cash buddy

köyhö

tahdon varoittaa muita tuosta huijaus firmasta. siellä sivuilla lukee jos haluat maksaa pois ennenaikaa koko velan,näet oma buddy sivuilta lainasi saldon. tämä ei oikeasti pitänyt paikkaansa, katsoin päiväkohtasisen saldon ja maksoin sen pois, no sinne ilmestyi seuraavana päivänä linan saldoksi 250e. soitin ja kysyin asiaa, niin olin kirjoittanut sellaisen sopparin, että sitoudun maksamaan kaikki lainannostokulut, jotka on ujutettu jokaiseen lainanlyhennyserään, eli kun maksoin kerralla pois, niin silloin tuli maksettavaksi kaikki nostokulut, jotka olisivatulleetmyöhemmin laskutettavaksi. MIKSI HE KUITENKIN MAINOSTAA OMA BUDDYA, JOSTA NÄKEE JÄLJELLÄ OLEVAN LAINAN JNE... HUIJAUSTA SANON MINÄ!!!

3

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kake441

Eikä kannata maksaa koko lainaa pois korottaakseen lainasummaa vaikka näin neuvovat. Maksoin edellisen kerralla pois , kuluineen ja hain uutta isompaa mutta eipä enään irronnutkaan , seuraavaa voi hakea 3kk:n kuluttua. Tosiaan kusetusta. Nyt ollaanki kuukausi pa kun liksa meni kokonaan lainan maksuun.

• huijattuprl

Kauheeta huijausta! Maksat hakemasi lainan yli tuplana takaisin. Esim 3000€ lainaa maksetaan yli 6000€. Kuukausimaksusta menee 60% korkoon, tilinhoito ja järjestelymaksuihin, eli 100€ lyhennyksestä mee lyhennykseen vain 40€ ja loput kaikkeen muuhun kustannuksiin ja sama toistuu joka helvetin kuukausi. Jos haluat maksaa lainan kerralla pois tulee siihenkin järjestelymaksuja ja muita yli 200€. HUIJAUSTA ÄLÄ SORRU! Kaikki poistiiviset kommentit tullut varmasti heidän työntekijöiltään.

• gfhfghgh

Joku on ottanut pikavipin ja se osoittautuikin kalliiksi ja huonoksi ideaksi. Uskomatonta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40