Herätkää todellisuuteen

Fotoja.lisää

Elämme muutuvassa yhteiskunnassa, ennen muinoin oli kaikki parenmin vai oliko , osittain väite pitää paikkaansa,ennen oli perhe listan kärjessä nyt on kännykkä ja kotieläimet. Olisiko siinä yksi syy miksi yhteiskunnassa voidaan pahoin.

7

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaamiettiny

      Osuit naulan kantaan! Kissat ja kuvat on nyt pop. Näyttää joskus siltä, että eläimet on tärkeempii ku ihmiset. Lapset menee siinä sivussa...

    • Kylbä

      Känny, hevoset, koirat kissat, lapset sitten äijä jos sellainen on, mutta pitäähän maksajakin olla tälle kaikelle.

      • Ällöttäväätoimintaa

        Juuh...hyvät naurut, mutta asiaa!


    • Nopeesti.pois.täältä

      Niinpä luvialaiset herätkää, elätte jossaki 60 luvulla tai sitäkin aikaisemmalla vuosikymmenellä, miten hitossa tälläinen kylä voi olla olemassa, olen asunut noin kaksivuotta kylässä ja olen ns"edelleen kylässä, täällä ei kukaan puhu kenellekkään mitään edessäpäin.Takana supistaan ja hoidetaan kylän asioita. Kylässä on muutama kylähullu jotka eivät välitä paskaakaan näistä supisioista, pidän noita kylähulluja jopa viisaanpina kuin paskahousuja jotka eivät saa suutaan auki edes omija asioitaan ajaakseen.

    • posliinipenis

      Kyllä ennen oli kaikki paremmin. Oli Villitiira ravintolakin josta ei viikonloppuna koskaan tarvinnut lähteä yksin kotiin, pilluakin sai aina perjantai ja lauantai iltana ravintola illan jälkeen jos halusi ja halusihan sitä. Nyt tuolta Almasta ei kyllä saa mitään vaikka ryyppyjä ja mitä vain tarjoaisi. Kyllä kylällä kunnon seurustelupaikka pitäisi olla, josta seksiseuraakin saisi tällainen tavallinen heteromies.

    • eipuutteessa

      Reimarissa sai aina pillua. Almassa joka toinen viikko kun yh äitien lapset ovat isillä.

      • Nusa

        Joo reimari oli varma mesta, moni isäntä sai rasvatun muijan viereeseensä yöllä kun muija kotiutui baarista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe