Hei!
Onko kenellekkään tullut hyytymää läppään tai vastaavia ongelmia?
Mekaaninen aurttaläppä ja verihyytymä
5
123
Vastaukset
- Jman0011
Moikka! Mulla oli bakteeri päässyt jotenkin vereen, joka tulehdutti mekaanisen aorttaläpän ja aiheutti verihyytymän joka taas aiheutti lievän aivoinfarktin. Tästä johtuen tehtiin uusintaleikkaus, jolloin vaihdettiin bioläppiin, joiden ei pitäisi tulehtua. Nyt 4,5vuotta myöhemmin elän normaalia tervettä elämää. :)
- juha987
Minkälaiset oli tulehduksen oireet?
- Jman0011
En kiinnittänyt mitään huomiota oireisiin ennen kuin sain lievän aivoinfarktin oireina kaksoiskuvat, eli en hahmottanut etäisyyttä. Lääkärissä tutkittaessa tulehdusarvot olivat koholla.
- armas95
Mielenkiintoinen asia, josta ei kyllä mistään löydy tietoa. Elimistöhän ei millään pysty taistelemaan läpässä olevaa tulehdusta vastaan. Onko tulehduksen tullessa muuta vaihtoehtoa kuin läpän vaihto?
- Jman0011
Juurikin niin ja siksi olin 5vkoa antibioottitiputuksessa, jotta saivat tulehdusarvot pidettyä matalana kun tutkivat asiaa. Mun kohdalla ei puhuttu muista vaihtoehdoista, joten en osaa niistä sanoa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424