Uusin IT elokuva

elokuvafriikki

Kertokaa mielipiteenne uusimmasta IT kauhuleffasta? Omasta mielestäni oli todella hyvä:)

10

380

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gresa

Oliko parempi ku alkuperäinen part 1 ?

Siis tostahan on tulos se kakkonenkin?
      ja Ainakin joidenkin mielestä se pelle tossa on jopa parempi kuin alkuperäisessä mitä oon kuullu.

• pennutvattuu

katselin tuom previkka versiota eli ..ei ihan paras laatu mut aika tylsältä
      vaikutti ja ketä jotai pelle hermannin mörkäö viitti katella ja jotai hvetin pentuja?

lopus se tippu kuiluun ja uskon ettei välissä tapahdu juuri mitää

• Se_toimi_kerran

Sama homma kuin Alkp. Jurassic Park, jatko osat oli sitten täyttä p*askaa 👎

• cofferr

Ihan hyvä. Omasta mielestä liikaa käytetty tietokonetta melkein jokaisessa kohtauksessa missä pelle esiintyy, sekä muutama liian halpa ns. "jump scare".

Pelle oli hyvä sinäänsä olisin vain toivonut enemmän käytännön efektejä.

• Kökkö_

Ei tosiaankaan mikään kovin kummanen ollut.
      Tietokone pelle pomppi silloin tällöin, ainoastaan yhdessä kohdassa vähän säikähti, mutta muuten melko tylsää ja ennalta arvattavaa katseltavaa.

• Ra1

Papadatsim

• Anonyymi

Älyttömän hyvä elokuva 5/5

• Anonyymi

Huippu oli. Kakkonen on ihan pian tulossa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Part 2:sen ensi-iltaan on tasan kuukausi:

It Chapter Two (original title) (2019)
        https://www.imdb.com/title/tt7349950/

Kyllä toikin on pakko nähdä.

Jatko-osan pituus ( 2h 45min) kertoo sen, ettei todellakaan ole pelkästään rahastusmielessä tehty, sillä muutenhan se kestäisi vain pakollisen 1h 20min.

Tämä sekä Tarantinon uusin on kaksi elokuvaa, jota ei malta odottaa. Pian molemmat elokuvateatterissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      125
      1815
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      150
      844
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      261
      658
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      657
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      71
      654
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      592
    Aihe