Olisi tuo auton hankinta edessä ja Rover 75 vaikuttaa lupaavalta, mutta onko se hyvä talviauto? Kestääkö suomen talvea yhtä hyvin kuin esim. Toyotat, Wolkswagenit ym.?
Entäs tekniikka, onko se kestävää suomen oloissa?
Rover 75 talviautoko?
4
2020
Vastaukset
- Jukka
Kokemusta Roverista nyt lokakuun puolestavälistä lähtien. Nyt mittarissa 11 000 km. Ei mitään ongelmia eikä vikoja. Nokian kitkarenkaat alla enkä ole mihinkään kiinni jäänyt. Ennakoiva ajotyyli, kuten kitkoilla aina pitää olla!
- r75
on kyllä helvetin hieno ja kauniisti muotoiltu auto. vielä jopa inhimilliseen hintaan verrattuna muihin saman kokoluokan autoihin suomessa.
saksasta noita saa 70 000 km ajettuna 8000 Euroon. suomi on sarvikuonojen maa.
- Roveri
Moi,
Omistan Rover 75 vm. 2000. Auto on ollut laadultaan oivallinen. Talvella auto käynnistyy vaivatta ja lämpenee nopeasti. Ainoa talvivika, joka minulla on ollut on kuljettajan oven lukon jäätyminen, kun kostea ja lämmin keli muuttuu nopeasti pakkaseksi. Tämä ei liene Roverin tyyppivika, vaan se esiintyy satunnaisesti useissa automerkeissä. Rohkenen suositella Roveria.- Reino
Autona saakelin nätti ja ainakin Turun MetroAuton huoltopäällikkö kehui ko automallia,ainoa pieni miinus kuulemma varaosien saanti ja 1,8 kone ehkä turhan mopo,kun taas 2,5 laulattaa jo kummasti,oon harkinnut pitkään ko mallin ostoa ja se että auto on tosiaan aristokraattisen komia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893