kerrottiin, että joku Katjan mies on pahoinpidellyt mustapartaista miestä.
Mikä juttu tämä on ?
pitkässä marssissa
7
137
Vastaukset
- Jäkärlästä
vävy hermostui uhoomiseen.
- kelvä
Mustat silmät, johti taukoon Pitkässä marssissa, toivottavasti aurinkolaseista voi luopua seuraavilta satutunneilta.
- ValkoSini
olenkin ihmetellyt minkä vuoksi Olli aurinkolaseja pitää ohjelmassa.
- ikipietulainen
Melkein käy sääliksi vanhaa miestä, hänelle tuli yllätyksenä , että viime kuntavaaleissa lähes kaikki kannattajat olivat kadonneet ja nyt joutuu netissä horisemaan mustat lasit päässä.
- 98ghut
Minä käytän peittävää puuteria
- sosiaaliyksiö
Tänpäiväisessä pitkässä marssissa Mäenpää sanoi, että nykyajan kansallismieliset ovat vain sossupummeja. Mäenpää ei viitsinyt mainita, että käräjäoikeus totesiitse Mäenpään varattomaksi ilman tuloja jo yli 15 vuotta sitten. Varsinainen edelläkävijä.
- hannikaiselta
Perhepinnari Mäenpää on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777