Hua Hinissä outoja kalakuolemia.
Mikä on todellinen aiheuttaja?
https://www.thaivisa.com/forum/topic/1002731-bonanza-for-locals-as-dozens-land-struggling-fish-in-hua-hin/
Oudot kalakuolemat
34
421
Vastaukset
- HyvääHuomentaSuomeen
Maija se ei pääse eroon Hua Hin fobiastaan, mutta täytyyhän Maijallakin olla elämä, kun ei bailaa Pattayalla.
- JoensuunJokke
Onko Hua Hinin merivesi vaarallisen myrkyllistä?
- heheheee
Sika-Amalia kävi uimassa meressä ja myrkytti veden. Siitä kalakuolemat johtuu.
- Myrkkylerppa
Siis lerppa on ollut uimassa Hua Hinissä, ei ihme, että kalakuolemat seurauksena, vähemmästäkin. Kertovat, että hänen hajunsa jo saa lähelläolijat nopeasti hakeutumaan sairaalaan.
- Eilapsiperheille
Veisitkö lapsesi Hua Hiniin, nauttimaan meressä uinnista?
Tämä nyt vielä lisänä pahojen öljysaasteiden, hevosten ulosteiden, lasinsirujen, huumeneulojen jne, jne, lisäksi.- Eilapsiperheille
Minä vien teini ikäiset lapseni aina Pattayalle ja etenkin Walking Streetille. Olen ottanut elämän tehtäväkseni opettaa tyttärelleni hänen tulevaa baaritytön ammattiaan. Pojalleni opetan LadyBoyn salaisuuksia ja etenkin meikkaaminen on erikois alaani. Täytyy oikein röyhistää rintaani, koska lapseni on oppineet tulevat ammattinsa oikein hyvin.
Iltaisn käymme joskus koko perheen voimin syömässä hullun miekka miehen rottaburgereita.Joskus taas kisailemme ratavesissä rottien kanssa.
- kauheatkokemuksetHuasta
Vieläkö siellä rannalla vilisee niitä vihaisia koiralaumoja, rottalaumojen lisäksi.
Meillä lapset onnistuivat juoksemaan hiekkakakkujen teosta luoksemme, niin, että rotta- ja koiralaumat eivät ehtineet vahingoittamaan heitä.
Siihen kyllä loppui Hua Hinin rannoilla oleskelu meidän perheeltä ja lapset huusivat täyttä kurkkua ei koskaan tänne enää.
Onneksi saimme kerrottua heille Pattayan hienosta, uudesta vesipuistopsta, joten luultavasti joulumatkalle saamme heidät sinne houkuteltua lähtemään.- heheheee
Tässä sinulle google matkailijalle vähän tietoa Pattayasta.
Vietkö tosiaan lapsesi tänne kauniin Thamaan paskaisimpaan paikkaan. Säälin syvästi sinun virtuaalilapsiasi, koska heillä on noin kusipäinen virtuaali isä.
Pyydän anteeksi tekstin alkuperäiseltä tekijältä, mutta en malttanut olla lainaamatta tätä asiallista kirjoitusta.
Resuperse, reppana... rantaa korjataan kuten Thaimaassa on tapana, teipillä...
Korjausvelka koko pattayalla on hirmuinen, hotellit ovat tehneet vuosia tappiota, eikä niitä ole pystytty korjaamaan, täällä on kaikki turistislummin ongelmat jotka ovat syntyneet vuosien varrella,
käyppäs sinä reppana kuvaamassa rantakadulla auringon laskiessa esiin tulevat rotat niitä on tuhansia suuremmat kissan kokoisia, niitäkin on vuosia yritetty hävittää vuosia, mutta ei ne ole mihinkään hävinneet...
Siis mitä tehoja nostetaan, viime vuonna sadekauden jälkeen itkettiin samasta asiasta ja asialle luvattiin tehdä jotain, jopa rahaa tarjottiin ja ne hävisivät kuin tuhka tuuleen, ja tänä vuonna taas ongelmat olivat tarkalleen samat kuin viime vuonna... poliisi tutkii asiaa... minne rahat katosivat... Tulvien takia kaikki pumput menivät oikosulkuun ja lakkasivat toimimasta, eli vettä on rakenteiden perusteissa miljoonia litroja... kun vesi ei palautunutkaan mereen pumppamalla, samoin kävi paskavedelle, eli useana vuotena pattayalla on paskavesi valunut maaperään ja sitä kautta rakenteisin, odotellaan milloin ensimmäinen hotelliromahtaa perustavaurioiden ja kosteuden takia, puhumattakaan homeesta... Yleensä slummit homehtuvat kun ei niitä ole varaa huoltaa...
On totta että rayong kemianteollisuuden ja si racha öljyjalostus teollisuuden takia erittäin paskaista, mutta ne on pattayaan verrattuna hyvin puhtaita...
Ja edelleenkään yksikään valtio maailmassa ei ole pystynyt pysäyttämään eroosiota, ja hiekan ajaminen rannalle ei sitä varmasti pysäytä, todennäköisesti pahentaa kun irtohiekka kulkeutuu aaltojen mukana kuin hiekkapuhaltimessa... - 33NumBall
Resuperse tuo ilmiö noiden kalojen kuoleminen on joka vuotista ja jo jutussa kerrotaan miksi näin tapahtuu... Olen viettänyt aikaani Hua Hinin rannalla kymmeniä kertoja, on totta että se ei ole paras mahdollinen rottia en ole nähnyt koskaan, enkä enemmälti kulkukoiriakaan...
mutta suan son ranta 10 km on erinomainen samoin kuin prachuap Khiri khanin ao manoa 100 km ranta joka on rankattu yhdeksi thaimaan parhaista...
Lisäksi hua hinissä on kaksi tai oikeastaan kolme vesipuistoa... yksi muutaman kilsan päässä keskustasta... ja varsin laadukas... - kauhukokemusValkeakoski
Kumpi vaarallisempi paikka lapsille, Hua Hin vai Valkeakoski? Voisiko nimerkki
"kauheatkokemuksetHuasta" vastata.
IL-raportti Valkeakoskelta: Jopa 11-vuotiaat käyttävät ja levittävät huumeita - "taustalta löytyy häikäilemättömiä ihmisiä"
Tiistai 19.9.2017 klo 21.48
Sosiaaliviranomaisten mukaan nuorison joukossa liikkuu kannabiksen ja epämääräisten pillereiden lisäksi kovia huumeita, kuten amfetamiinia.
Paikalliseen lastenkotiin tehtiin kesällä huumeratsia.
Poliisin mukaan kiinni on jäänyt myös sekakäyttäjänuoria.
Viranomaisia huolettaa, että huumeisiin kajoavat yhä nuoremmat.
Hiipuvasta paperiteollisuudesta ja viime vuosina ei niin menestyksekkäästä jalkapallosta tunnettu Valkeakoski kamppailee tätä nykyä nuorten huumeidenkäyttäjien kanssa. Tiistai-iltapäivänä väki keskustasta katosi Hakan peliin Tehtaan kentälle.
- Persläpilerpatliikkeellä
Noh niin, sitä persläpilerpat ovat jälleen liikkeellä, palstoja saastuttamassa...
Minun elämän tehtäväni on saastuttaa ja sotkea jokainen palsta asiattomuuksilla. Olenhan imbesilli persläpi lerppa.
Persläpilerpatliikkeellä kirjoitti:
Minun elämän tehtäväni on saastuttaa ja sotkea jokainen palsta asiattomuuksilla. Olenhan imbesilli persläpi lerppa.
Olen myös joskus heikkona hetkenäni pysähtynyt miettimään kuka minä itse olen, mutta asia on vielä selvityksen alla.
Palaan asiaan sitten kun jotain selviää, kestäkää minua sen aikaa näin, kiitos. - tietoatoivova
Persläpilerpatliikkeellä kirjoitti:
Olen myös joskus heikkona hetkenäni pysähtynyt miettimään kuka minä itse olen, mutta asia on vielä selvityksen alla.
Palaan asiaan sitten kun jotain selviää, kestäkää minua sen aikaa näin, kiitos.Hiekkaharjusta kajahtaa, suoraan persläpilerppojen tukikohdasta!
Joko ensimmäiset ruokakassijonot käyty?
Kumpana käytte jonoissa ja Sossussa HD: nä vai HuaHininä, vai vuorotteletteko siinäkin?
Saako yhteinen vinyylivaimonne Sossusa ja Kelasta avustuksia, vai joudutteko ihan itse eättämään ja maksamaan paikkauskulut? - 33NumBall
tietoatoivova kirjoitti:
Hiekkaharjusta kajahtaa, suoraan persläpilerppojen tukikohdasta!
Joko ensimmäiset ruokakassijonot käyty?
Kumpana käytte jonoissa ja Sossussa HD: nä vai HuaHininä, vai vuorotteletteko siinäkin?
Saako yhteinen vinyylivaimonne Sossusa ja Kelasta avustuksia, vai joudutteko ihan itse eättämään ja maksamaan paikkauskulut?Määhän ne makselen kaikki paikat, toi HD on niin huono pullojen keräyksessä, kiljun teossa se on aika haka. Meidän yhteinen vinyylihampulääkärimme on niin vähäruokanen, että ei syö ku kerran vuodes, tulee halvaks elo sen kanssa.
Vuorotellaan tuolla Sossun jonossa, niin eivät huomaa niin ussein käyvämme, minä esiinnyn lento kapteenina ja HD rikkaana hammaslääkärin miehenä, jolla tilapäine rahapula iski. - 33NumBall
Resuperse taasko elämä potkii mitä jos kirjoittaisit omalla tunnuksellasi, ja poju oireile hieman muualla, tämä on laadukas matkailupalsta, laadukkaasta matkailukohteesta, tuollainen oireilu on ihan normi kamaa rattayan pojuille, mutta palsta on väärä... Hus hus tunkion palstalle reppana... https://keskustelu.suomi24.fi/matkailu/matkakohteet/aasia/thaimaa/pattaya
- taattualerppalaatua
33NumBall kirjoitti:
Resuperse taasko elämä potkii mitä jos kirjoittaisit omalla tunnuksellasi, ja poju oireile hieman muualla, tämä on laadukas matkailupalsta, laadukkaasta matkailukohteesta, tuollainen oireilu on ihan normi kamaa rattayan pojuille, mutta palsta on väärä... Hus hus tunkion palstalle reppana... https://keskustelu.suomi24.fi/matkailu/matkakohteet/aasia/thaimaa/pattaya
Vai laadukas matkailupalsta!
Olisi kyllä ilman sinua...
Lerppa on pudottanut kaikkien Suomi 24 Thaimaa palstojen tason alle arvostelun, tänne eivät enää kirjoittele asiallisia tekstejä ja se on vain sinun ansiotasi.
Olet todellinen palstahirviö, kaiken pahan alku ja juuri. - Homo2010
taattualerppalaatua kirjoitti:
Lerppa on pudottanut kaikkien Suomi 24 Thaimaa palstojen tason alle arvostelun, tänne eivät enää kirjoittele asiallisia tekstejä ja se on vain sinun ansiotasi.
Olet todellinen palstahirviö, kaiken pahan alku ja juuri.Minä juuri tein mielestäni asiallisen avauksen terveisilläni täältä Pattayan gaykaupunginosasta, homo kun olen.
- GaykotiHuaHin
Homo2010 kirjoitti:
Minä juuri tein mielestäni asiallisen avauksen terveisilläni täältä Pattayan gaykaupunginosasta, homo kun olen.
Hua Hin on Aasian paras paikka gayhommissa, hyödynnä Hua Hin palsta, kirjoittamalla sille gayjuttusi ja ehdottomasti käy siellä.
Kaikkien gaypoikien ja -miesten suusta voi kuulla tuon ilosanoman:
Vain Hua Hinissä loputtoman onnen saavutat.
Lerppakin ajattelee vain Hua Hiniä, mikään muu paikka ei ole hyvä. - PönttöOot2010
GaykotiHuaHin kirjoitti:
Hua Hin on Aasian paras paikka gayhommissa, hyödynnä Hua Hin palsta, kirjoittamalla sille gayjuttusi ja ehdottomasti käy siellä.
Kaikkien gaypoikien ja -miesten suusta voi kuulla tuon ilosanoman:
Vain Hua Hinissä loputtoman onnen saavutat.
Lerppakin ajattelee vain Hua Hiniä, mikään muu paikka ei ole hyvä.Oletko paljonkin ollut ilosanoma-kontaktissa kaikkien gaypoikien kanssa ?????
- alanmiesolet
PönttöOot2010 kirjoitti:
Oletko paljonkin ollut ilosanoma-kontaktissa kaikkien gaypoikien kanssa ?????
Alan miehenä tiedät varmasti Hua Hinin voittajaksi niissä asioissa, ethän itsekään olisi niin innokas Hua Hinin ystävä muuten.
- PoisHuaHinistänopeaan
PönttöOot2010 kirjoitti:
Oletko paljonkin ollut ilosanoma-kontaktissa kaikkien gaypoikien kanssa ?????
Hua Hinissä niitä kuulee tahtomattaan, kuten tämänkin, siellä käydessäni, lähdin kyllä pikaisesti pois sieltä, huomattuani sen olevan gaykaupunki, joka ei kaltaiselleni normaalille heterolle sovi.
Kuulinpa mielenkiintoisen musiikkiesityksen, joka kertoi kahdesta lerpasta, toinen Lek Faista(Hua Hinin läheisyydessä) ja toinen Chiang Maista, molemmat todellisia rahamiehiä, ainakin itse väittävät olevansa.
Niin! Luojahan ei kiellä suuria ajattelemasta...
Ai, se musiikkiesitys, jonka kuulin oli taannoin, kun Hiekkaharjussa pistäydyin viemässä köyhäinapua, siellä oli vastaanottamassa lyhyenläntä, tosi vatsakas resuisissa vaatteissa ja risoissa kengissä keikaroiva vanha äijäriepu, joka esitteli itsensä majuri lentokapteeniksi, kättelemään en tohtinut alkaa, koska niin likaisia ja haavoja täynnä olevia käsiä saa todella harvoin nähdä. Toiset paikallaolijat kutsuivat häntä lerpaksi, joka mielestäni sopi hyvin äijäraasulle.
Voi se musiikkiesitys, en aivan kaikkea muista siitä, mutta ainakin alku meni näin:
Kaksi vanhaa lerppajätkää istuu tummetessa illan
Huahin hiljaa on ja tuntuu tuoksu herkkä ladyboyillan
Toinen imee pikku nysää, jolla ikää paljon lie
Toinen puree palliansa muistot Chiang Maihin vienee
Muistatkos - leidipojat hurjimmat ennen, laskettiin
nysälllä vaan
Toinen on hiljaa niin kauan ja vastaa: nyt ei ne leidareit hyväksy Pattiksel lainkaan
vain Huassa rauhas olla saa... - Urpojaoottekaikki
33NumBall kirjoitti:
Laadukas lol
- PoisHuaHinistänopeaan
PoisHuaHinistänopeaan kirjoitti:
Hua Hinissä niitä kuulee tahtomattaan, kuten tämänkin, siellä käydessäni, lähdin kyllä pikaisesti pois sieltä, huomattuani sen olevan gaykaupunki, joka ei kaltaiselleni normaalille heterolle sovi.
Kuulinpa mielenkiintoisen musiikkiesityksen, joka kertoi kahdesta lerpasta, toinen Lek Faista(Hua Hinin läheisyydessä) ja toinen Chiang Maista, molemmat todellisia rahamiehiä, ainakin itse väittävät olevansa.
Ai, se musiikkiesitys, jonka kuulin oli taannoin, kun Hiekkaharjussa pistäydyin viemässä köyhäinapua, siellä oli vastaanottamassa lyhyenläntä, tosi vatsakas resuisissa vaatteissa ja risoissa kengissä keikaroiva vanha äijäriepu, joka esitteli itsensä majuri lentokapteeniksi, kättelemään en tohtinut alkaa, koska niin likaisia ja haavoja täynnä olevia käsiä saa todella harvoin nähdä. Toiset paikallaolijat kutsuivat häntä lerpaksi, joka mielestäni sopi hyvin äijäraasulle.
Voi se musiikkiesitys, en aivan kaikkea muista siitä, mutta ainakin alku meni näin:
nysälllä vaan
Toinen on hiljaa niin kauan ja vastaa: nyt ei ne leidareit hyväksy Pattiksel lainkaan
vain Huassa rauhas olla saa...Minun oli pakko poistua Hua Hinistä, koska anukseni tuli liian väljäksi ja ryppylanka venyi. Tästähän seurasi se, että paskat meni housuun jatkuvasti.
- Dick2010
Minun oli pakko poistua Hua Hinistä, koska anukseni tuli liian väljäksi ja ryppylanka venyi. Tästähän seurasi se, että paskat meni housuun jatkuvasti.
Maija on taas siellä suomessa herännyt normaalein ajatuksinsa, hyvää huomenta.
- 33NumBall
taattualerppalaatua kirjoitti:
Olet todellinen palstahirviö, kaiken pahan alku ja juuri.Resuperse olet täysin oikeassa, teen kaikkeni että tällä palstalla ja pattaya palstalla pysytään asiassa, se on sinun ongelmasi jos totuus satuttaa, kaikenlaiset seksuaaliset ongelmaiset viihtyvät pattaylla, laajan perverssitarjonnan vuoksi pedofiilit, homot ja muutenkin mieltään sekavassa tilassa olevat, Hua hin ei tule koskaan pärjäämään pattayalla moisessa, täällä ei ole ladyboy katua (soi 6) eikä erillistä homokaupunginosaa boyztown ja joidenkin mukaan jomtien... on selvää että kaikenlaiset sekopäät viihtyvät pattayalla myös vuokramorsianten takia, koska piparin saanti ei oikein muualla onnistu, lainkaan... se on vakava asia... näille reppanoille, pattaya pyrkii kokoajan parantamaan mainettaan, mutta tie on pitkä ja kivinen, ennenkuin naiset ja lapsiperheet tulevat sinne joukoittain... joten mene itkemään pattayapalstalle, surkeaa elämääsi... reppana,
- PoisHuaHinistänopeaan
nysälllä vaan
vain Huassa rauhas olla saa...Täällä minä reppana yritän kyhätä vitsikkäitä lauluja paskat housussa. Olo yksinäistä ilman kavereita.
- Oksentelehanlerppa
Täällä minä reppana yritän kyhätä vitsikkäitä lauluja paskat housussa. Olo yksinäistä ilman kavereita.
Lerpanpäivää, lerpanpäivää taas vietetään.
- PlusMiinusNolla2010
Oksentelehanlerppa kirjoitti:
Lerpanpäivää, lerpanpäivää taas vietetään.
Maijan kapasiteetti se siinä sitten taas tulikin.
- lerpoillaantoisapäivä
PlusMiinusNolla2010 kirjoitti:
Maijan kapasiteetti se siinä sitten taas tulikin.
Persläpilerpoilla ollut antoisa päivä, ovat saaneet kirjoitella niin Chiang Maista, Kuin Lek Faistakin kaikkea mahdollista pskaa palstoille jälleen.
- persläpilerppojenaamu
Se on sitten persläpilerppojen aamu alkanut normitapaan...
- Persläpilerpanpäivää
Persläpilerpanpäivää saamme viettää tänään, kuten kaikkina muinakin päivinä...
- poliisitietää
Niitä tulee lisääkin, kertovat, että eräs farangi oli känyt virtsaamassa rannalla ja kaverinsa oli huutanut, tuu jo lerppa. Poliiseilla on siis miehen nimi tiedossa.
- HuaHininYstävät
Uusi päivä jälleen menossa ja joku ahkera kynämies on monistanut minun aikoinaan aloittamani lerpanpäivän vieton ja todella vauhdikkaasti.
Eipä silti persläpilerppahan aloitti jo varhain aamusta höyryämisensä:
"33NumBall
23.9.2017 4:53
Hienoa resuperse juuri noin, sinä kirjoitustaidoistasi päätellen olet lopettanut koulun 15 vuotiaana, ja elelet valtion ja kotikuntasi varoilla siis mikä muuttuu, ainoastaan se että sinä elät tulonsiirroilla minä taas en vaan tienaamallani eläkkeellä, jonka käytän ostovoimana ulkomailla... tässä tapauksessa thaimaassa."
Hua Hin on niinkin ikävä paikka, että siellä ei voi viihtyä ilman nettitrollailua ja valehtelua aamusta iltaan.
Eilen jo persläpilerppa tunnusti, että ei ole lentäjä ja ihmetteli kauheasti, kun lentokapteeni sanan olin kirjoittanut lento kapteeni, erikseen, unohtaen täysin itse kirjoittaneensa sen ensimmäisenä erikseen, moukka. Tietenkin aloin piruuttani kirjoittamaan sen samoin lerpan tavoin ja moniaita kertoja.
Näin ne päivät palstoilla jatkuvat lerpan tahtiin, kaksoisveljensä Chiang Main lerpan kera, mutta kyllä meitä lerpoista huolestuneita ja vastineen antajia on myös huomattavasti isompi joukko, kuin nuo kaksi raihnasta, dementiaa kärsivää lerppavanhusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875