tapahtui.

      • gjkjghkjg

        Kukaan ei takuulla ymmärrä viesteistäsi yhtään mitään. Eikä tuosta tarinasta mitä toistat jatkuvasti.


    • Eroonenpääsem

      Eikö ole rasittavaa kun pitää sinunkin näytellä ystävää sille ja täällä kerrot mitä totuudella tunnet ystävääsi kohtaan. Olet samassa tilanteessa kuten minä. Ystävä pakottaa" minut nöyränä kuuntelemaan ja vastailemaan sille enkä kykene sanomaan suoraan mitä ajattelen hänestä. Kun ystävyys on rikkoutunut minun takia alunperinkin. Sai minut kiinni valheesta jota aneli anteeksi. Kun itse oli jäänyt kiinni valheesta" ei ollut muistavinaan. Ja vielä että tiedän sen syyt tähän ystävyyteen on täysin se että haluaa tuntea olleensa parempi ihminen kuin minä.

    • ystävällevielä

      hyvää iltaa

      • Ystävälleni

        Hyvää iltaa.


    • minäkysyn

      Kyllä sen aistii, kun ystävällä ei mene hyvin , vaikka hän onkin sinnikäs :( Täytyy antaa hänelle tilaa, eikä voi tuputtaa seuraansa, luottaa hänen osaavan hoitaa asiansa.
      Silti mietin ja huolestun toisinaan, vaikka yritän kunnoittaa hänen tapaansa hoitaa asiat. Täytyy vain uskoa, toivoa ja luottaa..
      Arvostan häntä.

    • theretherethere

      Seura kelpaa. Hyvää yötä. Samoin pärjäile.

    • as-uros

      Olen yksin, mutta en ahdistavan yksinäinen As-porukasta on osa tälläsiä yhesä paikassa jököttäviä pässejä.
      Oikeasti minua ahdistaa avata tämä palsta. En provoa. Heitän tänne joskus kommentin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe