Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rover 75 talviautoko?

Roveria Harkitseva

Olisi tuo auton hankinta edessä ja Rover 75 vaikuttaa lupaavalta, mutta onko se hyvä talviauto? Kestääkö suomen talvea yhtä hyvin kuin esim. Toyotat, Wolkswagenit ym.?
Entäs tekniikka, onko se kestävää suomen oloissa?

4

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

      Kokemusta Roverista nyt lokakuun puolestavälistä lähtien. Nyt mittarissa 11 000 km. Ei mitään ongelmia eikä vikoja. Nokian kitkarenkaat alla enkä ole mihinkään kiinni jäänyt. Ennakoiva ajotyyli, kuten kitkoilla aina pitää olla!

      • r75

        on kyllä helvetin hieno ja kauniisti muotoiltu auto. vielä jopa inhimilliseen hintaan verrattuna muihin saman kokoluokan autoihin suomessa.

        saksasta noita saa 70 000 km ajettuna 8000 Euroon. suomi on sarvikuonojen maa.


    • Roveri

      Moi,

      Omistan Rover 75 vm. 2000. Auto on ollut laadultaan oivallinen. Talvella auto käynnistyy vaivatta ja lämpenee nopeasti. Ainoa talvivika, joka minulla on ollut on kuljettajan oven lukon jäätyminen, kun kostea ja lämmin keli muuttuu nopeasti pakkaseksi. Tämä ei liene Roverin tyyppivika, vaan se esiintyy satunnaisesti useissa automerkeissä. Rohkenen suositella Roveria.

      • Reino

        Autona saakelin nätti ja ainakin Turun MetroAuton huoltopäällikkö kehui ko automallia,ainoa pieni miinus kuulemma varaosien saanti ja 1,8 kone ehkä turhan mopo,kun taas 2,5 laulattaa jo kummasti,oon harkinnut pitkään ko mallin ostoa ja se että auto on tosiaan aristokraattisen komia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe