Hyvää yötä Sinulle!

hyvää-yötä-sinulle

Joka päivä, joka tunti olet mielessäni. Elämäni loppuun asti varmasti näin jatkuu, vaikka emme toisiamme koskaan saisi. Sinulla on täysi valta minuun ja olen hyväksynyt sen. Koko elämäni olen ollut sielu vailla kotia, levottomuuden ja suunnattomuuden aalloilla, ylikierroksilla. Hetket sinun vieressäsi sain kokea sellaista varmuutta ja luonnollisuutta tyynessä maisemassa, jollaisen olemassaolosta minulla ei aikaisemmin ollut aavistustakaan. Kuoreeni on muodostunut paksu kerros jäätä, mutta palava tuli roihuaa sen alla. Sinä olet ainoa joka sen osaa sulattaa ja helposti sen tekisitkin vain olemalla sinä. Minäkin haluan auttaa sinua löytämään kaikki piilottelemasi sisäiset aarteesi. Ja kyllä minä otan sinuun oikeastikin yhteyttä, eihän tällaista tilaisuutta ei elämässä toistamiseen eteen tule ja sen puolesta on vain yritettävä kaikkensa. Tunne ja tietoisuus on lopulta niin paljon suurempaa kuin ne pikkuruiset asiat, jotka pitävät meitä erossa.

Hyvää yötä!

54

2019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää_yötä

      Kaunista, elämää suurempaa , rakkaudellista
      Ei mitään yhtään vähempää. Ihanaa.
      Maailmasta löytyy vielä jotain jolla on todellista merkitystä. Ja luo uskoa tähän elämään.

    • hyväitsetuntemus

      Tässä kirjoituksessa käsiteltiin samaa ajatusta kuin itse olen ajatellut, mutta eri suunnasta katsottuna. Oma ajatus on ollut aika kauan jo se, että onko minusta enää kenenkään hoivaajaksi, koska olen tehnyt sitä jo suurimman osan elämästäni. Siitä on tullut se tunne vuosien ajan, että minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen, koska ne jotka ovat halunneet ns. auttaa ovat katsoneet elämää omilla silmillään ei minun silmilläni. Miten jaksaa auttaa ketään kun on väsynyt auttamiseen ja nyt alkaisi olla aikaa omalle itselleen. Henkinen tyhjyys on ollut seurausta siitä ns. auttamisesta koska se ei ole koskaan tuntunut siltä. Ja töihin ei saa enää liittää yksityisasioita, eli sitä ei suunnitella ja viedä eteenpäin enää arkisin.

      • eitollastakkanatamurehti

        Mistä ajatus hoivaajasta. Eihän sitä elämässä koskaan tiedä kuka joutuu hoivaajaksi ja kuka hoivattavaksi. Minusta ajatus tuommoisesta, jos rakastuu niin eteen voi tulla monenmoista voi joutua itse hoivatuksi, tulla hoivaajaksi, tulla ero, toisen kuolema tms. Ei näistä ikinä tiedä. Toki hyvän naispuoleisen ystäväni mies kuoli suht nuorena ja tiedän millaista toisen hoivaaminen loppuaikoina, kun tiedät, että parantua ei voi niin kuinka rankkaa se on.


    • Kiitossamoin

      Kaunis ja koskettava kirjoitus jollekin.

    • Öitä_

      Olisin otettu kyllä, jos kertoisit minullekin asiasta.

    • Tiedätkylläminut

      Ajattelen minäkin sinua! Olen kiitollinen kaikesta antamastasi tuesta. Rohkaisusta ja suoraan puhumisesta minulle. Siitä hetkestä lähtien kun tavattiin, ni olen nähnyt elämän ihan erilaisena. Parempana! Elämä järjestää kyllä asiat niin, että saamme vielä toisemme.

      • aikakaukana

        on kyllä "suoraan puhuminen minulle " anonyymillä palstalla tietämättä yhtään kuka aloittaja on. menee kyllä osioon harhat ja omat kuvitelmat.


      • Faktaatässä

        Ei hän tiedä sinua yhtään sen paremmin kuin sinäkään häntä.


      • jostäälläjokinvituttaa

        niin tämä - tiedätkylläminut - on siinä oltava ihmisellä märkiä sahajauhoja pää pullollaan että ilkeää noin kirjoittaa.


    • Eiunitullutkaan

      Itse ajattelen näin, että realiteeteissa olevan erottaa siitä, että hän on joka hetki tilanteen tasalla, niin halutessaan.
      Realiteetti edustaa minulle todellisuutta, jossa muistutan itselleni ja muille, että tämä on vain toisilleen tuntemattomien ihmisten mahdollisuus keskustella toistensa kanssa ja purkaa tuntojaan :)
      Ihminen on siis harhainen, jos hän ei ole palautettavissa tähän todellisuuteen.

      • ehheheheheh

        juu niin .. täytyyhän se oma moka taas jotenkin koittaa pelastaa ku kiinne jäi )) se vaan on myöhästä sillon ku paskat on jo housuissa ))


      • Eiunitullutkaan
        ehheheheheh kirjoitti:

        juu niin .. täytyyhän se oma moka taas jotenkin koittaa pelastaa ku kiinne jäi )) se vaan on myöhästä sillon ku paskat on jo housuissa ))

        Mikä moka, onko sulla kaikki ok?
        Et kai kuvittele, että olen aloittaja? En ole, mutta hän kirjoitti silti mielestäni todella kaunista ajatusten virtaa. Sinä-muodossa kirjoitan usein itsekin ja hyppään mukaan täysillä tuntiakseni palstaflown. Minut tunnistaa vain siitä, ettei se koskaan pysy yksipuolisena hempeilynä, siihen tulee tummia sävyjä auttamatta. Se taas johtuu siitä, että hänen pitäisi osallistua tarinaan "kirjoittamalla" siihen onnellinen loppu. Nyt se puuttuu. Sen vuoksi "murisen" niin kuin joku taisi sanoakin täällä ;)


      • Eiunitullutkaan

        Aloittajalle tämä vielä. Ota ihmeessä yhteyttä kaivattuusi ja kerro sitten ihana rakkauskertomuksesi täällä, toisi toivoa tänne meille. Toivon, että siitä tulee unelmiesi täyttymys ja jatkokertomus kauniille aloitukselle!


    • Odotan_odotan_odotan

      Alkuperäinen kirjoitus voi olla kelle vaan..
      Minussa on tuli ja ilma.
      Sinussa on tuli.
      Minä rakastan tulta.
      Sinussa on energia.
      Minussa on tyyneys.
      Yhdessä olemme muurit riisuttuina,
      Näyttelemättä elämän suurinta roolia.
      Ole vain yhteydessä.
      Minä odotan sinua.

      • Idiotismia

        Mites se ny sut sen paremmin tuntis ku ketään muutakaan noista haaskoista.!! Ootteko te kaikki jotenkin järkee vailla.


      • Odotan_odotan_odotan

        Sisälukutaito vaatisi hienosäätöä. Kertaa ensimmäinen lause.
        Ja hyvää huomenta sinullekin!


      • siv.huom
        Odotan_odotan_odotan kirjoitti:

        Sisälukutaito vaatisi hienosäätöä. Kertaa ensimmäinen lause.
        Ja hyvää huomenta sinullekin!

        siitä ekasta lauseesta huolimatta omit ja " tunnistit " .. et silleen.


      • Odotan_odotan_odotan

        Huvittuneena seuraan keskustelua. Mikä saa ajattelemaan, että vastaus on tunnistamista ja omimista? Onko käynyt mielessä, että kirjoitus voi saada miettimään asioita, omimatta niitä. Kun samanlainen fiilis on itselläkin, kirjoittaa ketjuun ajatuksensa asiasta, vastaamatta, vaikka käyttääkin samoja sanoja.

        Sillä sanathan ovat vapaita. Eikä tuosta voi tunnistaa kenelle kirjoitus on. Mistäpä tunnistaisit ensimmäistäkään foorumin teksteistä?

        Miksi omisin itselleni kauniin kirjoituksen? Se on tuuleen kirjoitettu ajatus, läheltä omaani olematta minun. Ja onko omanikaan muuta kuin ääneen lausuttu ajatus, joka voi antaa voimaa jollekin, jonka päivä on musta?

        Ketään ei voi omistaa. Et voi omistaa edes sanoja.

        Mielenkiintoista, miksi kaunis saa aikaan suuren porun? Onko lukijoilla niin paha olla, ettei siedä sanoja? Toki, hyvä teksti herättää intohimoja, joten pointsit aloittajalle!

        Kaikkea hyvää päiväänne!


      • mystinen.kaipaaja

        Jos olisin kaipauksen kohteena, niin kiittäisin häntä kauniista sanoista ja jäisin kiinnostuneena odottamaan hänen yhteydenottoaan. Haluaisin tietää hänestä lisää ja ehkä jopa kaikenkin.


    • Youknowwhatiwant

      OMG...en käytä noita ilmaisuja yl
      Näin unta vähän viime yönä sinusta, jotenkin yllätit minut saapumalla maisemiin, et ottanut katsekontaktia.

    • eijymmärrä

      Aina kun joku kirjoittaa jotain kaunista niin alkaa tuo nälviminen. Ei ummarra.

      Aloittajalle tsemppiä ja rohkeutta! Olet oikealla polulla.

      • Ymmärryshoisiellä

        Eihän se nälviminen aloitukseen ole vaan noille vatipäille jotka kaikki tuntevat aloittajan ja menevät sillä sohlaamaan koko asian. Kun aina pitää omia ja muka tietää. Se on pahinta täällä.


      • eijymmärrä
        Ymmärryshoisiellä kirjoitti:

        Eihän se nälviminen aloitukseen ole vaan noille vatipäille jotka kaikki tuntevat aloittajan ja menevät sillä sohlaamaan koko asian. Kun aina pitää omia ja muka tietää. Se on pahinta täällä.

        Lähinnä tulee vaan olo, että kun nälvijöiden omat taidot ei riitä niin pitää muita painaa alaspäin. Mitä sitten jos porukka vaikka vastaakin kuin tunnistaisi. Se on heidän valintansa.


    • Ödkkfmmle

      Osaat kirjoittaa kauniisti! Kirjoitat samalla tyylillä kuin eräs rakas ihminen, jonka tunnen. En silti ala tätä tekstiä itselleni omimaan, en usko että hän kirjoittaisi näin kauniisti minusta. Ongelmat eivät olisi pikkiriikkisiä, vaan isompia. Riippuu toki näkökulmasta. Ja kaikki ovat pientä siihen rakkauteen nähden!

    • Reaalissaeriviesti

      Ei se ole nälvimistä, tarkoitan sitä.

    • Portaillasikerranm

      Mikä se erossa pitää on se kysymys jolla voisi tunnistaa? Jos kerta mielikuvat ovat minusta noin romanttisia. Mikä on syy ettemme ole yhdessä? Muutoin kyllä kaunista kerrontaa. Sanoit irl ottavat yhteyttä ja sanot myös niinkö? Ethän kiusaa? Annat ymmärtää ja sitten ymmärrä antaa. Näinhän olet jo pitkään touhunnut kanssani.

      • sullesentäytyyolla

        Oon ite kyllä ihan varma, että alotus on sinulle, sen verta romanttiselta ihmiseltä kirjoituksesi perusteella vaikutat.


    • ikäväon

      Omin tämän. Mutta ongelmat ovat mahdottomia. Toivottavasti ollaan edes ystäviä, sekin näyttää huonolta.

      • mulletääkuuleon

        Ai omit vai, no niin omin minäkin. Eikä ongelmat oo niin suuria.


    • o.lennainen

      Nämä ovat aina hyviä että huonoja viestejä

      Hyviä, sillä on ihana lukea kunnollisia tunneavautumisia ja kauniisti kirjoitettua tekstiä täällä kaiken roskan joukossa.

      Huonoja, sillä eivät sisällä mitään mahdollisia tunnistetietoja. Ei edes miehelle, naiselle... Sitä jää aina kaikesta huolimatta miettimään 'mitä jos' ja kenelleköhän tämä lienee.

    • Tunteella_kirjoitit

      Todella kaunis, ihana ja koskettava kirjoitus.
      Voinhan minä ainakin haaveilla, että tuo olisi ollut juuri minulle.

    • Syksyynvärejä

      Lohdullinen kirjoitus. Vielä elämässä on lämpöä, kauneutta ja herkkyyttä. Tuo toivoa ja rohkeutta. Kuin perhonen olisi lennähtänyt kädelleni.

    • Syvältä

      koskettava tunteenilmaus.

    • tulijajää

      Koskettava kirjoitus.

    • miettiivain

      Näin kauniisti kirjoitat. Mikset kaipaamallesi kirjoita näin?. Onko tämä kielletty rakkaus?

    • olemme-erilaisia

      Todella koskettava..., soita hänelle, kerro tunteistasi..., uskon, että kaikki järjestyy.

    • jotaintuttua

      Aivan ihana kirjoitus. Toivoisin koko olemuksellani erään naisen kirjoittaneen tuon minulle. Minä odottaisin häntä vaikka vuosia.

      • JokaPäiväMielessäni

        Noin minäkin ajattelen sinusta mies. Voi kun saisin sanoa ne itse sinulle kasvotusten. Sinussa on voimaa ja herkkyyttä sopivassa suhteessa. Olet ihmeellinen!


      • jotaintuttua
        JokaPäiväMielessäni kirjoitti:

        Noin minäkin ajattelen sinusta mies. Voi kun saisin sanoa ne itse sinulle kasvotusten. Sinussa on voimaa ja herkkyyttä sopivassa suhteessa. Olet ihmeellinen!

        Miksi et kykene sanomaan tuota kasvotusten?


      • JokaPäiväMielessäni
        jotaintuttua kirjoitti:

        Miksi et kykene sanomaan tuota kasvotusten?

        Kykenisin kyllä, mutta ei ole oikein ollut mahdollisuutta siihen. Hän varmaan luulee, että olen vain leikkinyt hänen kanssaan. Mutta asia ei ole ollenkaan niin.


      • jotaintuttua

        Mahdollisuus tulee kun teet sen. Mene käymään hänen luonaan.


      • JokaPäiväMielessäni

        No en kai mä voi hänen luokse noin vain mennä, jos ei hän mua kylään pyydä. Hän varmaan luulee, että en halua järjestää mahdollisuutta tapaamiseen, mutta kun se on olosuhteiden takia aika vaikeaa tällä hetkellä. Toisaalta, jos hän minut haluaisi oikeasti tavata, järjestäisin toki aikaa vain hänelle.


      • juurisinua

        Kutsu sinä sitten hänet luoksesi! Älä odota toimia pelkästään toiselta.


      • jotaintuttua
        JokaPäiväMielessäni kirjoitti:

        No en kai mä voi hänen luokse noin vain mennä, jos ei hän mua kylään pyydä. Hän varmaan luulee, että en halua järjestää mahdollisuutta tapaamiseen, mutta kun se on olosuhteiden takia aika vaikeaa tällä hetkellä. Toisaalta, jos hän minut haluaisi oikeasti tavata, järjestäisin toki aikaa vain hänelle.

        Aika vaikeaa ei ole sama kuin mahdotonta. Anna toiselle vinkkiä, että sinäkin haluaisit kahden tavata.


    • pitäisiollaselvännäkijä

      Kenelle tämä on tarkoitettu, sitä ei voi tietää?

      • villiarvaukseni

        Ei tuosta voi kukaan tosiaan tunnistaa. Taitaa aloittajalla olla omassa mielessään vasta koko juttu, eikä tuolla kohteella ole tietoakaan mistään tunteista.


    • aloittajalletämä

      Oletteko joskus saaneet jo toisenne?

      • to_be_or_not_to_be

        enpäs kerrokkaan...


      • äläesitä
        to_be_or_not_to_be kirjoitti:

        enpäs kerrokkaan...

        Et ole aloittaja!


      • älä_herkistele
        äläesitä kirjoitti:

        Et ole aloittaja!

        en olekkaan mutta aloitus sopisi hyvinkin...


    • hyvää-yötä-sinulle

      Sielumme ja mielemme samassa huoneessa hetkessä jota olemme odottaneet enemmän kuin mitään. Herkkyys ajaa niin helposti muutenkin ylivirittyneeksi, mutta toisen sielun sopivuus toiselle ajaa suoraan sisimpään mitä meillä on ja tuloksena siitä on täydellinen euforia.

      Tuon hetken odottaminen on tehnyt tehtävänsä ja pelkkä kosketukseni kehoosi saa sinut jo kouristelemaan ihanuudesta. Minultakin on jo järki ja maltti totaalisesti mennyt ja ihan kuin tämän hetken saapuminen ei sinällään olisi jo riittävän suurta, niin teen aivan kaikkeni jotta nautintosi olisi äärimmäistä. Sanat ovat tämän kuvaamiseen turhia, ne olisivat pelkkää pintaraapaisua taitavasti aseteltuinakin. Ihminen käyttänee keskimäärin vain pienen osan sisään kätketyistä energioistaan, mutta voimme vapauttaa ne kaikki ollaksemme lähellä toisiamme. Kaikki irti.

      Viestini menee naiselle. Esim. s-kirjain hänen nimestään löytyy. En kuitenkaan aio enää tänne kirjoittaa viestejä, vaikka tiedän toki, etten ole ensimmäinen palstan historiassa joka sanoo noin.

      Hyvää yötä!

      • Tarkentaisitkovielä

        Yhden viestin verran. Etu vai sukunimestä?


      • hyvää-yötä-sinulle

        Vihjeet riittävät nyt aivan mainiosti


      • ennen_ainakin
        Tarkentaisitkovielä kirjoitti:

        Yhden viestin verran. Etu vai sukunimestä?

        sekä että...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe