Laittaisin viestiä...

AjatuksianiTänään

...jos tietäisin varmasti, että haluat viestini. Olen monta kertaa kirjoittanut sinulle viestin, mutta jäänyt sitten empimään sen lähettämistä.

Ja olen tainnutkin sanoa moneen kertaan, että minä haluaisin ja minulle saat laittaa viestin ihan mihin vaan ja ihan milloin vaan. Vaikka keskellä yötä.

Itkettää melkein, kun tämä ei edisty, vaikka miten paljon yrittäisi. Vuodet vierii, eikä mitään tapahdu.

32

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiiiiii

      Kun ei kiinnosta!

      • YksiMarika

        Miten Jiiii voi olla yhtäkkiä Marika? Täällä yksi Marika, jolla ei ole mitään tekoa tämän viestin kanssa. Sen verran vielä, että sopii tulla kuitenkin yrittämään💪. Uskon että jäät toiseksi.


      • Mullanallakohtaavat
        YksiMarika kirjoitti:

        Miten Jiiii voi olla yhtäkkiä Marika? Täällä yksi Marika, jolla ei ole mitään tekoa tämän viestin kanssa. Sen verran vielä, että sopii tulla kuitenkin yrittämään💪. Uskon että jäät toiseksi.

        Kyllä kun autolla akkaa lähtisi miehiin tietäs missä Jannen seuraavaksi näkee

        Akka louskaa leukaa


      • Hoitsuvain

        Sinun on aika hommata apua itsellesi. Ei ole mitään tolkkua kirjoituksessa. Tekstistäsi paistaa läpi vakavat mielenterveysongelmat.


    • Omatilanne

      Itse en laittele kun tulee niin kylmiä ja lyhyitä vastauksia

      Jos ei kerta ole puhuttavaa niin olemme sitte puhumatta yhtään mitään

    • Viestiensyytsullam

      Aina vastaat kuten minäkin. Olenko jättänyt vastaamatta. Etköhän ole itse tämän aiheuttanut. Kauanko ajattelit että jatketaan? Niin kauan että tunnustan niinkö? Sitä päivää et tule näkemään. Siinäkö kaveria esität. Ei enään tunnu missään. Korkeintaan närästää. Tiedät minä olen se joka on sinun peukalon alla tässä. Joten vastaan aina. Ja nakkaan joskus niitä näitä jotta näen oletko suuttunut. Ei kuule enään edes naurata. Joten voisit joskus tämän typeryyden lopettella.

      • kuvotukselle

        Lopeta sä pelle jo tuo länkytys täällä palstalla. Oot lapsellinen; sietäisit saada turpiis


      • aina.oot.kiukkuinen

        Sulla on varmaan joku pysyvä herne nenässä???


    • jäinkaipaamaan

      Laitoin eräälle ja sydämeni särkyi. Vaan olisi se särkynyt muutenkin. Hän merkitsi niin paljon.

    • muutaenvoitehdä

      MInä olen kyllä mielestäni monesti aika hyvillä tunnisteillä pyytänyt että laittaisit.

      • Ihmettelenn

        Miksi et voi tehdä muuta?


      • AjatuksianiTänään

        Jos tuo kommentti on häneltä, niin minä en ole kyllä täältä mistään huomannut sellaisia pyyntöjä, joissa olisi hyvillä tunnisteilla pyydetty minua laittamaan viestiä.


      • AjatuksianiTänään

        Missä olet pyytänyt? Ja keneltä?


      • AjatuksianiTänään

        Olisiko mahdollista, että laittaisit vielä tunnisteita? Niin tiedän sitten, jos olet hän?


      • jaTmiestäkaipaan

        Nähtiin eilen vilaukselta kaupassa ja sun pitäis ymmärtää/tietää se miksi minä en sitä viestiä voi enste laitaa.


    • Jiiiimies

      En haluu sulta yhtään mitään DORKA!

    • ajatuksia_vain

      Jos olet vapaa,niin kaikki on kysymistä vaille. Varattuna sinun pitäisi jutella hänen kanssa

      • surullinenkaipaus

        Yhä on yksi jonka kanssa haluan asioista jutella. Odotan hänen näkemistään.


    • 123e

      Miksi et laita viestiä eihän hän voi tietää jos tänne kirjoitat?

    • Mäenyhäkään

      tiedä pystytkö/pystyykö hän ottaa yhteyttä että se on mahdollista... Tää on kauheeta kun ei tiedä miten pitää ajatella ja voimat ihan loppu. Usein toivonu tässä näiden vuosien varrella että mut otettais jotenkin pois täältä tai että jokin ulkopuolinen taho puuttuis tähän...Miks sitä ei vaan voi tapahtua. Sori mut on välillä aika käsittämätöntä miten tää menee..

    • eienäätervettä

      Tiedätkö, että ei täällä varmaan kenelläkään muulla ole niin paljon tuttuja kuin mulla. Tänne on vedetty lukuisat ystäväni ja tuttavani. Stalkkeri yrittää manipuloida ja kylvää eripuraa, jos minä ikinä, koskaan toetäisin jonkun jollekin tuollaista tekevän niin aivan satavarmasti kertoisin sille kelle yritetään tehdä.

      • eienäätervettä

        Siis oikeesti ne ei ole täällä.


    • Mielipiteeni

      Turhaa jossittelua. Mitään ei tapahdu, kun et laita sitä viestiä. Halusi toinen tai ei, tää on vapaa maa.

    • tulkoonrakkaus

      Oon ajatellut tosi paljon, että mitä tämä yhteys minulle antaa vai antaako
      mitään. Mun elämä on niin muualla. Silloin kun me pidettiin yhteyttä tiiviimmin
      tunsin että se on tärkeää minulle ja ehkä sinullekkin. Nyt on vaan niin hevi aika etten jaksa
      olla täällä. Tää on tyhjänpäiväinen saitti. Sun takia ollut täällä.
      Oot vieläkin tärkeä ja rakas, mutta molemmat ymmärretäään mikä on tilanne.
      Kaikkein eniten suren sitä ettei olla puhuttu yhdessä.
      Se ois ollut niin tärkeää. Helvetin paljon oon miettinyt viimeisen kolmen vuoden aikana kaikkea.
      Paljon tunteita ja välittämistä sua kohtaan.
      <3
      Hyvää yötä.

      • kysyn_

        Mikä estää puhumasta?


      • enääenjaksaeikätarvi

        Mikä sua esti?


      • Näinsiinäkävi
        enääenjaksaeikätarvi kirjoitti:

        Mikä sua esti?

        Etupäässä sinä. Et vastannu enää mun soittoihin etkä viesteihin, turhaa se minunkaan tiiliseinälle huudella.


      • tulkoonrakkaus

        Minä en koskaan enää saanut kaivatultani
        viestejä enkä soittoja.Jos olisin saanut,olisin varmasti vastannut.Miksi muutoin kirjoittaisin wc:n seinälle..?


    • Jaxu_

      Itse olen tuollaisessa tilanteessa vain ottanut itseäni niskasta kiinni ja lähettänyt sen viestin HETI kun olen sen kirjoittanut. Kaikkein pahinta on jäädä miettimään asiaa, koska silloin sitä viestiä ei ikinä saa laitettua. Jos mitään vastausta ei saa, niin ainakin itse saat asiaan päätöksen, eikä tarvitse enää jahkailla että mitä jos...

      Elämä on liian lyhyt tuollaiseen jahkailemiseen. Mitään ei voi saada jos ei yritäkkään. Tsemppiä ap:lle. Toivottavasti onnistaa :)

    • Mornikka

      Miiiiaaaaaaaaa uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

    • Kunhankysyntätä

      Oletkos sitten miten kauan haaveillut???

      • metsien.örkö

        Yhdestä ihanasta iltahetkestä saakka kun yhdessä keinussa istuttiin ja juteltiin syvällisiä....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe