Mikroaalto hullu

Shikko

Minkä takia toi "vainottu" tunkee noiden säteiden ym. soopan kanssa muiden ketjuihin? Mitäs jos kaikkia joita ahistaa tuo pelleily, niin mentäisiin joukolla sen luokse ja todettaisiin itse nuo shitit. Jos niitä edes on.. Niin saataisiin tällekkin palstalle muutakin ketjuja kuin sädettä.

302

3526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesten.mies.8

      Mä oon messissä. Haluan sädettä ja värettä.

      • Anonyymi

        Kirjoitin tuonne loppuun, että tämä on trolliketju. Viesti poistettiin. Myöhemmin kirjoitin uudestaan, ei lähettäminen onnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tuonne loppuun, että tämä on trolliketju. Viesti poistettiin. Myöhemmin kirjoitin uudestaan, ei lähettäminen onnistunut.

        Avasin ketjun: mustamaalaus ja valkopesu. Poistettiin. Esim. tässä ketjussa minua mustamaalataan ja vastapuolta valkopestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avasin ketjun: mustamaalaus ja valkopesu. Poistettiin. Esim. tässä ketjussa minua mustamaalataan ja vastapuolta valkopestään.

        Ne joilla on jonkin verran yleissivistystä, tietävät, että historia voidaan kirjoittaa useita kertoja uudestaan. Riippuu siitä, kuka kulloinkin on vallassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne joilla on jonkin verran yleissivistystä, tietävät, että historia voidaan kirjoittaa useita kertoja uudestaan. Riippuu siitä, kuka kulloinkin on vallassa.

        Tämä ketju tuli yllättävässä paikassa vastaan. Mielellään saisi poistaa sieltä. EN VIITSINYT TEHDÄ MUUTA, KUIN KIRJOITTAA NE 2 TAVANOMAISTA LINKKIÄ: KOKO SUOMI VAINOO JA ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ.

        En muistanut, että ketju tulee täällä esiin. Sorry.


    • Biituubii

      Todella rankkaa on varmasti

    • Guoppis

      Oli sen ketju lukittu, ettei voi kommentoida. Pieni askel Suomi24:ssä, iso askel jollekkin.

      • niinhommatoimii

        Ketju tuli täyteen. Ei se suurempaa dramatiikkaa. - On kuitenkin luettavissa.


      • Kikomann

        Kait se pöhkö alottaa uuden kohta.


      • ihanhauskojakaikki

        Voit esittää toiveen, mistä aiheesta kirjoittaisin, teen historiikkiä muutenkin. Pistän ihan mieleenpulpahdusjärjestyksessä aiheita(osan):

        - mikroaalto ja akustisen häirinnän raiskailut
        - sirinä/suhina korvissa
        - väsymyskohtaukset kotona/loppuvat ulkona
        - taidenäyttelyissä käynneillä e-aseampumiset muut hyökkäykset
        - uimarantahäirinnät
        - puistonenkillä istumisen häirinnät
        - lenkkeilyhäirinnät
        - kahvilassakäynti häirinnät
        - myrkyttämiset
        -mikroaaltovoimistamisen äänihäirinnät (mikrowave hearing)
        -liikenteessä vaaratilanteiden aiheuttamiset
        - tietokoneenkäytön häirinnät
        -puheluitteni sieppaaminen ja yleisesti kuunneltavaksi paneminen
        -pulmat S-ryhmän kaupoissa
        - pulmat K-ryhmän kaupoissa
        - meluhäirintä, laajasti
        - kotona läppärin käytön aikainen häirintä, esim, kutinat
        - loputtomasti yksittäisiä juttuja, joille en nyt just osaa sanoa otsikkoa, mutta siihen gang stalkingin perustaktiikoiden listaan nekin saisi sijoitettua


      • A.39

        Tiedän miten noista osan saa häviämään. Käy kaupassa, osta paksua foliota. Ota rulla käteen, kiedo pään ympärille myssy. Jos et osaa niin interwebistä löytyy ohjeet. Tai sitten hommaat ne todisteet mitä olen monesti pyytänyt, niin sua voisi uskoa. Nyt lähinnä sua pidetään... no ei tarvitse varmaan sanoa.


      • siitävanehdotuksia

        Rupesin kirjoittamaan viestiä, heivattiin pois koko suomi24:stä.
        Yritän uudelleen. Reippaasti vaan ehdotus otsikoksi. Osa asioista vaatii enmmän työtä ja olen niistä valmis sitämän vain yhteenvedon.
        Osasta voin kertoa yksityiskohtaisia "hauskoja" esimerkkejä. Kestääkä vastapuolen pokka?

        Ylläolevassa luettelossa on vain osa. Jos joku väittää, että kaikki on mielikuvitukseni tuotetta, olen imarreltu.


      • tehkääehdotuksia

        Tai
        -stalkkaaminen junamatkojen aikana, otitko osaa?
        - joogaharrastuksen tuhoaminen Hämeenlinnassa (Einomies varoitti etukäteen, että suunnitelmat on), oletko osallistunut Riksussa ?
        - RMK:n uimalassa käyminen mahdotonta muutaman vuoden. Otitko osaa siihen?
        -Aulangon kylpylässä stalkkaaminen. Otitko osaa vain ihanko vain hoolinnalaiset hoitivat.

        Jos ei vieläkään löydy mieleistä tsikkoa, voin kirjoitella lisää.


      • muistakaa.se

        Henkilö kärsii mielenterveys ongelmista.


      • siitävaanrohkeasti

        Voisitte ihmetellä, miten olen säilynyt selväjärkisenä tällaisen vainon kohteena vuosia.

        Mutta esittäkää nyt otsikkoehdotus. Eikö olisi kiva saada tarkempia selotuksia "harhoistani".


      • satujaaa

        Kukaan tervejärkinen ei usko juttujasi voin sanoa.


      • nonytehdottamaan

        En ole pyytänyt uskomaan, vaan ehdottamaan otsikkoa.


      • gtrgrehrh

        Otsikon nimi on (Mikroaalto hullu)


      • huomennasitten

        Saat vastauksen huomenna, jos selviän hengissä ensi yön ja annetaan edes jkv.nukkua Stalkkerit eivät tykkää siitä, että asioita otetaan esille. Yleensä kostavat.

        Torkuskelin jo patjalla, kun vähän klo 21.00 jälkeen alkoi hirveä metallinen sirinä. Korkealta ja kovaa. Uusi ääni. Jos olisi ollut päivä, olisin poistunut samantien. Ihmettelin jo, että mitäs nyt teen. Se kesti aikansa ja häipyi sitten.
        Tarkoitus; virkistää aivoista sellaiset osat, että nukkuminen ei ole pitkään aikaan mahdollista -Sitä kun 2 - 3 tunnin välein, ei muuta tarvi tehdäkään. Ja automaatti hoitaa.


      • aamullasitten

        Tavanomaiseen aikaan eli klo 03 herätys. Korvissa sihisee edelleen. Puolen tunnin verran syke 80. Kaipa sillä äkkisihinällä herätettiin. -Tuskin on tekemistä mikroaallon kanssa, enempi viittaa infraäänen. Eli 3 tuntia unta tähän mennessä.


      • Moreee

        Hei, minullakin on ongelma. Ostin kahvinkeittimen ja siitä kuuluu tosi korkea vinkuna. Olisiko nyt kyse hellareiden vai stalkkereiden hyökkäyksestä? Vai olisiko niin että veisin sen kauppaan ja saisin takuuvaihtona uuden? Vai aloitanko viestiketjun ja täytän sen samalla tekstillä päivästä toiseen.


      • eipalatulessakaan

        Ihan turhaan valitat samasta tekstistä päivästä toiseen. -Nytkin on pitkä lista aiheita. Jos ei löydy sopivaa, voin lisätä. Pyynnöstä.

        Kun neuvon saatuani rupesin ottamaan selvää mikroaaltohäirinnästä, kirjoitin siitä jkv. tällekin palstalle, vaikka enimmäkseen linkkejä. - Tällä hetkellä en tiedä, käytetäänkö sitä nykyään.

        Ei kelpaa otsikoksi, en viitsi kirjoittaa.


      • ketäkiinnostaisi

        Yksi otsikko ihan erikseen, kun jo monet sadat autoilijat ja jalankulkijat ovat nähneet sen: MINÄ JA SUOJATIEN YLITTÄMINEN.
        Ilmeni toissakesänä yht'äkkiä. Jatkuu lievänä edelleen.
        Miten teitte sen? Ovatko nämä viime kesänä tapahtuneet yritykset kaahata päälleni suojatiellä hämäystä vai todellista vahvistusta?


      • Shikko

        Aloitas kuule oma ketju äläkä sotke muiden. Sinulla kun tuota virtaa on toisin kuin monella muulla? Ei tarvitse todistella tässä ketjussa mitään ja milloinkaan.


      • htrollille

        Tai mitä?


      • htrollit

        Oikeastaan minun pitäisi ilmoittaa POLIISILLE tämä ketju. Tässähän kootaan porukkaa, jonka tarkoitus olisi tunkeutua kotiini tekemään ties mitä. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onko lukihäiriö? Minähän olen antanut mahdollisuuden ehdottaa aihetta/otsikkoa omalle ketjulleni.

        Jos ovat suomi24-säännöt tuntemattomia niin, jos avaat ketjun, kuka tahana saa kirjoittaa siihen.


      • itse.olet.hellari

        Olet häiriintynyt tapaus pakko sanoa,luulin sinua aluksi trolliksi :D


      • Shikko
        htrollit kirjoitti:

        Oikeastaan minun pitäisi ilmoittaa POLIISILLE tämä ketju. Tässähän kootaan porukkaa, jonka tarkoitus olisi tunkeutua kotiini tekemään ties mitä. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onko lukihäiriö? Minähän olen antanut mahdollisuuden ehdottaa aihetta/otsikkoa omalle ketjulleni.

        Jos ovat suomi24-säännöt tuntemattomia niin, jos avaat ketjun, kuka tahana saa kirjoittaa siihen.

        Tiedänkö missä asut? En. Tietääkö muut? Tuskinpa. Kukaan ei ole tunkeutumassa kenenkään asuntoon koska osoitetta ei tiedetä, ei edes nimeä, eikä edes paikkakuntaa saatikka kaupunginosaa. Se että sinä siellä jossain kirjoittelet tänne Riihimäki Suoli24 palstalle, ei tarkoita että asuisit täällä.Että voit ihan vapaasti ilmoitella poliisille.


      • kokoomusko
        Moreee kirjoitti:

        Hei, minullakin on ongelma. Ostin kahvinkeittimen ja siitä kuuluu tosi korkea vinkuna. Olisiko nyt kyse hellareiden vai stalkkereiden hyökkäyksestä? Vai olisiko niin että veisin sen kauppaan ja saisin takuuvaihtona uuden? Vai aloitanko viestiketjun ja täytän sen samalla tekstillä päivästä toiseen.

        Minulla on jo vakaa usko noihin mikroaaltojen pahaa tekevään vaikutukseen, Piruvieköön rikkoivat minun teemukin, eikä ollut vielä pariakymmentä vuotta vanha. Kullä nyt harmittaa kun uusi täytyy ostaa.


      • sensuuriako

        Tuli ilmoitus, ettei blogisivua ole olemassa. On se, kävin sillä juuri äsken, mutta peacepinkin kautta samaa linkkiä käyttäen.


      • jokohantulikaikki

      • itsessäolivika

        toimii


      • Anonyymi
        A.39 kirjoitti:

        Tiedän miten noista osan saa häviämään. Käy kaupassa, osta paksua foliota. Ota rulla käteen, kiedo pään ympärille myssy. Jos et osaa niin interwebistä löytyy ohjeet. Tai sitten hommaat ne todisteet mitä olen monesti pyytänyt, niin sua voisi uskoa. Nyt lähinnä sua pidetään... no ei tarvitse varmaan sanoa.

        Perus Riihimäki. Aina pitää olla puhumassa toisesta p.. kun itse on mokannut.


      • Anonyymi
        ketäkiinnostaisi kirjoitti:

        Yksi otsikko ihan erikseen, kun jo monet sadat autoilijat ja jalankulkijat ovat nähneet sen: MINÄ JA SUOJATIEN YLITTÄMINEN.
        Ilmeni toissakesänä yht'äkkiä. Jatkuu lievänä edelleen.
        Miten teitte sen? Ovatko nämä viime kesänä tapahtuneet yritykset kaahata päälleni suojatiellä hämäystä vai todellista vahvistusta?

        Ihan oli kuule tahallinen.


    • ookooko

      taidat olla itekin vähän pöpi

    • SulkekaaPois

      Trollausta ei kannata kommentoida mitenkään. Tämänkin ketjun voi sulkea.

      • Shikko

        Voi, voi.


    • ehdotelkaajo

      Ei vieläkään aihe-ehdotusta sille pöhkölle uuteen ketjuun.

      Mitä mieltä olette:

      APINOINTI

      Kuinka moni muistaa ja tunnistaa harjoittanensa sitä? Joku viimeksi 10 min.sitten.

      • yöstäpäätellen

        Seurauksista päätellen stalkkerit eivät tykänneet apinointijutusta.


      • Anonyymi
        yöstäpäätellen kirjoitti:

        Seurauksista päätellen stalkkerit eivät tykänneet apinointijutusta.

        mobbaus eli mobbning on yksi stalkkausmuodon nimi

        sitä on tehty tällä pihalla 10 vuotta


    • eikuulemmatykätäminusta

      RIKOLLINEN RIIHIMÄKI

      Siinä voisi olla käyttökelpoinen otsikko.


      Se, mitä viime yönä tehtiin infraäänellä, löytyy kyllä rikoslaista. - Saa nähdä olenko hengissä aamulla.

      • Shikko

        Johan siinä menikin pari päivää, että tuli taas ultraa ja mikro tarinaa.


      • rikostenkohde

        Ei tullut mikroa eikä ultraa , vaan infraa, jota ilman ei ole mennyt yhtään yötä yli vuoteen. -Ei tullut tarinaa, koska stalkkereille ei saa antaa palautetta. Käyttävät sen saadakseen aikaan vielä pahempaa vaikutusta. - Sehän on pulmana, jos tuon nimisen ketjun alkaa.

        Sen verran voin kommentoida asiaa tässä, että RMK:n palsta eroaa yhdessä suhteessa kaikista muista paikkakuntien palstoista, joilla olen käynyt. Missään muualla ei ole tällaisia rikolliselle tai rikollojengille, liigalle omistettuja ketjuja, joita Riksun palstalla olen nähnyt paljon. Joskus sivun täydeltä. Haikaillaan, että mitähän niile kuuluu. Joskus aloiteltu uutta ketjua tyyliin: kukahan on ollut pahin turpaanvetäjä aikojen kuluessa, tai hirvein, kauhein jonkin muun rikoslajin edustaja.


      • rikollisenuhri

        Sain tässä tunnin nukkua. Sitä ennen pidettiin syke niin korkealla ja lihakset nykivinä, ettei nukkuminen ollut mahdollista.
        Nyt sitten kuulin, kun kone meni koville kierroksille. Kauhea resonointi, rupesi sisuskalut pulputtamaan. Nyt kun istun, tuntuu jaloista lantioon. - Mihinkähän tautiin tällainen "harha" kuuluu. Perkele.

        On ollut jo kolme ketjua liittyen yölliseen häirintään. Pitäisikö alkaa neljäs. -Jalkapohjat värisee ja kovat sirisee.


    • vanhojakomuistelemaan

      Yksi mahdollinen otsikko voisi olla

      TIKULLA SILMÄÄN ,
      joka vanhoja muistelee.

      Minulta on kyselty, koska vainoni on alkanut. Olen kertonut, että työpaikkani, josta lähdin lähes parikymmentä vuotta sitten, oli niin sairas organisaatio jatkuvine työpaikka kiusaamisineen, juonitteluineen ja ulossavustamisineen, ettei gang stalkingsta kaikin osin toiseksi jäänyt. Että onko alkanut jo silloin, vaikea sanoa.

      Olin tässä yleisessä saunassa. Pari tätiä puhui ensin omista asioistaan, sitten alkoi tulla minunkin sopivaa tekstiä siinä sivussa ja sitten suun täydeltä päin naama.
      - Siinä kaiveltiin työaikaisiani tapahtumia. En itse viitsi moisia miettiä. Parhaani tein. Enempää ei voi ihmiseltä vaatia. Siinä se.

      Että jotkut ihmiset viitsii esitellä näkemyksiään jonkun vieraan ihmisen yli 20 v.sitten tapahtuneista, itse asiassa "tapahtuneista,"asioista, niin en ymmärrä.

      Mietin olisiko hyödyllistä kertoa jotakin loppupeleissä itseeni liittyneistä asioista, etten pelkästään haukkuisi sairaaksi organisaatioksi.

      Kun minut savustettiin ulos, en ottanut sitä edes henkilökohtaisesti. Oli vaan minun vuoroni. Sitä ennen olin vuosien aikana seurannut lukuisien viranhaltijoitten ulosajoa ylihoitajatasosta ylöspäin. He ihan itse olivat allekirjoittaneet eroanomuksen, kerrottiin minulle.

      Osastonhoitajat ja siitä alaspäin hoitajat siirrettiin kotisairaanhoitoon, kun menivät valittamaan työpaikkakiusaamisesta, elleivät allekirjoittaneet.


      Minulle sanottiin, että kun minua ei voi siirtää kotisairaanhoitoon, eikä mikään
      osasto ole halunnut ottaa minua siivoomaan, mitä on ehdotettu, ei ole paikkaa, minne voisin siirtyä paitsi talosta pois. - Kun elantoni oli niin riippuvainen kuukausipalkasta, minusta tuli vähän hankalampi tapaus.

      • yksiosajahdista

        Paras, että jatkan ennen kuin iskee laiskuus.

        GANG STALKINGIN PERUSKUVIO:

        Stalkkeri syyttää uhria sitä, mitä itse on tehnyt. Rupeaa esittämään viatonta uhria ja kerjä myötätuntoa.

        Ihan tämä kuvio tapahtui.

        Satuin tai satutettiin kuulemaan, kun pomo antoi alaisporukalleen määräyksen ruveta työaikkakiusaamaan minua. Kuulin, kun yrittivät kieltäytyä: eihän me nyt sitä. Yksi kieltäytyi ehdottomasti. Hän epäonnekseen oli määräaikainen. Sopimusta ei uusittu aneluiltaan huolimatta, minkä satuin kuulemaan.

        Kiusaamiseen liittyi sellaista, joka haittasi asiakastyöni tekoa. Siksi oli pakko kannella ylemmille henkilöille, jotka tod.näk. olivat tämän kiusaamisen määränneet tapahtuvaksi.

        Pomo syyllisti minua myöhemmin siitä , että minua perättömän kantelun vuoksi oli jouduttu pitämään henkilökuntakokouksia. Oli aikaa kuulunut sellaiseen.

        Sitten vielä myöhemmin luin jostakin pomon kiitoksen muulle henkilökunnalle siitä, että olivat antaneet tukea, kun heidän porukkaa syytetty sellaisesta, mitä eivät olleet tehneet. Se oli kovasti painanut heitä ja pilannut joulutunnelmankin.


      • karseapaikka

        En ollut viimeinen. Seuraavaksi pakotettiin pois lääkäri, joka oli innokkaasti savustanut minua. Oli kova luu. Muistaakseni onnistui kiristämään kahden vuoden palkan ennen kuin allekirjoitti eropaperin. - Oli kuulemma ihan tyytyväinen lopputulokseen.


      • savustettukin

        Siis minun savustamiseni ei ollut syy, vaan se, että hänestä ei tykätty.


      • kokoomusko

        Liian vähän aikaa sait savua!


    • annoinpaljontietoa

      Sadistipsykopaatilla on paha ohjelma päällä.

      Koskahan käy nk. entiselle kyyhkylle: makaan keskelä ajoväylää . kädet siististi levällään sivuila, kurkku auki viillettynä.

      • sadistipsykopaatille

        Nyt en tiedä, mistä psykopaatti suuttui, mistä varsinkaan ei olisi saanut kirjoittaa.

        Kiusaamistarinassa yhdellä henkilöllä on uskonnollinen vakaumus, toisella mielenkiintoinen kotiosoite, edelleenkin. - Edelleenkin merkitystä elämässäni, mutta en tiedä, liittyvätkö nykyäänkin tarinan henkilöihin, vai vaan asiana.


    • Täynnä.Häiriköintiä

      Lopeta mikro hullu jo palstalla häiriköinti.

      • Anonyymi

        En häiriköi, ihan vaan kerron.


    • Antelias.kaula-aukko

      Parempi kun polttelet sitä savua ihan kotona ja lopetat tänne kirjoittamisen. Ok?

    • vainonkohde

      Ihan asiallinen vastaus.

      Älkää antako aihetta kirjoittamiseen

      - antakaa rauhassa nukkua yöt, niin ole tarvetta kirjoitaa yörääkkäämisistä eikä nukkumisen estämisestä

      -lopettakaa stalkaaminen päivisin

      - sitten ei ole muuta kirjoittamista kuin, mitä nyt muutkin joskus täältä valittavat

      - Voin rauhoittaa, etten tk-ongelmajätekeskuksen asioista niinä aikoina , kun itse siellä olin, kirjoita enää mitään. - En olisi kirjoittanut nytkään, ellei ne pari ämmää olisi tullut saunassa silmille, varsinkin se toinen, joka vieläkin on tk:n kanssa tekemisissä. - Minä istuin ihan hiljaa paikallani, en sanaakaan sanonut . Että ketkähän siellä häiriköi.


      Mutta jos saastasadistipsykopaatit on on akustisen ym.häirinnän kanssa kimpussani öisin, on pakko kirjoittaa. Jne.

    • sevainottu

      RAPORTTI YÖSTÄ 12.10 - 13.10.2017

      - Klo 21.00 alkoivat korvat siristä. Lojuskelin patjalla ja hätkähdin kunnola, kun alkoi
      - tässä kun istun, jalkoja kihelmöi/pistelee/vräisee

      että semmoisia "harhoja" näin alkajaisiksi

      • vainonkohde

        Tunnin välein sirinää korviin -herätys.

        Puolilta öin kovaa kipua aiheuttanut hyökkäys, huoneen vaihto ei auttanut. Kohdistui alavatsaan. Ei ollut unihäirintää, vaan tarkoitus aiheuttaa vauriota elimistöön. Vitrsarakko taas kerran, suoli siinä samalla..Täytyi tulla ylhäältäpäin-
        Olen ollut ihan pökeryksissä. Äsken kun havahduin, kuulin kyllä sen kovilla kierroksilla olevan koneen äänenkin ja kunnon värinät on jaloissa nytkin, puoleen selkään.

        Ja jumaliste, tommoset rikolliset aukoo päätä, että en saa häiriköidä palstalla.


      • rikollisetkimpussa

        Hyökkäys tapahtui oh:ssa, kivut jatkuivat pitkään mh:n puolella.


      • solutions
        vainonkohde kirjoitti:

        Tunnin välein sirinää korviin -herätys.

        Puolilta öin kovaa kipua aiheuttanut hyökkäys, huoneen vaihto ei auttanut. Kohdistui alavatsaan. Ei ollut unihäirintää, vaan tarkoitus aiheuttaa vauriota elimistöön. Vitrsarakko taas kerran, suoli siinä samalla..Täytyi tulla ylhäältäpäin-
        Olen ollut ihan pökeryksissä. Äsken kun havahduin, kuulin kyllä sen kovilla kierroksilla olevan koneen äänenkin ja kunnon värinät on jaloissa nytkin, puoleen selkään.

        Ja jumaliste, tommoset rikolliset aukoo päätä, että en saa häiriköidä palstalla.

        Jos et olekaan Riksussa vaan Kuubassa, USAn suurlähetystössä? Näin se on oltava. Unta vaan että kaikki tapahtuisi täällä, todellisuudessa olet siellä. Pyydä Donald Duck apuun.


      • pahin.tapa

        Kerropa nyt millainen ilmanvaihto teidän talossa on. Minulla on kokemusta painovoimaisesta ilmanvaihdosta kerrostalossa, jossa hajut tulivat rappukäytävän kautta, koneellisesta poistoilmanvaihdosta jolloin hajut tulivat kylppäriin väärinpäin toimivasta hormista ja olohuoneeseen korvausilma-aukoista, kun taas sirinät ja hurinat kuuluivat koko asunnossa. Pahin on ehdottomasti nykyaikainen ilmanvaihtokoneella varustettu, jossa ei ole yhteyttä ilmanvaihdon kautta vaan stalkkerin pitää porata, ja samanaikaisesti on kattoon yltäviä peitelevyjä, kappalautoja ja muita piilopaikkoja sekä kaiken huippuna yhtiöltä ehdoton sellaisten turhakkeiden poistamiskielto.


    • jokohanraatokohta

      Vaikuttaisi sille, että aikataulu on:

      puolen tunnin välein kova sirinä päälle ja samalla sitten hikikin lentämään

      • solutions

        No ekkö sä nyt jo usko. Sä olet Kuubassa, ainoa joka pystyy sinua auttamaan on Donald Trump the Duck. Laita twiittiä, vastaa varmasti.


    • ööö.juu

      Mahtaako kyseisellä häiriköllä olla kavereita?

      • solutions

        Voi kuule, meitä on monia.


      • organisoitua

        Tekee työtä käskettyä. Ei voi itse päättää, tekeekö vai ei.


      • solutions

        Aattele nyt vähän kun kaikki on kimpussa, CIA, Mossad, M16, FSB... vähän alkaa ahistaan. Päivitän kun kykenen.


    • Ääkköset

      Mä kävin kerran tk:ssa, ne otti crb:n. Pääsin kotiin telkkarista tuli krp:stä juttua, tietokone auki ja fb. Hulluja kirjain yhdistelmiä.

    • isännöitsijä.asialle

      Se koneen käynnistyminen voisi viitata jonkinlaiseen liesituulettimen tapaiseen jossain huoneistossa. Lienee luvallinen vain jos talossa on muuten painovoimainen ilmanvaihto ja asunnoissa omat hormit katolle. Silloinkin voi aiheuttaa ongelmia painevaihtelun vuoksi rappukäytävän kautta.

      • seliseliseli

        Kukahan käyttää liesituuletinta yöstä toiseen klo 03.00. Ja sitä ennen on korvissa ollut voimakas sihahdus, syke heilahtanut korkealle ja saattaa pysyä siellä hyvän aikaa, värinää siellä sun täällä, kun keho resonoi. - Tai välillä se tehdään puolilta öin, 2 h sen jälkeen, kun olen ekan kerran nukahtanut. olisko tapahtunut viime klo 01:n jälkeen, kun olin valveilla vähän pidempään.

        Kiinnostaisi varmaan jo rikollisiakin moinen liesituuletin.

        Vahinko, että on poistettu ketju Värinää alakerrasta - uusi kidutusmuoto. Siinä oli paljon tietoa. Kopio on.


      • Kukavastaisi

        Lisää kellonaikoja.

        Klo 06 - 08 on sirinätön ja värinätön aika, samoin klo 18 - 20 (joskus -21). Että mitä koneita silloin on kiinni?

        Nyt värisee jalkapohjat, ei sirise.


      • minävastaan
        Kukavastaisi kirjoitti:

        Lisää kellonaikoja.

        Klo 06 - 08 on sirinätön ja värinätön aika, samoin klo 18 - 20 (joskus -21). Että mitä koneita silloin on kiinni?

        Nyt värisee jalkapohjat, ei sirise.

        Meta-Machine kiinni 06-08 pm . Huoltokatko.


      • kukavastaatähän

        Missä tämä metamachine sijaitsee? Hoitolan takatiloissa lukaalini allako?


      • eikuvittelua

        Otin tässä aamulla jälkinokoset.Kellon mukaan 07.55 heräsin hätkähtäen ,korvat alkoivat sihistä ja olkavarsiin tuli puristava kipu. Nyt kun istun, polvien seutu kihisee.
        Että mikä kone pantiin päälle.


    • Kreoliitti.esiintymä

      Minä huolsin autoni viikonloppuna. Nyt pitäisi polkupyörän ketjut rasvaa, sitten washing machine tyhjentää pyykeistä.

    • haistaäijäpaska

      Kusipää infraäänirikollinen haluaa vissiin pästä ketjussa esille, kun pitää perkelee konettaan kovalla teholla koko ajan. Kyllä värisee ja pistelee ja sihisee.

      • sadistipsykopaattikoolet

        Harrastatko myös eläinrääkkäystä?


      • iljetysolet

        Saatko nyt kiitoksia vankilasta vai lahkosta, tuliko makseltu vuokraa ?


    • ei.kannata.edes.yrittää

      Mikroaalto hullu taas jälleen kerran vauhdissa :D

      • Ripan.k

        Yllätyitkö, ei moni muukaan


      • terkkujasadisteille

        Infraäänihullu vauhdissa. Tai ei hänen tarvinnut tehdä mitään, kun automaattisesti toimiva ajastus pani koneen käyntin
        Viime keväänä, kun siirryttiin kesäaikaan, ajastusta ei pariin viikkoon muutettu. Kone käynnistyi tunnin myöhemmin.


        Niin, se koneen ääni. Kyllä sen olen kuullut koko ajan, mutta kun oletukseni oli, että takahuoneessa on infraääntä tuottava kone, oli se ihan luonnollinen juttu. En siihen takertunut. On sen äänen muutkin A-talon kellarikäytävässä kulkeneet kuulleet. Kuuluu siinä hoitolan kohdalla käytävälle. Kun painoin korvan seinään, kuului voimakkaammin. Mutta resonointia kehoon ei aiheuttanut. On siis se seinä eristetty. -Päädyn häkkikomerokäytävällä resonointia tapahtui, mutta sehän onkin oh:ni alapuolella.

        Jos taas ensi yönä rääkätään herään ja olen vihainen, kontrolli sopivasti vähäinen, toivottavasti tulee mieleen osuvia sanoja. -On ihan tervettä suuttua ja terveellistä purkaa höyryjä.

        Ja jos ei tule yllätyksenä, niin eihän se yllätys ole. Vastahan tätä kidutusta on toista vuotta jatkunut.


      • hellari.ystäväsi
        terkkujasadisteille kirjoitti:

        Infraäänihullu vauhdissa. Tai ei hänen tarvinnut tehdä mitään, kun automaattisesti toimiva ajastus pani koneen käyntin
        Viime keväänä, kun siirryttiin kesäaikaan, ajastusta ei pariin viikkoon muutettu. Kone käynnistyi tunnin myöhemmin.


        Niin, se koneen ääni. Kyllä sen olen kuullut koko ajan, mutta kun oletukseni oli, että takahuoneessa on infraääntä tuottava kone, oli se ihan luonnollinen juttu. En siihen takertunut. On sen äänen muutkin A-talon kellarikäytävässä kulkeneet kuulleet. Kuuluu siinä hoitolan kohdalla käytävälle. Kun painoin korvan seinään, kuului voimakkaammin. Mutta resonointia kehoon ei aiheuttanut. On siis se seinä eristetty. -Päädyn häkkikomerokäytävällä resonointia tapahtui, mutta sehän onkin oh:ni alapuolella.

        Jos taas ensi yönä rääkätään herään ja olen vihainen, kontrolli sopivasti vähäinen, toivottavasti tulee mieleen osuvia sanoja. -On ihan tervettä suuttua ja terveellistä purkaa höyryjä.

        Ja jos ei tule yllätyksenä, niin eihän se yllätys ole. Vastahan tätä kidutusta on toista vuotta jatkunut.

        Mites uni maistui? Meillä on koneen säädöissä vielä pientä hakemista. Kerro mahdollisimman seikkaperäisesti yön kokemuksesi että saamme kalibroitua resonoitilastut.


      • niintainäinainariski

        Just noin. Tuon takia ole jättänyt paljon kertomatta ja ihmiset ihmettelee, mistä tyhjästä on kyse. Olen kertonut sen, mitä olen arvellut stalkkereiden väistämättä tietävän/arvaavan. Ja mitä yleistä tutkimustietoa olen muuten antanut. - On sellaista taiteilua, mitä kirjoittaa, minkä riskin ottaa. -Vaikka että oven taakse ilmestyy poliisin karhuryhmä ja kippaa mieliairaalaan.

        Mutta kiitos varoituksesta.


    • ääniaalloista

      En tiedä säteistä, mutta esim. USA:ssa on arveltu, että Kuubassa olevia amerikkalaisia diplomaatteja olisi häiritty infra- ja ultraäänillä eli niin matalilla ja niin korkeilla äänillä, ettei ihmiskorva niitä erota. Mitään laitteita ei kuitenkaan ole löydetty.
      Eräät alan tutkijat ovat sitä mieltä, että äänen pitää tulla hyvin läheltä vaikuttaakseen negatiivisesti ihmisen terveyteen.
      Myös tuulivoimaloitten läheisyydessä jotkut altistuvat ääniaalloille. Se saattaa johtua yksilön herkkyydestä. Tätäkin on Amerikassa tutkittu. Meillä ei tätä ole taidettu myöntää ainakaan vielä.

    • Rekisterinpitäjä

      Eikös siinä yhdessä asunnossa ole pöytälaatikko firma mikä on erikoistunut magnetismiin ja sähköstatiikkaan. Tai sama asiahan se on...

      • sadistienleikkikalu

        En tiedä, mitä firmoja asunnoissa on. Tuolla alakerrassa oli putkiremontin jälkeen Viroon rekisteröity peitefima, minkä paljastin,kertomalla tällä palstalla havainnoistani. Nettiäkin tutkin. Firma poistui ja "toimistokalusteet" kipattiin roskalavalle.

        Aika pian sen jälkeen tuli restaurointimaalaukseen erikoistunut firma. Netistä näkyi, että Espoossa sellainen on. Ainoa restarointimaalaus oli nähdäkseni liiketilan maalaaminen valkoiseksi poislähtövaiheessa. Muutaman hyväkuntoisen pakun näin. Sisustus toi mieleen jonkun tuolirentoutushuoneen.

        Ihan tasan sänkyni kohdalla alapuolella oli joku iso kontrabasso"viulu" pystyssä, vieressä vahvistin. Ehdin jo huokailla, tuotako pitää ruveta päivisin kuuntelemaan. Ei , vaan öisin yhden aikoihin. Ex-pj kävi silloin salaa soittelemassa.

        Kun fima lähti, huomasin, että lukaalini "hiljeni" yht'äkkiä. Tuli aivan rauhallista. Huomasin, että jonkun häirinnän kohteena olin ollut.


    • ettähalveksin

      TOIVON, että RMK julistetaan kriisikunnaksi ja otetaan valtion haltuun. Sulkko sanoi, että menee maine, jos niin käy. Siis mikä maine = keinotekoinen julkisivu paskakasan edessä.

      Ihan saisi tämään myrkkypaskakasan pyyhkiä pois kartalta. Väestön sijoitella sopiviin paikkoihin, Niuvanniemestä olen puhunut jo pitkään .Laitokset tulee kalliiksi. Löytyisikö Itämereltä jotakin saarta, Seilin tyyliin.

      • umpihullujarikollisia

        Juu kuule, on mennyt yli useinkin, esim. viime yö. - Kyllä minulla todellisuudentaju toimii ja noudatan lakeja, riihimäkeläisistä ei voi samaa sanoa.
        Lue Hämeen Sanomien artikkeli tältä päivältä. Uskaltavat kirjoittaa, niin kuin asia on., mitä Kuntaliittokin sanoo. Ei ole moista kuin RMK tullut ennen vastaan.


      • hoitoonkäskettiin

        Noin, on poistettu viesti, mihin vastasin.


      • tapauskittilä
        umpihullujarikollisia kirjoitti:

        Juu kuule, on mennyt yli useinkin, esim. viime yö. - Kyllä minulla todellisuudentaju toimii ja noudatan lakeja, riihimäkeläisistä ei voi samaa sanoa.
        Lue Hämeen Sanomien artikkeli tältä päivältä. Uskaltavat kirjoittaa, niin kuin asia on., mitä Kuntaliittokin sanoo. Ei ole moista kuin RMK tullut ennen vastaan.

        Onhan meillä tapaus Kittilä, jossa monta vuotta päätöksenteko on systemaattisesti ollut virheellistä ja lainsäädännön vastaista. Luottamushenkilöt ovat hääränneet siellä, täällä ja tuolla saaden aikaan tilanteen, jossa suuri määrä luottamushenkilöistä ja jopa vt. kunnanjohtaja ovat saamassa syytteitä.
        Voisiko Riihimäki ottaa Kittilän kummikunnakseen?


    • vanhajo

      Saas nähdä tai kehossaan tuta, minkälaisen häirinnän tri Mengele ja infaäänirikollinen ovat ensi yöksi suunnitelleet. Jotakin terveyttä tuhoavaa kuitenkin.

      • hellari.ystäväsi

        Säädöt on nyt kohdallaan ja resonointisirut kalibroitu. Kiitos sinun antamasi hyvän palautteen. Takaamme sinulle yön jota et tule unohtamaan.
        Kerrothan taas aamulla (mikäli kykenet) kokemuksesi.


      • kohtalennänpois

        Jos entiseen tyyliin menee, valvotetaan klo 03:een. Jatkuvaa nukkumisen häirintää ja erillisiä hyökkäyksiä. Annetaan nukkua klo 04 - 08, jos sitäkään.
        -Ihan uteliaisuuttani kysyn, millä viime yön raiskaus tehtiin. Heräsin siihen ja olin niin pökkyrässä, etten ehtinyt arvioida.


    • Koivumäen.muurariherra

      Nyt tehdään niin, että jätetään tämä mikrohullu päriseen yksin tähän ketjuun. Eiköhän se pysty yksin pitää tätä ketjua pystyssä, kun kertoilee itelleen tarinoita ja vastailee niihin.

    • haistakaasianripuli

      Odottelen tässä keskiyön hyökkäystä. Mitenkäs nyt käy, kun ole nukahtanut hetkeksikään. Se olisi edellytys, että koneen ajastus sen suhteen toimii.

      En voi olla kuin imarreltu, kun mielikuvitukseni näin mahtavaksi arvioidaan, että keksisin tämän kaiken.

      • edesehkä

        Taisi jäädä se puolentunnin puolenyön hyökkäys väliin. On tasaisella tyylillä pidetty hereillä, mutta en kerro miten. -Eiköhän se kolmen tykitys tule. Kun siitä elimistö rauhoittuu, niin ehkä saa taas neljän jälkeen kukkua.


      • edesehkä

        Ei kun nukkua. Olisko tuo kukkua moden vitsi.


      • rikollisetmäärää

        Mode oli oikeassa: kukkua sai myös.


    • nirriköpois

      Ei ole alkanutkaan koneella sitä klo 18 -20(21) huoltotaukoa.

      • hellari.ystäväsi

        Kyllä on alkanut. Lepovirta päällä, saattaa pientä värinää tulla kuitenkin. No ootappa vaan, 21 jälkeen...


    • Kukkahattu.täti

      Itse tykkään kasvattaa belargonioita ja ruusuja. Ne tuovat mielenrauhan.

    • maicrowave

      Onko se kuallu?

      • kivakunjokukyselee

        Uhattiin henkeä. Sitähän voi sattua vaikka onnettomuus.


      • Landelt

        Päästin tänään lampaat laitumelle. Aamulla lypsin lehmät ja vaihdoin öljyt valtraan. Mukava päivä


      • rutiköyhäriihimäki

        Onhan se kiva, että on yksi maanviljelijä, jolle ei tarvi ostaa kriisiterapiaa ja maksaa hätäapua.


      • Landelt

        En ole ikinä tarvinnut apua tai no kerran kun vanha valtrani suistui ojaan. Poikani sillä oikeastaan ajoi ja yllättäen sometti samalla, niin valtran eturengas haukkasi ojanpiennarta ja loppu on historiaa. Vakuutusyhtiö vähän ihmetteli asiaa, mutta korvaukset saatiin ja valtra takaisin pellolle.


    • tuleekohanvastaus

      Kun on niin monesti kehotettu ottamaan isännöitsijään yhteyttä, viikko sitten lähetin pienen kyselyn: mikä kone päällä/päältä pois klo silloin ja silloin.

    • riksunrikollisia

      Klo 01:n hyökkäys. Heräsin siihen, että iskettiin kaulan etupuolelle, kilpirauhasen kohdalle.En tiedä millä. Onko mikroaaltoa vielä kumminkin? Vai niitä radioaaltoja, kun oli paistettu dekolteetakin.

      Kyllä sihisee ja värisee ja on sykekin korkealla, infraa on.

      (Ole Sulkko varuillasi.)

      • riksunikollisia

        Tässähän värisen ja ihmettelen, kun on äkkiä pian nostettu ketjuja esiin, ettei edellistä viestiä luettasi.


      • arkisakramentti

        Onko se nyt loppu? On ollut hiljaista niin pitkään, että onko se kuallu? Pääsivätkö ne kelmit tavoitteeseensa mikro,radio sun muilla säteillään? Ethän jätä meitä Päivänsäde, olemme kulkeneet rinnallasi uskollisesti niin myötä kuin vastamäessä.


    • häiritty.vainottu

      Saamieni neuvojen mukaan, olen tehnyt KYSELYN ISÄNNÖITSIJÄLLE..
      Panin sen postilaatikkoon ma 16.10.2017 ja viikon päästä annoin kopion myös taloyhtiön pj:lle. Ei ole tullut vastausta.

      kopio ko.paperista:
      asia: kysymyksiä "mikä kone päälle tai päältä pois"

      Tämä kysely on irrotettu laajemmasta unihäirintäkokonaiuudesta.

      Syksyllä 2016 alakertaan tuli kauneushoitola. Ihan vaan suomi24:ssä kyselin, mikä kone pannaan päälle n.klo 09. ja suljetaan n.klo 16.30 - 17. ja käynnistyy taas klo 21.00. Koneen päällä ollessa podin häiritseviä fyysisiä vaikutuksia. jotka sopivat olemaan infraäänen vaikutuksia. Keväällä, kun siirryttiin kesäaikaan, kone käynnistyi vasta klo 22.00 parin viikon ajan. Ei ollut ajastusta siirretty kesäaikaan.

      Jo pidemmän aikaa olen huomannut, että klo 06 - 08 ja klo 18 - 20 (-21) kone päältä pois. On hiljaista, ei sirise korvissa eikä keho resonoi. Lepopulssikin alempi. - Mikä kone päältä pois.

      Yöllä aika tasan klo 03 ( pari yötä sitten klo 02.45) herään hätkähtäen siihen, että korviini tulee voimakasta sihinää, pulssi nousee korkealle ja keho resonoi. Kestää 15 - 30 min. Sinä aikana kulen matalan koneen äänen, jotakin pyörii kovalla nopeudella.- Kun kun koneen ääni loppuu, loppuu muukin häiritsevä.

      Keskiyöllä aika vaihtelee.Vaikuttaisi sille, että2 h ensimmäisen nukahtamien jälkeen, ainakin tunti yhtenäistä nukkumista, kone käynnistyy. Edellä kuvatut vaikutukset ovat huomattavan voimakkaita ja kone on päällä puolituntia.

      Siis mikä kone on yöllä päällä kahteen otteeseen kovilla kierroksilla.

      • avaimestakäymään

        Takahikiän Massey Ferguson. Kone käy ja laulaa pari kertaa yössä.


      • Hibiscusbotamus

        Se kone on korvien välissäsi, tohtorikin on varmaan sen kertonut jo useasti.


      • sellainenharha

        Tässä yhtenä iltana rupesi kuulumaan tutunoloista koneen ääntä oh:n sivuikkunan läpi. Sen takana ulko-oven edessä oli tyhjäkäynnillä, aika pitkään, joku valkoinen iso paku. Dieselmoottorihan se siellä.
        Tuntuiko tutulle sen takia, että tuottaa infraääntä.


      • kerro.häiriöstä

        Ei isännöitsijä ehkä sitä voi noin vain ainakaan ilman syytä kertoa. Mutta kun kerrot että se kone häiritsee yöuntasi, hän on kyllä käsitykseni mukaan velvollinen asiaan puuttumaan.


      • elitarkistanutolen

        ISÄNNÖITSIJÄN VASTAUS

        Asunto OY Uramonmäen kiinteistön mahdollisesti ääntä aiheuttavia koneita/laitteita ovat saunan kiuas ja ilmanvaihtokone sekä hissi.

        Saunaoaston laitteiden käyntiajat eivät täsmää ketomiinne ajankohtiin.----------Hissi taas aiheuttaa ääntä vain sillä ajettaessa.

        Talossa toimivien vuokralaisten (tilitoimisto ja kauneushoitola) toiminnan kannalta välttämättömät laittet ovat pois päältä kun henkilökunta ei ole paikalla. Yhtiön tiedossa ei ole kovilla kierroksilla pyöriviä laitteita.

        Tarkastattehan , että kodinkonenne esim. mikroaaltouuni, ym. ovat teknisesti kunnossa.


        isännöitsijä


      • sitkekäsissiolen

        Kiinnittää huomiota: -- vuokralaisten toiminnan kannalta välttämättömät laitteet ovat pois päältä kun henkilökunta ei ole paikalla.

        siis:
        - saako asunnon alapuolella olevan liiketilan antaa vuokralle sellaiselle firmalle, jonka välttämätön laite aiheuttaa huomattavaa haittaa yläpuolen asukkaalle?

        - jääkö sinne päälle laitteita, jotka eivät ole välttämättömiä ?

        Tiedoksi ketjun lukijoille: häirinnän aikana olen ostanut uuden mikroaaltouunin ja jenkkikaapin. Kunnossa ovat.


        Tämä vasta alkua. Isännöitsijä tulee saamaan tarkennut kysymykset, kunhan ehdin.


      • mitähän.voisi.olla
        elitarkistanutolen kirjoitti:

        ISÄNNÖITSIJÄN VASTAUS

        Asunto OY Uramonmäen kiinteistön mahdollisesti ääntä aiheuttavia koneita/laitteita ovat saunan kiuas ja ilmanvaihtokone sekä hissi.

        Saunaoaston laitteiden käyntiajat eivät täsmää ketomiinne ajankohtiin.----------Hissi taas aiheuttaa ääntä vain sillä ajettaessa.

        Talossa toimivien vuokralaisten (tilitoimisto ja kauneushoitola) toiminnan kannalta välttämättömät laittet ovat pois päältä kun henkilökunta ei ole paikalla. Yhtiön tiedossa ei ole kovilla kierroksilla pyöriviä laitteita.

        Tarkastattehan , että kodinkonenne esim. mikroaaltouuni, ym. ovat teknisesti kunnossa.


        isännöitsijä

        Tilitoimisto ei ehkä erityisiä laitteita tarvitse, jos siellä ei ole paljon henkilökuntaa ja esimerkiksi tupakkahuone. Kauneushoitola taritsee luultavasti kuivaavan pesukoneen pyyhkeiden ja lakanoiden huoltamiseen, niitähän siellä kuluu paljon, ja kosteuden poiston joko kondensoimalla tai tehostetun ilmanvaihdon avulla. Normaalin ilmanvaihdon luulisi muuten riittävän, jos ei käytetä epänormaalin voimakkaita tuoksuja. No, kynsilakat ja lakanpoistoaineet taitavat olla sellaisia, mutta tuskin tehostettu ilmanvaihto silti yöllä niiden vuoksi tarpeen. Voisi ehkä olla kauneushoitolan laitteistoa, pitäisi päästä tarkastamaan. Ilmoita ympäristötoimen terveystarkastajalle että kävisi, jos isännöitsijä ei suostu. Katso näkyykö rakennuksen ulkopuolelta lisättyjä isoja ilmanvaihtolaitteita. Voivat myös olla ullakolla tai katolla, minne ei ehkä näe. palotarkastajatkin tarkastivat niitä ainakin ennen.


    • yrittäkäälukea
      • joskonytsujuisi

    • hulluksihuutelijalle

      Pitäisiköhän kysyä tohtorilta, mihin mielitautiin sopivat kellonaikojen mukaan ilmenevät ruumiilliset oireet tai niiden häviäminen määräajaksi. " Sykeharha" näkyy ihan aktiivisuusrannekkeessa.
      Sitä värinäähän ( eli resonointia) aluksi seurailin panemalla vettä kertakäyttömuovipikareihin. Kun rupesi patja porisemaan ja päälle pani vesipikarin, pikari lainehti. Ja lainehti. Ja lainehti. Kauemmaksi patjasta pantu lainehti vähemmän. -Olisiko ollut "näköharhoja".

      Ihan vaan lisäystä isännöitsijälle lähteneeseen paperiin.

      • hullullehuutelen

        Eiköhän se ainoa mikä lainehtii on sinun korvien välissä.


      • rikollisillehuutelen

        Jaaha,nyt onstalkkerit päättäneet, että mitään ei myönnetä, haukutaan vaan hulluksi jatkuvasti.


      • hullukooon

        On se persiistä kun eilen kattelin hienoa luonto-ohjelmaa Dolomiiteista telkkarista, niin alko väriseen. Helvatinmoiset säteet iski, mikro rupes räpiseen. Pistin saunan lämpiään ja eikös sekin napsunut kummasti. Saunan päälle vedin eurokossun, johan loppu. Nyt kyllä taas kummasti napsuu korvien välissä. Mikä avuksi?


      • Vainottu.Banaani

        En haluaisi asua sinun naapurissa.


      • Banaani.Sinne
        Vainottu.Banaani kirjoitti:

        En haluaisi asua sinun naapurissa.

        Ehkä et, mistä tiedät? Naapuri?


    • Landelt

      No nyt kun oli pitkän aikaa lunta maassa, niin tuli ongelma vastaan. En ollut muistanu tilata polttoöljyä. No viimein kun se tuli, niin rekka ei päässyt pihaan asti,kun tie oli aivan jäässä. No kuski laittoi ketjut renkaisiin ja lasti perille. Nyt valtrani hörisee taas ja talossani on lämmin. Tuossa pellon reunassa näkyy pari peuraakin.

    • rikolliset

      Hyi helvetti

    • Landelt

      Tänään sitten kävi näin, että Valtra ei startannu kunnolla. Siinä tutkiessani huomasin johtoliitoksien olevan löysällä, pikkuinen kiristys ja käyntiin lähti. Nyt pitää odotella maitokuorman hakijaa.

    • Landelaiselle

      Myykkö maitoa suoraan navetalta? Viiden litran tonka viikon välein. Jos, teemma heti kaupat. Kauppojen säteilettyjä kurria en pysty juomaan.

    • saatananasirinä

      Helvetinkone oli näköjään pantu toimimaan talviaikaan.

      • Landelt

        Tässä iltalypsyllä ollessani mietin että kylläpä lypsykone kuluttaa sähköä. Onneksi vielä tämän tilan pitäminen on kannattavaa, vaikka sähkö on kallista ja polttoöljy mitä valtra ja foordi kuluttaa. Onneksi asuinrakennuksessa on maalämpö, niin ei tarvi sähköä kuluttaa. Polttopuilla lämpenee sitten loput jos maalämpö ei riitä.


    • karmaakotämä

      Just. 2 h tässä nukuin ja iskettiin se hyökkäys päälle. Helvetin /tai hellarin) sirinä, värinä ja tuheä syke, Zeesusko vaatii vai mafiapomo vankilasta.

      Hyi saatana,ja minut rahattin pakkohoitoon, ja umpihullut r ikolliset jäi tänne.

      • kusipäät

        Niin muuten, kun avasin tietkoneen, sieltä kuuloi kovaa: pim,pim,pim, jne.

        Herätettiinkö joku stalkkeri kyttäämään minua?


      • saastaaolette

        Varmaan minut itse herätettiin.
        Ei ole huoltotaukoa nk. entisen ajastuksen mukaan olisi ollut. Hyökkäys oli reilu vartti sitten .Pirusti sjrisee edelleen ja värinäpistelee.

        Toivon, että säästöt osuvat oikein pahasti paskastalkkereihin.


      • persiestähän.ovat

        Sanopa muuta! En ymmärrä noita psykiatreja.


    • PaikallistaVärinää

      Ravistellaanko teitäkin hereille? Sitä tässä miettinyt, että tarvitseekohan ihminen sitten lopulta niin paljon unta. Kun sitten vaikka muutaman tunnin unien jälkeen pääsee lopulta hereille, ei välttämää ole sen väsyneempi kuin ennenkään. Ajatuksena tietenkin olisi mukava nukkua joskus vaikka kahdeksan tuntia.

      • Psykoosit.tulille

        Tänään olin kaupan jonossa, tuli infraa, ultraa, ja bio luvilia korvaan. Kassaneiti hymyili, varmaan samassa köörissä stalkkereiden kanssa. Pakkasin ostokseni ja astuin ulos kaupasta, liukastuin oli stalkkerit tuonu jäätä pihalle juuri minun eteeni. Onneksi minulla on aina sorapussi taskussa, ei onnistunut stalkkien viritys kunnolla. Pääsin kotiin, oli savua eteisessä parvekkeella, muttei vessassa. Linnottauduin vessaan, otin hasis sätkän poltin sen, kaikki palautui normaaliksi, ei ollut savua enään koko asunnossa. Vastapäisen talon pihalla on pakettiauto, siellä on kaksi ihmistä, varmaan stalkkeja.


      • ExternalBeamTherapy
        Psykoosit.tulille kirjoitti:

        Tänään olin kaupan jonossa, tuli infraa, ultraa, ja bio luvilia korvaan. Kassaneiti hymyili, varmaan samassa köörissä stalkkereiden kanssa. Pakkasin ostokseni ja astuin ulos kaupasta, liukastuin oli stalkkerit tuonu jäätä pihalle juuri minun eteeni. Onneksi minulla on aina sorapussi taskussa, ei onnistunut stalkkien viritys kunnolla. Pääsin kotiin, oli savua eteisessä parvekkeella, muttei vessassa. Linnottauduin vessaan, otin hasis sätkän poltin sen, kaikki palautui normaaliksi, ei ollut savua enään koko asunnossa. Vastapäisen talon pihalla on pakettiauto, siellä on kaksi ihmistä, varmaan stalkkeja.

        Kaupungilla lehdet värisi. Tekolehtiähän ne. Lätäkkö porisi. Ohi ajoi auto jossa luki väriset. Hetken maailmassa kaikki kietoutui toisiinsa. Syyt ja seuraukset.


      • stalkkerit.touhuavat

        Ei, minua ei ravistella hereille. Minua hakataan päähän, tänä aamuna neljältä, kesken sikeimpien unien. Se on sadistista eikä todellakaan tule hyvä olo. ja sitten sädetetään, tänään tuli jotain matala-aktiivista radioaktiivista. Se hakkaaminen tapahtuu luultavasti ionisoidulla ilmalla jota ohjaillaan sähkömagneettisesti. Siis ihan normaaleja asioita, mutta täysin epänormaalissa käytössä.


      • neonjoluettu

        Just. Näin monta trollia/stalkkeria tarvittiin hämmentämään ja kirjoittamaan, jotta öiset viestini jäisivät kauemmaksi.


      • stalkkerit.lepäävätkin
        stalkkerit.touhuavat kirjoitti:

        Ei, minua ei ravistella hereille. Minua hakataan päähän, tänä aamuna neljältä, kesken sikeimpien unien. Se on sadistista eikä todellakaan tule hyvä olo. ja sitten sädetetään, tänään tuli jotain matala-aktiivista radioaktiivista. Se hakkaaminen tapahtuu luultavasti ionisoidulla ilmalla jota ohjaillaan sähkömagneettisesti. Siis ihan normaaleja asioita, mutta täysin epänormaalissa käytössä.

        Onneksi se on nykyään aika harvinaista. Päästalkkeri on ehkä vähitellen alkanut tulla järkiinsä, häpeää varmaan tekosiaan.


      • joskus.nukuttaa.pitkään
        neonjoluettu kirjoitti:

        Just. Näin monta trollia/stalkkeria tarvittiin hämmentämään ja kirjoittamaan, jotta öiset viestini jäisivät kauemmaksi.

        En ole trolli. Olen sitä mieltä että kymmentä tuntia unta ei ihminen välttämättä tarvitse joka yö, mutta joskus kuitenkin.


    • AngelsDontPlayHaarp

      "Myös, ilmakehän hiukkasten taholla tapahtuva muokkaus on mahdollista niin että boidaan saavuttaa myönteisiä ympäristövaikutuksia. Sen lisäksi että itseasiassa muutettaisiin ilmakehän alueen molekylistä koostumusta, tietty molekyyli tai molekyylejä voidaan valita pysymään koossa pidempään. Esimerkiksi, otsonin, typen, jne. määrää ilmakehässä voidaan keinotekoisesti lisätä. Samoin, ympäristön tilaa voidaan parantaa pilkkomalla useita kemikaaleja kuten hiilidioksidi, hiilimonoksidi, typen oksideja, jne."

      • AllIsGood

        "Sen lisäksi että itseasiassa muutettaisiin ilmakehän alueen molekylistä koostumusta, tietty molekyyli tai molekyylejä voidaan valita pysymään koossa pidempään." "Samoin, ympäristön tilaa voidaan parantaa pilkkomalla useita kemikaaleja"

        Tämä nyt ei käsittääkseni tarkoita muuta kuin että kuolemaa ei ole ja sen semmoista.


    • AntenniMies

      Mitä kun noin tekevät täällä alhaallakin, niin mitä se mahtaa tarkoittaa? Kysynpähän vaan.

    • PsychedelicVirgin

      Ihan vaan että kun se vesi värisee, niin entä kun se alkaa porista? Mitähän siinä tapahtuu kun kiinteä materiaali alkaa porista samalla tavalla? Onko se sama ilmiö? Tapahtuuko tämmöstä?

