Mistä paras Pattaya ja Thaimaatieto? Infopaketti.

Veneilykysymykset ja moottoripyöräilykysymykset kannattaa esittää Pohjoisen komistukselle nyt kun hän täällä pitää vahtia Phuketin huvilalomallaan.

Hänellä on Azimut35METRI ja 40 jalkainen Princess, sekä 50 tuhannen Thaimaan euron HD ja hammaslääkärivaimollaan 30 tuhannen Thaimaan euron HD. Pojallaan on kahtasataa kulkeva kevari. Muistathan keskustella vain amerikkalaisista laatupyöristä.

Kannattaa myös kysyä ravintolabisneksestä ja kukkabisneksestä. (Kukat ovat Pohjoisen Aviomiehen intohimo, kuten myös Hua Hinin legendaarisen lentäjän myös. Onneksi nuo hurjapäät ovat eri reviireillä, niin ei tule riitaa)

Myös kiinteistösijoitusasioita kannattaa kysyä sekä Pohjoisen Aviomieheltä että etelän Numbalta. Kummallakin kun on useita sijoitusasuntoja, menestyksekkäillä tuotoilla, tietenkin.

Parhaat tatuointivinkit saa myöskin Pohjoisen Aviomieheltä, sillä hän on hurjamaineisena osakkaana prätkäjenginsä tatuointiliikkeessä.

Jos tulee kysyttävää Pattayan hotelleista ja ravintoloista, niin niistä ylivertainen tietämys löytyy etelän lentokapteenilta. Viisumi ja oleskelulupa-asiat ovat myöskin Numban osaasmisaluetta. Sinne vaan kysymystä niin ei eksy laittomuuksiin matkallaan!

Amerikka- aiheiset asiat ovat Numballa hallussa. Hän on enemmän amerikkalainen kuin Kapteeni Amerikka.

Thaimaa- aiheiset kysymykset voi esittää näille molemmille. He ovat enemmän thaimaalaisia kuin yksikään thaimaalainen.

Jos HIV tai Pattayan rikollisuus arveluttaa, niin parhaat prosentualiset tiedot niistä on etelän Numballa.

KELA, eläke, vakuutus ja sosiaaliturva-asiat ovat Numban bravuuri. Sinne vaan kysymys niin saat kuulla mitä kaikkea olet tehnyt koko elämäsi väärin, moraalittomasti tai laittomasti.
Muistathan että kaikki muu on laitonta oleskelua, paitsi Numban oma oleskelu!

Sikariasiat ovat kummankin herran hallussa.

Äkkiseltään en nyt tiedä yhtäkään puheenaihetta tai kysymystä, josta tällä kaksikolla ei olisi vanhurskaan varmaa mielipidettä, ja se heidän mielipiteensä on takuuvarmasti aivan päinvastainen kuin sinulla, tai sitten olet muuten vaan resupeppuinen reppana.

Mikäli kysymyksesi ei miellytä näitä asiantuntijoita, niin sitten tulee noin sata maijanostoa sen merkiksi siihen kysymyksesi eteen.

Ei tarvi kilauttaa kaverille, ei tarvi kysyä yleisöltä, et tarvitse oljenkorsia etkä nollasatasataa, kun sinulla on Numba ja Pohjoisen havumetsien salskea Aviomies. Tietopohjalta.

15

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-Kippari

      Moi olen Tero Laukaalta ja haluaisin kysyä aviomieheltä että paljonko maksaa Azimutin miehistön vapaapäivä, jos niille antaa vapaapäivän?

    • ChiangMaiHD

      Pientä korjausta aiheutta Nokkaroikko 2010 Maijan joka myös Tero, oksennukseen.
      Vene 40 jalkaa vuosimalli 2005 hinnan voi imuroida käytettyjen veneiden myyntipalstoilta ja moottoripyörien todellisen hinnan voi tarkistaa hinnastosta, kaikki euroina.
      Jos rr-pyörät kiinnostaa, niin kyllä google siinäkin auttaa.
      Ravintola- ja puutarha-ala kyllä tuttua.
      Pikkusikareita tupruttelen liikaa ja joskus isompiakin.
      Muuhun asiattomuuteen en ota kantaa.

      MUKAVA TOSIN HUOMATA ETTÄ PÄÄSMURFFI TAAS POKSAHTI ESTRAADILLE MUSTIEN IDIOOTTINIMIMERKKIENSÄ TAKAA KUN ON NYT BAILANNU LANDELLA TAAS VOIMIA.

