Sextasimme puolisoni kanssa. Kun olin tulossa, rupesin näkemään "valoja". Eli sähköisen näköisiä valopurkauksia. Onko tämä normaalia, onko kenelläkään ollut vastaavaa? Pelkään että kyseessä olisi epileptinen kohtaus.
Vastaukset 3
- samankokenut
Varaa kiireellinen aika silmälääkärille!
Kyse ei ole ehkä vakavasta asiasta, mutta vaatii kuitenkin silmälääkärin tutkimuksen. Lasiainen on irronnut, ja saattaa repiä verkkokalvon rikki, joka on vakava asia. Orgasmi voi olla ihan hyvin sen lasiaisen irtoamisen aiheuttaja, koskapa se on mekaaninen tapahtuma. - valoja
Mulla oli vaki joka sanoi näkevänsä tähtiä kun naitiin kylmässä huoneessa. Olisikohan tuo verenkiertoon liittyvä kiva ilmö?
Ei ole välttämättä mitään vakavaa, mutta toki kannattaa tutkituttaa. Itse näen usein värejä orgasmissa, se on ihanaa :) Näen tosin värejä ja liikkuvia, muuttuvia kuvioita myös heti, kun silmäni suljen. Orgasmin aikana värit ovat "out of this world", todella hehkuvia ja kirkkaita, vähän kuin neonvärejä muttei sellaisiakaan. Usein pirskahtelevia, vähän kuin ilotulitukset. Kauniita. Tosin, aina niihin ei kiinnitä niin paljoa huomiota, riippuen miltä orgasmi kokonaisvaltaisesti tuntuu. Mut jos keskittyy vain näköaistimuksiin, kaunista on. Joka kerta erilaisia. Uutena vuotena oli hauska, kun yks ilotulitus näytti ihan mun pari päivää aiemmin saamalta orgasmilta. Vitsailinkin miehelle, että mun orgasmi on varastettu taivaalle!
Visuaalit nautinnon aikana on ihania ja et ole ainoa <3 Tosin, en mäkään niitä joka kerta koe, riippuu orgasmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051790
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS491460Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä451260Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk231010Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita176868Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13810- 48752
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201723Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?16723Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.40656