      • lueinfraäänestä

        Patja ja lattia resonoivat infraäänen vaikutuksesta. Resonointi aiheuttaa värinää niissä. Värinä siirtyy veteen. -Keho resonoi myös .Kun on selällään patjan päällä, kehossa tilanne tuntuu porinana.


      • Värinä
        lueinfraäänestä kirjoitti:

        Patja ja lattia resonoivat infraäänen vaikutuksesta. Resonointi aiheuttaa värinää niissä. Värinä siirtyy veteen. -Keho resonoi myös .Kun on selällään patjan päällä, kehossa tilanne tuntuu porinana.

        Miten se värinä ulkona näkyy lammikoissa ja lehdissä? Infraäänellä kuitenkin sen verran pitkä aallonpituus, että miten se kohdistetaan vain lehtiin, lätäköihin, jalkapohjiin tms? Aallonpituus infraäänellä liian iso näin helposti ajateltuna tommoseen. Ja jos naapuri soittaa infraääntä, sen luulis kuuluvan koko talossa ellei oo ihan hiljasella. Kun tuppaa liikkumaan rakenteita pitkin. Mikrofoni kyllä toisaalta näyttäis mittaavan hiljasia matalia taajuuksia. Mut toisaalta noi taajuudet hyppii vähän kaikessa miten sattuu. Tai ainakin digimittarit niin näyttää. Entä kun väritkin värisee?


    • MoreRipple

      Ei oo meinaan kiinteät matskut porissu. Lätäkkö on porissu, muut on enemmän värissy. Kummastuttaa vaan kun kamerakin näkee nää värinät. Ainakin vedessä ja valossa. Revontuliahan on tehty ennenkin.

      "Nykytiede osaa tuottaa revontulia myös ilmakehässä. Yläilmakehään lähetetään radioaaltoja ikään kuin lämmittämään ilmakehän hiukkasia. Näin elektronit saavat sen verran lisäenergiaa, että ne pystyvät virittämään happiatomeja ja typpimolekyylejä samaan tapaan kuin avaruudesta ilmakehään saapuvat elektronit. Esimerkiksi eurooppalaisella Eiscat-tutkajärjestelmällä saadaan aikaan keinotekoisia revontulia niillä valon aallonpituuksilla, joilla revontulia luonnostaankin syntyy. Valo on kuitenkin hyvin hentoa ja rajoittuu pienelle alueelle. "
      https://www.tiede.fi/artikkeli/kysy/voiko_revontulia_luoda_keinotekoisesti_

      Ootteko paljon miettiny mahdollisuuksia uhkien lisäksi? Pystyykö?

    • GammaGoblin

      Ite miettiny noita Teslan televoimia jne. Siinä aallonpituus oli senttimetrin sadasmiljoonasosa. Tollasen microwave heraingin ja seeingin pystyis kohdistaa sit jo tarkkaan. Ei noitten laitteistojenkaan tarvi olla mitään haarp ja eiscat suurusluokkaa. Mutta kun tekevät mielenkiintosia asioita mieleen välillä. Joku fmri laite olis hyvä. Tuskin viittii vaan neurologeilta mennä kysymään. Mut noita gamma-aaltoja tai mitä lie voisivat mun mielestä laittaa kaikille vähän, jos reagoivat niihin samalla tavalla. Tosin tuntuis olevan vähän kaikenlaista sotkettu.

    • GammaGoblin

      Täytyy tähän vielä lisätä etten tarkota mitään gammasäteitä sentään ihmisiin kohdistettavaksi vaan aivojen gamma-aaltoja.

    • mikähän.voisi.olla

      Nimimerkille Elitarkistanut olen (tänään 2.11. kirjoitettu) on vastaus kirjoituksesi perässä eli tällä hetkellä kolmisenkymmentä viestiä sitten. Trolleja taitaa tosiaan olla asialla. Mietipä sopisiko olemaan sellainen? Eli kuivaava pesukone kosteudenpoistoineen, mikä sitten onkin.

    • TotalWaveLength

      En trollaile. En toisaalta voi olla paljostakaan varma. Esimerkiksi siitä, näenkö tallenteen samalla tavalla kuin muut. Lisäksi nuo värinät "himmenevät" miltei olemattomiin kun niitä yrittää kuvata. Muutenkaan ne eivät ole läheskään samanlaisia jos joku muu on lähettyvillä. Joitakin pieniä outouksia ovat muutkin huomanneet. Tai sitten huijaavat. Mitä tulee tuohon infraääneen, niin väriseekö luonasi joka paikassa? Nimittäin itselläni värinää voi olla paikallisesti ympäri vartaloa Tai sitten esimerkiksi vesi näyttää värisevän toisessa astiassa, mutta toisessa ei. Tämä ei oikein sovi infraääneen. Voit kuvitella, jos kuuluva basso värisyttäisi vettä, se kuuluisi kauempanakin. Tosin alemmat äänet tekee resonanssin helpommin. Mutta aallonpituuskin on pidempi.

      Itselläni tämä värinä saattaa seurata ulkona. Epäilen myös erittäin vahvasti, että joku muu näkisi samanlaista värinää esimerkiksi kadussa reagoimatta siihen. Tallenteessa kyllä näen ainakin itse pientä värinää. Kovin onnistuneesti tätä en toisaalta ole onnistunut tallentamaan. Häviää jo ajatuksesta.

    • Piikkari.n

      Moi, mulla värisee aina töissä kädet. No olenkin piikkaaja ammatiltani

    • SomethingNewBorns

      Minuĺlla kaikki tuntuu sopivan teoriaani juuri niin kauan, kunnes keksin paremman teorian. Sen jälkeen kaikki sopii siihen niin kauan kuin itse siihen uskon. Ihmeitä tapahtuu. On kai sellainen aika. Olen päässyt valon polulle.

      • StuldtHajt

        Tässä tilanteessa alkaa maailmankaikkeus olla mielenkiintoinen, kun keksii ensin teoriansa sieltä villeimmästä päästä ja alkaa testaamaan sen paikkansapitävyyttä. Kannattaa kokeilla. Värinäkin on mielestäni mielenkiintoisempi kun sen ottaa mukaan ulos väreihin, lehtiin jne.


    • DoYourPracticeAndRelax

      Entä jos kyseessä ei ole häirintä laisinkaan. Jos tämä johtuu esimerkiksi kollektiivisen kundaliinienergian vapautumisesta. Muutoskin on jo koettavissa.

    • vaimitenkä

      Onko jako jakorasia ansainnut itselleen valkoisen auton talkkaamalla

    • Huiki

      Eik klökgyc j lömnbv

    • tässä.ehdotuksia

      Jäi kai liian kauas nimimerkille elitarkistanut.olen kirjoittamani vastaus joten laitan tähän uudelleen:

      2.11.2017 12:11

      elitarkistanutolen kirjoitti:

      ISÄNNÖITSIJÄN VASTAUS

      Asunto OY Uramonmäen kiinteistön mahdollisesti ääntä aiheuttavia koneita/laitteita ovat saunan kiuas ja ilmanvaihtokone sekä hissi.

      Saunaoaston laitteiden käyntiajat eivät täsmää ketomiinne ajankohtiin.----------Hissi taas aiheuttaa ääntä vain sillä ajettaessa.

      Talossa toimivien vuokralaisten (tilitoimisto ja kauneushoitola) toiminnan kannalta välttämättömät laittet ovat pois päältä kun henkilökunta ei ole paikalla. Yhtiön tiedossa ei ole kovilla kierroksilla pyöriviä laitteita.

      jne.

      Vastaukseni:

      Tilitoimisto ei ehkä erityisiä laitteita tarvitse, jos siellä ei ole paljon henkilökuntaa ja esimerkiksi tupakkahuone. Kauneushoitola taritsee luultavasti kuivaavan pesukoneen pyyhkeiden ja lakanoiden huoltamiseen, niitähän siellä kuluu paljon, ja kosteuden poiston joko kondensoimalla tai tehostetun ilmanvaihdon avulla. Normaalin ilmanvaihdon luulisi muuten riittävän, jos ei käytetä epänormaalin voimakkaita tuoksuja. No, kynsilakat ja lakanpoistoaineet taitavat olla sellaisia, mutta tuskin tehostettu ilmanvaihto silti yöllä niiden vuoksi tarpeen. Voisi ehkä olla kauneushoitolan laitteistoa, pitäisi päästä tarkastamaan. Ilmoita ympäristötoimen terveystarkastajalle että kävisi, jos isännöitsijä ei suostu. Katso näkyykö rakennuksen ulkopuolelta lisättyjä isoja ilmanvaihtolaitteita. Voivat myös olla ullakolla tai katolla, minne ei ehkä näe. palotarkastajatkin tarkastivat niitä ainakin ennen.

      • ainavaaninfraa

        Tiedän kyllä, että asioitten peräkkäisyys tai ilmaantuminen samaan aikaan, ei todista syy-yhteyttä. Virheitä sattuu.

        V.2016 tässä taloyhtiössä oli päätyparvekkeiden uusiminen. Loppupuolella oli .. oli valaminen ja sitten valun kuivatus. Samaan aikaan alapuolen liiketilassa alettiin porata. Kävin tarkistamassa. Tehtiin remonttia tulevaa hoitoloaa varten.

        Tähän osui myös päivä, jolloin eteisen lattia alkoi "elää." Arvelin remontin vaikutukseksi. Tilanne paheni ja yöllä oli helvetti irti. Rakenteet, kalusteet, minä ja koko ilma värisi.

        Seuraavana pnä tutkiskelin. Pihalla oli iso kone/moottori ja siitä lähti ilmaputket parvekkeille. Oli kuivatus meneillään. Loppui aikanaan.
        -Kun tuli taas ilta, pelkäsin sitä, että moottori pannaan kovalle teholle. ihmettelin, kun ääni oli niin matala ja pehmeä, miten saattoi häiritä niin paljon. -Ei pantu enää niin kovalle kuin ekana yönä.

        Nykyisten tietojeni perusteella osaan arvella, että sekä moottori että ilmavirta ovat aiheuttaneet infraääntä.

        Nyt on aiheellista kysyää, onko remonttifirma informoinut infraäänihaitasta? Jos on, onko isännöitsijä ilmoittanut asukkaille? -Ei minulle ainakaan.

        TEDOKSI:Tämän ajanjakson osalta en epäile alakertaa häiriön aiheuttamisesta.

        Se koko huoneiston ilman täyttänyt diffuusi häiriötila loppui, mutta alapuolelta tuleva värinä jatkui.


    • HetkiTaajuudella

      Naapurin pesukone muuttui mielikuvitushissiksi. Mielikuvitushissi muuttui todellisuushissiksi. Nosti todellisuudentasoja ylöspäin. Värinä seurasi ensin jalkapohjissa. Vähitellen siirtyi muualle kehoon. Resonoi sitten bussin moottorin kanssa. Tässä vaiheessa vieressä ollut nuorikin huomasi värinän joka oli muuttunut tärinäksi. Vaihtoi paikkaa. Bussista värinä jatkoi matkaansa mukana lammikoihin ja lehtiin. Aluksi piti pysähtyä katsomaan. Vähitellen värisi jo maa ja ilmakin. Tehtaan Piipusta tullut savu kiemurteli värinän mukana. Kun otin kameran esille, värinä laantui ulkopuolisen silmiin varmasti suhteellisen normaaliksi. Värit olivat joissakin kuvissa kirkkaita.

      • tässä.ehdotuksia

        Olennaista siinä ei ole pelkästään pesukone, vaan se että jos se on kuivaavaa tyyppiä ja kosteudenpoisto ei ole kondensoiva vaan edellyttää tehokkaampia ilmanvaihtojärjestelyjä niin se voi olla se joka häiriötä aiheuttaa. Nykyään useimmat ovat kondensoivia, mutta mistä ne kaikki tietää.


      • MicrowaveReality
        tässä.ehdotuksia kirjoitti:

        Olennaista siinä ei ole pelkästään pesukone, vaan se että jos se on kuivaavaa tyyppiä ja kosteudenpoisto ei ole kondensoiva vaan edellyttää tehokkaampia ilmanvaihtojärjestelyjä niin se voi olla se joka häiriötä aiheuttaa. Nykyään useimmat ovat kondensoivia, mutta mistä ne kaikki tietää.

        Olennaista varmaankin myös pesukone. Muuten ei ole mitä kuivata.


    • UlkonakaanVärinää

      Värinät kadonneet. Ajastin ei taida stalkkereilla toimia.

      • FrozenVibration

        Mä kans katoin sohvan alta ja partsiltakin mut ei löytyny.


    • KohtaamisiaKylillä

      Entä kun tuolla kylillä näkee tyyppejä jotka juttelee ovien edessä ääneen äänilleen. Kannattaako mennä sanomaan jotain? Mitä?

      • onkoseniinvaikeetajuta

        Riippuu tietysti siitä mitä ne äänet sanoo.


      • KyylienKohtaamiset
        onkoseniinvaikeetajuta kirjoitti:

        Riippuu tietysti siitä mitä ne äänet sanoo.

        Niin no, en oo jääny kuuntelemaan. Mut mietin kyllä että pitäiskö jotain sanoa, etteivät jää siihen ovien eteen paikalleen vuosiksi niitten kanssa höpöttämään. Onko ehdotuksia?


      • oikeita.ihmisiä
        KyylienKohtaamiset kirjoitti:

        Niin no, en oo jääny kuuntelemaan. Mut mietin kyllä että pitäiskö jotain sanoa, etteivät jää siihen ovien eteen paikalleen vuosiksi niitten kanssa höpöttämään. Onko ehdotuksia?

        MOT-ohjelmassa Yle Areenassa 23.10. oli vähän tästäkin aiheesta. Monet psykiatrit pyrkivät "ylihoitamaan" kaikki oireet pois. Sitä arvosteltiin, sillä tavalla voi jäädä tärkeitä viestejä kuulematta. sellaisia jotka ehkä johtaisivat sairauden juurille. Monet johtuvat traumaattisista tapahtumista. Ehkä se on omahoitoa, minä juttelen joskus itsekseni, kun on hankala tilanne. Kun sanoo ja kuulee niin se konkretisoi tilannetta joskus paremmin ja ratkaisukin löytyy helpommin. Ei siis ole välttämättä paha asia. Sairastuneet ovat tavallisesti hienoja herkkiä persoonia, vahinko että psyykenlääkkeet usein tekevät elämän vaikeammaksi kuin se muuten olisi. Aiheesta oli tänään tietopaketti Kalevassakin, kannattaa lukea, osaa ehkä paremmin suhtautua.


    • TodellisiaHarhoja

      Ootteko oikeesti kattonu puihin? Väriseekö teiän lehdet ihan normaalisti?

    • MicrowaveDreaming

      Todellisia kokemuksia mikroaaltomaailmasta. Eihän näitä kukaan usko jos ei oo kokenu. Ei edes toinen mikrohullu. Pyskoosit.tulilletyypinkin jutut aukes itellekki vasta myöhemmin. Ei oo muistaakseni kyl bio luvilii tullu korviin mut kaikenlaist muuta on ja muuallekkin. Mitä terveet hulluista tietäis tms.

    • MicrowaveSpyCamels

      En oo muuten koittanu pahemmin enää edes miettii miten noi jutut olis mahdollisesti tehty. Sen verran älyttömii juttuja ja tuntuu olevan ihan sama mihin teoriaan uskon ni sen mukaan noit juttuja tuntuis tapahtuvan. Nyt oonkin lähinnä koittanu venyttää mikroaaltotodellisuuden rajoja. Tiiä sit miten noi rajat määrittyy. Jonkunlaisen moraalikoodiston oon kyl pitäny, ku eihän sitä koskaan tiedä.

      • joutsenlampijäätyy

        Älkää pilkatko todellista ongelmaa syntiset. Viimeisellä portilla tavataan.


    • HenkinenVäliporras

      Millanenhan mahtaa olla viimeinen portti? Entä tila sen takana? Millanen matka tästä saadaan aikaiseksi? Mitä luulet?

      • LosLogos

        Osaatko muuten tiivistää tämänhetkisen tilanteen?


      • RecearchCru
        LosLogos kirjoitti:

        Osaatko muuten tiivistää tämänhetkisen tilanteen?

        Just nyt ei oo nälkä eikä viluta. Paljon miettimisen aiheita, mutta niinhän aina. Niistä kun haluaa taukoja ja tutkittavaa, niin onneksi esimerkiksi äänispektroskooppi tarjoaa usein jotain. Lähiaikoina sieltä tutkittavaks poimittuja: 432hz, oli harmonisesta viritystaajuudesta juttua. 528hz, oli love signal. 585hz tarjosi datasähköä, patentin power line communicationista. Siitä seurasi matka musiikin tekemiseen elektromagneettisilla kentillä, aineen polarisoimista ja muokkaamista niillä, double split experimentista, valosta ja sen semmoista.


    • MicroWaveFukushimaDelusi

      Lehdet ehkä värisee oikeasti mutta entä värit asfaltilla? Onko se silmissä vai?

    • helvetinkuiluunmoiset

      Klo 20.45 pamahti sirinät päälle. Olin kuitenkin nukkunut, kun äsken rämähti oikein kunnon hyökkäys. Värisee niin perkeleesti, että vittu porisee tässä. Kyllä tästä pitkään jatkuneesta kidutuksesta pitäisi korvaukseksi jonkun värinen auto saada,vaikka en olekaan majataloa miehille pitänyt.
      Mikähän vaihe siinä pesukooeessa on? Yrittääkö irrotella nesteet minustakin.

      • huoralahko

        Ihan sen kahden tunnin säännön mukaan meni. Eli olin nukahtanut ekan kerran pari tuntia ennen, olin unessa klo 22.45, kun hyökkäys tehtiin. Mistähän se pesukone tietää nukahtamiseni.?


      • psykopaattilahko

        Kyllä tässä se pari tuntia valvomista on tiedossa, ennen kuin elimistö on rauhottunut niin, että nukkuminen on mahdollista.

        Ei mitään kuntaliitosta, vaan vankilaliitos. Ihan samaa sakkia on niin suljetulla kuin täällä avopuolellakin.


    • MicrowaveHologram

      Ensin oli ääni. Kaikki sopi ultraan ja infraan. Samantyylisiä mielentiloja omilla infraäänillä. Äänilähteet sopivat naapurustoon. Vähän liiankin hyvin. Ymmärsin kuitenkin naapurin aiheuttavan itselleen suuremmat haitat, jos itse kotona. Kerrostalossa infraääni tärisyttäisi koko taloa. Sitten kaikki voimistui. Herätessä tuntematon harjasi hiuksiaan makuuhuoneessa. Tajusin olemattomaksi. Käveli kaappiin, sulautui siellä olleiksi vaatteiksi. Värinä kulki kehossa. Oli voimakkaampi joissakin kohdissa. Seurasi mukaan ulos. Väritkin alkoi väristä. Nyt ollut univaje pitkään. Taas heräsin värinään. Keskittymiskyky heittelee. 432Hz ja 8Hz littyivät melatoniiniin ja pinoliiniin. Radio GQD:sta kajahtaa.

      • turhayritys

        Sinä voit olla hullu ja harhoissasi, minä taas olen hullujen rääkkäämä. Odotas kun viitsin joskus koota yhteenvedon.


      • KondensoitunutHullu
        turhayritys kirjoitti:

        Sinä voit olla hullu ja harhoissasi, minä taas olen hullujen rääkkäämä. Odotas kun viitsin joskus koota yhteenvedon.

        Voi sen noinkin nähdä. Jos ei tiedä. Sitten vaan joutuu selittämään esimerkiksi sen, miksi kamerakin näkee hulluuksia ja mikrofoni mittaa outoja taajuuksia. Luin tuhannennen kerran, että näitä aseita ei kehitetä arvottomia varten. Ymmärsin. Itsetunto nousi hieman. Äänitekniikat kiinnostaneet aina. Radio GQD soittaa rokkia vlf taajuudella 19.6khz. En pysty nyt kuuntelemaan.


      • juoppolahko

        Tässä sitä odottelen klo 03:n hyökkäystä. Mutta kun se on edellyttänyt unitilaa, josta räväytetään hereille. Enkä ole nukkunut sitten klo 22..45:n jälkeen. Sykekäyrä on yhtä röpelöä, heittelee edestakaisin 30 pykälää. - E-häirinnällä pystytääm vaikuttamaan aivoaaltoihin, ehkä niin pidetään virkeänä.

        Vaikka en tiedä teknologiaa, ei se sitä todista, että olisin harhoissani.Mutta täytyyhän lahkotrollien hoitaa hommansa.Ehkä niinkin saa jonkinlaisen auton.


      • VlfAurorasAround
        juoppolahko kirjoitti:

        Tässä sitä odottelen klo 03:n hyökkäystä. Mutta kun se on edellyttänyt unitilaa, josta räväytetään hereille. Enkä ole nukkunut sitten klo 22..45:n jälkeen. Sykekäyrä on yhtä röpelöä, heittelee edestakaisin 30 pykälää. - E-häirinnällä pystytääm vaikuttamaan aivoaaltoihin, ehkä niin pidetään virkeänä.

        Vaikka en tiedä teknologiaa, ei se sitä todista, että olisin harhoissani.Mutta täytyyhän lahkotrollien hoitaa hommansa.Ehkä niinkin saa jonkinlaisen auton.

        Itsellä ei vaadi kellon aikoja, ei nukahtamisia, on jatkuvaa. Teknologiasta ei varmuutta. Laitteet mennyt. Paljon muuta mennyt. Tärkeämpiä. Mittarit näyttäisivät mittaavan, varmuutta ei ole. Infraääni ei omalla kohdalla selitä tätä. Ei mitenkään. Ei mikään muukaan yksittäinen asia. Väsyttää. Vesi on poolista. Näin VLF unta enkeleistä ja demoneista.


      • narkkarilahko

        Ei ole tullut sitä hyökkäystä. Jos sattuisin nukahtamaan, niin eiköhän tärähtäisi.

        No, kusipäät saa kiksejä, kun päivällä katselevat minun silmät ristissä olevan liikkeellä.


      • murhamiestenlahko

        Nonnii, sieltä se hyökkäys tuli. Käsityönä hyökättiin. Oli erilainen, tavallista metallisempi ja kovempi sirinä. Ei ole epäelvää, ketkä on asialla. Rikolliset uskontohullut.

        Hoituuhan se onnettomuudentie näinkin, väsyneenähän niitä tapahtuu.


      • seksihullulahko

        Se on semmoista, että jos vanhaa ihmistä valvotetaan ja sydäntä ja verenkiertoelimistöä rasitetaan tuntikaupalla, aamulla tekee mieli kiroilla: PERKELE ja saatana tulee mieleen.


    • MicrowaveTasting

      Pidempään ollut metallin maku kielellä. Tulee ja menee. Sekunteja. Minuutteja. Tutut tuoksut. Täysin oudoissa paikoissa. Videot laseissa. Värinää ilmassa.

    • MicrowaveSynesthesia

      Kaaoksessa järjestys. Kauan sitten poikkesin tutuista ajatuspoluista. Asiat muuttuivat. Nyt välillä epäilen. Olisiko kannattanut. Paljon olisi jäänyt kokematta.

    • onpakone

      Naamarasvaamon pesukoneen täytyy olla esineiden internetin aatelia. Kun käytte siellä pyytäkää saada nähdä se.

    • envaikene

      Nimimerkille LopetaVikiseminen. Onko komento kotoisin vankilasta. Siellä, jos joku vanki joutuu vainon kohteeksi, kiusatataan ja hakataan, hän ei saa vikistä: ei paljastaa henkilökunnalle eikä toisille vangeille, pitää kärsiä hiljaa.

      Olenkin sitä mieltä, että kimpussani on rikollisia

      • hellariystäväsi

        Näin Pyhäinpäivän kunniaksi nostamme tehoja puolella klo 02.00 - 04.00. Valitamme aiheuttamaamme häiriötä. Hätätapauksessa soita asiakaspalveluumme.


    • VLFBrainwash

      Paljon tapahtunut. Paljonko tapahtumatta. Klassisia keinoja. Vaarallista teknologiaa. Väärissä käsissä. Muistutus itselle. Jos Jumala tahtoo diilejä, lyö ensin vasaralla päähän. Vapaa lainaus Nietzscheltä. Ei kehoitus kenellekkään. Varo liittymästä niihin jotka eivät enää usko mihinkään.

    • SäteetjaSävelet

      Pyhäinpäivän unettomuussäteet valvottaa. Ei hajuakaan pakastinmagneeteista.

    • Rudus.veli

      Minun whirpoolin pesukone aiheuttaa värinää lattia rakenteisiin. Älä siis vainoile vaan ota diapam.

    • ZazenwaveProductions

      Jos yrittää opiskella tietä, onko astunut jo harhaan? Mikä on se mestari, joka saa ruohonkin viheriöimään? Naapurin pesukone ei tunnu tyhjenevän. Mysteerikohteita mietti.

    • Veljeeet

      Toikin mikrohullu väittää että trollit on vallannu ketjun, vaikka itse tunkee noita tarinoitaan tähän ketjuun. Käsitykseni mukaan tässä ketjussa ei käsitellä gängbänggiö, ym. vaan ihan sitä miksi se niitä juttujaan tunkee joka paikkaan. Vai olenko väärässä? Taitaa itse olla trolli kun joka paikka täyttyy samoista soopista.

      • Anonyymi

        Minähän koko ajan kerron, miksi tungen raportteja stalkkaamisestani tänne/kin. Halua ihmisten tietävän.


    • hellariystäväsi

      Eiköhän aleta nukkumaan. Panemma koneet kiinni, jäähdytetään ennen huoltotaukoa. Sweet dreams, sov gott.

    • 1231d2312d3213d

      Minua liskoihmiset sädettävät jatkuvasti vihasäteellä mikä aiheuttaa minulle tarpeetonta raivontunnetta.

    • hahahahahaha

      AAAPUVA AAAPUVA!!!

    • Shikko

      Sädepäälle tiedoksi! Tämä ei ole trollin aloittama ketju vaan huolestuneen kansalaisen joka ihmettelee miksi tunget tuota stalkki löpinää joka paikkaan? Ei vielä ole tullut selkeää vastausta siihen kysymykseen, vaan trollailet täällä mitä mielenkiintosemmilla kiertelyillä ja kaarteluilla. Aina on joko kaapattu tietokone, tärinä, pakettiauto pihalla, kassaneidin katse, ym. Ja aloita oma ketju asioillesi niin ei tarvitse muiden ketjuja sotkea. Tai tuskin trollina ymmärrät edes, pääasiasi on sotkea vaan.

      • tavallaan.kohtalotoveri

        Se että asia ei ole tapahtunut juuri sinulle tai et tiedä siitä mitään, ei tarkoita sitä etteikö ilmiötä ei olisi olemassa.

        http://indietarget.blogspot.fi/


        Hiukan kunnioitusta kanssaihmisisä ja heidän kokemuksiaan kohtaan. Yritä kuvitella miten rauhallinen itse olisit vastaavassa tilanteessa, please!


      • Shikko

        Kuulehan trolli: en viitsi avata noita sinun virus-linkkejäsi, ei mikään ihme että tietokoneesi kyykkää vähän väliä. Mutta trollilla ei ole mitään tajua. Olen useamman kymmenen kertaa pyytänyt todisteita mutta aina virus-linkkiä lyödään tai youtube videoita missä jengi kuvaa kadulla liikkujia kameralla. Se kuvaaminenhan on vissiin spänkkiä ja stälkkiä ja kuvauksen uhrit on uhreja. Mutta trolli.


      • tavallaan.kohtalotoveri
        Shikko kirjoitti:

        Kuulehan trolli: en viitsi avata noita sinun virus-linkkejäsi, ei mikään ihme että tietokoneesi kyykkää vähän väliä. Mutta trollilla ei ole mitään tajua. Olen useamman kymmenen kertaa pyytänyt todisteita mutta aina virus-linkkiä lyödään tai youtube videoita missä jengi kuvaa kadulla liikkujia kameralla. Se kuvaaminenhan on vissiin spänkkiä ja stälkkiä ja kuvauksen uhrit on uhreja. Mutta trolli.

        En ole huomannut koneeni kyykkäävän, oletko varma ettei kysymys ole sinun koneestasi? Teksti pureutuu mahdollisiin syihin, miksi stalkkerit tekevät mitä tekevät, eikö kiinnosta?

        Myös virkakuntaan vaikuttaa hakeutuneen stalkkereita, muistini mukaan nimerkki kuitenkin itsekin myöntää että myös asiallisia ajoja voi olla mukana kuvatuissa, vaikkakaan kaikki eivät löydy tilannehuoneesta, tiedossa ei ole miksi eivät. Samaa tapahtuu myös muualla kuin Suomessa, mutta nyt en tarkoita tuota osaa blogista, siellähän on paljon myös muuta, tärkeää ja arvokasta vertais - ja kokemustietoa.


      • hullulla.on.halvat.huvit

        No painu sitten kaltaistesi joukkoon juttelemaan värinöistä ja stalkkereista.


      • tavallaan.kohtalotoveri
        hullulla.on.halvat.huvit kirjoitti:

        No painu sitten kaltaistesi joukkoon juttelemaan värinöistä ja stalkkereista.

        Tehän niistä keskustelun aloititte. Tämä on kai avoin keskustelu.


    • ehdotus.aloittajalle

      Aloittajalle: jos haluat ketjun jossa on "muutakin kuin sädettä" niin eikö ole tullut mieleesi että voisit aloittaa sellaisen. Pane siihen sitten kenellä on lupa osallistua, tarkista mielellään moderoinnilta etukäteen. Toimintasi on ehkä hieman epäloogista.

      • tai.ambivalenttia

      • Shikko

        Sinun toimintasi se vasta onkin, mutta trollina tiedät itsekkin. Sinun olisi hyvä aloittaa taas oma ketju ja keskustella siellä yksin, niinkuin aikasemmissakin. Sinun kaltaistesi trollien takia tämäkin ketju on kaukana siitä mikä oli tarkoitus. Ei tähän modea tarvita esteleen sinun kaltaisia trolleja, kun on todella hauskaa jo seurata kirjoitteluasi. Mutta kannattaa käyttää päivät ennemminkin vaikka työntekoon tai niiden hakemiseen, niin ei pää sula netistä löytämiin tarinoihin joita sitten käännät kuin ne olisivat käyneet sinulle. Ja jää niiden virus linkkien jakaminenkin kun tekee töitä.


      • etminunkanssa

        Kenekähän kanssa luulet väitteleväsi.


      • tavallaan.kohtalotoveri
        Shikko kirjoitti:

        Sinun toimintasi se vasta onkin, mutta trollina tiedät itsekkin. Sinun olisi hyvä aloittaa taas oma ketju ja keskustella siellä yksin, niinkuin aikasemmissakin. Sinun kaltaistesi trollien takia tämäkin ketju on kaukana siitä mikä oli tarkoitus. Ei tähän modea tarvita esteleen sinun kaltaisia trolleja, kun on todella hauskaa jo seurata kirjoitteluasi. Mutta kannattaa käyttää päivät ennemminkin vaikka työntekoon tai niiden hakemiseen, niin ei pää sula netistä löytämiin tarinoihin joita sitten käännät kuin ne olisivat käyneet sinulle. Ja jää niiden virus linkkien jakaminenkin kun tekee töitä.

        "On todella hauskaa seurata kirjoitteluasi"...sehän se onkin, taidat olla tosiaan ainakin toisaalta erittäinkin kiinnostunut tuon trollina pitämästäsi henkilön kirjoituksista, ja luulet minuakin häneksi, ehkä minun pitäisi ottaa se imarteluna. Kannattaisi ehkä perehtyä antamiini linkkeihin ja muuhun materiaaliin mitä asiasta on saatavissa niin abivalenssisikin voisi hiukan helpottua ja pääsisit ehkä vähän "puusta pitkään".

        Vai haluatko edelleen pysyä harhaluuloissasi, että ihmisiä ei ylipäätään kiusata ja jos kiusataankin niin ainakaan nykytekniikkaa siihen ei voida käyttää. Ja jos kysymys ei ole kaikilta osin ehkä olekaan kiusaamisesta niin mahdollisesti kuitenkin nykytekniikan virheelisestä käytöstä.


      • voisit.oikeasti.lopettaa

        Oletko tyhmä vai idiootti?


      • minäköhänkö
        voisit.oikeasti.lopettaa kirjoitti:

        Oletko tyhmä vai idiootti?

        Kuka, minäkö?


      • Shikko

        Anteeksi kun pysyn "ablivalenssina" ja en availe linkittämiäsi virus-linkkejä. Ymmärrät myös sen että tämä on Suomi24 palsta ja kaltaisesi trollit saa peuhata täällä. Ihmisiä toki kiusataan, mutta vielä ei ole tälläisellelle ablivalenssille näytetty yhtäkään kunnon todistetta. Mutta pysy sinä säteittesi kanssa missä olet ja sitten kun on kunnon näyttöä edes asioista, niin silloin minä ablivalenssina uskon. Ok? Mutta hyvät jatkot trolli.


      • omalla.tavallamme
        Shikko kirjoitti:

        Anteeksi kun pysyn "ablivalenssina" ja en availe linkittämiäsi virus-linkkejä. Ymmärrät myös sen että tämä on Suomi24 palsta ja kaltaisesi trollit saa peuhata täällä. Ihmisiä toki kiusataan, mutta vielä ei ole tälläisellelle ablivalenssille näytetty yhtäkään kunnon todistetta. Mutta pysy sinä säteittesi kanssa missä olet ja sitten kun on kunnon näyttöä edes asioista, niin silloin minä ablivalenssina uskon. Ok? Mutta hyvät jatkot trolli.

        Anteeksi kirjoitusvirhe, viruksia en kylläkään linkitä. Minulla ei ole tarvetta todistella ambivalenssiasi, käytökseesi voi toki olla muitakin syitä, en tosin osaa arvata mitä. En toki katso asiakseni myöskään ryhtyä sinulle todistelemaan että minua kiusataan nykytekniikkaa hyväksikäyttäen, miksi sen tekisin? En myöskään ole trolli. Samoin hyvät jatkot, ehkä jatketaan väittelyä jossain jostain muusta aiheesta.


      • Pahempi.veli

        Kyllä sinunkin käytökseesi löytyy syy. Se mikä se on, esim: skitsofrenia niin sille ei löydy täältä apua vaan lääkäristä. Jos et pysty todistamaan mitään mitä täällä jauhat, niin parempi sitten olla hiljaa. Eikös noille salaliitoille ole ihan omat palstat? Sinne voit lyödä, mikrot, ultrat, tärinät ja värinät. Varmasti löytyy hengenheimolaisia jotka on yhtä pihalla tai sisällä.


      • diagnoosit
        Pahempi.veli kirjoitti:

        Kyllä sinunkin käytökseesi löytyy syy. Se mikä se on, esim: skitsofrenia niin sille ei löydy täältä apua vaan lääkäristä. Jos et pysty todistamaan mitään mitä täällä jauhat, niin parempi sitten olla hiljaa. Eikös noille salaliitoille ole ihan omat palstat? Sinne voit lyödä, mikrot, ultrat, tärinät ja värinät. Varmasti löytyy hengenheimolaisia jotka on yhtä pihalla tai sisällä.

        Ai sekö pahempi veli onkin psykiatri? Niinkö? Vai muutenko vain diagnooseja tehtailee?


      • Pahempi.veli

        Ei ole psykiatri ei. Samalla lailla sinä trollina nakkelet muista diagnooseja, ym. Että katsopa peiliin.


      • en.diagnooseja
        Pahempi.veli kirjoitti:

        Ei ole psykiatri ei. Samalla lailla sinä trollina nakkelet muista diagnooseja, ym. Että katsopa peiliin.

        Mitä diagnooseja? Ei ambivalenssi ole diagnoosi. Voi se kyllä oire olla. Samoin lukihäiriö, anteeksi vain.


      • Pahempi.veli

        Olet kuule niin monesta ihmisestä aikojen saatossa heitelly diagnooseja, että olisiko aika katsoa peiliin. Mikä helvetin ambivalenssi, täh? Mitä selität?


      • Anonyymi
        tai.ambivalenttia kirjoitti:

        ....vai pitäisikö sanoa, että toimintasi on jokseenkin ambivalenttia.

        https://fi.wiktionary.org/wiki/ambivalenssi

        Mitä mieltä itse olet?

        ambivalenttia= kaksijakoista.

        et sitten osannut suomea.


    • perästäkuuluu

      Tällä palstalla useammassa ketjussa on meneillään peli,että joku kirjoittaa minun puolestani ja sitten joku voi hyökätä "minua" vastaan.

      • pahoittelen

        Hyökkäilee kuitenkin, ei johdu minusta. Yritän vain puolustaa sinua.


    • hellariystäväsi

      No niin, kello lähentelee puolta yötä. Virittalemma koneita, viikolla revontulet sun muut on päässeet vähän häiritteen. Tähtaamme genitaaleihin, kuumoituksen pitäisi kestää aaltoilevasti aamu kuuteen seittemään.

      • hellariystäväi

        Poliisi voisi selvittää, kuka on nimimerkin takana.


      • hellariystäväsi

        No, tuliko hyvät fibat? Varaa on kyllä vielä lisätä tehoja jos tarvis vaatii.


      • hellariystäväsi

        POLIISIN pitää selvittää . kuka käyttää nimimerkkiä.


      • hellari.ystäväsi

        Eipä selvitä läläläää!

        Terveisin


    • hellariystäväsi

      Isän päivän kunniaksi heijastamme aitoja tupsuhirven paritteluääniä simpukkaasi illan aikana. Ole kuulolla.

    • Pahempi.veli

      Jee, jee.

      • hellariystäväsi

        Alkaa kohta.


    • opiksi

      Kun kelaat tuonne taaksepäin isännöitsijän kirjeen kommenttiin, löydät tietoa parvekevalun kiuivauksen aiheuttamasta infraäänestä.

    • Salp.2.2

      Tämän takia tykkään Riihimäkeläisistä, jokainen on pikkasen sekaisin. Sitä se on kun hoitoon ei pääse. Ja jos pääsee niin väärä lääkitys/hoitosuunnitelma.

      • uusille.mahdollisuus

        Hoitoon eivät hoidon tarpeessa olevat pääse juuri siksi että psykiatrit eivät ymmärrä luopua jo hoidettujen hoitamisista. Haluavat pitää kiinni jo hoidetuista, pääsevät helpommalla. Stalkkereilla olisi kova tarve päästä hoitoon että stalkkailujen lopettaminen onnistuisi mutta kun ei niin ei.


      • manipuloinninpurkuun

        Auttaisiko, jos heistä tekisi huoli-ilmoituksen.


      • mitä.tarkoitat
        manipuloinninpurkuun kirjoitti:

        Auttaisiko, jos heistä tekisi huoli-ilmoituksen.

        MIkä helvetti on huoli-ilmoitus? Laki ei sellaista ainakaan tunne.


      • googlailepa

        Googlaa, en jaksa selittää. Ihan laillisesti käytössä. Minusta tehtiin huoli-ilmoitus sossuun tai sinne Ketterään ja siitä alkoi junailu pakkohoitoon. Noin viranomaisten kanssa.

        (Sitä ennen, varsinkin koko kevät, voimallisesti väsytettiin: unihäirintä, mikroaallotus, akustinen häirintä,päivisin kämppä niin savussa, ettei voinut hetkeäkään olla sisällä saati levätä, huumaamista, salaa lääkitsemistä, raakalaismaista mikroaaltotoraiskailua, saatiin huutamaan kivusta, mikä oli naapureiden häiritsemistä. Jatkuvaa muuta stalkkaamista ja povosointia. - Valitus(vale)lista häiritsevästä käyttymisestäni. -Että tämmöiset esityöt kannattasi tehdä, ennen kuin tekee huoli-ilmoituksen.

        Minä olen tavallista kovempi luu. Stalkkerit murenevat varmaan helpommin.


      • ikäloppuoon

        HUOLI-ILMOITUKSEN voi tehdä ikääntyneestä ihmsestä. On lainmukaista.


      • Ok.mutta
        ikäloppuoon kirjoitti:

        HUOLI-ILMOITUKSEN voi tehdä ikääntyneestä ihmsestä. On lainmukaista.

        OK. Mutta stalkkerit eivät ole ikääntyneitä, vaan useimmiten hyvinkin nuoria. Ei siis auta asiassa.


      • Optimusz

        Ja mistään noista rääkkäyksistäsi ei ole sinulla näyttöä. Ei ihme että vähän hoitoon yritettiin.


      • kokosaastasakki

        PERÄSTÄ KUULUU , HAISTAKAA PASKA


      • stalkkerit.hoitoon
        googlailepa kirjoitti:

        Googlaa, en jaksa selittää. Ihan laillisesti käytössä. Minusta tehtiin huoli-ilmoitus sossuun tai sinne Ketterään ja siitä alkoi junailu pakkohoitoon. Noin viranomaisten kanssa.

        (Sitä ennen, varsinkin koko kevät, voimallisesti väsytettiin: unihäirintä, mikroaallotus, akustinen häirintä,päivisin kämppä niin savussa, ettei voinut hetkeäkään olla sisällä saati levätä, huumaamista, salaa lääkitsemistä, raakalaismaista mikroaaltotoraiskailua, saatiin huutamaan kivusta, mikä oli naapureiden häiritsemistä. Jatkuvaa muuta stalkkaamista ja povosointia. - Valitus(vale)lista häiritsevästä käyttymisestäni. -Että tämmöiset esityöt kannattasi tehdä, ennen kuin tekee huoli-ilmoituksen.

        Minä olen tavallista kovempi luu. Stalkkerit murenevat varmaan helpommin.

        Ihmettelen sitä mikseivät ne sossut junaile noita paskiaisia pakkohoitoon, jos niillä vanhan ihmisen pärjäämisestä niiden käsittelyssä huoli on. On nekin aika paskiaisia, sanon vaan, mutta eivät tietenkään niin paskiaisia kuin stalkkerit.


      • Apua.Tarvitseville

        Minusta on hyvä juttu että selvästi apua tarvitsevia tapauksia ei pistetä heitteille.


      • kuolemanväsynytolin

        Hyvä, että et käyttänyt sanaa hoito. -Poliisilta pyysin apua .En saanut.

        Mitähän ihmeen "hoitoa" nim.Optimusz on ajatellut. Pakkohoito on ihmisoikeusloukkaus. Minun kohdalla se oli fyysistä, henkistä ja kemiallista väkivaltaa. -Sama koske muita.

        Kuukaudeksi lamattiin lääkkeellä. Kun lopetin, oli pitkät vieroitusoireet.

        Minut tod.näk. piti saada asunnostani pois, että voitiin viedä pois mikroaallotushäirintälaitteet. En ole huomannut, että mikroaallotusta olisi käytetty sairaalasta paluuni jälkeen. (Eikä johdu siitä, että olin "hoidossa".)


      • sattumien.kauppaa

        Aikamoinen sattuma että värinät loppuivat hoidolla :D


      • perästäkuuluu

        Ei loppuneet. Nytkin värisee.


      • voihanD

        Ja nyt oli se helvetin hyökkäys 2 h nukahtamisen jälkeen. Saatanan siinät ja värinät. Eilen valvotti 2 h hyökkäyksen jälkeen, saa nähdä, onko nyt sama valvominen.

        Ei rikollisten törkeydet mihinkään loppuneet, paitsi mikroaallotusta ei ole paluun jälkeen harrastettu.


      • hyihelvettimoisia

        Vaihdoinh uonetta. Sirinä vähäksi aikaa vaimeni, alkoi taas, samoin pistely. Kyllä se usein mainuttu vittukin sai osansa., että mitenkä tästä olisi näyttöä. Kerropa nyt Optimusz, miten sinä tässä tilanteessa olisit näytön hankkinut.

        Osasit sentään sanasi asettaa. Et väittänyt, ettei ole tapahtunut. -Jonnekin saastekuilun pohjalle kuuluisit.


      • rekkarionjokatottu

        Saa nähdä pidetäänkä sitä infraäänikotturaa, pientä vanhaa punaista taas loputtomiin tyhjäkäynnilla. Ensin mh:n kohdilla. Kun nousen ylös ja siirryn oh: puolelle, siirtyy sen kohdalla.

        Taidanpa vetäistä tossut jalkaan ja takin niskaan ja käyn vähän juttelemassa.


      • pohjasakkaaolette

        Ei voi olla sängyssä saati nukkua, kun pidetään ( vai ovatko hyökkäyksen jäljiltä) lihakset niin levotomina, ettei pysy paikallaan. Levottomasti liikehdin koko ajan.

        Ja päivän avaus, mitähän halutaan seuraavaksi tuoda mieleen.
        Eilen aamulla kohtaaminen: kauppias haravan kanssa aidan takana ja pankkiherra koirien kanssa tuli ulos ja osui ihan kohdalle. (Että käskyläisiä nekin.) -No valonheitinkiusaaminen ja laserhan siitä tuli mieleen, malliin Aino. (ja Jannekin) alunperin. Sitten minä. Eläinrääkkäys ja ihmisrääkkäys.

        KAIKKI TE KUSIPÄÄT, JOTKA IKKUNANI TAKANA HOMMAN HOIDITTE, MUISTATTEKO?


      • Goodlucki

        Hyvin olet tämän ketjun sotkenut mielikuvitustuotteillasi. Ei edelleenkään mitään näyttöä mistään, ei luulisi olevan vaikeaa näin digiaikana. Mutta tyydyt kirjoittamaan tänne mitä mielipuolisempia tarinoita. Sinusta tulisi hyvä kirjailija. Keksin kirjan nimenkin: Mikroaallot ja mielenvikaisuusko?


      • gggga

        Voisitko micro hörhö painua muualle tarinoimaan,tässä ketjussa keskustellaan miksi spämmit samaa paskaa joka paikkaan.


      • perästäkuuluu

        Kysypä muilta vainon uhreilta, miten vaikeaa näyttöä on hankkia. USAssakin on kymmeniä tuhansia elektronisen häirinnän kohteita. -Yksi oikeustapaus on onnistunut.

        Joko olet ihan tyhmä tai sitten viestisi on kirjoitettu muiden tyhmien hämäämiseen. Uskonystävät voivat ajatella, että näin on.

        Voisin antaa paljon linkkejä, mutta ihan turhaa ajanhukkaa.


      • jouluaodotellen
        Optimusz kirjoitti:

        Ja mistään noista rääkkäyksistäsi ei ole sinulla näyttöä. Ei ihme että vähän hoitoon yritettiin.

        Niin, olin toimittanut poliisille avunyyntö/rikosilmoituksen. Sai kirjallisen vastauksen. Kun meni tieto stalkkereillekin,ettei minulla ole esittää sellaista näyttöä, että rikosilmoitus olisi edennyt esitutkintaan, saattoivat stalkkerit edetään kohtaan: toimitetaan hullulaan.

        Minulta ovat perinteisesti pilanneet heinäkuun. Olinkin jo ihmetellyt, mitä tänä vuonna keksivät. - No, keksivät toimittaa heinäkuuksi pakkohoitoon. -Sen jatko ei nyt mennyt suunnitelmienne mukaan.

        P.S. Vuosien ajan minulta ovat pilanneet joulun pyhät .Stalkkerisisko hoiti sen komena vuonna aeuraavia en tässä yhteydessä kerro. - Nyt ihmettelen, mitähän tänä vuonna tapahtuu.


    • edestännelöydätte

      Vielä tarkennus: sairaalasta paluun jälkeen en ole havainnut niitä samoja mikroaaltovaikutuksia, joita aikaisemmin oli. MUTTA kaikkea mikroaaltovaikutusta ei huomaa,silti vaikuttaa.

      • Goodlucki

        Eli joku lääkitys auttoi vähäse,hyvä nyt vaan uudestaan niin häviää loputkin lepakot vintiltä. Hyvä muuten että pidät itseäsi viisaana :)


    • luuserikusipää

      Non niin, helevetin sirinä ja värinä hyökkäys ja yhteissoitossa se punainen kottura. Eli stalkkereitten messissä. Sille poliisin listalle pääsi.

      • jo.on.seutua

        Se kottura on pysäköitynä rikoskonstan asunnon eteen. Taitaa olla turvapaikka.
        Silloin kun Markus Pönkä ei mennytkään oikeuteen, vaan hävisi, C-taloon ilmestyi kaksoisolento jonkun ulkolaisen näköisten kanssa budjaamaan ja raivokkaalla vauhdilla lastenrattaita vastaani työntelemään, joka päivä monta kertaa. Niin, sen porukan iso romu oli rikoskonstan asunnon eteen pysäköitynä ja se Pöngän kaksoisolento hääräili auton kanssa ihan ikkunan edessä.

        Konstan ehdin luokitella stalkkeriksi ennenkuin ammatti selvisi, ettei vaan olisi joku aarniokin.


      • Lisko.kipale

        Tarinat jatkuu :)


      • psykoosi.syvenee

        Varman laitetaan M1 lähete taas kyseiselle,henkilölle alkaa taas psykoosit syvenemään.


      • psykoosi.syvenee

        Turha inistä sitten kun ollaan taas suljetulla,kannattaisi sitoutua avo hoitoon niin elämänlaatusi varmaan parantuisi huomattavasti.


      • riksunvainottu

        Jaha, kun katson joutuneeni kunnianloukkauksen kohteeksi , viesti poistetaan. Ihan vamasti olen edelleen sitä mieltä, että stalkkerini kuuluisivat vankilaan.

        Annoin esimerkkejä.

        Nyt on punainen kottura. Tietääkseni laissa on olemassa pykälä, joka rajoittaa auton tyhjäkäynnillä pitämistä, kai pari minuuttia tai sinnepäin Tämä kottura ylittää sen varmaan puolella tunnilla. -Pitää ottaa selville, minne ilmoitus kuluu tehdä. Sitten teen.

        Edellinen kysymerkkejä herättänyt auto on on vanha, harmaa lommokylki. Ei ole stalkkeri, mutta teki niiden kanssa yhteistyötä, kun vedättivät minua sen auton suhteen. Että liittyykö makuuhuoneeni seinän takaiseen majatalon pitämiseen vai ei. -Ei liittynyt. -Senkin kuskin kanssa lopulta pääsin juttelemaan.

        Sen majatalon esittely ja siihen liittynyt mikroaalto( ja muu) häirintä on jo yhteenvetoihin tallennettu.

        Tapaus Markus Pöngän kaksoisolento, on yhteenvetoon kirjattu ja julkaistukin eräässä suljetussa ryhmässä, jonka viestit stalkkerit käyvät lukemassa.

        Tästä rikoskonstasta olen kirjoitellut ja puhunut. Tuolla sossu ja mt-puolella on päätynyt vitsiksi.


    • Lisko.kipale

      Kannattaisi katsoa trafin sivuilta kenelle ko.auto kuuluu. Siinä vinkkiä sulle. Ai mutta kohta varmaan väität että ei saa rekisteritietoja ym. koska stalkki ja harasmenttiä puskee päälle.

      • edestäänlöytää

        Teen ilmoituksen rekisterin perusteella. Enhän voi tietää, kuka yöllä ratin takana istuu.


      • taakseenjättää
        edestäänlöytää kirjoitti:

        Teen ilmoituksen rekisterin perusteella. Enhän voi tietää, kuka yöllä ratin takana istuu.

        Täältä me sinulle näytämme. Jannen ja Ainon rääkkäsit kuoliaaks perkeleen pullansyöttäjä. Sitä saa mitä tilaa.


    • Musta.Hiace

      Tilasin muuten uuden mikroaaltouunin, 1000wattia tehoa. Vielä kun osaisi muokkaa faradayn häkkiä, niin että pystyisi kohdentamaan aallot näihin kotitöihini.

    • hoopestalkit

      Klo 22.30 pamahti sirinä päälle ja jonkun sortin värinäkin tuntuu jaloissa. Siihen asti oli lihasten levottomuutta ja nykinää niin, ettei patjan päällä paikoillaan pysynyt. -Saattaa olla kirjallisia harrastuksia edessä tänä yönä.

      • räkäsestinauran

        Vaihdoin viime viestin jälkeen mh:n 120 senttiselle patjalle, kun tämän kapeamman päällä ei oikein pysynyt. Ensin vähän lihakset rauhottuivat, mutta sitten alkoi taas. Pitikö säätää toiseen paikkaan häiriö? Ja sykekin pysyttelee turhan korkealla.

        Rikollinen vainopaikka, matalaa älykkyttää ja koulutustasoa, mt-tilastot korkealla, talous kuralla. Semmoinen kylä.

        Minun kohdalla ei ole muuta kummaa kuin se, että miten voin vielä olla hengissä ja selväjärkinen.


      • mitähänsyntyypäivällä

        Sain nukkua klo 03.30 - 07.30. Olisi siinä kirjoitella ehtinyt.


      • psykiatrisi

        Psykiatrien mukaan olet kaikkea muuta kuin selväjärkinen persoona.


      • kokemusasiantuntijuutta
        psykiatrisi kirjoitti:

        Psykiatrien mukaan olet kaikkea muuta kuin selväjärkinen persoona.

        Tämä taitaa olla ikuisuusasia niin kauan kuin ennekkoluulotonta kuuntelemista ei saada aikaan.


    • Yleis.lekuri

      Taitaa olla paha Touretten syndrooma jos lihasten nykimistä aiheuttaa. Kannattaa kokeilla polttaa kannabista.

    • DeVillFree

      Ennakkoluuttomassa kuuntelemisessa saattaa moni käydä tarpeettomaksikun harhatkin poistuu eikä 'lähetyskään' reflektoi mistään mihinkään. Ei mulla muuta.

    • sadistienriemuja

      Vähän muisteluja mikroaaltohäirinnän ajalta.

      • luonnollinenkuolema

        Kyllä ainakin virtsrakkosyöpä ja paksunsuolensyöpä pitäisi ilmaantua moisella aallotuksella.


      • luonnollisettuntemukset
        luonnollinenkuolema kirjoitti:

        Kyllä ainakin virtsrakkosyöpä ja paksunsuolensyöpä pitäisi ilmaantua moisella aallotuksella.

        Kihomadot tykkää ja lapamato muhii mukavasti moisella aallotuksella. Ookko huomannu? Vai onko kaalin sirinät vieneet muut tuntemukset? Koita jaksaa.


    • minäsenjokoin

      Mikroaallotushelvettiä toivon zeesuksen porukoille.

    • Anonyymi

      mitäs tässä uutta kirjoittamaan eli samoja juttuja

      onhan sitä elektromagneettisen spektrin kohdat vaihtuneet ja kehittyneempää teknologiaa otettu käyttöön

    • Anonyymi

      riksulaiset ja varsinkin tämän talon asukkaat, lukaiskaa nyt ihmeessä tämä ketju tosin tässä talossa voi alkaa kalikat kolahdella, kun osumia tulee.

    • Anonyymi

      Joku taanoin kysyi, enkö joskus voisi kirjoittaa muusta kuin vainostani. Olen sen jälkeen kirjoittanut vaikka mistä. Viimeksi kaupunginhallituksen tuhmasta päätöksestä rakentaa uusi koulu entisen tontille Peltosaaresta.

      Luulen, että palaan omaan asiaani.

      Nosta esille tämän ketjun. Ja siitä nostelen esille joitakin viestejä ja otan niihin kantaa nykytietämykseni valossa.

      • Anonyymi

        Käykää lukemassa, missä olet itse ollut mukana.???


    • Anonyymi

      Nyt vasta itse selasin tämän ketjun. Alkupuolella olen sinnikkäästi kirjoittanut asiaani, mutta sitten ketju menee ihan sekavaksi, kun trollit kirjoittelevat. - Ei tätä kannata lukea.

    • Anonyymi

      Kannattaa ola yksinkertaisempi mikroaaltouuni missä on vain aika ja voimakkuusnappi. Nämä modernimmat mikrot kuulemma voivat salakuunnella puhelintasi ja surista ja säristä häiritäväti niin että pää sekoaa. Eliitin juoni vainota tavallinen KUNNONn kansalainen heidän palvelioikseen. Tätä häirintää tekee monet silmäätekevät myös muualla.

    • Anonyymi

      Mikä ongelma on kun ei ihmistä voi uskoa ilma todisteita. mielenhäiriö ingelmia on mutta kuinka todistaa asiaa minkä tarkoitus on viedä uskottavuus ihmisestä ja tuhota usko ihmiseltä.
      RUUSULANKATU KUITTAA

      • Anonyymi

        googlaa: gaslighting


    • Anonyymi

      Samaa olen minäkin ihmetellyt ja inhonnut.
      Ihan täysseko tyyppi, jonka "vainoamista" hänen mielestään kaikkien tulisi ymmärtää.

      • Anonyymi

        Ymmästää olisi liian vaativaa, mutta käsittää, että maailmassa tapahtuu tällaista, myös Suomessa. Riihimäellä suuret määrät ihmisiä on tässä mukana. Monet eivät ymmärrä, missä laajassa, organisoidussa, ihmisen kokonaisvaltaiseen tuhoamiseen tähtäävässä ovat mukana.

        Mikään kirjoittaminen ei lopeta joukkovainoani, ei kenenkään muunkaan, YK ja EU jotakin yrittävät, mutta rikolliset ja teknologian kehitys kulkevat niiden edellä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaaha, minun viimeisin viestini on poistettu. Kerroin siinä, että tämä on trolliketju.

      Minun nimiini on kirjoitettu useita trolliketjuja.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe