Näin yöllä hirveetä painajaista että olisin raskaana. Pelottaa hitosti sillä se voi olla totta. Saako jonkun rangaistuksen jos aiheuttaa itse keskenmenon? Mistä sen näkee? Mulla olis mahollisuus ottaa erilaisia lääkkeitä jotka aiheuttaa keskenmenon. Jos sanoo lääkärille että otti vaikka vahingossa? Eihän lääkkeistä tarvi mainita mitään? Ilmoittaako lääkäri poliisille vai onko sillä vaitiolopakko?
Itsetekemällä?
8
163
Vastaukset
- Nopeasti.asialle
Jos epäilet raskautta, mene lääkärille! Sitten pohdit, mitä teet.
- onkotylsää
Trolli se jaksaa riehua aina vaan :DDDDD
Juu, ihan vaan "vahingossa" kahmasit kourallisen jotain aborttimyrkkyjä.. todella uskottavaa!
Mitäs luulet jos tapahtuu RIKOS? Onko lääkärin suojeltava muitakin sille ripittäytyviä murhaajia?!- Helvtimoisessapaniikissa
Ei ei kai kourallista, yhen tai pari cytoteciä aattelin. Tai joku muu lääke? Viinaa??? Mikähän rangaistus tulee? Ei kait siitä mee poliisille ilmoa? Saa kai itelle tehä abortin.
- lopetatrollaus
Helvtimoisessapaniikissa kirjoitti:
Ei ei kai kourallista, yhen tai pari cytoteciä aattelin. Tai joku muu lääke? Viinaa??? Mikähän rangaistus tulee? Ei kait siitä mee poliisille ilmoa? Saa kai itelle tehä abortin.
Vastaa nyt vaan, "Mitäs luulet jos tapahtuu RIKOS? Onko lääkärin suojeltava muitakin sille ripittäytyviä murhaajia?!"
Miks poliisille EI menis ilmoa ja miks murhaajia pitäs suojella? Vai onko se käypä syy muillekin murhille, "saa kai itelleen tehdä elämää mukavammaks..vaikka se tarkottas muilta koko elämän riistoo"!?
Koko alotus on sitäpaitsi asiaton, koska täällä suunnitellaan ja kysellään neuvoja LAITTOMAAN tappamiseen!!
- TutuPupuna
Ei ole meno muuttunu vuosien aikana täällä. Edelleen sama lapsellinen räyhähenki täällä väittää aborttia rikokseksi, murhaksi, etc. Noloa. Tästä siis näkee, ettei tuollaisella avohoitopotilaalla ole duunia eikä elämää. Paitsi S24:n abortti-palsta. xD
Ap, abortin saat kun vaan meet lekuriin. Jos saat itse itsellesi keskenmenon, niin eipä siitä mee ilmoa poliisille tms. :D- katoppasXD
Sossupaatin sivupersona MutuPapanakin ilmottautu pitkän hiljaiselon jälkeen :DDD räyhähenki se vaan kiistää edelleen traumatisoivia tosiasioita kuten ennenkin.... niin noloo!! Näkyy siis vieläkin olevan suljetulla pehmosen huoneen lepositeissä josta nyt nähtävästi on oppinu taas karkaileen hoitajien koneelle XDDD muuta elämää kun ei tän traumatunkion lisäks oo niin tarvii keksiä jatkuvasti uusia trollipersoonia ;DDDD aina vaan lupailemasasa yhtä katteettomia mielipuolisuuksia kun ennenkin :DD
- Turpakäräjät
Osta aloittaja liiteristä halpoja tomaatteja niin maailma pelastuu.
Ei kannata kun keskeytyksen saa samoilla systeemeillä turvallisesti sairaalassa. Hopihopi lääkäriin, jos epäilee raskautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437