Ei kenenkään maa

tyyni.koski

Niin monia öitä, niin monissa unissa, viime aikoina enemmän kuin koskaan ja harhailemme kahden, emme uskalla koskettaa, ehkä alitajunta ei osaa kuvitella miltä se tuntuisi ja rakentaa meille ujon valtakunnan, sellaisen kuin nykyinenkin, mutta tunne on läsnä; ja se on hyvä, onnellinenkin, vain siitä että on siinä, olla läsnä.

Ja miten hämmentävää onkaan aina herätä aamuun.

11

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pineappletree

      Minun unissani on paljon lämpöä ja läheisyyttä. Hellää koskettelua, halailua, rakastelua, katseita jossa rakkaus todella asuu. Ei tarvita sanoja, kun läheisyys puhuu puolestaan. Se tunne on huumaava ja herätessäni on valtava ikävä. Sitä haluaisi jäädä jatkamaan unta. Kidutusta, elävältä kidutusta.

      • tyyni.koski

        En koskaan näe unia rakastelusta. Alitajunnassani on siinä kohtaa tyhjä paikka, sillä en tiedä miltä tuntuisi hellästi rakastella sellaisen kanssa josta välittää. Uneni pukeutuvat niihin vaatteisiin, jotka elämä on sille antanut.


      • pineappletree
        tyyni.koski kirjoitti:

        En koskaan näe unia rakastelusta. Alitajunnassani on siinä kohtaa tyhjä paikka, sillä en tiedä miltä tuntuisi hellästi rakastella sellaisen kanssa josta välittää. Uneni pukeutuvat niihin vaatteisiin, jotka elämä on sille antanut.

        En minäkään näe useasti unta rakastelusta ja jos joskus näen on se jotenkin kömpelöä. Tiedän ettei se sitä oikeasti olisi näillä tunteilla mutta olemassa oleva tilanne heijastuu niihin uniin.
        Muissa häneen kuuluvissa unissa joita on aika useinkin on pääasiassa käsikkäin oloa tai halailua keskustelun ohessa. Onnesta loistavat vihreät silmät ovat täynnä lämpöä johon sulan. Suru puristaa rintaa, kun tajuan herääväni.


      • tyyni.koski
        pineappletree kirjoitti:

        En minäkään näe useasti unta rakastelusta ja jos joskus näen on se jotenkin kömpelöä. Tiedän ettei se sitä oikeasti olisi näillä tunteilla mutta olemassa oleva tilanne heijastuu niihin uniin.
        Muissa häneen kuuluvissa unissa joita on aika useinkin on pääasiassa käsikkäin oloa tai halailua keskustelun ohessa. Onnesta loistavat vihreät silmät ovat täynnä lämpöä johon sulan. Suru puristaa rintaa, kun tajuan herääväni.

        Tiedän tunteen. Omissa unissani yksi tunne on myös ihmettely ja iloinen hämmennys. Jotenkin sellainen kuin olisi herännyt uuteen maailmaan ja kaikki olisi toisin - kuin toinen ulottuvuus, jota katsoisin öisin ja jossa me vaellamme. Sinne olisi mukava jäädä.


      • pineappletree
        tyyni.koski kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Omissa unissani yksi tunne on myös ihmettely ja iloinen hämmennys. Jotenkin sellainen kuin olisi herännyt uuteen maailmaan ja kaikki olisi toisin - kuin toinen ulottuvuus, jota katsoisin öisin ja jossa me vaellamme. Sinne olisi mukava jäädä.

        Kuulostaa tutulta tunteelta...


    • sana.hallussasi

      Jotenkin usvaisen kaunis kirjoitus.

      • tyyni.koski

        Kiitos. Olisi joskus mielenkiintoista tietää miten hän on kaiken tämän vuosien aikana kokenut ja onko koskaan nähnyt unia minusta. Tiedän, että meistä kahdesta minä olen se, joka rakastaa enemmän, mutta se ei haittaa. Sellainen minä nyt vain olen.


    • vastarannankiiskit

      Koskin häntä ja hävähdys herähti ilkeän takaiskun arvesta jota ei näkynyt.
      Aina ajattelen, ei uskaltanut, en pystynyt, odotin ja odotan.
      Ehkä ainiaan, kunnes tummat silmät sulattavat taivaani ja hänkin tajuaa, ettei sekoiluni ollut liikaa vaan paniikkia turruttaa itsensä siihen jamaan, että en enään osannut tehdä mitään.
      Nautin joka hetkestä vaikken sitä siloin tehnyt selväksi. kerran sanoit ja sitten peruit.
      Ei edes sopinut siskonpeti.. tai olis, mut sekin meni pykijäksi.
      Nyt on vain kaikki niin tyhjää ja puutut. lähdit pois kun niin sanoin. Sen vain tiesin, että on tapahduttava. Joskus, ehkä tai sitten ei enään.
      kakaroita kaikki säänni.

      • vastarannankiiskix1

        kyllä on unia jatkuvasti!!!!


      • kalatsamasvees

        olet omituinen rakas


      • tyyni.koski

        Miten täällä tietää kuka on se rakas.

        Viime yönä hän sanoi minulle, että ei kiirettä, meillä on aikaa, ja lohdutti sillä taas minua kun totesin, että on niin paljon kerrottavaa ja tuntuu, että aina tahdon kompastua sanoihini. Mutta unet ovat aina niin lyhyitä hetkiä kuin todellisuudessakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe