skoda ja hulluus.

miksi itäauto skodailijoilla on aina horjuva mielenterveys?
1
Ilmianna
Jaa

57 Vastausta



Pärkele. Mulla majoneesi öljykorkissa. Sulla o majoneesi pöksyissäs. Pärkele.
Ilmianna
Jaa
Milloin sinä aloitit valheiden kirjoittamisen?
Ilmianna
Jaa
Kriitikoiden mielenterveys horjuu pahasti kirjoitusten perusteella.
Ilmeisesti hullu pitää itseään tervejärkisenä ja tervejärkisiä hulluina.
Sähköterapiaan vaan!
Ilmianna
Jaa
Skota aiheuttaa siilipuolustuksen tarpeen. Skodistin mielestä koko maailma on häntä vastaan.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Olet skitso.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
FreudMarxEngelsYoung kirjoitti:
Olet skitso.
Tutkisin sinut mielelläni vastaanotollani.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Vain Skoda-kriitikon typeryys ylittää hänen lapsellisuutensa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
onko skodailijoilla ihan reseptilääkitys? kovemmanpuoleisia nappeja... muistakaa ettette ota alkoholia nappien kanssa.
1
Ilmianna
Jaa
Niin, ei se tiekäyttäytyminen mitenkään terveen ja tasapainoisen ihmisen käytöstä ole.
Jokin vaikuttaa outoon tiekäytökseen.
Olen ajatellut, että se on se, kun luulivat ostaneensa audin, mutta se onkin skoda.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
No kai se ketä tahansa vtuttaisi jos luulisi saaneensa audin mutta käteen jäikin hikinen skoda.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Hikinen skoda on muuten tosi hikinen. Itäautohikipompula.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siinä taas meidän yhteisen virtuaalihoidokin yksinäinen viestiketju.
Ihanomatekemä.
Emme voi auttaa sinua ilmän lisätietoja. Skodisteissa kun on lääkäreitäkin - kokemusta on ;-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
On toki lääkäreitä. Jopa sellaisia perheitä, joissa molemmat puolisot ovat lääkäreitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TämäeioIevitsi kirjoitti:
On toki lääkäreitä. Jopa sellaisia perheitä, joissa molemmat puolisot ovat lääkäreitä.
Skodisteissa löytyy korkeintaan valelääkäreitä, tuskimpa heitäkään. Lääkärit ovat riittävä älykkäitä ostaakseen oikean, toimivan auton.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
https://yle.fi/uutiset/3-7257168

Onko ongelma poistunu johtajien päästä?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
On toki, mutta viiden ässän ossille on jäänyt pysyvä vamma kun Tourani hajosi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tästä voi jo päätellä että näillä julleilla ja jormilla hermot kovilla.
Lauleskelevat tuskissaan näin.

Skodastani Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!
Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!

Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!
Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!

Skodastani Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!
Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!

Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!
Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mielenterveys ???

Ei jätä epäilyksen varaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eipä ihme jos näiltä hiirulaisilta hermotkin brakaa.
Skodahan brakaa kaikkialta.

Uudempien skodien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle.

Ongelmat näyttävät pesivän erityisesti kromatuilla kylkilistoilla varustetuissa malliversioissa. Ruoste kukkii näiden lisäksi myös esimerkiksi kattokaiteiden kiinnityspaikoissa ja ovien reunoissa.

Erityisesti monia keskustelijoita kiukuttaa se, että Volkswagenin 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ei näytä antavan asiakkaille ainakaan täyttä turvaa ruostetapauksissa. Asiakkailta on veloitettu erisuuruisia osuuksia remonteista, joita esimerkiksi pilalle ruostuneiden ovien vaihdosta on aiheutunut. Remonttien kokonaiskustannukset ovat suurimmillaan useita tuhansia euroja.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Olisit nyt edes yrittänyt vaihtaa sen volkkarin Skodaksi kopiossasi.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Jälleen kerran "hienosti" muunneltua totuutta. Tuo kirjoitushan koskee nimenomaan Volkswagenia, eikö niin? Skodasta ei siinä sanota mitään.

kas tässä se alkuperäinen kirjoitus:
"Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle."

http://www.talouselama.fi/uutiset/saksalaisen-laatuauton-uusi-ongelma-ruoste-kukkii-ja-asiakas-maksaa-3444482
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
taas_housut_kintuissa kirjoitti:
Jälleen kerran "hienosti" muunneltua totuutta. Tuo kirjoitushan koskee nimenomaan Volkswagenia, eikö niin? Skodasta ei siinä sanota mitään.

kas tässä se alkuperäinen kirjoitus:
"Uudempi keskustelu sensijaan on ryöpsähtänyt toisesta ja vähintään yhtä kiusallisesta laatuongelmasta. Uudempien Volkswagenien eli vuoden 2005 jälkeen valmistettujen pellit nimittäin näyttävät joissain tapauksessa ruostuvan kohtuuttoman nopeasti. Vanhat mallit taas ovat olleet huomattavasti vähemmän alttiita ruostumiselle."

http://www.talouselama.fi/uutiset/saksalaisen-laatuauton-uusi-ongelma-ruoste-kukkii-ja-asiakas-maksaa-3444482
No jos VW prakaa, niin skoota prakaa pahemmin. Siinä kun on vielä halvemmat ja huonommat, itäblokin osat yli 70-prosenttisesti, ja skootan viimeistelylinja on pelkistetympi vs. VW

Jopa Seat on tehty länsiosista ja länsimaassa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.

Ruoste raiskaa vettä lotisevan itäkipan nopesti.

Selittelykin tekee nää hiirulaiset hulluksi,meluavan ja homeisen skodan lisäksi.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ota malka pois omasta silmästäsi vai miten se muinainen sananlasku menikään.

Nimittäin totuus on se, että olet ITSE tämän palstan ahkerin selittelijä.
Ja valehtelija. Tarkoitushakuista asioiden vääristelyä tuuppaa päivästä toiseen ja kuukaudesta toiseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pilattu.naamataulu kirjoitti:
Ota malka pois omasta silmästäsi vai miten se muinainen sananlasku menikään.

Nimittäin totuus on se, että olet ITSE tämän palstan ahkerin selittelijä.
Ja valehtelija. Tarkoitushakuista asioiden vääristelyä tuuppaa päivästä toiseen ja kuukaudesta toiseen.
Kyllähän näkyy skodauunoa jurppivan totuus, kun noi asialliset linkit ja arvostelut ovat todellisuutta, ja löydettävissä sieltä linkkien päästä. Skeidasta ei autoa tule eikä siasta hieromalla koiraa. Selittämällä vikoja ja puutteita, ei silläkään tavalla skeidasesta autoa tule!! Kolmannen, Ö-luokan kulkine se on ja itälintta!!!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kusiko skodasi taas lenkkarisi ruskeaksi ruosteisella vedellä,kun noin taas kiukustuttaa.

https://www.youtube.com/watch?v=iV4DaHBi2Bw

hölskyy hyvin

https://www.youtube.com/watch?v=_KSw1Nsgxss&nohtml5=False

kandee vetästästä siwan muovikassit lenkkareiden suojaksi kun skodalla ajelee.
1
Ilmianna
Jaa
Mielenkiintoinen viestiketju, joka jälleeen kerran osoittaa, kuinka noloja ja häiriintyneitä trollit ovat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Palstan ainoat trollit ovat skodatrollit, eli skodafanaatikot. He pyrkivät pimittämään ja lakaisemaan maton alle itäkippanan moninaiset ja vivahderikkaat viat ja puutteet, ja DDR/Stasi tyylinen sensurointi olisi heidän mieleensä.

Suomi24:n keskustelupalstan pääsivulla kuitenkin lukee, että keskustele, mistä haluat. Tämän palstan etusivulla taas ohjeistetaan keskustelemaan Skodasta. Siinä skodatrollit eivät onnistu, vaan onnistuvat aina kirjoittamaan solvauksia muista kirjoittajista, eivätkä kirjoita palstan aiheesta, skodasta.

Lukemattomat skodisti-palstapäivystäjien kirjoittamat vihapuheviestit menisivät lain mukaan herjaus- tai kunnianloukkaus -rikosnimikkeen alle, mutta turha vaivata viranomaisia, kun heillä on oikeitakin töitä, ja toisekseen skodakriittiset ovat hyväntahtoisia ja kilttejä, eivätkä samanlaisia herkkänahkaisia hörhöjä kuin skodatrollit. Sitäpaitsi ylläpito/moderaattorit poistavat pahimmat solvaukset, mikä on hyvä asia. Skodatrolli on tyypillinen fanaatikko ja narsisti, koska näkee vian aina itsensä ulkopuolella, ja luulee, että hän on oikeutettu erityiskohteluun, hänellä pitäisi omasta mielestään olla oikeus olla tottelematta palstan ja suomi24:n sääntöjä. Ja sekös narsku-skoda-trolleja ärsyttää, kun tuota erityiskohtelua ei heille suoda, vaan säännöt koskevat heitäkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hakkaava_yskä kirjoitti:
Palstan ainoat trollit ovat skodatrollit, eli skodafanaatikot. He pyrkivät pimittämään ja lakaisemaan maton alle itäkippanan moninaiset ja vivahderikkaat viat ja puutteet, ja DDR/Stasi tyylinen sensurointi olisi heidän mieleensä.

Suomi24:n keskustelupalstan pääsivulla kuitenkin lukee, että keskustele, mistä haluat. Tämän palstan etusivulla taas ohjeistetaan keskustelemaan Skodasta. Siinä skodatrollit eivät onnistu, vaan onnistuvat aina kirjoittamaan solvauksia muista kirjoittajista, eivätkä kirjoita palstan aiheesta, skodasta.

Lukemattomat skodisti-palstapäivystäjien kirjoittamat vihapuheviestit menisivät lain mukaan herjaus- tai kunnianloukkaus -rikosnimikkeen alle, mutta turha vaivata viranomaisia, kun heillä on oikeitakin töitä, ja toisekseen skodakriittiset ovat hyväntahtoisia ja kilttejä, eivätkä samanlaisia herkkänahkaisia hörhöjä kuin skodatrollit. Sitäpaitsi ylläpito/moderaattorit poistavat pahimmat solvaukset, mikä on hyvä asia. Skodatrolli on tyypillinen fanaatikko ja narsisti, koska näkee vian aina itsensä ulkopuolella, ja luulee, että hän on oikeutettu erityiskohteluun, hänellä pitäisi omasta mielestään olla oikeus olla tottelematta palstan ja suomi24:n sääntöjä. Ja sekös narsku-skoda-trolleja ärsyttää, kun tuota erityiskohtelua ei heille suoda, vaan säännöt koskevat heitäkin.
Et vain uskalla. Pelkäät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hakkaava_yskä kirjoitti:
Palstan ainoat trollit ovat skodatrollit, eli skodafanaatikot. He pyrkivät pimittämään ja lakaisemaan maton alle itäkippanan moninaiset ja vivahderikkaat viat ja puutteet, ja DDR/Stasi tyylinen sensurointi olisi heidän mieleensä.

Suomi24:n keskustelupalstan pääsivulla kuitenkin lukee, että keskustele, mistä haluat. Tämän palstan etusivulla taas ohjeistetaan keskustelemaan Skodasta. Siinä skodatrollit eivät onnistu, vaan onnistuvat aina kirjoittamaan solvauksia muista kirjoittajista, eivätkä kirjoita palstan aiheesta, skodasta.

Lukemattomat skodisti-palstapäivystäjien kirjoittamat vihapuheviestit menisivät lain mukaan herjaus- tai kunnianloukkaus -rikosnimikkeen alle, mutta turha vaivata viranomaisia, kun heillä on oikeitakin töitä, ja toisekseen skodakriittiset ovat hyväntahtoisia ja kilttejä, eivätkä samanlaisia herkkänahkaisia hörhöjä kuin skodatrollit. Sitäpaitsi ylläpito/moderaattorit poistavat pahimmat solvaukset, mikä on hyvä asia. Skodatrolli on tyypillinen fanaatikko ja narsisti, koska näkee vian aina itsensä ulkopuolella, ja luulee, että hän on oikeutettu erityiskohteluun, hänellä pitäisi omasta mielestään olla oikeus olla tottelematta palstan ja suomi24:n sääntöjä. Ja sekös narsku-skoda-trolleja ärsyttää, kun tuota erityiskohtelua ei heille suoda, vaan säännöt koskevat heitäkin.
Olispa hauskaa luetuttaa nää röllien sepustukset jollain alan ihmisellä, niin saataisiin asiantuntijan lausunto, kenen päässä on vikaa ja kenen ei.

Mutta toisaalta, mitä välii, hupipalstahan tää on ja sellaisena pysyy, vaikka Aller tuolla sivun yläosassa kyseleekin jotain, että miten keskustelukulttuuria voisi parantaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Hyvä kysymys aloittajalta. Eihän normaali mielentilaiset ihmiset vietä aikaansa jossain nettipalstalla puolustelemassa itäautomerkkiä. Vielä kun lisää soppaan nämä "kyykman" harhat, voi voi voi... ei oikein muuta voi sanoa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Eihän normaali mielentilaiset ihmiset vietä aikaansa jossain nettipalstalla haukkumassa jotain automerkkiä. Eihän?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei se normaalia ole kiistää tosiasioita....kyllä normaali ihminen ne hyväksyy. Sehän on eri asia, jos skodistit voisivat jotenkin vaikuttaa skodan puutteelliseen ja leväperäiseen valmistusprosessiin ja huonoon laatupolitiikkaan ja vahingolliseen halpuutukseen, jossa koko brändi on asetettu roskabrändiluokkaan.

Mutta asioihin, joihin ei voi vaikuttaa, ne täytyisi vain hyväksyä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ikuinen_itäauto kirjoitti:
Ei se normaalia ole kiistää tosiasioita....kyllä normaali ihminen ne hyväksyy. Sehän on eri asia, jos skodistit voisivat jotenkin vaikuttaa skodan puutteelliseen ja leväperäiseen valmistusprosessiin ja huonoon laatupolitiikkaan ja vahingolliseen halpuutukseen, jossa koko brändi on asetettu roskabrändiluokkaan.

Mutta asioihin, joihin ei voi vaikuttaa, ne täytyisi vain hyväksyä.
MV-lehdestä omaksumasi yksinäinen anonyymi hyökkäyslinja puree ehkä toimettomiin ja syrjäytyneisiin. Postauksien määrällä ei kuitenkaan sisällön laatua korvata,

Olemmehan sellaisen suositun automerkin palstalla, jonka todelliset ominaisuudet alkavat olla tuttuja kaikille ympäristöään seuraaville ja jonka käyttäjät itse ovat kunnollisia, kouluttautuneita työssäkäyviä ja hyvinvoivia perheenisiä ja -äitejä. Veronmaksajina elättäjiäsi.

Siinä syy, miksi teet aivan turhaa työtä palstalla sen sijaan että edes yrittäisit tavalla tai toisella kehittää itseäsi. Mikä tosin - se myönnettäköön - saattaa olla ylivoimainen haaste.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
T.Tohtori kirjoitti:
MV-lehdestä omaksumasi yksinäinen anonyymi hyökkäyslinja puree ehkä toimettomiin ja syrjäytyneisiin. Postauksien määrällä ei kuitenkaan sisällön laatua korvata,

Olemmehan sellaisen suositun automerkin palstalla, jonka todelliset ominaisuudet alkavat olla tuttuja kaikille ympäristöään seuraaville ja jonka käyttäjät itse ovat kunnollisia, kouluttautuneita työssäkäyviä ja hyvinvoivia perheenisiä ja -äitejä. Veronmaksajina elättäjiäsi.

Siinä syy, miksi teet aivan turhaa työtä palstalla sen sijaan että edes yrittäisit tavalla tai toisella kehittää itseäsi. Mikä tosin - se myönnettäköön - saattaa olla ylivoimainen haaste.
Minä kuule poika olen maksanut veroja jo ennen sinun syntymääsi yhtä paljon tai enemmän kuin sinä koko elinaikanasi. Sekä palkkaverotuksen muodossa että esim. tupakkaverona. Ja eläkkeellä tulen maksamaan enemmän veroja / kk kuin sinä nykyisessä työssäsi (jos sinulla sellaista on)
==end OT==
Skeida on kamala itälintta. Kalsea, ankea, kolkko ja paskaa laatua alusta loppuun. Häpeäksi skootaajalle ja koko lähipiirille. Narkkareiden, viherpiipertäjien ja kaikenlaisten epämääräisten vasuri hyypiöiden suosiossa, naiset erityisesti karttaa skeidaa ja seniilit kääkät sen valitsevat kulkuneuvokseen, etenkin jos vasemmistolaisesti ajattelevat, sekä harmaahiirulais-ihmistyyppi.

Kunnon ihmiset, ja varsinkaan kouluttautuneet eivät tuota itäistä mölytoosaa ikipäivänä valitse. Huomioväritakkisia duunareita näkee usein skodan ratissa, mutta hekin hommaavat itselleen oikean auton, kun rahatilanne sen sallii. Duunari-skodisti on siitä rehti, että he yleensä myöntävät tuon kaalilaatikon olleen täysin virhevalinta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Veronmaksaja olet toki. Sehän se on nykyisin "kunnon kansalaisen" vihonviimeinen perustelu rajoittamattoman sananvapauden puitteissa harjoitetulle provoilulle tupakanpolton lomassa...

Et ole yksin, ehkä olet kuin ne jotka ovat kirjoitelleet "vaihtoehtoisia totuuksia" ministeri Orpon puolisosta. "Skoda-kriittinen"-keskustelu ei toistaiseksi kiinnosta ketään tai vaikuta mihinkään, mutta tätä "vaihtoehtoisuutta"alkaa olla jo kaikilla sektoreilla.

Mitä näiden kirjoitteluiden takana on, lienee yksinkertaista jankutustasi monimutkaisempi yhtälö.

Ottaako Suomi 100-vuotta liian koville? Äiti Venäjä kutsuu luokseen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mutta adolf Hitler eli hitukki oli mun ukki. mä diggaan kaikkee mitä Hitler teki juutalaisille ja vag yhtymä tekee nykyään kaikelle kansalle, kaasuttaa surutta ihmisiä! mä diggaan natsikonsernin autoja volksvakenia ja skodaa, mä diggaan, mä haluun digata!!!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Vanhat takavetoiset lintat ovat pahimpia saastepommeja. Niissä on usein järkyttävän suuri ja väljä isolohko pellin alla. Ne on poistettava nopeasti liikenteestä lain voimalla.
Itse en diggaa sitä, mitä Hitler teki juutalaisille. Mutta meitä on tosiaan moneen junaan, ja sittenkin jotkut jäävät asemalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
skodat virtsaavat kengillekin.

https://www.youtube.com/watch?v=iV4DaHBi2Bw

hölskyy hyvin

https://www.youtube.com/watch?v=_KSw1Nsgxss&nohtml5=False

Eipä ihmeihme jos jullin päässä viiraa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Jullinjuntti on Utin lahja autoilevalle maailmalle..haha..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
skodajokke kirjoitti:
Jullinjuntti on Utin lahja autoilevalle maailmalle..haha..
Se jullinjuntti taitaakin olla siellä Utin ABC:llä siivoojana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
haha-ha kirjoitti:
Se jullinjuntti taitaakin olla siellä Utin ABC:llä siivoojana.
Kantaväestö ei siivoa, ts. siivoajat puhuvat nykyään englantia ja ovat ahkeria. Ei täsmää jullinjunttiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tsekissä tehty Skoda ei ole itäauto. Sen voit todeta Euroopan kartasta,jossa Tsekin valtio on Ruotsin kanssa samalla pituuspiirillä eli enemmän länsimaa kuin esim. Suomi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
noloooooo yökastelijapoju!!!!!! ota asioista selvää!!! kyse EI OLE maantieteellisesti idästä vaan googleta sana "itäauto" mitä saat vastaukseksi? tsekki on itäblokin maa. kunhan käyt peruskoulun loppuun niin taatusti tiedät asian, historian opettajasi neuvoo sinua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HOLISTI74.91 kirjoitti:
noloooooo yökastelijapoju!!!!!! ota asioista selvää!!! kyse EI OLE maantieteellisesti idästä vaan googleta sana "itäauto" mitä saat vastaukseksi? tsekki on itäblokin maa. kunhan käyt peruskoulun loppuun niin taatusti tiedät asian, historian opettajasi neuvoo sinua.
Itäblokkia ei ole ollut sen jälkeen kun Neuvostoliitto lakkasi olemasta. Tsekki on NATO-maa.

Sinulta on muuten tainnut koulut jäädä kesken, päätellen huonosta kirjoitustaidostasi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HOLISTI74.91 kirjoitti:
noloooooo yökastelijapoju!!!!!! ota asioista selvää!!! kyse EI OLE maantieteellisesti idästä vaan googleta sana "itäauto" mitä saat vastaukseksi? tsekki on itäblokin maa. kunhan käyt peruskoulun loppuun niin taatusti tiedät asian, historian opettajasi neuvoo sinua.
Ja "nolosta yökastelijasta" jatkuvasti höpöttävä jamppako on joku asioista selvää ottanut? Toki, jos Googlen käyttö on "selvää ottamista". Holisti nyt vain on ottanut muutakin.

Yökastelusta ivaaminen ja itäautot kuuluvat samalla vuosisadalla ja -kymmenelle, kuin nämä Holisti itsekin . Silloiseen "tietämykseen" ei edes Google ollut tehnyt sivistyksen mentävää aukkoa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Älä valehtele itsellesi, hankit Skodan koska olet tylsä ja harmaa hiirulainen. Kyllä, sinä keski-ikäinen mies siellä. Ärsyttääkö?
Miksi? Jos tämä meni tunteisiin niin todellisuudessa haluaisit ajaa jollain muulla, elät vain kerran. Miksi ajat osamaksulla hankkimalla harmaalla Skoda Octavia Combillasi.
Elät vain kerran.

ÄLÄ OKSENTELE TÄÄLLÄ NOITA SELOSTUKSIASI.
Ilmianna
Jaa
Mutta mutta.
SKODA ON ERINOMAINEN VALINTA KUN NAISETTOMIEN SIKAFARMAREIDEN PIHOILLA PYÖRITÄÄN.
Ironista on se että suurimmalla osalla näillä naisettomilla peräkammarin pojilla on skoda,kovamuovinen kajuutta on helppo pestä sian paskasta puhtaaksi ja possun herkkusäkit voi skeidalla hakee,sikäli että se on kunnossa.

JA IRONISUUTTA LISÄÄ SE ETTÄ JUURI NOIDEN SKODIENSA VUOKSI NÄÄ RASSUKAT ON ILMAN NAISTA.
Naiset ei laatupuutteisista itälintoista perusta..

Mutta mutta.ajelihan suomen kuuluisin homokin helkamaauton tyrkyttämällä yetin hirvityksellä
Ilmianna
Jaa
NYT JULLIT LAULAMAAN VÄLILLÄ,ENNEN KUIN SEKOOTTE.
TYÖTTÖMÄN INNOLLA KOVALLA ÄÄNELLÄ.

Skodastani Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!
Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!

Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!
Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!

Skodastani Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!
Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!

Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa!
Kaaaikki hajosi mitä hajota voi, hei humppappaa, hei humpappaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jo tuokin" viisu" on alun perin toisen kirjoittama...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Seuratkaapa kelpo skodistit kriitikon lopullista luhistumista.
Mediat julistavat Skodan voittokulkua testimenestyjänä ja markkinajohtajana. Viimeinen niitti oli tuo luotettavuusraportti! Tämä katkaisi kriitikolta kamelin selän.
Ilmianna
Jaa
VIIMENEN NIITTI VW.N ARKUUN.

NÄINHÄN SIINÄ KÄY KUN VIKOJA EI KORJATA

2016 vigawaggineiden laatu ja luotettavuus on pudonnut kaikkein huonommaksi.

Saksalaisen Volkswagenin laatu on romahtanut viime vuonna päämerkkien häntäpäähän, paljastuu tuoreen Auto Bild -lehden laajasta laaturaportista.

Volkswagen sijoittui lehden uusimman laatututkimuksen toiseksi viimeiselle jaetulle sijalle eli sijalle numero 18/20, jonka VW siis jakoi yhdeksänneksitoista sijoittuneen merkin kanssa.

Käytännössä tulos tarkoittaa sitä, että Volkswagenin taakse laadussa jäi selvästi ainoastaan kahdenneksikymmenenneksi sijoittunut Fiat.

Volkswagenin pääjohtaja Matthias Müller sai päästökohun jälkeen ikäviä terveisiä Auto-Bildiltä.

Volkswagenin pääjohtaja Matthias Müller sai päästökohun jälkeen ikäviä terveisiä Auto-Bildiltä. (KUVA: Odd Andersen)

Vielä vuonna 2012 Volkswagen sijoittui samassa Auto Bildin tutkimuksessa 6. sijalle muun muassa Audin, BMW:n ja Hondan kera.

Vuonna 2014 Volkswagenin sijoitus oli jo pudonnut sijalle 14, joten trendi on ollut viime vuosina vahvasti laskeva. Ja nyt sijoitus on siis jo joukon häntäpäässä.

Moniongelmainen Volkswagen

Auto Bildin laatututkimusta on tehty jo 15 vuoden ajan, vuodesta 2001. Siinä autojen laatua mitataan muun muassa kestotestein, asiakastyytyväisyyskyselyin, korjaamotestein, palautelaatikkoanalyysein, jälkikorjausten seurannoin ja katsastusvikaraportein.

Tutkimuksessa kiinnitetään painavaa huomiota myös takuukysymyksiin ja niiden hoitoon.

Ongelmia esiintyy edelleen muun muassa jakoketjujen, turvatyynyjen, polttoainepumppujen... Auto-Bild listaa.

Ongelmia esiintyy edelleen muun muassa jakoketjujen, turvatyynyjen, polttoainepumppujen... Auto-Bild listaa. (KUVA: Tommi Lempinen)

Jälkikorjauksien suhteen VW:n ongelmat eivät edelleenkään rajoitu vain päästöskandaalin aiheuttamiin toimiin.

Ongelmia esiintyy edelleen muun muassa jakoketjujen, turvatyynyjen, polttoainepumppujen, pyöränlaakereiden sekä poikkeavan paljon öljyä kuluttavien TSI-moottoreiden epäselvän takuun kanssa.

VW:n osuus palautelaatikossa on pelottava. Jakoketjuvikaisia TSI-”yksittäistapauksia” oli entistä enemmän, toteaa maailman suurin autolehti eli erilaisina käännösversioina peräti 33:ssa maassa ilmestyvä Auto Bild
Ilmianna
Jaa
Uusi
JIPPII.MUN UUDESSA SKODASSA VALOT TOIMINEET JO 1.5 kuukautta takuu korjauksen jälkeen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uusi
Opiskele nyt lopultakin se yhdyssanojen oikeinkirjoitus, tänäänkin olemme jatkuvasti asiasta huomautelleet! Ja Suomessa pilkku on desimaalierotin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Eiks eläkeläisellä ole tekemistä.hommaa tehokkaamat lasit että näät lukee.jos vapiset muuten niinkovin että et saa selvää niin vältä itäruoskalla ajamista...
Melu home ja kylmyys ei tee papparaiselle hyvää..

1.2 tsi on eläkeläiselle oiva peli.vähällä ajolla saattaa parivuotta kestääkkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Uusi
Kuka on eläkkeellä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Nyt taidetaan jo ottaa vauhtia metamfetaniinista???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

skoda ja hulluus.

miksi itäauto skodailijoilla on aina horjuva mielenterveys?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta