Sisimmiltään homo

puolihomo

Tunnen jatkuvaa himoa toisen miehen penikseen ja haaroihin, varsinkin pienessä puutteessa.
Nykyään elän heterosuhteessa, mutta miehet kaluineen aina mielessä, olleet jo vuosikymmenet.
Yhteiskunta kun tuomitsee kahden miehen suhteen, niin on pakko salata tämä toinen puoleni ja käydä "vieraissa " aina kun silmä välttää ja siihen on mahdollisuus.
Sori vaimo tämä poikkeavuuteni, en voi sille oikein mitään.

25

2132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läppälehtori

      Aivan sairasta ja luonnonvastaista

    • kaappihomo38

      itse olen piilohomo kanssa. Käyn sen takia paradisessa turussa. xxxparadise.net siellä saa homostella ihan vapaasti ja luottamuksella.

      • huolestunutvaimo

        oletkohan mun mies? tätä olen epäillyt...


    • tryitevenonce

      Anna palaa! Ei vaimosi siitä suutu, etenkin jos osaat hoitaa asian piilossa häneltä. Ei yksi, tai edes kaksi kertaa vielä homoksi tee. Kokeile vapaasti, mutta muista varmistaa ennakkoon, ettei kumppanisi turhia hälise sessiostanne.

    • lb_fan

      Muutaman viikon lomilla käydessäni tulee touhuiltua kaikenlaista. Kaukoidässä etenkin. 18 ladyboyt, miehet ja naisetkin kelpaavat. Turha häveliäisyys pois ja seksistä nauttimaan.

      • hosejose

        Komppaan! Monet Aasian lomakohteet ovat suorastaan irstailun supermarketteja. Kaikkea kivaa on saatavilla. Jotkut sikäläiset Ladyboyt ovat jopa huomattavasti seksikkäämpiä, kuin Suomalainen keskiverto baaritiskillä notkuva sidukkavalas. Nuo em LB:t ovat lisäksi aivan s..tanan taidokkaita, eli osaavat hommansa kiitettävästi. Suosittelen kaikille.


    • heterolle_homoloma

      Noista shemaleista mulla ei ole kokemusta, mutta muutama vuosi taaksepäin Thaimaassa päätin kokeilla erästä paikallista 19 vuotiasta poikaa. Vaikka hetero olenkin, niin tuossa jätkässä oli sitä jotakin, ja uteliaisuus voitti. Ei huono kokemus. Imi kullini kurkkuunsa asti kuin ammattilainen ja persekin oli kunnossa. Tuota kaveria sai todellakin painaa rajusti ja pitkään. Aivan jokaisessa asennossa. Vain mielikuvitus oli rajana, jos edes sekään. Ei vastustanut kolmen kerran sextailua yhden yön aikana. Liukuvoidetta ja kortsuja kului, kuin ketjupolttajalta tupakkia. Muutama yö ja päivä tuli nussittua oikein huolellisesti.

    • Pettynytvsa

      Minä tiedän touhuistasi, mieheni, vaikka pidätkin minua niin tyhmänä ettenkö tajuaisi ja niin tietää myös suurinosa ystävistäni. Itsekin bi ja tiedät sen, mutta en voisi ikinä selkäsi takana tapailla naisia, sen verran sinua arvostan ja rakastan. Tai siis _arvostin_.

    • mulkuttaja

      48 vuotiaana ukkomiehenä, kynnän niin pillut, kuin perseetkin. Sukupuoleen katsomatta. Oman muijani lisäksi, onnistun silloin tällöin saamaan alleni joko täysi-ikäisen nuorukaisen, tai nuoren naisen. Naiset ovat kielteisempiä persepanoon, kuin nuoret miehet. Kyllä siisti 18-24 vuotias timmikroppainen, hoikka suomiuros kelpaa reikineen tilapäiskäyttööni. Hieman ovat ahtaita tuon ikäiset pojat, mutta kun ei mennä väkisin sisään, vaan venyttämällä, niin hyvä tulee. Suomessa en ole tavannut yhtään hyvännäköistä ja kiihottavaa transsua. Maailmalta näitä kyllä löytyy vaikka kuinka paljon.

      • sdad

        Mulla kanssa muutama kokemus parikymppisistä Suomalaisista opiskelijoista. Yllättävän myönteisiä ovat olleet anaalipanon suhteen. Komppaan tuon naisten kielteisyyden noin ylimalkaan, mutta opiskelijatytöt ovat kokeilunhaluisia sen suhteen. Samoin ovat myös nuoret miehet. Jotkut opiskelijat paikkaavat talouttaan myymällä seksipalveluita. Niin miehet, kuin naisetkin. Sugar-daddyn tarjoamaa helppoa rahaa ovat vailla, ja aika avoimia... ihan jokaisesta reiästään.


    • poppelipuuuu

      Vedä kiveen sen sun lihakimpalees saastaa jos tuo tosi

    • yö-vuorossa

      Kyllä mies on aina kiimassa ja valmis panohommiin , jos vain reikää saan olla.
      Itselleni kelpaa miehenkin reikä ja väliin jopa kaipaa "miespillua".
      Yli viisikymppiset ukkomiehet ovat melko helppoja houkutella miestenväliseen kokeiluun esim. suihin ottoihin ja antoihin, ja , kun saat koukkuun on sperman saanti turvattu, eikä se ole siltä pihtaavalta kotirouvalta pois, on saanut jo omansa vuosien myötä.

      Pieni homostelu pitää mielen virkeänä.

      • ainakannattaapanna

        Miestenvälinen seksi on paljon suorempaa ja fyysisempää kuin mitä m n-seksi on. Mulle kyllä kelpaavat molemmat. Täälläkin jotkut naaraspuoliset(?) ovat heittäneet tiukan kielteisiä ja moralisoivia kommentteja siippojensa homosteluharrastuksista ja myös noin yleisen kielteisesti samasta aiheesta. Mistähän tuo johtuu, että miehet saattavat haluta myös avioliiton-parisuhteen ulkopuolisia seksisessioita, ja jopa saman sukupuolen kanssa. Olisikohan kotioloissa jotakin vikaa?


      • Nainenvsasta
        ainakannattaapanna kirjoitti:

        Miestenvälinen seksi on paljon suorempaa ja fyysisempää kuin mitä m n-seksi on. Mulle kyllä kelpaavat molemmat. Täälläkin jotkut naaraspuoliset(?) ovat heittäneet tiukan kielteisiä ja moralisoivia kommentteja siippojensa homosteluharrastuksista ja myös noin yleisen kielteisesti samasta aiheesta. Mistähän tuo johtuu, että miehet saattavat haluta myös avioliiton-parisuhteen ulkopuolisia seksisessioita, ja jopa saman sukupuolen kanssa. Olisikohan kotioloissa jotakin vikaa?

        Niin että sen emännän kanssa ei tarvitse asiasta sitten jutella? Haetaan vaan muualta seuraa ja uskotellaan naiselle, että kaikki on hyvin?


      • onnettomastiaviossa

        Teistä muista en tiedä, mutta ainakin meillä pihtariemäntä on ohjeistanut "hakemaan seksiä, mistä ikinä saat" Näillä nyt mennään. Ikää mellä molemmilla on viidenkympin hujakoilla, mutta luvalla sanottuna; plösähtänyt vaimoni ei ole enää vuosiin halunnut seksiä. Ehdotin hänelle jopa vieraissa käymistä, mutta ei. Hyvää ruokaa, liikuntaa ei ollenkaan...tuloksen varmaan arvaatte. Itse olen hieman toisenlaisia aktiviteettejä arvostava mieshenkilö. Minua aivan oikeasti panettaa ja vieläpä lähes jokaisena päivänä. Pakko on ollut hakea vierasta ja vieläkin vieraampaa. Voin rehellisesti sanoa, että kunnon seksi ja peppuseksi ovat nykyään arjen juhlaa meikäläiselle. Vaimoni ei mitenkään liity kumpaankaan. Minä en alistu pihtaukseen ja moraalitunto minulta on ohitusleikattu jo aikaa sitten. Panen naista, miestä ja tarvittaessa transuakin. Lomilla ja kotimaassa. Tällaiseksi puolisoni on minut kouluttanut.


      • Petettylikka
        onnettomastiaviossa kirjoitti:

        Teistä muista en tiedä, mutta ainakin meillä pihtariemäntä on ohjeistanut "hakemaan seksiä, mistä ikinä saat" Näillä nyt mennään. Ikää mellä molemmilla on viidenkympin hujakoilla, mutta luvalla sanottuna; plösähtänyt vaimoni ei ole enää vuosiin halunnut seksiä. Ehdotin hänelle jopa vieraissa käymistä, mutta ei. Hyvää ruokaa, liikuntaa ei ollenkaan...tuloksen varmaan arvaatte. Itse olen hieman toisenlaisia aktiviteettejä arvostava mieshenkilö. Minua aivan oikeasti panettaa ja vieläpä lähes jokaisena päivänä. Pakko on ollut hakea vierasta ja vieläkin vieraampaa. Voin rehellisesti sanoa, että kunnon seksi ja peppuseksi ovat nykyään arjen juhlaa meikäläiselle. Vaimoni ei mitenkään liity kumpaankaan. Minä en alistu pihtaukseen ja moraalitunto minulta on ohitusleikattu jo aikaa sitten. Panen naista, miestä ja tarvittaessa transuakin. Lomilla ja kotimaassa. Tällaiseksi puolisoni on minut kouluttanut.

        Meillä ei ole ainakaan seksistä pulaa saati johtuisi siitä, että olisin rupsahtanut, kun olen alle 30v suht nätti ja hoikka nainen. Seksiä mies saa milloin vain haluaa, eikä se ole edes perinteistä muutaman minuutin peiton alla pimeessä nylkyttämistä vaan asentoja sekä paikkoja vaihdellaan leluja ja kaikkia reikiä käytetään. Vain mielikuvitus on rajana, mutta silti tuo käy vieraissa "salaa".


      • onnettomastiaviossa

        Miksi et vastaa samalla mitalla? Anna mennä. Jos mulla asiat olisivat noin hyvin, ei tarvitsisi käydä vieraissa. Nyt tuo minun aikanaan tuhansien joukoista valittu prinsessani on muuttunut...kaikkea muuta kuin seksikkääksi ja seksiä haluavaksi. Kiukkuinen, nariseva primadonna, joka ei edes ymmärrä omaa vastenmieliyyttään. Kuumia ja kylmiä aaltoja on riittänyt viimeiset vuodet tasaisesti. Jos tuota joku suostuisi panemaan, esittäisin lähinnä osanottoni - kateellinen saati mustasukkainen en olisi hetkeäkään.
        Nukumme vielä toistaiseksi samassa sängyssä mutta todellakin: Nukumme. Mikäli muijani olisi saanut yksipuolisesti päättää, olisin elänyt selibaatissa jo 7 vuotta. Vuosi meni lähinnä runkatessa, mutta sitten otin vallitsevan todellisuuden omiin käsiini ja...ostin lentolipun. Muijalle kerroin olevani liikematkalla Oulussa.


      • Petettylikka

        Vaikka kuinka kutkuttelisi kostaa samalla mitalla, niin en mä pysty siihen. Ei se ratkaisisi mitään. Pitäis vaan ottaa ja lähteä, mutta sekään ei ole niin helppoa, kun on kaikesta huolimatta syviä tunteita.


    • kiinnostaapiii

      ap! oletko Turusta?

    • UKMTKU

      Minä olen Turusta

    • Voisentään

      Joo , jos joku näistä mielikuvituzkavereista on oikee: miksi olet edelleen naimisis tai yleensä parisuhteessa? Eroa ekaasi siitä jonka kans ei suju, etsi siten vasta joku vieras, jos jonkun saat...?..

    • ponnaripoikaaaaa

      Mikä menoos jätkil

    • Anonyymi

      Käräytin viikko sitten veljeni homoilutouhut
      hänen vaimolleen, lapsilleen ja myös vanhemmilleni. Asia on avoimesti tiedossa.

      Veljeni saa nyt vapaasti jatkaa yksin wlämäänsä pitjään perhettään petettyään.

      Kaikki auttoivat ja auttavat jatkossa vaimon ja lapset uutta elämää kohti. Hyvä nainen ja hyvät lapset
      saavat nyt kaiken tuen ja mahdollisuuden
      uuteen elämään.

      En pidä enää yhteyttä veljeeni.


      Heteromies Helsingistä 52 v

      • Anonyymi

        Teit hyvän työn. Nyt veljesi voi elää omaa elämäänsä ja löytää elämänsä miehen ja elää vapaasi sellaisena kun on. Kaikkea hyvää hänelle.
        Onneksi veljesi lapset elävät tässä maailmassa ja rakastavat isäänsä sisimmässään. Sinä taas elät keskiajalla ja olet vain kateellinen veljellesi, koska itselläsikin asuu sisälläsi pieni kotihomo jota yrität poistaa uhraamalla muita ihmisiä. Kuitenkaan et tule siitä vapautumaan koskaan vaan se on sinussa aina. Olet vain kateellinen kun et uskalla olla mies ja kokeilla miehen kanssa.


        .


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe