Ainakaan fysiikka ei pysty
https://m.kauppalehti.fi/uutiset/tama-nainen-aikoo-selvittaa-pimean-aineen-salaisuuden/AbUiCDC8
Jumalan olemassaoloa ei pystytä kieltämään
25
234
Vastaukset
- kdfjkdfgkdhk
”Fysiikka ei voi todistaa tai kieltää Jumalan olemassaoloa.”
Ihan sama kieltääkö Jumalan, Jumala on silti.Sitten vaan todisteet esiin. Positiivisen väitteen tekijällä on vastuu todisteiden esittämisestä, joten eikun manaamaan jumalaa todistajaksi tms.
- kdfjkdfgkdhk
he-ma kirjoitti:
Sitten vaan todisteet esiin. Positiivisen väitteen tekijällä on vastuu todisteiden esittämisestä, joten eikun manaamaan jumalaa todistajaksi tms.
Jumalan luoma maailma on todisteena Jumalasta.
- OnnistuuToisinpäinkin
kdfjkdfgkdhk kirjoitti:
Mutta kun Jumala ei ole luonut maailmaa, niin sekin todiste Jumalasta häipyy taivaan tuuliin.
- Creatiuslastentekijä
Entäs jos se onkin Creatius Tähtiensytyttäjän luoma maailma jota uskot Jumalan luomaksi?
kdfjkdfgkdhk kirjoitti:
Viime torstaina luotu maailmankaikkeus on todisteena lastthurdayismin oikeellisuudesta.
Etkä voi tuolla perusteella myöskään epäillä, että en olisi Ukko-ylijumalan asettama jeesus maan päällä, koska minut asetti sentään Ukko-ylijumala.
Nöyrry siis, käännä katseesi pois ja pidä saastaiset sanasi sisälläsi.- kdfjkdfgkdhk
OnnistuuToisinpäinkin kirjoitti:
Mutta kun Jumala ei ole luonut maailmaa, niin sekin todiste Jumalasta häipyy taivaan tuuliin.
Mutta kun Jumala loi maailman ja siitä on maailma todisteena. Ei maailma voi itseään luoda tyhjästä.
kdfjkdfgkdhk kirjoitti:
Mutta kun Jumala loi maailman ja siitä on maailma todisteena. Ei maailma voi itseään luoda tyhjästä.
Ja kun ei luonut eikä todista. Näin kaadoin sinun "todisteesi".
- Oskariolematon0
Kukaan ei pysty kieltämään näkymättömän yksisarvisen päällämme leijuvan vaaleanpunaisen vihreäpilkkuisen norsunkaan olemassaoloa.
Olematonta ei pysty kukaan todistamaan olemattomaksi.
Siispä Jeesustelijoide varmin Jumalan olemassaolon todiste perustuu Jumalan olemattomuuteen.- tieteenharrastaja
Onnistuu tuo yhdellä ehdolls:
"Olematonta ei pysty kukaan todistamaan olemattomaksi."
Asian, jolle voi osoittaa poissulkevan vaihtoehdon, vli todistaa olemattomaksi osoittamaöa vaihtoehdpn olevaksi. - Kjj887985
tieteenharrastaja kirjoitti:
Onnistuu tuo yhdellä ehdolls:
"Olematonta ei pysty kukaan todistamaan olemattomaksi."
Asian, jolle voi osoittaa poissulkevan vaihtoehdon, vli todistaa olemattomaksi osoittamaöa vaihtoehdpn olevaksi.Ota rauhallisesti. Näkyy menevän kirjoituskin sekaisin.. :))
- kyllä.onnistuu
"Jumalan olemassaoloa ei pystytä kieltämään"
Minä voin yrittää, jos tosiaan epäilet sen onnistumista.
JUMALAA EI OLE OLEMASSA!!!!
Näin helposti se käy.- YliFysiikan
Kiellä Jumala fysiikan avulla
- fdsfdsfdsfdsfds
YliFysiikan kirjoitti:
Ihmeet ovat fysikaalisesti mahdottomia.
- Kuvitteellinenolioko
YliFysiikan kirjoitti:
Jumalaa ei voida todistaa olemattomaksi fysiikan avulla, koska Jumala ei ole fysikaalinen olio.
Jumala on vain käsitteellinen abstraktio eli käytännössä kuviteltu olio. Sellainen olio ei pysty luomaan mitään eikä esim. vastaa rukouksiin. - YliFysiikan
Kuvitteellinenolioko kirjoitti:
Jumalaa ei voida todistaa olemattomaksi fysiikan avulla, koska Jumala ei ole fysikaalinen olio.
Jumala on vain käsitteellinen abstraktio eli käytännössä kuviteltu olio. Sellainen olio ei pysty luomaan mitään eikä esim. vastaa rukouksiin.Eli Jumala on Henki
- AlbertJarraud-Henkiopas
kekek-kekek kirjoitti:
Mitä materiaalia henki on?
Wahva Henki, jota minä edustan, on kemiallisesti ilmaistuna C2H6O.
- HydSul
AlbertJarraud-Henkiopas kirjoitti:
Wahva Henki, jota minä edustan, on kemiallisesti ilmaistuna C2H6O.
Edustan vielä Wahwempaa Henkeä CH4 H2S. Saan ilon kyyneleet silmiin vahvimmillekin epäilijöille ja riemuissaan he alkavat puhumaan kielillä.
- YliFysiikan
kekek-kekek kirjoitti:
Mitä materiaalia henki on?
Energiaa
- töötötötöötötötöt
"Jumalan olemassaoloa ei pystytä kieltämään"
...eikä todistamaankaan, kuten hän rehellisesti jutussa totesi.- ksdjhkshfg
Maailma ja elämä on todiste Jumalasta, Jumala loi maailman ja elämän.
- Fiksu.Kreationisti1
Fysiikka jamuut evoluutiosadut eivät kuulu palstan aihepiiriin.
Aloitus ilmoitettu poistoon. Jumalan olemassa olo ei pystytä todistamaan, muutakuin:
-"Raamatussa lukee että jumala loi kaiken niin sitten se on niinkun totta."
-"Kaikki todistaa jumalasta koska jumala."
-"Minä luulen että jumala loi kaiken niin kai se meni nyt sillei."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257