BMW:T Ovat surkeita autoja. Täynnä vikoja ja ovat kolaritilastojen ykköspallilla vanhoissa ja uusissa autoissa. Hallittavuus ääritilanteissa huono. Sen sanoo jo paljon pienempi nopeus hirvitestissä kuin golfilla vaikka wv 3 kertaa halvempi. Varaosat kalliita jne.
BMW huono auto
4
171
Vastaukset
- korkeintotuusw
Aika typerää verrata jotain nopeuksia väistökokeissa. Tottakai pikku autot omaa yleensä kovemmat kaarrenopeudet kuin isot. Ei formuloissa ja rallissakaan pärjäisi isolla autolla. Järkevintä olisi verrata niitä mutkanopeuksia vastaavan painoisiin ja kokoisiin, korkuisiin muihin automalleihin.
- rallikuskit
Kuskistakin asia paljon kiinni. Joku rallikuski ajaisi testiradan 30s paremman ajan kuin yksikään tavis lehtitoimittaja, autotestaaja puhumattakaan tavallisesta kadun miehestä, joka ei pärjäisi edes lehtitoimittajille.
- säälieurajoki
Eurajoen kadunmiehet aika surkeita kuskeja. Mielenosoitukseksi tekevät aina niin, että kiihdyttävät ja ajavat takapuskuriin kiinni, jos joku tulee eteen, tietämättä sitä, että vika on aina perään ajajassa. Muutamia sakkoja onneksi heille kirjoitettu tästä huonosta liikennekäyttäytymisestä.
- töpeksijät
Toi on juuri tuota tyypillistä suomalaista minä ensin liikennekäyttäytymistä. Hyvä, että poliisit puuttuvat tuohon valvonnallaan, ja törpöt perässäroikkujat saadaan pois aiheuttamasta vaaraa muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046