Millaista on tämä paljon puhuttu vihapuhe !

Todellakin.outoa

Tuntuu että se on kaikki kriittinen kommentointi, mistä eivät ns. "suvakit" pidä, siis se osa tuostakin porukasta, joka kuvittelee tietävänsä kaiken ja olevansa aina oikeassa.

Se on heidän mukaansa vihapuhetta, jos ei halua pakolaisia maahan.

17

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiSaisiArvotellaKommria

      Jos Halosen väärin laitetusta eläkkeestä sanoo, sekin on vihapuhetta.

      • 0oO

        Kun päivästä toiseen samaa jankuttaa, se on tyhmyyttä eikä mitään muuta.


      • Vihapuhetta.sano
        0oO kirjoitti:

        Kun päivästä toiseen samaa jankuttaa, se on tyhmyyttä eikä mitään muuta.

        Ei saisi sanoa.
        Kuten virsikin sano, vääryys vallan saapi.
        Ja vielä tuolla tasolla, noin julkisesti.
        Olisi pitänyt salassa antaa lisäeläke.


      • Malwin
        0oO kirjoitti:

        Kun päivästä toiseen samaa jankuttaa, se on tyhmyyttä eikä mitään muuta.

        Kun se viellä on valheellista toistelua päivästä toiseen, se on tosiaan suurta tyhmyyttä.


      • Hoitolaitosluokkaa
        Vihapuhetta.sano kirjoitti:

        Ei saisi sanoa.
        Kuten virsikin sano, vääryys vallan saapi.
        Ja vielä tuolla tasolla, noin julkisesti.
        Olisi pitänyt salassa antaa lisäeläke.

        Ei vihapuhetta, pakkomielteistä mieleltään sairaan ihmisen palstalla häiriköintiä asialla, joka ei tänne edes kuulu. Sen lisäksi että se on valhetta.


      • Ja.vihapuhetta
        Hoitolaitosluokkaa kirjoitti:

        Ei vihapuhetta, pakkomielteistä mieleltään sairaan ihmisen palstalla häiriköintiä asialla, joka ei tänne edes kuulu. Sen lisäksi että se on valhetta.

        Halosen lisäeläke valhetta ?
        https://yle.fi/uutiset/3-6471415


      • Ja.vihapuhetta kirjoitti:

        Halosen lisäeläke valhetta ?
        https://yle.fi/uutiset/3-6471415

        EI VAAN SE ETTÄ OLISI VÄÄRIN LAITETTU.
        KUINKA HELVETIN TYHMÄ OIKEIN OLETKAAN?


      • Sutki.mikä.sutki
        Huutava.kusipää.kepuli kirjoitti:

        EI VAAN SE ETTÄ OLISI VÄÄRIN LAITETTU.
        KUINKA HELVETIN TYHMÄ OIKEIN OLETKAAN?

        Tyhmä tietenkin komukan mielestä, kun esille ottaa vääryyksiä Haloselta.
        Halonen itse anoi väärinperustein eläkkeensä, olisi reilusti sanonut, että se siinä samassa missä Niinistönkin palkkio on, eläkkeensä.
        Eikä anoa yli 75 % kun se on 60 % istuvan presidentin palkkiosta.


      • Sutki.mikä.sutki kirjoitti:

        Tyhmä tietenkin komukan mielestä, kun esille ottaa vääryyksiä Haloselta.
        Halonen itse anoi väärinperustein eläkkeensä, olisi reilusti sanonut, että se siinä samassa missä Niinistönkin palkkio on, eläkkeensä.
        Eikä anoa yli 75 % kun se on 60 % istuvan presidentin palkkiosta.

        Eihän se oikeusvaltiossa siitä ole kiinni kuka mitäkin etuuksia kuinkakin paljon anoo. Vaan etuuksien myöntäjästä!


      • Ikävä.tapaus
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Eihän se oikeusvaltiossa siitä ole kiinni kuka mitäkin etuuksia kuinkakin paljon anoo. Vaan etuuksien myöntäjästä!

        Siinäpä se ! Ei tällaisia poliittisia rahoja saisi edes olla, jossa suuntansa valtiovarainministeri
        ajoi asiansa heidän kannaltaan maaliin.
        PITÄISI EDUSKUNNAN PERUA VÄÄRÄ KANNANOTTO.
        Perua, ja vaatia väärin maksettu takaisin, näin näissä toimitaan yleensä.
        Joka mahdollisti väärän eläkkeen Halosen anomuksen mukaan.

        Kun meitä on muitakin, ja tasa-arvon mukaan samoin voi toimia muutkin.
        Ei Halonen ole ainutkertainen, että saisi noin menetellä.
        Se ihan kirjoitettu perustuslakiin, miten olemme tasavertaisia lain edessä.

        Väitän, jos Niinistölle olisi noin tehty, hän olisi itse sen muutattanut oikeaksi.


      • onkotosinoin
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Eihän se oikeusvaltiossa siitä ole kiinni kuka mitäkin etuuksia kuinkakin paljon anoo. Vaan etuuksien myöntäjästä!

        Ja teikäläisittäin ajattelevathan myöntävät rosvokaverilleen, kun sattui olemaan demari..


      • TuotaEnTiennyt
        Ikävä.tapaus kirjoitti:

        Siinäpä se ! Ei tällaisia poliittisia rahoja saisi edes olla, jossa suuntansa valtiovarainministeri
        ajoi asiansa heidän kannaltaan maaliin.
        PITÄISI EDUSKUNNAN PERUA VÄÄRÄ KANNANOTTO.
        Perua, ja vaatia väärin maksettu takaisin, näin näissä toimitaan yleensä.
        Joka mahdollisti väärän eläkkeen Halosen anomuksen mukaan.

        Kun meitä on muitakin, ja tasa-arvon mukaan samoin voi toimia muutkin.
        Ei Halonen ole ainutkertainen, että saisi noin menetellä.
        Se ihan kirjoitettu perustuslakiin, miten olemme tasavertaisia lain edessä.

        Väitän, jos Niinistölle olisi noin tehty, hän olisi itse sen muutattanut oikeaksi.

        Maksaako Niinistö veroa palkkiostaan?


    • ettänoinhantuoon

      Normaaleilta, eli järkevästi ajattelevilta somalaisilta yritetään tukkia suut, ökyrosvojen juoksupoikien toimesta, jotka ovat saaneet kansamme tyhmimmän osan valtaansa.
      Mutta eiväthän nuo reppanat SAK/demarit ja vasukkareppanat eivätkä viherhörhöt sitä tajua, eivätkä ymmärrä, kun eivät yksinkertaisesti saa järkeänsä kertomaan heille miten heidän pitäisi toimia. EI IHMINEN VOI TYHMYYDELLEEN MITÄÄN, noin kun ajattelee noista suvakeista, niin niitä reppanoita voi edes jotenkin ymmärtää.
      Kyllä noihin suvakkeihin lukeutuu jopa lääkärikoulutuksenkin saaneita, mutta ne taitaa olla kaikki niitä niin sanottuja psyykepuolen lääkäreitä, jolla on mitä ilmeisimmin omakin nuppi ymmärtämätön käsittämään mitään ns. oikeasta elämästä. Kyllä niissäkin viisaita on, mutta on myös sellaisia joista ei oikeaa lääkäriä olisi tullut, joten meni ns."omiensa joukkoon".
      Miksikähän sitä punapää pappia ei tuomittu poliisin vastustamisesta, kun persu Eerola asetetaan syytteeseen pekästä maahan sylkäisystä oksettavan olion nähdessään.
      Eihän nuo ole mitään oikeita kerjäläisiä olen itse senkin todennut. Ajavat hienolla asuntoautolla, ja kerjäämisen jälkeen ovat hiton hyvin pukeutuneina tavaratalossa ostoksilla lapsensa kanssa. Olen itse asian todennut. Kyllä katsoi ämmä minua pitkään, kun aikaisemmin olin odottanut vaimoani hänen kerjäyspaikkansa vieressä, joten tunnistin hyvin samaksi henkilöksi. Enkä taatusti antanut hilkkuakaan tuollaisille rosvoille, vaikka kuinka yritti kuppiaan osoitella, ja muka kerjäläistä näytellä.
      Täytyy sanoa, että minkäs nuo suvakit tyhmyydelleen/ymmärtämättömyydelleen voivat, eivät todellakaan mitään.....
      Suvakkien suvakkius maksaa miljardeja maamme veronmaksajille joka vuosi, ja oman maan apua tarvitsevat joutuvat aina vain pahempaan pulaan.
      Vanhukset hylätään kuolemaan ja kitumaan lääkkeidenkin puutteessa, eikä nuo näy suvakkeja kiinnostavan yhtään.. hävetköön tuollaiset jotka hylkäävät oman maansa kansalaiset vieraiden roistojen takia.

    • SAK.lakimeis.tyyliä

      Husu Musu demareiden presidentti ehdokkaaksi!
      Sillä se kannatus lähtisi varmasti nousuun.......

      Tulisi lisää korruptiota Halosen tyyliin.

      Sosialistit elää niin korruptiossa, ettei Halonenkaan edes käsitä että hänen eläkkeensä on väärin.
      Tuntuu itsestäänkin, että on oikein, kun on väärin muiden silmissä.
      Sentään presidentti ja noin kierosti menettelee.

      • Halosen.verot

        Vastasiko EU ja eduskunta sinulle, ja vahvisti, että Halosen eläke on väärin?

        Nyt voit laittaa YK-raportin palstalle meidänkin luettavaksi.


      • Selvästi-Aatelinen
        Halosen.verot kirjoitti:

        Vastasiko EU ja eduskunta sinulle, ja vahvisti, että Halosen eläke on väärin?

        Nyt voit laittaa YK-raportin palstalle meidänkin luettavaksi.

        Väärin on kun poikkeaa linjasta.
        Halosella on maan korkein <% mikä muutettu eläkkeeksi.


      • Siunattu.hulluus
        Selvästi-Aatelinen kirjoitti:

        Väärin on kun poikkeaa linjasta.
        Halosella on maan korkein <% mikä muutettu eläkkeeksi.

        Vastasiko EU ja eduskunta lähettämääsi sähköpostiin?

        Se YK-raportti, nyt olisi aikaa lukea se.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe