Ajattelin vaan muistuttaa että sillanpäähän on niitä homoja. Kuuluu siis homoihin. Siksi hän varmaan niitä kovia huumeita käyttää? Homoushan kertoo siitä että mielessä on sairaus ja se pitäisi parantaa.
Sillanpäähän on niitä homoja
4
342
Vastaukset
- mollli
Tuo on merkityksetön seikka muuten koska henkilö on TAITEILIJA.
Tunnetko yhtään taiteilijaa, menestynyttä joka ei olisi joko homo, narkkari, alkoholisti , mielenvikainen tms.. ei se TAIDE synny normaaleilta, FAKTA
Ihmiset jatkaa faneina niin kauan kuin uutta taidetta piissaa, nii se vaa menee ja entiset kantaa yli huonoinakin aikoina. - kyrpäjoosed
eihä tuo muuten vaikea homona kenenkä olla
ajatelka ny jos vaika homo bridge antaa sata tonnia että joku uusi käy ruskeaa pukkaamas
kondomi kera ettei adisia aadsia tule, niin eikö se helppoa rahaa? Aloittajalla on selvästi ongelmia sukupuoli-identiteetin kanssa.
- orvokkinitummasil
Ei monet laulajat ja näyttelijät tiedä ovatko he romeoita vai julioita ja six alkaa käyttää kamaa kun ovat kriisissä ja fyffet menee kamoihin ja sit vikuvat ettei ole fyffee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221