Elämme muutuvassa yhteiskunnassa, ennen muinoin oli kaikki parenmin vai oliko , osittain väite pitää paikkaansa,ennen oli perhe listan kärjessä nyt on kännykkä ja kotieläimet. Olisiko siinä yksi syy miksi yhteiskunnassa voidaan pahoin.
Vastaukset 7
- Samaamiettiny
Osuit naulan kantaan! Kissat ja kuvat on nyt pop. Näyttää joskus siltä, että eläimet on tärkeempii ku ihmiset. Lapset menee siinä sivussa...
- Kylbä
Känny, hevoset, koirat kissat, lapset sitten äijä jos sellainen on, mutta pitäähän maksajakin olla tälle kaikelle.
- Ällöttäväätoimintaa
Juuh...hyvät naurut, mutta asiaa!
- Nopeesti.pois.täältä
Niinpä luvialaiset herätkää, elätte jossaki 60 luvulla tai sitäkin aikaisemmalla vuosikymmenellä, miten hitossa tälläinen kylä voi olla olemassa, olen asunut noin kaksivuotta kylässä ja olen ns"edelleen kylässä, täällä ei kukaan puhu kenellekkään mitään edessäpäin.Takana supistaan ja hoidetaan kylän asioita. Kylässä on muutama kylähullu jotka eivät välitä paskaakaan näistä supisioista, pidän noita kylähulluja jopa viisaanpina kuin paskahousuja jotka eivät saa suutaan auki edes omija asioitaan ajaakseen.
- posliinipenis
Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Oli Villitiira ravintolakin josta ei viikonloppuna koskaan tarvinnut lähteä yksin kotiin, pilluakin sai aina perjantai ja lauantai iltana ravintola illan jälkeen jos halusi ja halusihan sitä. Nyt tuolta Almasta ei kyllä saa mitään vaikka ryyppyjä ja mitä vain tarjoaisi. Kyllä kylällä kunnon seurustelupaikka pitäisi olla, josta seksiseuraakin saisi tällainen tavallinen heteromies.
- eipuutteessa
Reimarissa sai aina pillua. Almassa joka toinen viikko kun yh äitien lapset ovat isillä.
- Nusa
Joo reimari oli varma mesta, moni isäntä sai rasvatun muijan viereeseensä yöllä kun muija kotiutui baarista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398