Eroottinen Polkupyörän Satula

Seksi-Satula

Olen tutustunut polkupyörien satuloiden anatomiaan ja olen kehitellyt seuraavaa. Olen ostanut sellaisen satulan mikä on voimakkaasti syvennetty koko matkalta keskeltä eli pitkin pyllynvakoa olevalta alueelta. Siihen mahtuu tosi hyvin sellainen vähän kananmunan muotoinen vibraraattori mikä toimii kahdella sormiparistolla. Ja voin kertoa kokemuksesta että toimii oikein hyvin ja vibraattorin paikkaa voi myös tarvittaessa vaihdella, satulan kärkeä tai perää kohti ihan mikä vain tuntuu mukavimmalta alapäästä.

Kyllä siitä orgasmin saa ja useammankin, toki enää ei voida puhua tahattomista pyöräilyn aiheuttamista orgasmeista josta minullekkin alunalkaen kiinnostus asiaan lähti liikkeelle.

Tässä teille muillekkin naisille hyvä seksisatula idea käytettäväksi, jos te muutkin kokeilette tuota seksisatula vibraa niin kertokaapa kokemuksistanne.

0

261

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
        Ikävä
        42
        2472
      2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
        Maailman menoa
        301
        2064
      3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
        Ihastuminen
        23
        1862
      4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
        Ikävä
        24
        1615
      5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
        Ikävä
        24
        1475
      6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
        Ikävä
        44
        1356
      7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
        Ikävä
        100
        1339
      8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
        Ikävä
        139
        1295
      9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
        Ikävä
        37
        1261
      10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
        Rakkaus ja rakastaminen
        36
        1066
      Aihe