Jannella ei taida sanoa järki mitään kun kaahailee traktorin kanssa ,lapset vanhukset ja eläimet
vaarassa, ei piisaa tie eikä ojat 200 taulussa ja hullun kiilto silmissä.
Häirikkö Ruojärventiellä!!!!!!!!!!!
11
1078
Vastaukset
- palle.ramsted
Miksi ihmeessä tämmöistä hulvatonta menoa pitää sallia? Miksi kukaan ei täälläkään uskalla edes nimettömänä kommentoida jyrkkien keinovalikoimien puolesta, vaan minä uskallan ainoastaan. Turpaa kyllä soitetaan ja paskaa puhutaan, muttei mitään rakentavaa. Moottorikelkatkin pitäisi erävalvojilla kerätä pois reitin ulkopuolella kaahaavilta. Mitään ei yhteiskunta kuitenkaan tee asiantilan korjaamiseksi. Olisippa sielläkin Sastamalassa aikoinaan otettu siltä mielipuolelta se auto parempaan talteen, että ei olisi päässyt mopoauton päälle tahallaan ajamaan ja kahta ihmistä tappamaan.
- näio
Se pölhö päälleajaja oli kyl Nokialta.
- Hevosenjaska
On kahdenlaisia törppöjä, ne jotka tietää olevansa törppöjä eli tekee tahallaan ja ne jotka ei tiedä olevansa törppöjä ja tekee se ihan tietämättään. Molemmat lajit ovat vaarallisia liikenteessä ja niitä pitää vaan osata varoa ja ennakoida. Sukupuolella ei ole väliä eikä sillä onko lippalakki tai mikkiturkki, voi ehkä korreloida jossain määrin.
- Maanviljeliä.Janne
Tiedän olevani tollo, tai sitten minulla on yksinkertaisesti joku häiriö päässä joka aiheuttaa näitä ihme koomatiloja ratissa ja olenkin miettinyt, josko asiasta pitäisi käydä juttelemassa vaikkapa lääkärin kanssa. Pelkällä moukan tuurilla ja toisten valppaudella olen välttynyt onnettomuudelta. Ehkä kirjoittaisi suosituksen, että heitän ajokortilla vesilintua ja muuttuisi elämä ainakin autottomana vähän huolettomammaksi.
- Päätösontehty
Janne on järki ihminen ja kunnollinen. Kaikki muut ruovetelät on homoja.
- jallu.78
aiv tankkiin niin loppuu kaahailu tarvittaessa monoo ja nyrkkiä
Ollaan päätetty tiehoitokunnan kans että rupeen liikenne valvojaksi
- Rentoutusta
Ruojärventie on kymmenien sunnuntaiajelijoiden vakituinen näköala- ja rentoutusreitti. Itsekkin ajellaan siitä, ja on hienoa etsiä ja löytää eläinten jälkiä, puhumattakaan maisemista.
Jos tommonen homokonsulentti tulee "tievalvojan" ominaisuudessa pysäytteleen, niin kyllä huomaa sitten pysäyttäneensä meidät - ifis
Ei mikään häirikkö,vaan aivan normaali ruoveteläinen ......
- suklaakieli
homosexsuaalisuus on pesiytynyt ruojärventien asukkaisiin ja se on tervetullut ilmiö pienessä kylässä.
- matias.s
konsulentti ottaa jannua kota suolesta kii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115198Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251666