Kuka tilannut petenkoiratarvike.comista koirille ruokaa?. Ruuat lopussa ja ajattelin tuolta tilata. Mutta jos kestää tulla yli viikon niin sitten täytyy hakee liikkeestä.
www.PetenKoiraTarvike.com kokemuksia?
9
1077
Vastaukset
- Tilaan-tänään
Ei kokemuksia (vielä)
- paskaaaa5
ihan paska
- Iha-ok
yli vuoden tilattu kotiinkuljetuksella ja on siis toiminut joka kerta(17x) moitteetta n. 5-7 vrl sisään. Suosittelen. Tosin nythän verkkokauppa alkanut myymään halvemmalla
- petepetepete69
PETEKÖ PITÄÄ TÄTÄ ?
- Petepetripera
En usko!
- Anonyymi
Olen nyt ensikertaa tilannut ja sen voi sanoa että on nopea ja luotettava toimija.
Hinnat kohdillaan. Kotiin toimitettuna halvempaa kuin paikallisesta kivijalasta. Pakettien yhteispaino on 30 kg- Anonyymi
Joo nyt pitää ite tulla tänne kanssa kommentoimaan. Tilasin yli 50e tavaraa olettaen tilanneeni 2 ruoka kuppia kuvasta päätellen. Noh perille tuli vaan 1 ja mainoskuva olikin vain huijausta. Tekstissä kyllä luki että 1 kippo joten laitoin sen osittain oman tyhmyyteni piikkiin ja ajattelin tilata toisen kipon maksaen siis kaksinkertaisen hinnan kuin alunperin olin ajatellut. Noh eihän sieltä saa tilattua mitään alle 10e. Laitoin tästä sitten viestiä ja vastaukseksi tuli tiivistetysti 'voivoi' ei siis korvausta, tai edes mahdollisuutta tilata vain kuppi sen omalla hinnalla. Selitin kuinka kuva oli harhaanjohtava ja kuinka en tarvinnut sivuilta enään mitään sillä olin jo tilannut suurella summalla. Noh eipä paljoa kiinnostanut...
- Anonyymi
Olen vuosia tilannut Peteltä. Yleensä toimitus nopeaa, muttei aina. Joskus on joutunut pitkäänkin odottelemaan ja soitella toimituksen perään eli myyvät tavaraa, joka ostaessa näyttää olevan saatavilla, muttei olekaan. Asiakaspalvelusta vain pahoitellaan, mitään hyvitystä on turha odottaa.
Pikatoimituksiin ei etenkään kannata luottaa, voi joutua pettymään ikävästi tuotteita odotellessa. - Anonyymi
Olen tilannut paljon kanille tavaraa ja nameja.
Osaa kani käyttää ja osaa ei. Mielestäni ihan hyvä kauppa. 🐇🐰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662418Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842102Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452047Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191828Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1841488Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2081384Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261225En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91012- 801001