credit24 ja huikea korko

hämmästellä

Kokemuksia tuosta firmasta?
Korkoprosentti on aivan käsittämätön 153,63 (todellinen vuosikorko)! Taitaa olla kallein pikavippi...

4

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uunottamaton

Eiköhän ne kuseta ihmisiä samalla tavalla kuin muutkin vippifirmat. Vanha sääntö: unohda pikavipit!

• Ei siinä mitään kusetusta ole, muistaa vaan sen pikavipin perussäännön että maksaa vipin seuraavasta palkasta pois kokonaan. Vähän hölmöä puhua mistään "vuosikorosta" tai "maksusuunnitelmasta" kun koko summa maksetaan pois alle kuukaudessa, että kulu lasketaan siitä.

Kyllähän siinä kuukausimaksu on mutta sillä siirretään maksu kuukaudella eteenpäin. Se korko varmaan semmoinen, että saavat sen haluamansa kuukausimaksun mutta että laina ei sillä hirveästi lyhene.

Jos haluaa lainan jota lyhennetään kuukausittain niin niitä tarjoaa pankit.

• Se kyllä vähän kiinnostaa että onko tuolta oikeasti kukaan saanut mitään 3000€ tai 4000€ luottoa kun semmoisia mainostaa vai onko humpuukia.

• mää12

Taitaa olla Credit24 rahat loppu, kun pitää keksiä laskuja.

Oli kesäkuussa muutaman sadan vippi, maksoin kaikki pois heinäkuun laskulla. Katsoin niiden nettisivulta, että maksu meni perille. Elokuussa ei tullut laskua, eikä syyskuussa. Mutta hups lokakuulle onkin löytynyt yli satku maksettavaa. Näin meitä ressukoita huijataan.

No, kuluttajaneuvojalle soitto huomenna. Tuskin olen ainoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe