Ohjeita elämän turvaksi

EvankeliumiSelkokielellä

Hyvä toverit, jälleen muistuttaisin teitä siitä hyvästä julistuksesta, jota teille on julistettu. Te olette omastatahdostanne kuunelleet sitä ja painaneet sen atvokkaasti muistiinne.

Sen avulla te säästätte vielä henkenne, jos säilytätte sen sellaisena kun se on teille julistettu; muuten luottamuksenne on täysin turhaa. Joka tapauksessa teille oli kerrottu se sama, minkä minäkin olen ottanut muistiin:

-- Messias delasi rikostemme tähden, kuten kirjoituksissa on, hänet laitettiin hautaan ja hänet herätettiin kuolleista kolmamtena päivänä Jumalan tahdosta, kuten kirjoituksissa on.

Ja hän tuli esiin Pietarille ja sitten niille kahdelletoista. Sen jälkeen kerralla yli viidellesadalle toverille, jotka kaikki ovat jo delanneet aikoja sitten.

Tämän jälkeen hän tuli esiin Jaakobille ja sitten taas kaikille apostoleille. Näin me siis julistamme, minä niin kuin he, ja tähän tekin olette näin luottaneet.

Alkuperäinen teksti:

1. Kor. 15:11
Veljet, minä palautan mieleenne sen evankeliumin, jonka olen julistanut teille. Te olette ottaneet sen vastaan ja pidätte siitä kiinni.

Ja sen avulla te myös pelastutte, jos säilytätte sen sellaisena kuin minä sen julistin; muuten olette turhaan tulleet uskoviksi. Ennen muuta annoin teille tiedoksi tämän, minkä itse olin saanut vastaanottaa:

-- Kristus kuoli meidän syntiemme vuoksi, niin kuin oli kirjoitettu, hänet haudattiin, hänet herätettiin kuolleista kolmantena päivänä, niin kuin oli kirjoitettu.

Ja hän ilmestyi Keefakselle ja sitten niille kahdelletoista. Sen jälkeen hän ilmestyi samalla kertaa yli viidellesadalle veljelle, joista useimmat ovat yhä elossa, vaikka jotkut ovatkin jo nukkuneet pois.

Tämän jälkeen hän ilmestyi Jaakobille ja sitten kaikille apostoleille. ... Näin me siis julistamme, minä niin kuin hekin, näin te myös olette uskoneet.

5

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrteyurt

Mielipidekirjoituksesi ei kumoa faktaa: Jumalaa ei ole olemassa.

• JumalaMäärääPutinLoppuu

Valovoimainen Alexander Stubb on Timo Soinin lapsuuden ystävä hyvä on Nato.
      Saddam tappoi jo omia sukulaisiaan ja myrkytti kokonaisia kansoja kuten Putin.
      Olisi asiallista mitä pikemmin liittyä Natoon. Venäjä ostaa Nato-mailta jalkineita! Stop Putin.
      Venäjän sähkö on ns. roska-sähköä, se heiluu. Sata miljoonaa näkee nälkää ja kusi-uutiset.
      AIDS, tuberkuloosi, putin, kymmenien miljoonien lasten kuolemanleirit jne. PYH kgb PYH!
      Kaikki on vain petos! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ se on huijari rikos putin, törkeä petos Murhaaja KGB!
      Mukavaa on kuulua Natoon.Tämä lisäksi vahvistetaan omaa armeijaa vain torjumaan russia.

Valehtelee olevansa liittoutumaton vaikka todellisuudessa hyvät kuuluu Natoon.
      Surmaaja Putin tarvitsee hyödyllisen idiootin, joka pitäisi rikosta russia pystyssä.
      Paska kirjoittaa Uudessa Suomessa, kuinka olisi tärkeää olla saatanan kivijalkana.
      On äärettömän tärkeää, ettei julisteta halua olla sokeana. Saatana on vain putinit.
      Hyödyllinen idiootti tukisi pahan olemassaoloa rikosta ihmisyyttä kohtaan russiaa.
      Nato on täysin puolueeton puolustaa meidän jokaista kansanvaltaista puoluetta.
      Ihmisoikeudet ja demokratia ei kutsu rikollista putinia ylläpitämään paholaistasi.

Paholaisesi on russia. Ilkivalta, kaikki taudit, huumeet, kaikki on kirousta "russia".
      Pölvästi hulluudessaan kirjoittaa, että meidän tulisi tukea saatanan olemassaoloa.
      Kaikki päätökset maailmassa tähtäävät ja pitää tähdätä russian loppumiseen pois!
      Kansojen joukkosurmaaja Putin on vain julma miehitys saatanan valtakunta fsb.
      Rikos ihmisyyttä kohtaan kansojen sarjamurhaaja Lenin Putin Stalin rikollinen rus.

• KohtiOsoitettuaPäämäärää

Kaikki venäläiset virkamiehet ovat rikollisia (putinin).

Putin on vain äärettömän julma miehitys ilkivalta rikos.

• EvankeliumiSelkokielellä

Eikä ole, Venäläiset ovat Jumalan harrasta kirkkokansaa ja pahaa ei tapahdu,edessattumalta synny, sinä nimim. Sotettua, senkin vanha jakokuttu, miesten tuttu

• ''Kristinusko ei ole taivaanrannoille seilaava risteilyalus, vaan pelastusvene pelkureille''

Metro-lehdestä lainattu ja muunneltu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      205
      6468
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      96
      2161
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1432
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      387
      1256
    Aihe