      • Vastaathanpikaisesti

        Minullakin on kysymyksiä arvoisa ja kunnioitettu HD:
        Miten suorititte tämänpäivän ratsastuskeikkanne Rusinantiuksella?
        Annoittehan riittävästi apetta, ennen keikkaanne?
        Oliko vinyylinuorikkonne vallattoman iloinen päästessään seurassanne ulkoilmaan?


      • Kirjaudun automaattisesti kaikilla laitteillani enkä jaksa kikkailla muita nimmareita. Tänään kirjoitin kerran päivällä ja nyt kerran illalla. Joku ystävällinen sielu kopioi tosin kirjoituksiani usein.

        Juhlat olivat kivat, tosin farangiseuraa ei paljoa ollut, mutta tytsyn velipojat ja siskot piti huolen etten jää yksin toljottamaan mihinkään nurkkapöytään.

        Päissään kielitaidoilla ja kansalaisuuksilla ei ole niin väliä. Esim yksi hampaaton hilpeä juopunut ukkeli tuli kertomaan minulle jotakin hassua tapahtumaa, huitoi käsillään ja nauroi vedet silmissä, osoitteli joitakin henkilöitä ja oli katketa naurusta. En ymmärtänyt kuin sanan sieltä ja toisen täältä, mutta äijän riehakas olemus tarttui myös minuun ja sitten naurettiin yhdessä vedet silmissä, vaikka ei minulla ollut hajuakaan mille.

        Mukavaa Phuketteilua! Rakensin aikoinaan lapsille filmivanerista sellaisen 7 metriä pitkän oikean veneen kaltaisen aluksen, jossa oli kaksi kajuuttaa alhaalla ja ohjaamo kannella ruoreineen mittareineen. Se oli hieno ja tykätty. Siinä oli mastokin johon lapset milloin minkäkin viirin kyhäsivät. Sellainen sinullakin pitäisi olla, niin et tarvitsisi mielikuvitus- Princessejä.

        Kenties hoitokodin pihaan voit ehdottaa sellaista?


      • 34NumBall
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Kirjaudun automaattisesti kaikilla laitteillani enkä jaksa kikkailla muita nimmareita. Tänään kirjoitin kerran päivällä ja nyt kerran illalla. Joku ystävällinen sielu kopioi tosin kirjoituksiani usein.

        Juhlat olivat kivat, tosin farangiseuraa ei paljoa ollut, mutta tytsyn velipojat ja siskot piti huolen etten jää yksin toljottamaan mihinkään nurkkapöytään.

        Päissään kielitaidoilla ja kansalaisuuksilla ei ole niin väliä. Esim yksi hampaaton hilpeä juopunut ukkeli tuli kertomaan minulle jotakin hassua tapahtumaa, huitoi käsillään ja nauroi vedet silmissä, osoitteli joitakin henkilöitä ja oli katketa naurusta. En ymmärtänyt kuin sanan sieltä ja toisen täältä, mutta äijän riehakas olemus tarttui myös minuun ja sitten naurettiin yhdessä vedet silmissä, vaikka ei minulla ollut hajuakaan mille.

        Mukavaa Phuketteilua! Rakensin aikoinaan lapsille filmivanerista sellaisen 7 metriä pitkän oikean veneen kaltaisen aluksen, jossa oli kaksi kajuuttaa alhaalla ja ohjaamo kannella ruoreineen mittareineen. Se oli hieno ja tykätty. Siinä oli mastokin johon lapset milloin minkäkin viirin kyhäsivät. Sellainen sinullakin pitäisi olla, niin et tarvitsisi mielikuvitus- Princessejä.

        Kenties hoitokodin pihaan voit ehdottaa sellaista?

        Vai olet sinä resuperse jo laivanvarustajakin tai ainakin rakentaja, on sinulla poju mielikuvitusta, ja olet oikeassa... oletko muuten yhtään juttua vielä tehnyt ilman että olet kehunut itseäsi, jollakin mielikuvitusjutulla...

        Uskallan muuten vapaasti tunnustaa en tiedä mitään harrikoista, veneistä, sukeltamisesta, purjehduksesta, talojen rakentamisesta, putkitöistä, saniteetti tilojen korjauksesta mutta jotain tiedän lentämisestä, tietotekniikasta ja yleensäkin elekroniikasta, moottori pyörällä ajamisesta, jotain noin 50.000 kilsaa, uudessa wavessa on 15.000 ja pcx 17.800... vaimo tykkää enemmän pcx minä wavesta... Lisäksi tiedän jotain autolla ajamisesta täällä toinen auto menossa, vaidan aina uiuten kun alla on 3-4 vuotta alle 100.000 saa vaihdossa parhaan hinnan niin täällä kuin muuallakin, venettä ei ole koskaan rakentanut...

        Sikaria olen polttanut viimeeksi kymmenen vuotta sitten, olen hyvin sopeutunut elämään Thaimaassa, ei ole ollut juurikaan ikävä Suomeen, ainoastaan ruisleipää ja salmiakkia kaipasin mutta niitäkin on täällä nyt saatavana, ainoa mitä en ole vielä löytänyt on kunnollinen astia harja, ikeassa on väheän sinnepäin, ja kun frendejä tulee suomesta pyydän tuomaan sinin perusastiaharjoja tullessaan...

        Kiinteistösijoituksessa sinun pitäisi olla asiantuntija, minä tiedän ainoastaan pari asiaa... kaksi asiaa ratkaiseen mitä kannattaa ostaa, sijainti, sijainti ja sijainti... ja toisena on sijoitetun pääomantuotto jos saat pitkällä aikavälillä 6-8% asia on kunnossa... muuta ei tarvitse tietää... näillä pärjää varmasti...

        Ylättävää kun vähän jokaisella rattayan pojalla on paljon tietoa hoitokodeista, mielisairaaloista näiden toiminta ajoista ja tavoista, lieneekö kysymys syy ja seuraussuhteesta vai mistä, vai sinun käymästä yksinpuhelusta... itsesi kanssa... mene ja tiedä...

        Laiton maassa oleskelu on laitonta, ja olen laillisesti maassa, naurattaa facen palstoilla käytävät keskustelut kun varakkailla pojulla ei olekaan 20.000 euroa takataskussa, ei ikää säädöksiä yritetään kiertää mitä epätoivoisin keinoin, että saa olla rakkaan vuokramorsiamen kanssa, seurauksista välittämättä...

        Totta en oikein ymmärrä miksi joku on niin naisen kipeä että pitää ottaa riski, 10 vuoden karkoituksesta ja pakkopalautuksesta, sinä voisit varmaan vähän valaista asiaa...

        Enkä oikein ymmärrä tuota visaruniakaan, 90 vrk ulos maasta ja taas takaisin... kuin ikiliikkuja, jos thaimaalaiset naiset aiheuttavat tämän, väitän että lyöt kirveesi pahasti kiveen... onneksi viranomaiset ovat tuota torpanneet tosissaan. että saat 90 vrk lisää... muutakuin lentäen maasta poistuen... maarajan kautta ei enää onnistu...

        Jokaiselle määräykselle on syynsä, ja niitä on syytä noudattaa... että vältyy isommilta ongelmilta....

        Sitten vielä muutama sana tähän naiskeskusteluun mikä täällä velloo, harvempi 50 vuotias ukko saa seuraa 20-30 vuotiasta suomaisista, ja 20 vuotiaat suomalaiset ovat vielä iskussaan aivan samoin kuin suomalainen thaimaalainen menettää ulkonäköään kun ikää tulee, aasialaiset vielä suomalaisia nopeammin, eli jos suomalainen 45 vuotias nainen on "rupsahtanut" ja näyttää muumilta, thaimaalainen alkaa olla jo harmaa hiuksinen, näyttää 60 vuotialle mumolle...

        Tästä kaikesta voi vain vetää yhden factan, sinä ja kaltaisesi on vain aikuisen näköinen, naisen kipeä lapsi...

        Miten resuperse se pieksämäenaseman uudelleen sanoitus, biisi kestää 15 minsaa joten siinä sinulle riittää työsarkaa... reppana,.


      • Persläpilerpantilaus
        34NumBall kirjoitti:

        Vai olet sinä resuperse jo laivanvarustajakin tai ainakin rakentaja, on sinulla poju mielikuvitusta, ja olet oikeassa... oletko muuten yhtään juttua vielä tehnyt ilman että olet kehunut itseäsi, jollakin mielikuvitusjutulla...

        Uskallan muuten vapaasti tunnustaa en tiedä mitään harrikoista, veneistä, sukeltamisesta, purjehduksesta, talojen rakentamisesta, putkitöistä, saniteetti tilojen korjauksesta mutta jotain tiedän lentämisestä, tietotekniikasta ja yleensäkin elekroniikasta, moottori pyörällä ajamisesta, jotain noin 50.000 kilsaa, uudessa wavessa on 15.000 ja pcx 17.800... vaimo tykkää enemmän pcx minä wavesta... Lisäksi tiedän jotain autolla ajamisesta täällä toinen auto menossa, vaidan aina uiuten kun alla on 3-4 vuotta alle 100.000 saa vaihdossa parhaan hinnan niin täällä kuin muuallakin, venettä ei ole koskaan rakentanut...

        Sikaria olen polttanut viimeeksi kymmenen vuotta sitten, olen hyvin sopeutunut elämään Thaimaassa, ei ole ollut juurikaan ikävä Suomeen, ainoastaan ruisleipää ja salmiakkia kaipasin mutta niitäkin on täällä nyt saatavana, ainoa mitä en ole vielä löytänyt on kunnollinen astia harja, ikeassa on väheän sinnepäin, ja kun frendejä tulee suomesta pyydän tuomaan sinin perusastiaharjoja tullessaan...

        Kiinteistösijoituksessa sinun pitäisi olla asiantuntija, minä tiedän ainoastaan pari asiaa... kaksi asiaa ratkaiseen mitä kannattaa ostaa, sijainti, sijainti ja sijainti... ja toisena on sijoitetun pääomantuotto jos saat pitkällä aikavälillä 6-8% asia on kunnossa... muuta ei tarvitse tietää... näillä pärjää varmasti...

        Ylättävää kun vähän jokaisella rattayan pojalla on paljon tietoa hoitokodeista, mielisairaaloista näiden toiminta ajoista ja tavoista, lieneekö kysymys syy ja seuraussuhteesta vai mistä, vai sinun käymästä yksinpuhelusta... itsesi kanssa... mene ja tiedä...

        Laiton maassa oleskelu on laitonta, ja olen laillisesti maassa, naurattaa facen palstoilla käytävät keskustelut kun varakkailla pojulla ei olekaan 20.000 euroa takataskussa, ei ikää säädöksiä yritetään kiertää mitä epätoivoisin keinoin, että saa olla rakkaan vuokramorsiamen kanssa, seurauksista välittämättä...

        Totta en oikein ymmärrä miksi joku on niin naisen kipeä että pitää ottaa riski, 10 vuoden karkoituksesta ja pakkopalautuksesta, sinä voisit varmaan vähän valaista asiaa...

        Enkä oikein ymmärrä tuota visaruniakaan, 90 vrk ulos maasta ja taas takaisin... kuin ikiliikkuja, jos thaimaalaiset naiset aiheuttavat tämän, väitän että lyöt kirveesi pahasti kiveen... onneksi viranomaiset ovat tuota torpanneet tosissaan. että saat 90 vrk lisää... muutakuin lentäen maasta poistuen... maarajan kautta ei enää onnistu...

        Jokaiselle määräykselle on syynsä, ja niitä on syytä noudattaa... että vältyy isommilta ongelmilta....

        Sitten vielä muutama sana tähän naiskeskusteluun mikä täällä velloo, harvempi 50 vuotias ukko saa seuraa 20-30 vuotiasta suomaisista, ja 20 vuotiaat suomalaiset ovat vielä iskussaan aivan samoin kuin suomalainen thaimaalainen menettää ulkonäköään kun ikää tulee, aasialaiset vielä suomalaisia nopeammin, eli jos suomalainen 45 vuotias nainen on "rupsahtanut" ja näyttää muumilta, thaimaalainen alkaa olla jo harmaa hiuksinen, näyttää 60 vuotialle mumolle...

        Tästä kaikesta voi vain vetää yhden factan, sinä ja kaltaisesi on vain aikuisen näköinen, naisen kipeä lapsi...

        Miten resuperse se pieksämäenaseman uudelleen sanoitus, biisi kestää 15 minsaa joten siinä sinulle riittää työsarkaa... reppana,.

        Persläpilerppa saa, mitä tilaa.


      • 34NumBall kirjoitti:

        Vai olet sinä resuperse jo laivanvarustajakin tai ainakin rakentaja, on sinulla poju mielikuvitusta, ja olet oikeassa... oletko muuten yhtään juttua vielä tehnyt ilman että olet kehunut itseäsi, jollakin mielikuvitusjutulla...

        Uskallan muuten vapaasti tunnustaa en tiedä mitään harrikoista, veneistä, sukeltamisesta, purjehduksesta, talojen rakentamisesta, putkitöistä, saniteetti tilojen korjauksesta mutta jotain tiedän lentämisestä, tietotekniikasta ja yleensäkin elekroniikasta, moottori pyörällä ajamisesta, jotain noin 50.000 kilsaa, uudessa wavessa on 15.000 ja pcx 17.800... vaimo tykkää enemmän pcx minä wavesta... Lisäksi tiedän jotain autolla ajamisesta täällä toinen auto menossa, vaidan aina uiuten kun alla on 3-4 vuotta alle 100.000 saa vaihdossa parhaan hinnan niin täällä kuin muuallakin, venettä ei ole koskaan rakentanut...

        Sikaria olen polttanut viimeeksi kymmenen vuotta sitten, olen hyvin sopeutunut elämään Thaimaassa, ei ole ollut juurikaan ikävä Suomeen, ainoastaan ruisleipää ja salmiakkia kaipasin mutta niitäkin on täällä nyt saatavana, ainoa mitä en ole vielä löytänyt on kunnollinen astia harja, ikeassa on väheän sinnepäin, ja kun frendejä tulee suomesta pyydän tuomaan sinin perusastiaharjoja tullessaan...

        Kiinteistösijoituksessa sinun pitäisi olla asiantuntija, minä tiedän ainoastaan pari asiaa... kaksi asiaa ratkaiseen mitä kannattaa ostaa, sijainti, sijainti ja sijainti... ja toisena on sijoitetun pääomantuotto jos saat pitkällä aikavälillä 6-8% asia on kunnossa... muuta ei tarvitse tietää... näillä pärjää varmasti...

        Ylättävää kun vähän jokaisella rattayan pojalla on paljon tietoa hoitokodeista, mielisairaaloista näiden toiminta ajoista ja tavoista, lieneekö kysymys syy ja seuraussuhteesta vai mistä, vai sinun käymästä yksinpuhelusta... itsesi kanssa... mene ja tiedä...

        Laiton maassa oleskelu on laitonta, ja olen laillisesti maassa, naurattaa facen palstoilla käytävät keskustelut kun varakkailla pojulla ei olekaan 20.000 euroa takataskussa, ei ikää säädöksiä yritetään kiertää mitä epätoivoisin keinoin, että saa olla rakkaan vuokramorsiamen kanssa, seurauksista välittämättä...

        Totta en oikein ymmärrä miksi joku on niin naisen kipeä että pitää ottaa riski, 10 vuoden karkoituksesta ja pakkopalautuksesta, sinä voisit varmaan vähän valaista asiaa...

        Enkä oikein ymmärrä tuota visaruniakaan, 90 vrk ulos maasta ja taas takaisin... kuin ikiliikkuja, jos thaimaalaiset naiset aiheuttavat tämän, väitän että lyöt kirveesi pahasti kiveen... onneksi viranomaiset ovat tuota torpanneet tosissaan. että saat 90 vrk lisää... muutakuin lentäen maasta poistuen... maarajan kautta ei enää onnistu...

        Jokaiselle määräykselle on syynsä, ja niitä on syytä noudattaa... että vältyy isommilta ongelmilta....

        Sitten vielä muutama sana tähän naiskeskusteluun mikä täällä velloo, harvempi 50 vuotias ukko saa seuraa 20-30 vuotiasta suomaisista, ja 20 vuotiaat suomalaiset ovat vielä iskussaan aivan samoin kuin suomalainen thaimaalainen menettää ulkonäköään kun ikää tulee, aasialaiset vielä suomalaisia nopeammin, eli jos suomalainen 45 vuotias nainen on "rupsahtanut" ja näyttää muumilta, thaimaalainen alkaa olla jo harmaa hiuksinen, näyttää 60 vuotialle mumolle...

        Tästä kaikesta voi vain vetää yhden factan, sinä ja kaltaisesi on vain aikuisen näköinen, naisen kipeä lapsi...

        Miten resuperse se pieksämäenaseman uudelleen sanoitus, biisi kestää 15 minsaa joten siinä sinulle riittää työsarkaa... reppana,.

        Ensinnäkin miten minä muutuin laivanvarustajaksi jos rakensin lapsille laivan näköisen leikkimökin pihalle?

        Ei ole tuo luetun ymmärtämisesi parantunut yhtään.

        Toiseksi, kuka on nyt jäänyt vuokramorsiamensa kanssa laittomasti maahan? En minä tunne ainakaan ketään vaikka paljon tunnenkin populaa täältä.

        Sepä se hauskaa onkin, kun et tunne ketään etkä tiedä monista asioista mitään, mutta silti sinun pitää raakkua aina jotakin herjaa tuntemattomien niskaan.

        Minä en ole kiinteistösijoittaja. Omistan muutamia mutta ne ei ole sijoitusmielessä hankittuja vaan jäänteitä edellisistä asuinpaikoista. Tiedän rakentamisesta ja kiinteistösijoittamisesta kaiken ja työskentelen keskisuurille sijoittajille. 650 asuntoa työn alla Suomessa ja niistä myyty ennakkoon jo reilut 500 asuntoa.

