asusmiehen seikkailut suolenmutkassa ja sen takana

anusmies

Vahingon kautta löysin sellaista nautintoa, mitä en uskonut edes olevan olemassa. Peppuseksistä olen nimittäin saanut aina sellaista tietoa, että vain anuksen saama kontakti aiheuttaa mielihyvää ja että kaikki sen takana on hyödytöntä. Eipä pidä paikkaansa. Vaikka on sanottu, että suolessa on niin vähän hermopäätteitä, ettei kontakti siellä anna mitään tuntemuksia, niin kyllä vain antaa.

Minulla on n. 38 cm/2-4 cm kokoinen sauva, jossa on kolme moottoria. Yksi päässä, yksi puolessa välissä ja yksi tyvessä. Se on hyvin joustavaa jellyä, eli saattaa luiskahtaa helposti kooloniin asti , vaikka yleensä se heittää lenkin peräsuolessa kun ihan pohjaan asti työntää. Kerran iltasella leikin sillä ja nukahdin se sisälläni värisemässä. Heräsin sitten kun kroppaa värisytti oudosti. Vedin lelun pois ja kävin nukkumaan. Myöhemmin mietin tuota ja päätin kokeilla sitä uudestaan. Laitoin lelun sisään ja värinän päälle ja otin rennon asennon. Vajaan puolen tunnin päästä aloin tuntemaan mukavantuntuisia aaltoiluja ja kipiöntiä tuolta jostain syvältä sisältä. Ei siis anuksesta eikä eturauhasesta. Siitä meni jonkun aikaa, kun tunne voimistui ja välillä heikkeni ja taas voimistui. Sitten se tunne vain voimistui ja lopulta sain sellaisen "orgasmin" mitä en ole koskaan ennen tuntenut. Se tuntui joka puolella kehoa ja kesti pitkään. Tyytyväisenä totesin, että taas yksi tuntematon alue tutkittu. Annoin lelun väristä ja niitä "orkkuja" tuli, niin monta kuin jaksoi antaa tulla. Ja mikä parasta, se ekstaasi vain syveni ja voimistui. Lopulta se tunne valtasi pysyvästi koko kropan ja ravisutteli yhtäjaksoisesti ja tuntui kuin olisi räjähtämispisteessä. Reilusti yli kaksi tuntia olin aivan oudoissa sfääreissä ja sitten yllättäen roiskahti siemenet ympäri sänkyä. Olin kun piesty sika. Sydän hakkasi ja välillä tuntui, että pyörryn.

Nyt on tuota aluevaltausta tullut harjoitettua jo vuodesta 2012. Se on parasta mitä voi yksinään tehdä, eikä siihen koskaan kyllästy. Jokainen kerta voi olla erilainen ja antaa erilaisia tuntemuksia. Makaat vain paikallaan ja annat lelun hoitaa hommat. Ei tarvitse survoa dildoa edestakaisin, eikä nypyttää heppiä. Jos pehvan kanssa leikkiminen kiinnostaa, niin tätä kannattaa kokeilla.

2

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anusmies

      Asusmiehenpä hyvinkin :) No joo, on mulla Asusin emo tietsikassa :)

    • tuavettrouni

      Minä käyn kans peräaakon mutkassa traktorilla ja kumien piällä on ketjut. Jos jää aakolla paskaan kiinni..buaahaaaahahhaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1756
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1292
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1253
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1157
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1156
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      601
      1114
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1027
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe