Onko hevonen aina ruokittava samaan kellonaikaan noin niinkun suunnilleen? Meidän tallilla ajat saattavat vaihdella parikin tuntia tallinpitäjän kiireiden vuoksi.
Ruoka-ajat säännöllisiksi
4
353
Vastaukset
- tytsy vaa
kylhä se ois hyvä samoihin aikoihin syötellä...mie syötän aamu kaurat päivä jutut ja ilta kaurat just samaa aikaa aina.Menotkii suunnittelen sopiviks:)
Moni on varmaa tästäkii asiast eri mieltä mut tää onkii mun mielipide:)Heinät annan kans apaut ain samoihin aikoihin...välil poikkeuksia tietty on..mut pääsääntösest annan aina samaa aikaa.Hevonenkii jo varttuu millo tuon sapuskaa:) - Sumppero
Kyllä ne pitäis ruokkia aika samoihin aikoihin. Meillä hevoset ruokitaan aina samaan aikaan ja oon kuullu että hevoset tarvitsee hyvin säännölliset ajat, koska ne kuitenkin ovat eläimiä.
- outi.sippi
Meillä menee ruokinnat näin :
aamu: Klo. n. 9 aikoihin
päiväheinät: Klo. 12 aikoihin (jos on ratsastamassa niin annetaan itse ratsastuksen jälkeen)
Ilta: klo. 6 aikoihin.¨
Yöksi: klo.8-9 aikoihin otetaan hepat sisälle ja annetaan heinät ja ruoat..- ruokkija
meillä aamusafdat klo 7,30
päivikset sit heittelee siin 11-13
iltis 18,30-19,30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798