Useasti nähnyt työntekijöiden pelailevan pelikoneita ja black jackia. Saavatko siviilissä näin tehdä?
Saako Veikkauksen työntekijät pelata?
7
1408
Vastaukset
- näköhäriö
Mistä tunnistat siviilissä Veikkaus OY:n työntekijät ?
- kunhankyselen
Tunnistaa kun ovat olleet jakajina myös black jack pöydissä.
- wfw
Senkun pelaavat. kaikki pidemmän päälle varmasti tappiolisia pelejä.
- Rapinoita
Kirjoitin vastauksen mutta veikkaus poisti sen !
- Esa123Turunen
Kirjoita uusi
Enpä tiedä, mitkä ovat säännöt nyt kun peliyhtiöt on lyöty yhteen. Mutta en oikein näe mitään syytä, miksi he eivät saisi noita pelejä pelata.
Sillion ainakin joskus ray:n aikana kun oli jotain täyspotteja joissa oli ruletti, balckjack ja joku kolmen kortin pokeri niin näin kyllä jakajia jotka vapaa-ajallaan pelasivat joissain marketeissa pelkoneita. Nykään en toki tiedä kun on tämä tunnistautuminen ja kaikki saavatko veikkauksen työntekijät pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254083- 783164
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392848- 1592720
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.682695Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi512478Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352305- 351902
- 511888
- 421609