Kasvoiko riippuvuus jo tästä?

pelikoneaddictkai

Moi!

Täällä kirjoittelee 13-vuotias poika Etelä-Suomesta. Menin pelaamaan tänään Alepaan pelikonetta. Laitoin siis euron sisään koneeseen ja ehdin avata Tuplapotin aika nopeasti. Sieltä tuli heti kaupanmyyjä sanomaan kyl aika lempeesti, (pakko myöntää) että ottaisin sen rahan ulos. No painelin sitä "voiton maksamis" -painiketta, mutta ei syöttänyt rahaa ulos. Sanoin sitten, että kai mun pitäää ne rahat pelata siihen koneeseen. Pelasin todennäkösesti pikapelin. Tää kone anto sitte perkele 8€, eli jäin siis voitolle 7€. Siis olin ihan haipeissa sen jälkee. Menin sitte kavereille sanoo, jotka oli sitten ostamassa jotain ittellee, että olin voittanut koneesta aika paljon (on se paljon ensikertalaiselle). Onnitteli minua, koska on se raha nyt jotain :D.. ostin sitten yhden Megaforcen, joka makso sitte 1.25€.

Menin sitte Omppuu kaverin kanssa hengaa. Huomattii siel sitte yks kaveri ja kerroin sille, että olin jotai summaa voittanu. No tää ehdotti, että mennään pelaamaan pelikonetta ja varsinkin Tuplapottia, koska iso palautusprosentti. Hakattiin siihen euro ja voitettiin kolme euroo. Sitten mentiin äkkiä uudemman koneen äärelle pelaamaan PikaPokeria ja se ei antanut mitään. Käteen jäi sitten 4€.

Haluan tietää, että olenko nyt addikti, koska haluan pelata lisää.

1

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikkipelaa

Hei! Lämpimästi suosittelen, ettet pelaa lisää ainakaan pitkään aikaan etkä myöskään usein. Riippuvuus saattaa syntyä tosi helpostikin ja jos sellainen syntyy, siitä on vaikea päästä eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      1907
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1499
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      53
      1107
    4. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      76
      1070
    5. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      72
      1033
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      991
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      22
      966
    8. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      920
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      819
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      38
      769
    Aihe