Sysimustalla listalla

AHdinKossa

Neuvokaa miten voi saada äkkiä rahaa kun ei ole luottotietoja. Kaverit ei enää lainaa. Mikä avuksi? Kiirekin olis....

14

1283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työon

      Mene töihin.

    • ei_vaihtoehtoja

      Pankkiakaan ei kannata ryöstää, koska niissä ei nykyisin ole rahaa. Itse olen haalinut aika suuren omaisuuden ihan vain töitä tekemällä. Palkka riippuu tietysti duunista...

    • Diilaa-Huumeit

      Huumekauppa on joko laittomien huumeiden kauppaa tai laillisesti valmistettujen ja hankittujen tuotteiden kuten huumaavien reseptilääkkeiden myyntiä edelleen. Kauppaan liittyy usein salakuljetusta, rahanpesua, väkivaltaa ja järjestäytynyttä rikollisuutta. Järjestäytyneisyys liittynee usein enemmän maahantuontiin ja salakuljetukseen ja niiden rahoitukseen. Keski- ja alemman tason toiminnan eli jakelun ja vähittäismyynnin on todettu olevan Suomessa usein hyvin epäorganisoitunutta. Suuri osa huumeiden myynnistä tehdään oman käytön rahoittamiseksi. Suurin osa huumekauppaan liittyvistä rikoksista on piilorikollisuutta eli rikollisuutta, joka ei tule poliisin tietoon ja jota siten ei rikoksena rekisteröidä. Suomessa noin 80 prosenttia järjestäytyneestä rikollisuudesta on huumerikollisuutta.

    • skarppaajo

      Herää jo. Jos ei edes kaverit enää lainaa niin luoton anto sinulle on todellakin loppu. Jostain voit toki saada huijattua rahaa mutta eniten huijaat itseäsi...

      • Erakkomainen_eläjä

        Samat sanat.Jos tuttavapiirisi ei lainaa enää,niin luotto on mennyt.


    • Helpoiten saa töistä mutta jos töitä ei ole niin opintolainaa voi tietääkseni saada vaikka luottotietoja ei olisi. Siihen on toki tiettyjä ehtoja.

    • Kelastahakemaan

      Hyvä se on heitellä noista töistä aina mutta jos ei rahaa ole ei silloin edes kukaan muutakaan minnekään pässinpäät...ahahahahahahahahaha !!!!!!! Toisekseen ei ne palkatkaan heti juokse ahahahahahahahahahahahah !!!!!!!!!! Mene Kelaan hakemaan niinku me muutkin on menty.

    • Pancho_Viejo

      Nostat tietysti siltä säästötililtä, jonne olet vuosien varrella kerännyt rahaa juuri tällaisia hankalia tilanteita varten. 20 euroa kuukaudessa tekee neljässä vuodessa tonnin verran.

      Omalta tililtä nostaminen onnistuu hetkessä etkä tarvitse luottotietojakaan.

      • xcfjff

        Siinä se on toinen idiootti. Ei kaikilla ole mitään säästöjä.


      • tähtähtäh

        Niin, kukakohan on se idiootti? Se, jolla on säästöjä vaiko se, jolla ei ole?


      • sdgffd

        Jos on toimeentulotuella ei saa olla säästöjä.


      • sdgffd kirjoitti:

        Jos on toimeentulotuella ei saa olla säästöjä.

        Jos on toimeentulotuella, saa sitä toimeentulotukea ja on siis sitä rahaa.


    • maksuhäiriö

      Ootko koittanu hakee lainaa jo kaikista paikoista? Mä olin kans joskus vähän tiukassa paikassa ilman luottotietoja niin tein systemaattisesti hakemuksia eri firmoihin. Käytännössä kävin kaikki firmat läpi lainaluettelo.fi:n kautta .. Lopulta jostain sainki pienen lainan, mutta en kyllä muista, että mikä firma oli silloin kyseessä..

      Ja muille voin sanoo, että ihan turha huudella täälä kellekään! Ei kukaa voi koskaa ymmärtää toisen tilannetta, ja sitä, että miten siihen on ajauduttu..

      • dfgdgfdggfdgd

        Sinänsä tuossa tilanteessa pitäisi pyrkiä pääsemään eroon lainoista, ei ottaa niitä lisää. Mieluummin syö vaikka pelkkää kaurapuuroa ja myy omaisuuttaan kuin ottaa lainaa. Lainan ottaminen ongelmiin on vähän kuin kusisi housuihinsa lämmittääkseen itseään.

        Jos maksuvaikeuksia on niin ensimmäisenä pitää pyrkiä eroon kaikista lainoista. Poikkeuksia ei ole.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe