Pekalla on viisi litran pulloa limonadia. Paljonko juotiin yhteensä, kun kustakin juotiin puoli litraa?
Ellu osaatko vastata?
22
4102
Vastaukset
- Homovastaaellunpuolesta
no siis 5,5 litraa tietty. tai jos molemmat joi sitä kusta sen puol litraa ni vastaus on 6.
- E.tovia.suorastaan
Ellu ja Elina on vastenmielisiä nimiä.
- tietäjämies
Jos kusta ei juotukaan, niin vastaus on 2 ja puoli litraa.
- TosinenoleElluhalloyb
Mitä sitä kustapiti juoda kun oli lippariakin?
Vai oliko vastaus 2.5 litraa, eli toisin sanoin 2 litraa ja viisidesiä päälle. - Elluhalloyb
No eihän se vaikuta limun määrään....
2,5 litraa limua...kusta puolilitraa...
On vastaukseni...🙋👁👁👍👅👅👅- Elluhalloyb
Kusta hyvä juoda...
Eräänkin päähän vähän lisää...tekee hyvää...❤👁👁
Ei tiedä voi järki kasvaa juodessa...
- Tietäjämiäs
Pekat yleensä muusikoita ja pleijereitä jotka vetää Jalluu ja muuta viinaa
- Böhöhöö
Pekka on hevosen nimi. Oo ylpee siitä
- pilkunmussija
Ei taideta enää myydä litran pulloja limonadia, 0,95l vissyä kyllä löytyy. Joten kysymys on turha ja valheellinen siltä osin. Vastaus: Virtsaa juotiin vain se puoli litraa.
- litramitta
Olvin limsoja myydään 0,95l pulloissa ja Pekka kavereineen voi aivan hyvin juoda kusta ulkomaillakin. Lisäksi on olemassa Suomessakin pienempiä virvoitusjuoman valmistajia, joilta löytyy myös litran pulloja. Ehkä sulle Suomi ja oma lähisale on koko maailma.
- Jalähisale
litramitta kirjoitti:
Olvin limsoja myydään 0,95l pulloissa ja Pekka kavereineen voi aivan hyvin juoda kusta ulkomaillakin. Lisäksi on olemassa Suomessakin pienempiä virvoitusjuoman valmistajia, joilta löytyy myös litran pulloja. Ehkä sulle Suomi ja oma lähisale on koko maailma.
Suomi ensin!
- josjos_
lisäksi vielä kustakin juotiin se puol litraa niin silloin se tekee 3 litraa yhteensä.
- Helppotämä
Puoli litraa
- Kusyök
Koli l
- tryutr
Suksikaa vittuun!
- Kyskys
Siksikö kysyt kun et itse tiedä vastausta:)?
- Pekkamiäs
Tässä ”äijä” meininkiä lauantai iltaa vaikka mukana yksi eeva https://youtu.be/_Gpb1CxsHwA
- Kiitos1516
Kusisia ihmisiä. Joivat päät täyteen.
Hih Hih. - Asioistatiätävä
Pekka jua vaa Pirkka kaljaa
- hoitokeino
Oliks teillä akne?
- Anonyymi
kustakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789