Hyvä näkijä

Näkijähukassa

Etsin näkijää, joka oikeasti näkee ( ei 0700 ) suositelkaa. Käynti tai soitto.

33

3670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeastitavoiteltavat

      miten kuvittelet soittavasti jos et halua soittaa 0700 numeroon? eipä niitä taida olla, joskus lehdissä kyllä ilmoittelevat että missä ottaa vastaan jos haluaa käydä ja niissä on normaalit numerot, useimmat on soiton päässä tai sitten sähköpostitse. seuraileppa paikallista lehteä

    • Näkijähukassa

      Kiitos, eipä kai niitä näkijöitä kovin paljon olekkaan. 0700 en halua enää soitella, sen verran on huonoja kokemuksia. Pitänee katsella lehtiä.

    • Näkijähukassa

      Muistan joskus käyneeni Pirjo Mäkisellä tosi kauan sitten ystävättäreni kanssa. Näki ystävättärelleni todella hyvin ja aivan oikein. Omasta kohdastani en oikein muista, elämän tilanne oli silloin tosi sekava kaikin puolin enkä silloin vielä kirjannut adioita ylös. Tuo Pirhonen itseänikin kiinnostaa kovasti, mutta yhteystietojen löytäminen tuntuu olevan aika haastavaa. Mutta pitänee jatkaa etsintöjä. Reilun parin kymmenen vuoden 0700 numeroihin soittelu on omalta kohta loppu , sen verran huonot kokemukset tuli. Tulevaisuus kun vaihtui välillä nopeammin kuin menneisyys vilahtelee ohi kuolin vuoteella. Epämääräiset selitykset siitä että miksi ei toteudu ei enää vakuuta.

      • otappayhteysanneen

        Anne-Maarit Pirhonen on paras tähän mennessä. Kaarina Makkonen tiesi myös hyvin paljon ja osunut kohilleen. Nina Kalliolta otin tulkinnan mikä tuntuu olevan ihan sekavaa jorinaa..


      • minullehyvin

        Mulle Kallio on nähnyt hyvin, olen jo muutaman vuoden ollut hänen asiakkaana, eikä se ole mitään jorinaa


      • otappayhteysannemaarit
        minullehyvin kirjoitti:

        Mulle Kallio on nähnyt hyvin, olen jo muutaman vuoden ollut hänen asiakkaana, eikä se ole mitään jorinaa

        Eikö täällä ole sananvapaus? Jos se mun mielestä jorinaa niin sinähä voit olla mitä mieltä haluat..


      • hajuherneköolet
        otappayhteysannemaarit kirjoitti:

        Eikö täällä ole sananvapaus? Jos se mun mielestä jorinaa niin sinähä voit olla mitä mieltä haluat..

        ei tarvi vetää palkokasveja nenään


    • pihlajanalla

      Minä suosittelin tuolla ylempänä muutamaa näkijää, mutta "teksti poistettiin sääntöjen vastaisena". En oikein ymmärrä miksi, kuulostiko ehkä liian mainosmaiselta? Mutta suosituksiahan täällä kysyttiin ja kerroin kokemuksistani. Jos nyt tällä kerralla saisi olla, niin mainitsen uudelleen eräiden ajanvarausnäkiöiden nimet joista minulla on hyviä tai suht hyviä kokemuksia: Pirjo Mäkinen (tekeekö vielä?), Kaarina Korhonen (ei tee enää), Sirkka Areva (edesmennnyt). A-M Pirhonen Kouvolassa on tuttavani luottonäkijä, itse en ole hänellä käynyt mutta harkinnut kyllä.

      Kaikki erehtyvät ajankohdissa! Henkimaailmahan ei tunne aikaa. Esim. Kaarinan jotkut ennustukset ovat toteutuneet minulle 5-15 vuoden päästä. Hän näki silloin ihmisiä joita en ollut vielä tavannut ja tilanteita joita en voinut kuvitella, ja sanoi niiden tulevan eteen lähiaikoina tai ensi vuonna... Joo, petyinhän siinä monta kertaa! Mutta sitten ne alkoivat toteutua. Onneksi olin nauhoittanut käynnit, muuten olisin unohtanut aika paljon.

      Nyt on menossa yksi Kaarinan ennustama prosessi, liittyy talousasioihin. Pitkä ja hankala juttu... Yhden työpaikan sain toissavuonna vaikeasti, hankalassa elämäntilanteessa, tavalla jonka K. kuvasi tarkkaan. Siis kuvasi vuonna 2007... En silloin tehnyt sillä tiedolla mitään, minulla olisi ollut kiireellisempää kysyttävää, mutta hän kuitenkin halusi puhua tästä "lähiaikoina" tapahtuvasta työasiasta. Tuskailin kun se ei mitenkään tuntunut liittyvän silloiseen elämäntilanteeseeni. Mutta se työpaikanvaihto mistä K. kertoi olikin sitten siinä myöhemmässä tilanteessa paljon tärkeämpi ja sen tietäminen ennalta - kasetin kuuntelu! - oli minulle en osaa sanoakaan miten tärkeä kannustus ja toivoa antava asia.

      Ja jos joku nyt väittää tätä mainostamiseksi, niin voin kertoa että ikäväkseni Kaarina Korhoselle ei enää pääse, hän ei ota vastaan, on vetäytynyt eläkkeelle näkijäntyöstä eikä hänen yhteystietojaankaan ole enää saatavissa mistään.

      Muutenkin tuo porukka jonka mainitsin ei taida olla enää toiminnassa... Pirjokaan ei tee enää? Kuulisin itsekin mielelläni kokemuksia näkijöistä, jos joskus vielä hakeutuisin vastaanotolle. A-M Pirhonen tai Irene Omri esim.?

      • Anonyymi

        Pirjo Mäkinen jatkaa nykyään vain niiden kanssa, jotka ovat 'koukussa' häneen. Hän ei itsestäni ja puolisostani nähnyt aikanaan yhtään mitään - vain hataria heijastumia muista läheisistämme. Varatut ajat eivät myöskään välttämättä pidä, eikä puhelimeen vastata edes ilmoitettuina aikoina. Lupaili yhtä ja toista, mutta mikään ei ollut totta. Näennäisnöyrä jääräpää, joka ei myönnä, jos ei kykenekään näkemään jostakin mitään.


    • Onniitäsielläkin

      Itse olen löytänyt hyvän näkijän 0700-linjalta. On siellä sellaisiakin, jotka eivät näe. En kerro sen hyvän näkijän nimeä, kun sitten kaikki luulisivat että hän itse mainostaa täällä itseään, ja sellaista en hänelle halua aiheuttaa.

      • Menetin_isot_rahat

        Ilmiselvää kyseisten linjojen mainostamista. Älkää ihmeessä soitelko. Ja menkö lankaan.
        Menetätte vain rahanne.

        Olen kokeillut kyseisiä numeroita. Etenkin Rajatieto- organisaatioyrityksen tarjoamia palveluita, ja kaikki siellä olevat ovat pelkkiä huijareita.


      • pihlajanalla

        Minäkin olen kokeillut 0700-linjoja ja tiedän että siellä on hyviä ja paljon huonoja. Suurin osa tuskin näkee mitään. Rahaa menee paljon kun kokeilee. Jos on ahdistunut, masentunut ja vaikeassa elämäntilanteessa se on kyseenalainen keino saada apua. Mutta täytyy kuitenkin sanoa että silläkin taholla on kokemukseni mukaan myös oikeita näkijöitä. Sellaisia jotka tietävät eivätkä pitkitä puhelua. En viitsi minäkään tässä nyt mainita heitä , niiden ajanvarausnäkijöiden lisäksi jotka jo mainitsin. Ettei tule mainostussyytteitä, ja sitä juupas-eipäs-ketjua, mikä helposti tulee kun näillä palstoilla mainitsee oman suosikkinäkijänsä etenkin kun kyse on linjoista. Myös on totta että se joka näkee yhdelle ei välttämättä näe toiselle, henkilökemiat ym. vaikuttavat. Paras olisi jos tietäisi luotettavan ja itselle sopivan ajanvarausnäkijän. Selviää halvemmalla ja saa enemmän tietoa kerralla, ja näkijälläkin on parempi rauha keskittyä.


    • Näkijähukassa

      Minulla on sen verran huonot kokemukset noista 0700 näkijöistä, että en heille enää halua soittaa. En ole heistä löytänyt ketään, joka olisi pystynyt kertomaan ainakaan minulle mitään tulevaa. Siksi etsinkin näkijää, joka aidosti näkee enkä enää halua maksaa turhasta. Todella paljon rahaa on mennyt aivan hukkaan. Harmi vain, että aika vähän noita aitoja näkijöitä on. Mutta pitänee jatkaa etsintöjä, jospa joku löytyisi.

    • Tiesi

      Olen joskus saanut ystävättäreltäni Eila Kauppisen yhteystiedot. Hänelle kirjoitin sähköpostia ja sain pitkät kirjoitukset takaisin . On tähän asti pitänyt paikkansa. Muistaakseni jotain 20 euron luokkaa hinta. Ei kuulema halua asiakkaita kotiin. Tiesi kaikki menneet tapahtumat melko tarkasti.

      • ada1711

        yllämainitun yhteystieto, tekeekö vielä?


    • HuoltamonKahviJaPulla

      Mitä se semmoinen tulevaisuus on, mihin siinä mennään?

    • ninamaria12

      Mirjam lohjan seudulta on paras,voimaannuttava tulkinta ja halpa,ei 0700

    • Vierailija23

      Nostan tätä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minkälaisella aikataululla näkymät osui sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisella aikataululla näkymät osui sinulle?

        Kertoi asioita joita näki ja ajat milloin tapahtuu. Yhteen asiaan meni pari kuukautta kauemmin kun sanoi. Myös asia menneisyydestä joka minua vaivaa vielä näki myös sen. Enkä mitenkään vihjannut siitä hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisella aikataululla näkymät osui sinulle?

        Juuri silloin kun kertoi että asiat tapahtuu,noin kuukauden heitto oli yhdessä asiass


      • Anonyymi

        uusi numero hällä. 0466177262 ja ottaa 1€ min. ei muita kuluja. Kannattaa ottaa ensin sähköpostiin yhteyttä intuitiivinen @gmail.com

        ja jos tämä poistetaan niin sitten voi myös poistaa noi elämänvirta sähköpostiosoitteet täältä


    • Anonyymi

      Tällä näkijällä on ollut privaattinumerokin, mutta tekee sähköpostitse: [email protected] eikä maksa paljoa. Lämmin suositus!

    • Anonyymi

      Oon käynyt monella näkijällä elämäni aikana, mutta nyt viime vuoden aikana musta on kyllä tullut vain muutamien fani. Marja X näkee hyvin livenä, ja sähköposti-näkijöistä [email protected]. Marja X on kalliimpi, elamanvirta ei niinkään. Eivät ole puhelinennustajia.

    • Anonyymi

      Minulla itselläni ei ole kokemusta mutta ystävilläni kyllä. Aion itse kirjoittaa tuolle [email protected] ystävieni suosittelujen mukaan. Otan toki vastaan muitakin suosituksia? Kiitos!

      • Anonyymi

        Kuten joku edellinenkin kirjoittaja, minäkin olen käyttänyt MarjaX:n palveluja (puhelimitse tosin) ja häntä voin varauksettomasti suositella. Ihana ihminen ja näkee oikeasti.

        Elämänvirralta otin sähköpostitulkinnan, olisin toivonut laajempaa ja tarkempaa tulkintaa - tulkinta jonka sain, oli turhan ympäripyöreä ja vähän valju. Hän vaikutti lämpimältä ja kannustavalta henkilöltä kyllä.


    • Anonyymi

      Minäkin otin tulkinnan elämä[email protected]äkijältä ystäväni suosituksesta. Jos jotain en ymmärtänyt tai halusin lisätietoja, sain lähettää vielä viestiä ja kysyä lisää. Ehkä edellinen kommentoijakin voisi vielä kysyä lisää? Sanoi minulle että saa tarkimpiin kysymyksiin tarkimmat vastaukset, ja koetin kysyä häneltä useita kysymyksiä. Minä sain häneltä avun.

      • Anonyymi

        Kyllä on paljon mainosta joka ketjussa useammalla palstalla tällä Elämänvirralla. Aivan selkeästi omia mainoksia, kaikki samalla tyylillä kirjoitettuja. Ei voisi selkeämmin mainostaa omaa toimintaansa.


    • Anonyymi

      elämänvirralla on aikaa kirjoitella itsestään vaikka ja mitä

    • Anonyymi

      Naomi M. on minun luottonäkijä ja hänellä ihan tavallinen puhelinnumero jostosin nykysin antaa aikoja vaan Fb soittona ja skypesoitonkin osasin hälle tehdä. Kerran olen hällä käyny mutta sen verran on matkaa että vasta ensi kesään meinaan taas toista. Aito näkijä tosissaan että siitä ei jäänny epäilystä kun jo ensimmäsellä kerralla osasi isänikin kuvailla miltä näytti ja ties että oli semmonen erityispiirre hänesä.

    • Anonyymi

      Sellanen kuin joka toimii korona aikaa netänä [email protected] ! On ystävieni ja mun luotto näkijä. Edullisempi kuin muut ja puhelin ennustajat ja oikeasti näkevä ihana ihminen

    • Anonyymi

      Kristalikello on todella hyvä ja asiallinen kaikinpuolin, ei mikään huuhaa-tyyppi vaan jalat maassa , suosittelen puhelinaikaa, koska siinä ehtii tosi paljon puolessa tunnissa. Ei ole myöskään kalleimmasta päästä .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe