Katsoin bittimaatti.fi/locations sivuja. Sieltä selviää, että näissä osoitteissa on Bitcoinin osto ja myynti -automaatteja:
Itäkatu 1-7, 00930 Helsinki
Isokatu 22–25, 90100 Oulu
Tullikatu 6, 33100 Tampere
Tyynenmerenkatu 8, 00220 Helsinki
Menisin testaamaan niitä, mutta kun minä asun aika kaukana noista. Kiinnostaisi tietää paljonko voi ostaa kerrallaan, ja erityisesti paljonko voi myydä kerrallaan. Jospa joku vaivautuisi valaIsemaan asiaa hieman!!
Bitcoinin osto ja myynti -automaatit
20
4458
Vastaukset
- bitcoiner
Eipä kuulu vastausta. Käyttääkö noita automaatteja kukaan? Kaipa pitää itse mennä kokeilemaan ja vastata tänne!
- Barcelona1510
En ole kokeillut noita Hesan automaatteja, mutta Barcelonan lomalla hain hieman lisää cashiä bitcoin ATM :stä. 4% meni automaatin omistaja firmalle palkkioihin, ei muuta. 1000€ olis ollut maksiminopeus.
- Barcelona1510
....eiku maksiminosto
- bitcoiner
Kiitos hyvästä vastauksesta, mutta silti haluaisin kuulla kokemuksianne automaatista.
- internesting
Nyt liikkuu huhua, että Amazon harkitsisi Bitcoinien hyväksymistä sivuillaan. Jos tämä pitää paikkansa, niin kerrannaisvaikutukset voivat olla valtavat...
https://squawker.org/technology/breaking-amazon-will-accept-bitcoin-by-october/
Mielenkiintoista on myös seurata, kuinka monissa valtioissa (esim. Malesia) suunnitellaan Bitcoinin ns. laillistamista.- Ebay
Jos tuo toteutuu, Ebay varmaan seuraa Amazonia..
- aavalaava
So cool. Itsellä ei suoraan kryptoja mutta niihin liittyviä pörssisijoituksia pienillä summilla, louhimiseen ja välittämiseen liittyen. Pari päivää sitten näin uutisen jossa ennustettiin bitcoinin nousevan ensi vuonna 100 000 taalaan.
- hetiostamaan
Eräältä asiantuntijalta kysyttiin. Mikä bitcoinin arvo voisi olla 10 vuoden kuluttua.
Vastaus: 500 000 - 1000 000 USD- hetiostamaan
lisään vielä, että niitä voi ostaa vaikka 100 USD:lla, jolla nyt just kun bitcoin maksaa 3900 USD, saa 0.02564 bitcoinia eli 25640 bits eli uBTC.
- Pasi5
Niin, ja linkin kautta minulle myös saman verran puuroa.
- virtuaalivirtuaali
miksi näitä virtuaalivaroja pitää koko ajan ostella euroilla, ostakaa bitkonit , bitkoneilla ja miettikää mielummin paljonko 1e on bitkoneina, säälittävä väline ja uskotte ihan äitienne nimeen että tuonnempana 1 bitillä saa kaivopuistosta 100m2 merinäköaloin, mutta mitä tämän kämpän myyjä tekee näkymättömällä 1 bitillä.......ostaako keisari sillä näkymättömät vaatteet.........vai virtuaalikämpän avaruudesta , bittilän pääkaupungista, jossa kaikki on tehnyt omaisuuden louhimalla ........kukaan ei tee siellä mitään oikeata työtä, kaikki on yhtä virtuaalista kuin duunarin uni.
- tuulipuvun.kahinaa
Taitaa olla niilo kaistakailajärvi täällä taas purkautumassa, innokkuutesi korvaa täysin tietotasosi.
- SnadiOstoBitcoineja
On kyllä hemmetin kiinnostava aihe, mutta samalla sen verran erikoinen etten itse ainakaan isolla ostaisi. Satasella ostin ja on mielenkiintoa seurata tilannetta.
Coinmotionin kautta oli osto ainakin helppoa. Hyvät ohjeet keskuksessa:
https://bitcoinkeskus.com/bitcoin-osto-miten-ja-mista-ostaa-bitcoineja/
Itselle oli positiivinen yllätys myös tunnistautumisen helppous.
Se mikä on hauskaa että Bitcoineista on melkein jokaisella jokin mielipide vaikkei tietoa paljon olisi. Ja mä olen yksi niistä :D Paljon on opittavaa aiheesta, mutta en tiedä riittääkö mielenkiinto ihan kuitenkaan. Mieluummin panostan osakkeisiin ja sitten seuraan vaan mielenkiinnolla Bitcoineja kun kerta "hupioston" tein. - Litecoin_miljonääri
Kävin perjantaina skanssin bittimaatilta nostamassa 50e ja hyvin toimi. Valitsin vaan summan ja skannasin qr koodin ja rahat tuli melkeen heti. Kyl ne 10% vetää siitä mut ei se mulle paha oo ku oon louhinu noi nii voittoa teen kumminki.
- Anonyymi
Miten sinä myt, kun ei ole mitä myydä.
Minä myyn sulle tyhjää halvalla.Esim. säkillisen yötä. Ei saa avata kuin yöllö, muutoin omaisuutesi menee arvottomaksi.
Ei saa myöskään säkkiin näyttää valoa. - Anonyymi
Uskomattoman kankea järjestelmä, joskus toimivat, joskus ei, ja 14-prosentin kulu.
- Anonyymi
Mahdollistaa huijaukset, joten unohtakaa ja kiertäkää kaukaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354289Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141586Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2181400- 351266
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321072Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471054Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62994