        Teen myös hankinnat. Myin kerralla 400 puolalaista keittiötä asennettuna muun muassa tänä vuonna esimerkkinä mainittuna.

        Minä en tarvitse enää rahaa lisää mutta pitää miehen vireänä tehdä vähän duunia ja onhan se mukavaa kun ei tarvi missään pihdata. Aina lentelen busineksessa jne minun ei tarvi tinkiä riisiä eikä odotella alekuponkeja eikä vapaalippuja.


      • MenstystäLisääElämällesi
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Ensinnäkin miten minä muutuin laivanvarustajaksi jos rakensin lapsille laivan näköisen leikkimökin pihalle?

        Ei ole tuo luetun ymmärtämisesi parantunut yhtään.

        Toiseksi, kuka on nyt jäänyt vuokramorsiamensa kanssa laittomasti maahan? En minä tunne ainakaan ketään vaikka paljon tunnenkin populaa täältä.

        Sepä se hauskaa onkin, kun et tunne ketään etkä tiedä monista asioista mitään, mutta silti sinun pitää raakkua aina jotakin herjaa tuntemattomien niskaan.

        Minä en ole kiinteistösijoittaja. Omistan muutamia mutta ne ei ole sijoitusmielessä hankittuja vaan jäänteitä edellisistä asuinpaikoista. Tiedän rakentamisesta ja kiinteistösijoittamisesta kaiken ja työskentelen keskisuurille sijoittajille. 650 asuntoa työn alla Suomessa ja niistä myyty ennakkoon jo reilut 500 asuntoa.

        Teen myös hankinnat. Myin kerralla 400 puolalaista keittiötä asennettuna muun muassa tänä vuonna esimerkkinä mainittuna.

        Minä en tarvitse enää rahaa lisää mutta pitää miehen vireänä tehdä vähän duunia ja onhan se mukavaa kun ei tarvi missään pihdata. Aina lentelen busineksessa jne minun ei tarvi tinkiä riisiä eikä odotella alekuponkeja eikä vapaalippuja.

        Kovin on sinulla laaja elämäskaala päivittäisestä matkailupalstaoireilusta suurliikemieheksi ja kaikesta mahdollisesta siltä väliltä.
        Voi kun olis enemmän sinun kaltaisia täydellisiä ihmisiä joiden elämä on hyvin, kun kaikkien muiden elämä on pelkkää fattaa ja hiekkaharjua.


      • holdyourhorses
        MenstystäLisääElämällesi kirjoitti:

        Kovin on sinulla laaja elämäskaala päivittäisestä matkailupalstaoireilusta suurliikemieheksi ja kaikesta mahdollisesta siltä väliltä.
        Voi kun olis enemmän sinun kaltaisia täydellisiä ihmisiä joiden elämä on hyvin, kun kaikkien muiden elämä on pelkkää fattaa ja hiekkaharjua.

        Suomalaisia hyvävaraisia on yli puoli miljoonaa. Riittäähän niitä siksi kaikkialle maailmaan. Ei se ole synti olla hyvävarainen. Niillä veroilla ne maksellaan ne fattan miesten elämätkin ja terveydenhuolto Suomessa. Mielenterveyspotilaatkin saa makoilla ihanissa lääkkeissä himassa tai hoitolassa samojen rahamiesten kustannuksella. Pienet ja keskisuuret yritykset on ne jotka pitää Suomen pystyssä. Tavallinen tukityöllistetty duunari tai virkamies ovat pelkkiä kulueriä. Ilman autoilevaa yrittäjää Suomi olisi banaanitasavalta. Suurliikemieheen on varsin pitkä matka vielä tuosta 2010 nimimerkin tarinasta. Tuohan on vain tuollaista normaalin hyvin toimeentulevan pienyrittäjän tuloluokkaa. Sitten kun leivotaan kymppimilli joka vuosi taskuun, niin on rahamies.


      • 33NumBall

        Suomeissa varallisuus perustuu noin 95% omaan itse omistetuun asuntoon, siinä koko varallisuus... joita suomalaisilla on, työtätekevässä väestössä tämän asunnokin omistaa pääosin pankki, ja se maksetaan jos pystytään harvoin on varauduttu elämän kriiseihin, sairastumiseen tai avioeroon...

        velkaa suomalaisilla enemmän kun perse kestää, ensiasunto ostetaan 88% velaksi, ja ajatuksena että kumpikin tienaa... toisen sairastuessa ollaan tottaalikusessa...

        Asunnoissa on hinnoissa ilmaa vähintään 30-50% joka realisoituu kun vuosia jatkunut kupla puhkeaa,

        Noin 6 prosentilla on mahdollisuuksia sijoittaa, ja nämäkin summat jää vaatimattomiksi, rikkaita suomessa on aslle 50.000 todella rikkaita alle 600...

        Tuosta otannasta voit helposti laskea, floridassa on 25.000 suomalaista, usassa hieman yli puoli miljoonaa... Thaimaassa käy vuodessa 180.000 turistia, thaimaassa asuu muutama tuhat suomalaista...

        Persaukisen osa ei ole mukava suomessa, yhteiskunta leikkaa kokoajan toimeentuloa... ja näin Thaimaan matkailuun eivät oikein massi ns. riitä...


      • 33NumBall
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Ensinnäkin miten minä muutuin laivanvarustajaksi jos rakensin lapsille laivan näköisen leikkimökin pihalle?

        Ei ole tuo luetun ymmärtämisesi parantunut yhtään.

        Toiseksi, kuka on nyt jäänyt vuokramorsiamensa kanssa laittomasti maahan? En minä tunne ainakaan ketään vaikka paljon tunnenkin populaa täältä.

        Sepä se hauskaa onkin, kun et tunne ketään etkä tiedä monista asioista mitään, mutta silti sinun pitää raakkua aina jotakin herjaa tuntemattomien niskaan.

        Minä en ole kiinteistösijoittaja. Omistan muutamia mutta ne ei ole sijoitusmielessä hankittuja vaan jäänteitä edellisistä asuinpaikoista. Tiedän rakentamisesta ja kiinteistösijoittamisesta kaiken ja työskentelen keskisuurille sijoittajille. 650 asuntoa työn alla Suomessa ja niistä myyty ennakkoon jo reilut 500 asuntoa.

        Teen myös hankinnat. Myin kerralla 400 puolalaista keittiötä asennettuna muun muassa tänä vuonna esimerkkinä mainittuna.

        Minä en tarvitse enää rahaa lisää mutta pitää miehen vireänä tehdä vähän duunia ja onhan se mukavaa kun ei tarvi missään pihdata. Aina lentelen busineksessa jne minun ei tarvi tinkiä riisiä eikä odotella alekuponkeja eikä vapaalippuja.

        Ai sinä oletkin leikkimökin varustaja, merikelpoinen... tuli mieleen vanha laulu mikki merihädässä, miksihän en tiedä...

        Muuten todella hienoa asia että rakentelet thaimaasta käsin 650 asuntoa, mielikuvitusta sinulta ei toki puutu se on varmaa... huomasitko taas sinun pitää todistella jotain, en ole koskaan rakentanut 650 asuntoa... ja ostanut puolasta 400 keittiötä... olen jotenkin ymmärtänyt että työntekoon liittyy "työnteko" eikä sitä voi oikein tehdä netinkautta toiselta puolelta maailmaa...
        Yleensä tälläinen todistelu liittyy huonoon itsetuntoon ja epäonnistumiseen, jokainen tervejärkinen voi arvoida motiivejasi tuohon itsekehuskeluun... mutta et ole mitenkään poikkeus pattayanpojista, joka toinen vastaan tuleva on pattayalla suurteollisuuden sikariporrasta... varsinkin nousu humalassa... eli velat muuttuvat saataviksi...

        Toisekseen minua ihmetyttää se miksi sinä otat paineita minun ruokailusta, jos sinulle on jotenkin hienoa syödä 20 euron safkoja, se on sinun ongelmasi... minulle riittää hyvin päivällä lootin safkat illalla voidaan sitten syödä paremmin, vaikkapa jossain hyvässä menu paikassa...
        Näin elää miljoonia thaimaalaisia...

        Minä en... se mitä minä olen tehnyt ei ole olennaista täällä palstalla, olen jo sen ikäinen että olen ollut mukana yhdessä jos toisessa... mutta ei minua niiden esille tuonti täällä juurikaan kiinnosta...

        Tai voin minä yhden kertoa, ostin muutama kuukausi sitten autooni peilikameran, joka kuvaa myös takaapain rekisterilaattaan kiinnitetyllä kameralla, siitä hajosi virtakaapeli, tilasin uuden tänään aamulla netin kautta kun odotelin kaverita aamiaisella, aliexpressiltä se maksoin 3,78 euroa... ja tulee kiinasta tänne noin viikossa...


      • HienoIdis
        33NumBall kirjoitti:

        Ai sinä oletkin leikkimökin varustaja, merikelpoinen... tuli mieleen vanha laulu mikki merihädässä, miksihän en tiedä...

        Muuten todella hienoa asia että rakentelet thaimaasta käsin 650 asuntoa, mielikuvitusta sinulta ei toki puutu se on varmaa... huomasitko taas sinun pitää todistella jotain, en ole koskaan rakentanut 650 asuntoa... ja ostanut puolasta 400 keittiötä... olen jotenkin ymmärtänyt että työntekoon liittyy "työnteko" eikä sitä voi oikein tehdä netinkautta toiselta puolelta maailmaa...
        Yleensä tälläinen todistelu liittyy huonoon itsetuntoon ja epäonnistumiseen, jokainen tervejärkinen voi arvoida motiivejasi tuohon itsekehuskeluun... mutta et ole mitenkään poikkeus pattayanpojista, joka toinen vastaan tuleva on pattayalla suurteollisuuden sikariporrasta... varsinkin nousu humalassa... eli velat muuttuvat saataviksi...

        Toisekseen minua ihmetyttää se miksi sinä otat paineita minun ruokailusta, jos sinulle on jotenkin hienoa syödä 20 euron safkoja, se on sinun ongelmasi... minulle riittää hyvin päivällä lootin safkat illalla voidaan sitten syödä paremmin, vaikkapa jossain hyvässä menu paikassa...
        Näin elää miljoonia thaimaalaisia...

        Minä en... se mitä minä olen tehnyt ei ole olennaista täällä palstalla, olen jo sen ikäinen että olen ollut mukana yhdessä jos toisessa... mutta ei minua niiden esille tuonti täällä juurikaan kiinnosta...

        Tai voin minä yhden kertoa, ostin muutama kuukausi sitten autooni peilikameran, joka kuvaa myös takaapain rekisterilaattaan kiinnitetyllä kameralla, siitä hajosi virtakaapeli, tilasin uuden tänään aamulla netin kautta kun odotelin kaverita aamiaisella, aliexpressiltä se maksoin 3,78 euroa... ja tulee kiinasta tänne noin viikossa...

        Voisiko tuollaisen kameran laittaa sortsien perspuolelle kun kävelee kuikuilemassa kadulla tyttösiä, niin näkis bongata laajemmaltakin alueelta?
        Pieni patteri taskuun ja jos ei käy flaksi, niin videokamera kans taskuun, jota vois sitte condossa kytsii ja napata lapaseen.


      • 33NumBall

        Täällä poliisilla on kypärässä sellainen pieni kamera kiinni, tuli mieleen teletapit... tuollaisen kameran voit toki sinäkin tilata eikä edes maksa lentolipun hintaa.... laitteessa on pieni paristo itsessää, virtaa riittää 20 tunniksi... ja koko 5x4x3 cm


    • Leidari2010

      No onpa hyvät portaat luotseilla

    • Lerpatliikkeellä

      Lerpat jälleen liikkeellä, pikku muisto heistä.

      Kuulinpa mielenkiintoisen musiikkiesityksen, joka kertoi kahdesta lerpasta, toinen Lek Faista(Hua Hinin läheisyydessä) ja toinen Chiang Maista, molemmat todellisia rahamiehiä, ainakin itse väittävät olevansa.
      Niin! Luojahan ei kiellä suuria ajattelemasta...

      Ai, se musiikkiesitys, jonka kuulin oli taannoin, kun Hiekkaharjussa pistäydyin viemässä köyhäinapua, siellä oli vastaanottamassa lyhyenläntä, tosi vatsakas resuisissa vaatteissa ja risoissa kengissä keikaroiva vanha äijäriepu, joka esitteli itsensä majuri lentokapteeniksi, kättelemään en tohtinut alkaa, koska niin likaisia ja haavoja täynnä olevia käsiä saa todella harvoin nähdä. Toiset paikallaolijat kutsuivat häntä lerpaksi, joka mielestäni sopi hyvin äijäraasulle.
      Voi se musiikkiesitys, en aivan kaikkea muista siitä, mutta ainakin alku meni näin:

      Kaksi vanhaa lerppajätkää istuu tummetessa illan
      Huahin hiljaa on ja tuntuu tuoksu herkkä ladyboyillan
      Toinen imee pikku nysää, jolla ikää paljon lie
      Toinen puree palliansa muistot Chiang Maihin vienee
      Muistatkos - leidipojat hurjimmat ennen, laskettiin
      nysälllä vaan
      Toinen on hiljaa niin kauan ja vastaa: nyt ei ne leidareit hyväksy Pattiksel lainkaan
      vain Huassa rauhas olla saa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe